menu

Mijn Updates +
De Site / Gebruikers / Gebruikersmijlpalen

zoeken in:

De datum is inmiddels al verstreken maar ik zie nu net dat ik twee dagen terug alweer 12 en een half jaar lid was. Wat is de tijd toch ontzettend gevlogen!

1000e bericht officieel als mening gemarkeerd, helaas wel bij Truth or Dare (2018)

Het is geen MovieMeter mijlpaal, maar voor mij wel een gebruikersmijlpaal, al is het niet hier.

10.000 stemmen

En de illustere 9999e gisteren ging óók al naar een niet al te beste film. The Nun.

Stevig John Milton.

Zelf heb ik hier mijn 1500ste stem gegeven, wel aan een (volgens mij) goede film, namelijk Roma (2018) .

Kom na 1500 stemmen uit op 3,15 gemiddelde en een standaardafwijking van 1,00 (lijkt mij best veel, niet? Of zit mijn middelbare school wiskunde nu echt te ver )?

Op Icheckmovies zit ik ook wel aanzienlijk hoger overigens, 2600 gepasseerd.

Stem 2500. Ik moest er even aan trekken de laatste 2 maanden om die mijlpaal nog dit jaar te halen, maar het is gelukt.

Van harte mjk87.

Zelf dit jaar een hoeveelheid kijkbeurten gehaald die ik niet meer zo snel verwacht te evenaren: 600.

mjk87 schreef:
Stem 2500. Ik moest er even aan trekken de laatste 2 maanden om die mijlpaal nog dit jaar te halen, maar het is gelukt.

Ah, vandaar al die korte documentaires

Gefeliciteerd!

Ik heb net niet de 900 stemmen weten te halen voor het eind van dit jaar. Was het aanvankelijk wel van plan, maar december werd wat drukker dan verwacht.
Ga wel proberen de 1000 te halen voor eind 2019!

Ste* schreef:
(quote)

Ah, vandaar al die korte documentaires

Gefeliciteerd!

Betrapt En ja klopt, die konden vaak mooi tussendoor, als ik geen zin had in een volle film of 2 op een avond.

mjk87 schreef:
(quote)

Betrapt En ja klopt, die konden vaak mooi tussendoor, als ik geen zin had in een volle film of 2 op een avond.

Haha, dat viel mij ook al op. Allemaal korte docu's die je overigens bijna allemaal ook onvoldoende gaf

Mijn 2000e meningkje aangevinkt inmiddels!

Gefeliciteerd jeroentjuhhhhh!

Mijn 1700ste stem geplaatst bij A Bad Moms Christmas (2017)

Gefeliciteerd Daan258! Nog niet klaar met kerst?

`Haha, had de film 2 dagen na kerst gekeken om toch nog even in de sfeer te blijven.

as
Persoonlijke mijlpaal: 5000 stemmen. Toch leuk! Heb er ook maar even screenshotje van gemaakt

Gefeliciteerd as .

Ik heb na bijna twaalf jaar mijn eerste stem en reactie geplaatst. Beter laat dan nooit!

En ook 2000 meningen nu. Voor Sharknado 2 was die, niet gelijk de mooiste voor zo'n getal maar vooruit.

Gefeliciteerd Ajax&Filmfreak en mjk87

4000 stemmen! Double indemnity was de gelukkige

Ondanks dat ik nog regelmatig moet gniffelen, en soms met wat plaatsvervangende schaamte, om mijn eigen berichten uit mijn begintijd van MovieMeter, kijk ik er toch met een hoop plezier op terug.

Vandaag ben ik op de dag 10 jaar lid van MovieMeter en ondanks dat ik minder actief ben op het forum en veel minder films kijk dan een paar jaar terug, hoop ik er daar nog 10 achter te plakken.

Gefeliciteerd mikey en chevy93!

Chainsaw (moderator)
geplaatst:
jeroentjuhhhhh schreef:
Mijn 2000e meningkje aangevinkt inmiddels!

Ik zie net dat ik met het grote meesterwerk I'll Always Know What You Did Last Summer (2006) inmiddels ook mening nummer 2000 heb aangevinkt.

geplaatst:
Gefeliciteerd Chainsaw, om trots op te zijn!

606
geplaatst:
Ben de 9000 stemmen gepasseerd, 9020 inmiddels al

geplaatst:
Gefeliciteerd 606! Nog eventjes en je zit aan een enorm getal!

Gast
geplaatst: vandaag om 13:40 uur

geplaatst: vandaag om 13:40 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.