menu

Mijn Updates +
De Site / Gebruikers / Gebruikersmijlpalen

zoeken in:
Mijn 1600e stem geplaatst bij Sing Street (2016). Heerlijke film!

Edit: ik zie dat mijn 1500e stem alweer in 2014 was.

Hoppa, 2500e recensie! Blijf het leuk vinden

Metalfist schreef:
Hoppa, 2500e recensie! Blijf het leuk vinden

Wat een patser ben je.

Beiden heren, gefeliciteerd .

2000ste stem uitgebracht Tully (2018) - MovieMeter.nl. En ook 2000ste recensie. Ik blijf er lol in houden, dus we gaan maar gewoon door .

Gefeliciteerd, mooie mijlpaal IH88.

Kondoro0614 schreef:
Gefeliciteerd, mooie mijlpaal IH88.

Dank, we gaan lekker door. Jij bent ook goed bezig.

Vandaag exact 15 jaar lid, waar blijft de tijd?

Ik sta op 10.000 stemmen en slechts 8 films heb ik gewaardeerd met de volle 5 sterren

Gefeliciteerd gauke, ik zat er al op te wachten .

Proficiat Gauke!

Quentin schreef:

(quote)

Heeft bijna vier jaar geduurd voordat ik de volgende 1.000 films had bekeken, maar heb zonet eindelijk de mijlpaal van 7.000 films bereikt.

En bijna drie jaar gedaan over de volgende 500 films , zit nu pas op 7.500.

Dit weekend mijn 2500ste stem en 2500ste recensie geplaatst!

Dat vind ik toch wel een mooie mijlpaal

606
Gefeliciteerd

Bij alle films een recensie is zeker netjes!

Mescaline (moderator)
Goed bezig! Ik probeer het ook altijd wel te doen, soms zijn de reviews wat inspiratielozer dan andere keren maar daar hebben we denk ik allemaal wel eens last van?
Alleen stemmen zonder mijn mening te geven is normaal niet iets wat ik doe, een enkele keer als ik er echt niks zinnigs over weet te zeggen daargelaten.

Gefeliciteerd, mooie mijlpaal!

Ik probeer het ook, maar ik kom toch niet verder dan een ruime 500 recensies op een stuk meer stemmen, Maar ik was met 2012 ook relatief laat op deze site. En ik heb vaak geen zin, dat helpt ook

Dat is geen excuus John Milton Veel van mijn stemmen dateren nog uit de tijd dat er geen mogelijkheid was tot iets als een recensie aan te duiden. Op zich ook geen excuus natuurlijk, maar ik ben wel pas berichten bij films beginnen schrijven vanaf dat die mogelijkheid er was. Streefdoel is ook om alles 1 op 1 te hebben maar of me dat ooit gaat lukken..

Nja, ik tik volgende week de 4500 stemmen aan, ik ga niet 4000 reviews inhalen, toch?

Van veel van die films is het inmiddels ook te lang geleden dat ik ze zag, en hoewel ik graag films herkijk, moet ik er niet aan denken om dat bij allemaal te moeten

maar ik ben dit weekend heel braaf geweest, kijk maar

Mij is het ook gelukt John Milton / Metalfist, al heb ik wel een stuk minder stemmen dan jullie, het is me afgelopen augustus gelukt om op alle stemmen een mening te hebben, en dat na een paar dagen van mijn 5 jarige jubileum hier.

John Milton schreef:
Nja, ik tik volgende week de 4500 stemmen aan, ik ga niet 4000 reviews inhalen, toch?

Van veel van die films is het inmiddels ook te lang geleden dat ik ze zag, en hoewel ik graag films herkijk, moet ik er niet aan denken om dat bij allemaal te moeten
Dat was ook mijn punt, er zit absolute rommel tussen dat ik echt maar 1x in mijn leven wil zien en bij andere films (veel televisiefilms) ga ik echt heel veel moeite moeten doen om ze überhaupt te vinden.. Ik probeer nu om zeker alles te doen wat ik in huis heb, daar ben ik ook al even mee bezig

Metalfist schreef:
(quote)
Dat was ook mijn punt, er zit absolute rommel tussen dat ik echt maar 1x in mijn leven wil zien en bij andere films (veel televisiefilms) ga ik echt heel veel moeite moeten doen om ze überhaupt te vinden.. Ik probeer nu om zeker alles te doen wat ik in huis heb, daar ben ik ook al even mee bezig

Ik hou de stemmen/reviews al ruim 10 jaar bij, dus het is tegenwoordig gewoon een kwestie om bij te blijven. Ik loop soms max een paar films achter die ik in korte tijd dan heb gekeken. En die zitten dan nog vers in het geheugen. Soms is het wel lastig om een zegje te doen over bepaalde films. Niet elke review van mij is even lang of prikkelend. Soms tik ik ze ook gewoon om ''de review'' geplaatst te hebben.

Mijn 3000ste stem gaat naar Relatos Salvajes (2014). 3000 films op leeftijd van 26 is niet slecht

2000e stem geplaatst bij Engel / Un Ange

studio dewolf schreef:
Mijn 3000ste stem gaat naar Relatos Salvajes (2014). 3000 films op leeftijd van 26 is niet slecht
Ook 3000 films voor mij! Ik heb er alleen wel bijna 2 jaar langer over gedaan.

1000e stem paar dagen geleden geplaatst bij Enter the Void (2009).

Stem 3800 op.. Unfriended: Dark Web..

7 jaar lid. Update:

Aantal stemmen: 1881 (gemiddelde: 2,93, standaardafwijking: 0,80)
Aantal berichten: 1172 (waarvan 45 als mening gemarkeerd)
Aantal toevoegingen: 1354

10 jaar lid vandaag!

Net iets meer als 2400 stemmen ofwel 240 films per jaar ofwel 2 dagen op 3 minstens één bekeken.
Gaat mij eigenlijk allemaal niet zozeer om de statistiekjes, alleen is het leuk dat je er een idee van hebt hoeveel films je bekijkt en hoeveel tijd je er insteekt. Maar geen paniek : tijd steken in iets wat je graag doet is geen verloren tijd.

Speciale dank aan de vele andere users voor hun nuttige bijdragen, waarbij ik ook heel wat films heb ontdekt die ik misschien anders nooit zou hebben bekeken.

Gast
geplaatst: vandaag om 14:14 uur

geplaatst: vandaag om 14:14 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.