I'll Always Know What You Did Last Summer (2006)

Horror / Mystery

geregisseerd door Sylvain White
met Star LaPoint, Brooke Nevin en Don Shanks

Een groep tieners uit een klein dorp in Colorado doden per ongeluk een vriend door een uit de hand gelopen grap tijdens een vier-juli-viering. Ze besluiten het lichaam te verduisteren en de moord altijd geheim te houden, maar precies een jaar later, tijdens de volgende vier-juli-viering, worden ze bedreigd door mysterieuze telefoontjes van iemand die kennelijk op de hoogte is van het voorval.

avatar van 606
Supernatural killer is het geworden ipv echt mens.
Heel jammer dit deel en gaat nergens over.
Het verhaal hier klopt ook niet.

2 sterren

avatar van fieko
Heb me eigenlijk de hele film geërgerd. Alles zie je aan komen en toen bleek dat de moordenaar geen mens was, was ik helemaal klaar met de film.
Jammer dat .5 het laagste is wat je kan geven, want deze film verdient het absoluut niet.

vond hem beter dan de beoordeling hoor, alleen vanaf het punt dat ze masker afviel dacht ik wel van JEZUS.. ik had liever dat er meer achterzat.

ben zowat de enige die ook het 3e deel geweldig vond dus

avatar van I-Carlo-I
Ik vond in deze film het acteerwerk niet eens zo storend, wat echter wel storend is is dat filmmakers in 2006 zo'n slechte film in elkaar kunnen zetten, Het verhaal was totale onzin-Voorspelbaar als't maar kan en het einde(dat de befaamde 'Fischerman een soort monster blijkt te zijn) maakt voor mij dat deze film niet meer dan een 1.5 verdient

avatar van m1701
Vond deze film helemaal niet slecht!
De film heeft me zelfs heel goed vermaakt.
Af en toe spannende momenten.
Acteerwerk was ook goed.
Geen moment verveeld 2,5*
Minder goed dan voorgaande delen en had wel iets meer ranzige momenten mogen hebben.

avatar van van duijn
Heb een stuk gezien maar zo slecht vond ik hem niet.

Ik vond hem zeker niet zo slecht dat hij in de Flop Top 100 moet.

Oke, het script was dan wel lekker origineel en de mensen die overbleven ( uiteindelijk niet) was ook lekker voorspellend
maar vond hem zeker niet saai en zou ook niet van het dak afspringen als ik hem nog een keer moest zien.

Hij is niet slecht, hij is niet goed. C-film, maar eentje dat gezien mag worden. Je weet wat je kan verwachten, maar soms is dat ook niet slecht...

vond ik best wel een spannende film, alleen zonde van het teleurstellende slot

avatar van dutchtuga
Werkelijk vreselijke derde deel in deze verder leuke reeks. Het budget is tien keer zo laag, waardoor we het moeten doen met acteurs die nog veel erger zijn dan de castleden uit de eerste twee delen, maar erger is het totale gebrek aan talent bij de filmmakers. De pogingen tot audiovisueel geëxperimenteer doen pijn aan je ogen en het script wat totaal geen binding kent met de eerste twee delen is het slechtste excuus voor een vervolg dat ik ken. Banale en vooral erg zielige en onnodige poging om de reeks nieuw leven in te blazen.

avatar van Kr!kke
Het derde deel in de reeks is met voorsprong het minste deel.

Dat het verhaal totaal niet origineel ging zijn, weet je natuurlijk op voorhand. Dus daarover kan je niet al te veel negatiefs zeggen.

De film komt nogal vrij traag op gang, je moet zien dat je niet in slaap valt voor de "man met de vishaak" eindelijk eens toeslaagt. Vanaf dan wordt het eigenlijk een redelijke film, met af en toe een leuk slash-momentje. Ik vroeg me ook constant af wie nu eigenlijk de dader was, en vermits mijn mogelijke kandidaten 1 voor 1 werden afgeslacht , werd ik ook steeds benieuwder. Dit leidt dan tot mijn grootste ergernis van dit deel: de identiteit van de dader. Hadden de makers nu egt niet meer inspiratie? Jongens toch, wat vond ik het dom dat het blijkbaar de kerel van deel 1 en deel 2 was. En dan bleek hij nog eens over superkrachten te beschikken ook, vermits een shotgun e.d. hem niets kon doen.

Een matige film dus, maar ik moet mij maar troosten met de gedachte dat ik al veel grotere rommel heb gezien.

avatar van hero88
deel 1, 2 en 3 in een avondje gekeken,
deel 2 vond ik de beste van de trilogy prima vervolg op 1
maar 3 nee ik vond het verruit de minste van de 3
wel aardig filmpje om een keertje gezien te hebben
hoort ook zeker niet in de flop 100.
maar vond het meer een andere versie van deel 1
maargoed tog n 2.5

avatar van Vascago
Debiele film met debiel acteerwerk. Nergens ook maar iets van spanning en voor mij het belangrijkste in een slasher, de sfeer, die ontbrak totaal. De moorden zijn iets bloederiger dan in de voorgaande delen, maar verschrikkelijk slecht gedoseerd. In 70 minuten 1 moord en dan een stuk of 5 in 20 minuten. Die 1ste 70 minuten zijn me de ogen ook een paar keer dichtgevallen en dat lijkt me niet de bedoeling. Het verhaal slaat helemaal nergens op en de killer is waardeloos. in de voorgaande delen toen ie nog van vlees en bloed bleek te zijn vond ik hem een stuk geloofwaardiger overkomen. Enger dus.

Totaal inspiratieloos en voorspelbaar. Met moeite deze film uitgekeken.

avatar van Tall man
davert89 schreef:
Totaal inspiratieloos en voorspelbaar. Met moeite deze film uitgekeken.

Hetzelde hier. Ik heb hem met moeite afgekeken, maar ik zal hem nooit nog een keer kijken. Er zat gewoon totaal geen spanning in deze film, wat er in de eerste 2 wel zat. Dat doet de serie dus ook geen eer aan. Over het einde ga ik maar niet beginnen...

Kortom, geen goede, spannende film. 0,5 ster.

Dit vond ik de beste van all 'I know what you did last summer' films. Wat moderner dan de andere, maar het is natuurlijk wel een vee voorkomend scenario.. 2 sterren.

avatar van Tall man
Wat ik me net zit te bedenken, ze hebben in Scream 3 wel gelijk dat het laatste deel van een trilogie 'anders' is:

- Misschien is de killer bovennatuurlijk, hij is het ook
- Er vallen meer slachtoffers is helaas niet van toepassing, maar sommige andere regels volgens mij wel.

slechte acteurs, het verhaal is matig net als het einde!

avatar van Rory Breaker
Volkomen belachelijk. Dramatische acteurs die zich als imbecielen gedragen in bedreigende situaties. En dan de killer, wat een groot drama zeg.

juhnzun
Waardenloos deel 1 en 2 zijn nog steeds goed tedoen dit is echter om tehuilen
een killer die plots een onsterfelijke jasonachtige figuuur blijkt tezijn

avatar van Curriculum
Ik zal vanavond een poging wagen, maar ik heb al enige afbeeldingen aangetroffen op het internet van dit deel en dat belooft niet veel goeds.

avatar van AmazingPP
Wat is dit in vredesnaam voor wanproduct?? Wat een slecht acteerwerk, vooral dat gelach van die griet in het begin: om je aan dood te ergeren. Echt vreselijk!! 0,5 *

Oke, het is een overdreven dramatische en slecht geacteerde film, maar ik vind het wel raar dat deze film in de flop 100 staat.. Ik heb zat horror films gezien die veel slechter waren. Ik vond deze film goed te doen.

avatar van Daan258
Zeker zo slecht nog niet als de vele berichten hier doen zeggen.
Het was gewoon een prima slasher filmpje.
Het verhaal natuurlijk heel simpel maar toch zeer vermakelijk om naar te kijken en het acteerwerk kon er ook nog best mee door.
wel jammer dat er totaal geen motief achter de killer zat wat bij de vorige delen altijd wel aan de orde kwam.

Van mij toch een 2,5*

minder dan de vorige delen,maar nog steeds wel te pruimen.

avatar van N. S.
Waardeloos,

Het verhaal is exact hetzelfde als deel 1, waar deel 2 nog een directe vervolg was, mede door de personages. Ik heb me in deze film echt zitten ergen aan sommige personages, ze konden voor geen meter acteren en het script was ook nog eens belabberd. Camerawerk en montage waren echt te slecht voor woorden, ik weet niet wat de bedoeling was met die flitsende beelden, maar het werkt alleen maar tegen. Wat ik al helemaal niks vond was dat de killer geen mens is, wat wel in de eerdere delen was. Nergens werd het eng of spannend, het is dat ik niet in slaap viel maar het scheelde niet veel.