- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Websites en filmblogs van gebruikers
Websites en filmblogs van gebruikers
dutchtuga
-
- 16970 berichten
- 4101 stemmen
Ik heb geen idee. Ben geen twitteraar, of hoe zoiets ook heet. Maar ik vind het best 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Hahah, je bent een funder
?
Yup, wel een kleintje maar toch
.
IcU
-
- 6783 berichten
- 3051 stemmen
Overigens: nieuwe layout.
Ziet er goed uit. Van welke film is het plaatje boven aan de site? Is dat nu een pop?
dutchtuga
-
- 16970 berichten
- 4101 stemmen
Dat is van Lucio Fulci's Woman in a Lizard's Skin.
IcU
-
- 6783 berichten
- 3051 stemmen
Zo te zien bedoel je A Lizard in a Woman's Skin 
Vind het een sfeervol plaatje. Ik zal de film eens opzoeken.
dutchtuga
-
- 16970 berichten
- 4101 stemmen
Haha ja haal die twee wel vaker door elkaar. Film is sfeervol, maar iets te stylish voor Fulci's doen. Horror gaat hem beter af.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Yup, wel een kleintje maar toch
.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ik vond 'm erg goed, lekker cheap en fun. Meer hoeft zo'n film niet te doen of zijn
. Ik ben niet zo'n toevoeger, hoop dat ie er snel op staat. Dan ook ff een reviewtje neerplanten, misschien eerst herzien want het is even geleden.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Meer hoeft zo'n film niet te doen of zijn
.
True
Je liegt jezelf eigenlijk voor als je meer verwacht.
Ik ben niet zo'n toevoeger
Heheh ik ook niet, maar bij sommige films weet je: als ik het niet doe, dan niemand
.
mikey
-
- 28986 berichten
- 5138 stemmen
Nieuwe maand op meisje van de week - slechtemeisjes.nl (juni
) In de maand mei staat nog een niet vermeld verhaal over UFO's die meisjes kidnappen. Het nieuwe verhaaltje over scottmccloud gaat over het vreselijke
boek Understanding comics.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Behoorlijk veel verandert deze week. Helemaal omgegooid, nieuw stijltje..nieuwe banner (eindelijk tevreden mee!) en nog wat ander spul. Zelf voor het eerst iets met Photoshop gemaakt (twitter balk) en begonnen met wat reclame voor independent film(sites).
Maar het tofste vond ik nog wel dat ik een Q&A heb kunnen houden met de gasten achter ''The Abhorrence'', wat ik er heel interessant uit zag zien. Die kun je hier vinden
.
Any thoughts
?
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Vanwaar de naam Tony of TonyT?
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3398 stemmen
Tony Todd? 
En ziet er tof uit Jeroen, mooi overzichtelijk en verzorgd! Verleidelijk zo om zelf ook zoiets op te zetten.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Verleidelijk zo om zelf ook zoiets op te zetten.
.
Vanwaar de naam Tony of TonyT?
In mijn vriendengroep zitten nog 2 andere jeroennetjes (waren er 3) dus dat was soms lastig
Tony is zo een soort vaste bijnaam geworden
.
mikey
-
- 28986 berichten
- 5138 stemmen
nav een heftige hatemail van een vrouw die, laten we zeggen, 'sterk in haar schoenen staat als vrouw' (of zo)', een stripje over skaten. Want ze meende o.a. dat meisje van de week - slechtemeisjes.nl geen skatende poppetjes kan tekenen.
Uiteraard heeft ze gelijk!
Quentin
-
- 10202 berichten
- 8547 stemmen
Hatemail moet je altijd op je website zetten, welke ik overigens met veel plezier lees en aan vrienden geïntroduceerd heb!
mikey
-
- 28986 berichten
- 5138 stemmen
ALs hij voor mijn brievenpagina was bestemd, zeker. Maar het was een piveding en ik heb geen brievenpagina.
Heeft dat idee me wel beziggehouden hoor. De mail twitteren bijvoorbeeld. Maar ach.. een stripje is ook leuk.
mikey
-
- 28986 berichten
- 5138 stemmen
Nieuwe online: meisje van de week - slechtemeisjes.nl
Ditmaal over groeimomenten die leiden tot spontane ontbranding. Menselijke lucifer 
I Love Tobe Hooper!!
Halcyon
-
- 9952 berichten
- 0 stemmen
Ook ik heb een website: Dromen van Nachtmerries - dromen-van-nachtmerries.blogspot.com Je kan er mijn korte horrorverhalen lezen, weliswaar enkel diegene die niet gepubliceerd zijn of worden.
De website bestaat al meer dan een jaar, maar ik heb hem een tijdje offline gehouden tot ik zeker wist welke verhalen ik er op kon zetten. Sinds vandaag is hij dus weer actief. Reacties zijn uiteraard altijd welkom (ook de negatieve).
Voorlopig heb ik er twee verhalen opgezet: 'Karikarubu', over een onheilspellende plaats in de woestijn waar maar eens om de tien jaar regent en 'De steen van zwart', over een... mysterieuze zwarte steen.
De bedoeling is om geregeld nieuwe verhalen te plaatsen. Ik zal hier telkens een berichtje plaatsen als de inhoud vernieuwd wordt, zodat de geïnteresseerden op de hoogte blijven.
Veel leesplezier!
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3398 stemmen
Heb sinds een paar dagen ook een eigen blog voor horrorfilms: http://jordycapitated.blogspot.com/
Moet nog veel aan gebeuren natuurlijk, en ik weet ook niet of het iets voor op lange termijn is of hoe vaak ik hem update. Maw kijken of het bevalt. De aftrap is sowieso een bummer 
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Yeah! Nice
Tof dat je er ook aan bent begonnen. Heb 'm al even rondgetweet. Speaking of which, heb je twitter?
melvddonk
-
- 3972 berichten
- 0 stemmen
Leuk hoor Jordy!
Weer een blog waarvan ik zeker weet dat ik het ga volgen.
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3398 stemmen
Thanks
Heb op het moment nog geen Twitter nee, misschien binnenkort maar even aanmaken 
edit: thanks Melanie ^^
Halcyon
-
- 9952 berichten
- 0 stemmen
De horrorblogs rijzen als paddenstoelen uit de grond. Spijtig dat ik geen tijd heb om al dat fraais te lezen, maar toch veel plezier van mij kant gewenst.
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3398 stemmen
Ook jij bedankt Halcyon! Overigens is omschakelen naar het Engels nog even wennen zeg. Het staat er allemaal wel mooi, maar mijn broertje heeft heel wat grammaticafoutjes eruit moeten halen hehe. Maar we blijven leren 
Halcyon
-
- 9952 berichten
- 0 stemmen
Waarom in het Engels trouwens? Zou leuk zijn om meer Nederlandstalige horrorblogs te zien (check die van dutchtuga). Daarnaast frequenteren Engelstalige horrorfanaten waarschijnlijk voornamelijk professionele Amerikaanse websites, dus ik zie de meerwaarde er niet van. Voor jou is het bovendien moeilijker en voor de Nederlandstalige lezer ook. Wees trots op je taal! 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Lijkt me als je promoot op twitter dat het wel fijn is dat hun het ook willen lezen. Erg veel genreliefhebbers die liever de bevindingen lezen van de 'normale' liefhebber itt professionele websites.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Je wilt altijd een breed publiek bereiken. Ik merkte in de eerste weken, toen ik het in het Nederlands deed, dat er vrij weinig naar om werd gekeken, nu krijg ik minstens 5 keer zoveel views en zijn de contacten echt zo gelegd met al die regisseurs en crewmembers 
Daar doe ik het zelf vooral voor. Kan natuurlijk niet voor Fillumgek spreken 
Lijkt me als je promoot op twitter dat het wel fijn is dat hun het ook willen lezen. Erg veel genreliefhebbers die liever de bevindingen lezen van de 'normale' liefhebber itt professionele websites.
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3398 stemmen
Wat Naomi (edit: en Jeroen) zegt, al heb ik nog geen Twitter, maar op korte termijn wel van plan
Ik ben met mijn simpele blogje ook niet van plan de grote Amerikaanse sites eruit te concurreren
maar inderdaad meer mond op mond reclame en aangezien Twitter huge is zal het leuk zijn als mijn blog ook buitenlanders aanspreekt.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Heb sinds een paar dagen ook een eigen blog voor horrorfilms: http://jordycapitated.blogspot.com/
Moet nog veel aan gebeuren natuurlijk, en ik weet ook niet of het iets voor op lange termijn is of hoe vaak ik hem update. Maw kijken of het bevalt. De aftrap is sowieso een bummer
Klopt het dat geen van :
[Rec]
Braindead
Cannibal Holocaust
Devil's Rejects, The
Drag me to Hell
Evil Dead II
Noroi
Saw
Shining, The
Tôkyô Zankoku Keisatsu
Wai Dor Lei Ah Yut Ho