menu

Mijn Updates +
De Site / Gebruikers / Websites en filmblogs van gebruikers

zoeken in:
Ziet er goed uit Onderhond. De layout met de stills is erg fijn, aangezien ik altijd aangetrokken word door de visuele impressie. Het geheel voelt wel wat ingeperkt vanwege de leegte aan de linker kant. Is het niet mogelijk om het wat naar links te schuiven zodat je ook de afbeeldingen groter kunt maken?

Afbeelding groter maken wordt lastig want ik heb de posters niet in betere kwaliteit. Ga me er ooit wel eens mee bezighouden om het beeldmateriaal up te daten, maar daar heb ik nu even niet de tijd voor

Als ik je wat tips mag geven en dat is enkel mijn mening; de 4 bovenste pictogrammen aan de linkerkant is mij niet duidelijk wat dat nou precies betekent. Pas als ik erop klik.

En per film het genre aangeven + zoeken op genre vind ik zelf heel belangrijk. Niet alle genres spreekt mij / men aan.

Genre informatie mist inderdaad momenteel nog. Die heb ik wel, moet die enkel nog even in het design inpassen. Op genre gaan filteren zie ik net iets minder zitten, vooral omdat ik dan eigenlijk een echt uitgebreide zoek moet gaan bouwen, iets waar m'n blog dan nog nét weer iets te klein voor is.

Wat het menu betreft heb je volkomen gelijk trouwens. Het probleem is een beetje dat ik het momenteel vooral klein en onopvallend wil. De labels hebben er een paar jaar lang bijgestaan, maar echt veel doorklikken tussen secties werd er toch niet gedaan, en zoals je zelf al zegt is een keertje klikken wel voldoende voor mensen die wél geïnteresseerd zijn. Het is niet ideaal, maar momenteel even het beste compromis

Jing Wong - director - onderhond.com

In navolging van MM heb ik eindelijk ook regisseurspaginas! Een tijdje geleden is de achterkant van onderhond.com serieus vertimmerd, wat mij nu toelaat om alles mooi per regisseur te groeperen. Dit wil ook zeggen dat ik eindelijk mijn handmatig onderhouden database met regisseursdata kan weggooien. Spaart ook weer tijd.

Momenteel hou ik het even bij 1 regisseur/week, om ervoor te zorgen dat de data per regisseur netjes is en er voor alle films poster voor handen zijn, maar ook om de nieuwe sectie een beetje extra visibiliteit te geven.

Ondertussen zitten ook al m'n stemmen in de site en is het mobiel gedrag ook wat opgepoetst. Het werk aan een eigen site houdt ook nooit echt op

Mescaline (moderator)
Ben toch eens benieuwd naar de mening van andere, zoals jullie kunnen zien doe ik dit nu niet actief meer maar er is een twijfel het op te pakken en mee verder te gaan. Het is niet echt een blog, maar filmreviews van mezelf die ik voor lees in voice-over vorm.
Randy's Filmvlog - YouTube

Mescaline

Wat mij betreft mag je er wel mee doorgaan. Ik heb een paar video's bekeken en de manier waarop jij de reviews voorleest is pakkend om naar te luisteren. Ik stem dus dat je er nog wel een paar bij mag maken.

Mescaline (moderator)
Dankjewel Shadowed, probeer ze ook zo kort mogelijk te houden.

geplaatst:
Moest er iemand (uit België) zich geroepen voelen:
GEZOCHT: Enthousiaste Filmschrijvers (M/V/X) • Cinemapp.com

geplaatst:
Metalfist schreef:
Moest er iemand (uit België) zich geroepen voelen:
GEZOCHT: Enthousiaste Filmschrijvers (M/V/X) • Cinemapp.com

Leuk. En al direct hierop gereageerd

Gast
geplaatst: vandaag om 00:47 uur

geplaatst: vandaag om 00:47 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.