menu

De Site / Gebruikers / Vakantie

zoeken in:

606
Laatste dagje vandaag, vanavond op tijd mijn bed in om morgen vroeg om 4:15 op te staan. Weerberichten geven toch ook buien ⛈️ aan daarin Florida/Orlando, gelukkig geen hele verregende dagen zoals je hier vaak hebt. Ach we zien het wel. ️ zien we zeker !!!!!!

Goede reis! Geniet er van!

606
SelmaDuim schreef:
Goede reis! Geniet er van!
dankjewel was een hele lange dag gister maar ben er 🇱🇷

606 schreef:
(quote)

Je droom komt uit, we verwachten de foto's . Veel plezier en geniet ze.

606 schreef:
(quote)
Have fun!

Mocht je toevallig aan de rustigere (zuid)westkust van Florida komen, en je hebt tijd over en zin.. dan kan je altijd even gaan badderen bij één van de vele kleine strandjes daar. Ik zwom daar op een gegeven moment (op een paar meter) tussen de wilde dolfijnen. En die kans is er altijd wel (vaak in ieder geval) om ze te spotten volgens mij. Erg leuk.

606
HarmJanStegenga schreef:
Mocht je toevallig aan de rustigere (zuid)westkust van Florida komen, en je hebt tijd over en zin.. dan kan je altijd even gaan badderen bij één van de vele kleine strandjes daar. Ik zwom daar op een gegeven moment (op een paar meter) tussen de wilde dolfijnen. En die kans is er altijd wel (vaak in ieder geval) om ze te spotten volgens mij. Erg leuk.
bij welke plaats zou dat zijn?

606 schreef:
(quote)
bij welke plaats zou dat zijn?
Ik durf je het zo niet meer te zeggen. Zijn wel meerdere plekjes in het zuidwesten waar je ze kunt spotten, maar het is altijd een kwestie van een beetje geluk hebben denk ik. Ik denk wel dat je de meeste kans maakt op de niet toeristische, rustige plekjes.

606
na een hele lange reis veilig weer thuis aangekomen kei kapot maar ik weet waar ik het voor gedaan heb

En hoe was je grote reis waar je zo naar hebt uitgekeken 606? Was het de reis waar je op hoopte?

606
Ajax&Litmanen1 schreef:
En hoe was je grote reis waar je zo naar hebt uitgekeken 606? Was het de reis waar je op hoopte?
Had geen hoop ergens op, had ook geen verwachtingen, maar het was sowieso echt geweldig

Dit jaar staan Barcelona en Stadtkyll (Eifel) in Duitsland op de planning tijdens de bouwvak. Zou (als ik er aan denk) wat foto's toevoegen hier.

Ik ben sinds 2 weken terug van een 10-daags vakantie in Maspalomas. Ik kan het iedereen aanraden. Fijne badplaats!

Iemand ervaring met de Filippijnen van de zomer (juli-augustus)? Ik lees dat het daar regenseizoen is, en er ook wel veel aardbevingen zijn? En tips over landen om mee te combineren in die regio? Alleen Thailand en Indonesië hoeft niet, ik ben daar nooit geweest maar mijn reispartner wel. We dachten aan Nepal, maar bergen en moesson is niet zo'n handige combinatie.

Of andere ideeën... is het caribisch gebied wat in juli-augustus? Ik zoek iets 'exotisch' maar veilig, caribisch gebied is dan denk ik net het orkaanseizoen... (?). Andere tips zijn ook welkom.

Idee is om kust, natuur en een enkele mooie stad te combineren in een reis van ca. 3 weken.

Ik ben in 2017 2 weken naar de Filipijnen geweest in augustus ( Luzon, Manila - Legazpi met de lokale bus ) en behoudens een flinke storm tijdens het eiland hoppen bij Caramoan was het gewoon prachtig, stabiel weer met hooguit 2 uur regen per dag. Ook in de Visayas was het prima weer als ik het weerbericht van toen moest geloven; met niet al te veel regen. Een Indische vriend raadde mij overigens ook nadrukkelijk af om in de zomer naar India/Nepal te gaan tijdens de zomermaanden wegens de moesson.

Andere ideeën; Fiji & Colombia ( gebied rondom Cartagena is heel veilig ).

geplaatst:
't Is weer paasvakantie dus een weekje vakantie bij mijn schoonfamilie in Slovenië.
Een weekje zonder deadlines en niets moet. Ideaal om wat recensies te schrijven en als ik de kans krijg een filmpje te kijken. Een weekje rust dus, wat altijd welkom is

https://www.thomascook.be/~/media/Images/SEO%204/bestemmingen/Slovenie.ashx?20140515T1459045826

geplaatst:
https://www.mupload.nl/img/1ng1j86zknz.jpg

Krankjorum net terug na dertien dagen en weer tien uur in een vliegtuig opgevouwen zitten, heen en terug... Dat zal niet wennen.
Maar wat is Korea fantastisch.
En toch net iets minder mooi dan Singapore voor mij. (Daar vloog ik vorig jaar voor een krappe week heen aan het einde van 2018.
Ja, daar ben ik toen echt verbleven en geen overstap gemaakt).

geplaatst:
Door toeval onderweg op vakantie beland in Fucking Åmål (1998) (Åmål, Zweden).

geplaatst:
Transformers the Last Knight: Stonehenge geweest.

geplaatst:
arno74 schreef:
Door toeval onderweg op vakantie beland in Fucking Åmål (1998) (Åmål, Zweden).
En?

Gast
geplaatst: vandaag om 16:09 uur

geplaatst: vandaag om 16:09 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.