• 150.480 films
  • 8.470 series
  • 25.755 seizoenen
  • 566.282 acteurs
  • 325.861 gebruikers
  • 8.557.502 stemmen

Vakantie

zoeken in:

606

• 23617 berichten
  • 11350 stemmen

jarno1975 schreef:

Horseshoe Bend en Antelope Canyon was ik inderdaad nog vergeten En de Hooverdam ook inderdaad, maar dat ligt vlak bij Las Vegas.

Maar wil je echt een rondreis maken met een auto of enkel een paar steden/parken aandoen?

Een auto is aan de westkust zeker wel een must. Wij hebben het met een camper gedaan wat overigens ook wel gaaf is.

Aha, ja dat klinkt ook inderdaad heel cool, moet echt kijken wat ik aan giften krijg, daar is veel van afhankelijk.

jarno1975 (moderator series)

• 10729 berichten
  • 2656 stemmen

Het moeilijkste is om keuzes te maken

606

• 23617 berichten
  • 11350 stemmen

jarno1975 schreef:

Het moeilijkste is om keuzes te maken

Nogal,

606

• 23617 berichten
  • 11350 stemmen

Gegevens van mij komen zo op de site, mijn ouders vonden het goed en zo kunnen mensen wat overmaken als ze dat willen

606

• 23617 berichten
  • 11350 stemmen

Willen jullie deze links zo veel mogelijk delen ? via FB en TW, linken staan in de link, je zou mij er mee helpen. bvd

Help Martijn naar de USA | Geld inzamelen | Doneeractie.nl

Help Martijn to the USA by Martijn Hessels - GoFundMe

Apollinisch

• 21247 berichten
  • 0 stemmen

http://i.imgur.com/KqiXbKf.jpg

Groeten uit Warschau!

John Milton

• 18484 berichten
  • 10061 stemmen

Wil ik ook nog een keer naartoe! Een van de weinige ontbrekende midden-Europese landen op de 'checklist'

horizons

• 5337 berichten
  • 2137 stemmen

Vorig jaar Denemarken, dit jaar naar Zweden.

606

• 23617 berichten
  • 11350 stemmen

Ik moet helaas mijn droom heel erg bijstellen, het is niet te betalen dus moet ik een keus maken.

Ik kies dan voor New York, en nou wil ik graag advies wat haalbaar is om te zien in de omgeving.

en dan alles met openbaar vervoer.

Alvast bedankt !!!!

Apollinisch

• 21247 berichten
  • 0 stemmen

eRCee (moderator films)

• 12350 berichten
  • 1812 stemmen

Ik zie een patroon. Je zou het ook een negatieve spiraal kunnen noemen.

Apollinisch

• 21247 berichten
  • 0 stemmen

Ja klopt, ik bezoek allemaal steden met UNESCO werelderfgoed. Volgende: Stockholm!

Flat Eric

• 6365 berichten
  • 1025 stemmen

http://i68.tinypic.com/lehww.jpg

Ook een mooi indrukwekkend UNESCO werelderfgoedplek: Zollverein te Essen.

Prachtige industriële architectuur als je er van houdt.

• 10729 berichten
  • 2656 stemmen

606 schreef:

Ik moet helaas mijn droom heel erg bijstellen, het is niet te betalen dus moet ik een keus maken.

Ik kies dan voor New York, en nou wil ik graag advies wat haalbaar is om te zien in de omgeving.

en dan alles met openbaar vervoer.

Alvast bedankt !!!!

Pak de metrokaart van NY erbij en je kan evt ook een fiets huren natuurlijk.

606

• 23617 berichten
  • 11350 stemmen

jarno1975 schreef:

Pak de metrokaart van NY erbij en je kan evt ook een fiets huren natuurlijk.

Ik ga voor een alles in een reis. Dat is dus + begeleider. Zoiets als buitenhof Reizen.

• 10729 berichten
  • 2656 stemmen

Van de week nog een tripje naar Valencia geboekt voor eind september. Om even bij te komen van de zomervakantie

606

• 23617 berichten
  • 11350 stemmen

Jaja, eindelijk na al het zoek en spuurwerk en lang wachten. Het hoge woord is eruit. Wel 2 tegenslagen geen New York ect, andere reis was super mooi, alleen tot tegen de €5000 euro voor mij veel te veel. Maar nu met een andere onderneming ga ik 4 mei 2018 naar Florida voor 12 dgn

http://michaelczinkota.com/wp-content/uploads/2017/05/o-welcome-to-florida-facebook.jpg

scorsese

• 9819 berichten
  • 9569 stemmen

Veel plezier daar.

606

• 23617 berichten
  • 11350 stemmen

scorsese schreef:

Veel plezier daar.

het is begeleid en vandaar dat het zo'n speurwerk is.

rep_robert

• 26878 berichten
  • 3684 stemmen

Florida is natuurlijk ook erg mooi met de Keys en de Everglades. Verkijk je niet teveel op Miami. Daar is niet heel veel te doen.

606

• 23617 berichten
  • 11350 stemmen

rep_robert schreef:

Florida is natuurlijk ook erg mooi met de Keys en de Everglades. Verkijk je niet teveel op Miami. Daar is niet heel veel te doen.

Nou ik ga sowieso huilen, met vertrek en bij aankomst, al de spanning en uitkijken/dromen hiervan gaat eruit komen. We kunnen geloof ik naar Miami beach rijden en varen over de everglades, dus komt vast goed

rep_robert

• 26878 berichten
  • 3684 stemmen

Ga je Key West ook nog aandoen? Kan het je wel aanraden. Over een snelweg op de zee via allemaal kleinere eilandjes (de Keys) kom je dan in Key West terecht. Het meest zuiderlijke puntje van de VS.

Southernmost point buoy - Wikipedia - en.m.wikipedia.org

606

• 23617 berichten
  • 11350 stemmen

rep_robert schreef:

Ga je Key West ook nog aandoen? Kan het je wel aanraden. Over een snelweg op de zee via allemaal kleinere eilandjes (de Keys) kom je dan in Key West terecht. Het meest zuiderlijke puntje van de VS.

Southernmost point buoy - Wikipedia - en.m.wikipedia.org

We hebben inbreng in de reis, alleen moeten we het ook niet te vol plannen. Maar ga wel een paar dingen opschrijven.

• 10729 berichten
  • 2656 stemmen

Kan je zelf wel enigszins bepalen wat je wil zien? Of is het een uitgestippeld plan?

606

• 23617 berichten
  • 11350 stemmen

jarno1975 schreef:

Kan je zelf wel enigszins bepalen wat je wil zien? Of is het een uitgestippeld plan?

Citaat,

Boek jij deze reis dan nemen wij contact met je op om te bespreken wat je verwachtingen zijn. Dit is geen goedkope reis en daarom willen wij dat je optimaal kan genieten. In 2018 hebben we een voorlichtingsavond bij ons op kantoor. We gaan dan met de reizigers en begeleiders een programma in elkaar zetten voor deze vakantie.

Apollinisch

• 21247 berichten
  • 0 stemmen

https://i.imgur.com/zgA8gfE.jpg

Groeten uit de VS! Ik maak een rondreis van 2 maanden door de zuidoostelijke staten.

Wie herkent het zwembad?

John Milton

• 18484 berichten
  • 10061 stemmen

Het komt me wel bekend voor, maar ik weet het niet. Krijg het ook niet gegoogeld...

scorsese

• 9819 berichten
  • 9569 stemmen

Ik dacht even aan het roeien in The Social Network, maar nee.

Apollinisch

• 21247 berichten
  • 0 stemmen

't Is die uit The tree of life! De scène waarin een jongetje verdrinkt is er opgenomen.

rep_robert

• 26878 berichten
  • 3684 stemmen

Kent iemand nog een leuk Engelstalig reisboek? Het is voor mijn Secret Santa in Kroatië. Had een mooi boek van Lonely Planet via bol.com besteld. Maar die weegt dus 1,7 kg. Dat was wel even schrikken.

Wil het boek echt maximaal op 1 kg hebben, want ik doe er ook nog andere cadeautjes bij. Het totale pakketje moet onder de 2 kg blijven.

Lonely Planet's Ultimate Travelist bol.com | Lonely Planet's Ultimate Travelist, Lonely Planet | 9781743607473 | Boeken

Deze had ik besteld. Maar ik houd hem nu mooi zelf. Mooi ding zeg.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.