- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Even voorstellen
Even voorstellen
606
-
- 23876 berichten
- 12263 stemmen
Welkom welkom Chocotoff en have fun, Kondoro0614 heeft gelijk, site is erg leuk
Damian Firefly
-
- 12 berichten
- 8 stemmen
Na jaren met veel plezier Moviemeter te hebben geraadpleegd, eindelijk de stap genomen om mezelf in te schrijven. De informatie die hier te vinden is en ook de meningen en recensies van de leden zijn altijd bijzonder behulpzaam bij het (mede)bepalen van mijn filmkeuzes. Ook na het kijken van een film is het fijn om eens te kijken wat er zoal over geschreven wordt. Kortom, een goede site waaraan ik graag een bezoek breng en zelf een bijdrage aan wil leveren!!
Maarten0402
-
- 802 berichten
- 533 stemmen
Welkom Damian Firefly en veel plezier hier!
Zwolle84
-
- 8022 berichten
- 0 stemmen
Welkom! Ben benieuwd naar je top 10. 
HydePark
-
- 2748 berichten
- 714 stemmen
Ingeschreven: check.
Beeldaudioliefhebber extraordinaire, alsook muziek-. Hoi!
MovieMind
-
- 6943 berichten
- 0 stemmen
Warp
-
- 963 berichten
- 3045 stemmen
Goedenavond iedereen,
leuk topic om door te bladeren, zal gelijk mezelf even voorstellen aangezien ik nog niet heel lang lid ben op MovieMeter.
Ik ben Wessel, 20 jaar en studeer in Utrecht. Ik houd films al een tijdje bij op IMDB en sinds ik MovieMeter ontdek heb vind ik deze site eigenlijk prettiger. Om te beginnen is de site Nederlands en ik heb het gevoel dat je hier beter gehoord wordt en het allemaal wat 'persoonlijker' is. Dus na een tijd mee te hebben gelezen toch maar een account aangemaakt.
Kwa filmsmaak is mijne breed, alhoewel ik toch een voorkeur heb voor mystery en misdaad en niet al te vrolijke films. Series kijk ik niet echt. Heb wel Breaking Bad gezien (die ik echt super goed vond) maar met andere series haak ik toch snel af. Gamen doe ik ook niet veel maar soms koop ik toch een spel om de zoveel tijd (kijk erg uit naar Mafia 3 en Gears 4). Naast dat ik m'n geld aan films (bioscoop en blu-rays), games en eten uitgeef, geef ik ook graag m'n geld uit aan kleding.
Maar goed, naast films kijken tennis ik ook. Speel momenteel eigenlijk alleen maar voor m'n plezier, geen wedstrijden. Ook vind ik het leuk om naar een feestje te gaan, ik houd voornamelijk van techno, techhouse, deephouse en hiphop (hiphop luister ik voornamelijk veel thuis).
Hopelijk genoeg verteld over mezelf en ik hoop jullie hier vaker tegen te gaan komen:)
(verwijderd)
-
- 1480 berichten
- 0 stemmen
Welkom Warp, erg leuke stem-lijst voor een leeftijdsgenoot! 
Maarten0402
-
- 802 berichten
- 533 stemmen
Welkom Warp en veel plezier hier 
Ja met IMDb ervaar ik dat ook. Komt bij mij gewoon anders over. Je kan daar ook comments achterlaten, maar als discussie platform vind ik MovieMeter veel overzichtelijker en handiger.
Bij IMDb vind ik andere dingen weer leuk zoals de "Did you know?" sectie of om te kijken wat de hele cast is (achtergrond acteurs enzo). Staan wel leuke weetjes per film of serie bij.
PaulCJDL
-
- 15 berichten
- 5 stemmen
Hallo allemaal,
Leuk om een beetje door deze 346 pagina's te bladeren en vooral.... niet alles te onthouden haha.
Ik ben Paul, 31 jaar, en mijn hele leven al gek van films. De top 10 vind ik dan ook erg moeilijk om samen te stellen, denk dat ik morgen weer een ander lijstje zou kunnen maken. Merk dat ik de laatste jaren wat meer richting de series ga, omdat ik bij films snel het gevoel krijg dat ik het al eens gezien heb. Tekort aan originaliteit misschien... of ik vind maximaal een uur per 'verhaaltje' wel voldoende dat zou ook kunnen.
Ben wel een groot Marvel-fan.... DC kijk ik ook altijd wel maar op de één of andere manier ben ik meer van de Marvel personages.
Gamen doe ik ook nog wel een beetje, met name PS4.
Kom jullie hier vast nog wel eens tegen 
Onion
-
- 1 berichten
- 0 stemmen
Goedemorgen!
film is een passie voor mij, hoewel ik het afgelopen jaar het obsessieve gedeelte min of meer heb laten varen. Ik kijk niet langer alles dat ik tegenkom, maar kies doelbewust voor films die me op voorhand aanspreken. Zo is mijn kijkplezier veel toegenomen, en kan ik weer genieten van dit mooie medium. Daarom dat ik me ook hier ingeschreven heb, zodat ik nog wat meer pareltjes kan ontdekken. Tot spreeks! 
DVD-T
-
- 15565 berichten
- 3123 stemmen
Welkom Paul en Onion. Veel plezier op MM 
Zwolle84
-
- 8022 berichten
- 0 stemmen
Welkom, beiden!
@Paul: Hier nog een groot Marvel-liefhebber. Ben net alle MCU, Spideys en X-Mens weer van voor naar achteren aan het doorploegen. Blijft heerlijk!
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
Berichten verplaatst naar De Site > Algemeen > Het grote opmerkingen / feedback topic #2
Willem Verheij
-
- 40 berichten
- 120 stemmen
Hallo iedereen,
Om te beginnen gebruik ik mijn eigen naam omdat dit voor mijn gevoel helpt om beleefd te blijven en geen dingen te zeggen die ik in het echt ook niet zou zeggen.
Altijd al ben ik fan van verhalen geweest. Als kind was ik altijd al druk bezig met hele verhalen te verzinnen voor mijn lego en playmobil poppetjes, vaak geinspireerd door dingen die ik zag in series en films.
En dat is eigenlijk altijd wel zo gebleven. Ook toen ik korte stripverhalen ging maken voor de schoolkrant, een eigen fantasy setting ging uitwerken voor een groots verhaal, en nog steeds nu ik de stap maak naar scriptschrijver.
Mijn smaak in films is erg divers, eigenlijk vrijwel ieder genre kijk ik. Ik probeer alle grote klassiekers te zien en te verzamelen, ik heb nu rond de 140 DVD's staan.
Bijna alles van Stanley Kubrick, veel historische en fantasy films, Marx Brothers films, een paar stille films, films die je aan het denken zetten, en qua series heb ik eigenlijk alleen Game of Thrones.
Series kijk ik vrij weinig, het zijn vooral webseries die ik kijk omdat het blijft verbazen wat voor prachtige dingen er gedaan kunnen worden met een klein budget en geen grote studio die vertelt hoe het moet. Dit levert een hoop originaliteit op.
LARP's the series, Riftworld, The Guild en Spooked zijn allemaal prachtige webseries.
Ik heb kortgeleden succesvol de opleiding scenario schrijven afgerond bij de schrijversacademie, en nu is aan mij de moeilijke taak om iemand te vinden die of het script waar ik aan werk wil produceren, of die mij aan nieuwe content wil laten werken. In ieder geval wil ik heel graag hiermee aan de slag, om het werk te doen wat voor mij echt het enige werk is waar ik erg ambitieus mee ben en zeer gedreven in ben.