• 15.747 nieuwsartikelen
  • 177.954 films
  • 12.204 series
  • 33.972 seizoenen
  • 646.950 acteurs
  • 198.987 gebruikers
  • 9.370.968 stemmen

Even voorstellen

zoeken in:

606

• 23876 berichten
  • 12263 stemmen

Welkom Teejeey veel plezier.

Joonders

• 13 berichten
  • 176 stemmen

Hoi!

Na jaren veel gebruikt te hebben gemaakt van deze site heb ik ook maar een profiel aangemaakt aangezien ik elke dag wel minstens twee films kijk. Mijn naam is Leonie en ik ben 35 jaar. Ik vind het nog wel lastig lijsten samen te stellen aangezien ik een brede smaak heb.

Dk2008

• 11166 berichten
  • 788 stemmen

Joonders schreef:

Ik vind het nog wel lastig lijsten samen te stellen

Dat vind ik nog steeds (al gaat het steeds beter). Succes ermee en veel plezier op de site.

DVD-T

• 15565 berichten
  • 3123 stemmen

Welkom Leonie, veel plezier op MM.

mjk87 (moderator films)

• 14514 berichten
  • 4510 stemmen

Welkom Leonie

Joonders

• 13 berichten
  • 176 stemmen

Thanks!

606

• 23876 berichten
  • 12263 stemmen

Welkom

MovieMind

• 6943 berichten
  • 0 stemmen

Welkom Leonie

Hollywood007

• 3342 berichten
  • 3836 stemmen

Ik heb me eigenlijk nooit officieel voorgesteld. Beetje stom na 4 jaar maar toch .

Ik ben Holly en ben 26 Jaar (lees: 31 sssttt). Getrouwd, mama van twee kindjes en helemaal bezeten van film (ja hallo ). Mijn interesses liggen vooral bij het horror genre en de oude actie films (vooral dan jcvd!) maar ik kan ook wel andere dingen waarderen. Een goede komedie of chick flick is ook wel eens leuk. Maar mijn grote liefde blijft horror-comedy's en de oude Hammer films.

Voelde een beetje als een AA meeting hahahaha

DVD-T

• 15565 berichten
  • 3123 stemmen

Hoi Holly, welkom .

Hollywood007

• 3342 berichten
  • 3836 stemmen

Thx

Maarten0402

• 802 berichten
  • 533 stemmen

Hahaha grappig. Nou ja "beter laat dan nooit" xD

Welkom!

Hollywood007

• 3342 berichten
  • 3836 stemmen

Dank je

606

• 23876 berichten
  • 12263 stemmen

Welkom dan als nog

Sol1

• 581 berichten
  • 261 stemmen

Ik heb mij op 9 augustus 2014 hier voorgesteld, na toen al eerst jaren stiekem te hebben meegekeken. Door persoonlijke omstandigheden ben ik meer dan een jaar lang afwezig geweest op deze site. Op pagina 339 van dit topic staat mijn introductie en nog wat postings. Mijn account is opnieuw geactiveerd. Ik ben nu wel een hoop stemmen kwijtgeraakt, maar zal die de komende tijd weer gaan terugzetten. Niet dat jullie nu gaan denken dat ik in een paar dagen tijds tientallen films zit te kijken of andere grappen met stemmen loop uit te halen hier ... … prettig om hier weer contact te hebben .

HALVE TAMME. (moderator series)

• 13470 berichten
  • 1305 stemmen

Welcome back Sol1 .

Kondoro

• 11519 berichten
  • 2861 stemmen

Welkom terug!

606

• 23876 berichten
  • 12263 stemmen

Welcome back

Hollywood007

• 3342 berichten
  • 3836 stemmen

Wederom welkom!

Gh8st

• 668 berichten
  • 2008 stemmen

Hallo Hallo, Ik ben Barry. Een knappe jonge vent uit Het zuiden van Nederland.

Ik ben eigenlijk vooral een gamer, maar kijk ook graag films en series.

Vroeger hield dat in dat ik elke avond gewoon keek wat er op tv te zien was en af en toen naar de bios ging. Sinds een jaar of 2, 3 ben ik met behulp van Icheckmovies eens wat toplijstjes langsgegaan om must-see films te vinden die ik nog niet heb gezien. Dat doe ik nu eigenlijk nog steeds. Ene periode kijk ik vooral recente films, andere periode klassiekers en soms ben ik te druk met series kijken. Mijn favoriete genre is Sci-fi en documentaires kijk ik zelden. Horror is meestal ook niet echt aan mij besteed.

Ik bezoek Moviemeter al wel een tijdje om beschrijvingen op te zoeken, stemmen achter te laten en meningen te vergelijken maar heb nooit eerder het forum gecheckt. Nu dus wel.

606

• 23876 berichten
  • 12263 stemmen

Mooi bericht een knappe jonge vent zou bijna vragen om een foto , geintje natuurlijk, maar wees welkom welkom.

Kondoro

• 11519 berichten
  • 2861 stemmen

Pas op Gh8st, straks pakt 606 je nog. Welkom trouwens.

606

• 23876 berichten
  • 12263 stemmen

Lol, haha moet gezegd kunnen worden he

MovieMind

• 6943 berichten
  • 0 stemmen

Welkom

TornadoEF5

• 5616 berichten
  • 1726 stemmen

Gh8st

Welkom, hopelijk laat je je nog wel eens meer zien op het forum. Zou fijn zijn met een nieuwe jonge kracht. Ik ben in hetzelfde straatje als jou beland. Ook wat klassiekers gaan kijken, en mijn smaak ontdekken. Ook games & series interesseren me zeker.

Gh8st

• 668 berichten
  • 2008 stemmen

606 schreef:

Mooi bericht een knappe jonge vent zou bijna vragen om een foto , geintje natuurlijk, maar wees welkom welkom.

Dan zou ik gelijk weer mijn geloofwaardigheid kwijt zijn, maar dank voor het warme welkom

606

• 23876 berichten
  • 12263 stemmen

Haha, komt vast goed

Chocotoff

• 2 berichten
  • 18 stemmen

In De Site > Gebruikers > Hoi:

Goede avond allemaal,

Ik ben Sineke.53 gescbeiden en leef samen met mijn ouwe asielkat Mugje in een dorp in Brabant.

Door gezondheidsproblemen scheur ik rond in een scootmibiel,mijn cabriootje, en heb net een nieuwe gehad want mijn oude(pas 3 jr) had ik totall loss gereden

Mijn avatar zegt meer dan genoeg denk ik...ben dol op grumpy cat en op sommige fora spam ik walls vol met grumpy.

Dol op films en series hou alleen niet van horror.

Kom al jaren op MM om filminfo te zoeken en lees dan ook de comments van jullie.

Op verzoek van Kondoro heb ik mij nu ook hier aangemeld(denk dat hij me anders veel te veel zou gaan missen)....

Ebenezer Scrooge

• 2150 berichten
  • 3092 stemmen

Hoi Chocotoff!

Kondoro

• 11519 berichten
  • 2861 stemmen

Haha Welkom Sien!

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.