• 15.747 nieuwsartikelen
  • 177.954 films
  • 12.204 series
  • 33.972 seizoenen
  • 646.938 acteurs
  • 198.985 gebruikers
  • 9.370.851 stemmen

Even voorstellen

zoeken in:

606

• 23876 berichten
  • 12263 stemmen

Welkom en veel plezier

mjk87 (moderator films)

• 14514 berichten
  • 4510 stemmen

Welkom

DVD-T

• 15565 berichten
  • 3123 stemmen

Welkom Willem. Veel plezier op MM

Ajax&Filmfreak

• 3362 berichten
  • 3729 stemmen

Welkom Willem!

Night's Watch

• 1212 berichten
  • 1200 stemmen

Onder het motto ''beter laat dan nooit'' zal ik mijzelf hier ook eens voorstellen. Dit had ik in eerste instantie niet gedaan aangezien het niet mijn insteek was om ''actief'' te worden op deze site maar het enkel te gebruiken om te stemmen. Er zijn echter toch een flink aantal interessante en leuke (knock-outs ) forums die af en toe leuke berichten opleveren dus vandaar.

Maar nu over mijzelf: Ik ben een 22 jarige jongen, woon in Twente en leraar economie in spe. Naast films kijk ik (te) veel series en vind ik muziek zeer interessant, ben alleen zelf zo amuzikaal als mogelijk is. Daarnaast ben ik eigenlijk een typische student, groot fan van feestjes met de bijbehorende biertjes.

Op het gebied van films vind ik mijzelf lastiger te omschrijven aangezien ik niet één specifieke voorkeur voor een bepaald soort/genre film heb. Een groot gedeelte van mijn stemmen zijn Amerikaanse films vanaf 1995 (420 van de 720), ik denk dat veel van deze stemmen nu ook lager uit zullen vallen. Dit heeft voornamelijk te maken met persoonlijke ontwikkeling die op deze leeftijd relatief snel gaat. De laatste tijd probeer ik vaker films uit andere landen en/of oudere films te kijken, deze site helpt hier ook zeker aan mee. Ik doe in veel verschillende forums tips en ideeën op, bij deze ook mijn dank hiervoor

606

• 23876 berichten
  • 12263 stemmen

Welkom welkom

SillyBilly23

• 183 berichten
  • 358 stemmen

Ik ken moviemeter al heel lang maar ben pas sinds kort terug actief. Ik ben Cybill, 24 en orthopedagoog. Geen film’kenner’ maar wel een liefhebber. En heel soms durf ik ook een serietje bingewatchen Ik kijk meestal spannende films. Of het nu thrillers, drama’s of horrors zijn maakt niet zoveel uit maar ik hou van suspense en er mag ook wel een boodschap inzitten. Romantische films en goofy komedies laat ik meestal links liggen. Daarnaast hou ik ook van de Tarantino-films, muziekdocu’s en fantasyreeksen zoals LOTR, Game of Thrones… Naast film is één van mijn favoriete bezigheden reizen. Helaas kost dit wat meer en dus geen wekelijkse bezigheid. Dankzij m’n werk kom ik bijna dagelijks in contact met mensen met een beperking, wat mij de kleine en simpele dingen in het leven meer doet appreciëren. Klein en simpel omschrijft mij wel goed, behalve dan op gebied van mode... Daarin ben ik verfijnd Cheers

DVD-T

• 15565 berichten
  • 3123 stemmen

Welkom

Zwolle84

• 8022 berichten
  • 0 stemmen

Welkom! Leuke top 10, The Broken Circle Breakdown is inderdaad prachtig. En ben erg benieuwd naar Thirteen.

Kondoro

• 11519 berichten
  • 2861 stemmen

Welkom bij de club SillyBilly23!

mjk87 (moderator films)

• 14514 berichten
  • 4510 stemmen

Welkom

606

• 23876 berichten
  • 12263 stemmen

Welkom welkom

Ajax&Filmfreak

• 3362 berichten
  • 3729 stemmen

Welkom Silly!

SmackItUp

• 3502 berichten
  • 2623 stemmen

Beter laat dan nooit, zie dat ik mezelf nooit officieel heb voorgesteld. En aangezien ik Moviemeter de laatste paar jaar veelvuldig gebruik, toch maar eens wat meer vertellen over mezelf.

De naam is Brian, vrienden noemen me Barend (geen idee waarom). 22 lentes jong, afkomstig uit het Land van Maas en Waal (boerenknul) en werkzaam in een bedrijf dat hulpmiddelen voor blinden en slechtzienden verkoopt.

Ik ben absoluut een enorme filmliefhebber. Thriller/mystery/misdaad zijn mijn favoriete genres, en dan met name de films waar je heerlijk in kan puzzelen. Sci-fi laat ik meestal links liggen. Ik hoop nog veel films te bekijken en een hoop te leren van jullie, want jeetje, sommige gebruikers hier hebben echt enorm veel kennis van films!

606

• 23876 berichten
  • 12263 stemmen

Welkom en veel plezier

MovieMind

• 6943 berichten
  • 0 stemmen

Alsnog welkom en veel kijkplezier

msLynch

• 78 berichten
  • 493 stemmen

Welkom, Brian!

Ajax&Filmfreak

• 3362 berichten
  • 3729 stemmen

Welkom Barend

wiitigoo

• 1 berichten
  • 0 stemmen

In De Site > Gebruikers > even voorstellen:

Het werd wel een keer tijd om me bij een filmforum aan te melden. Ik ben vooral fan van Engelse humor (Blackadder, The Office), animatie, goede actie en series (Breaking Bad, The Night Manager, Game of Thrones, The Walking Dead). Film op flink scherm met goede audio wint het met gemak van de sneue TV-programma's van tegenwoordig

Ajax&Filmfreak

• 3362 berichten
  • 3729 stemmen

Welkom Wiittigoo.

MovieMind

• 6943 berichten
  • 0 stemmen

Welkom!

Yeah to Insanity

• 7 berichten
  • 0 stemmen

Hi!

Ik kom de horde aan Vlamingen vervoegen op dit mooie forum. Kijk geen gigantisch veel films per week, maar probeer geregeld een voorstelling mee te pikken. Ik neem het medium niet verschrikkelijk serieus, en ben voornamelijk op zoek naar plezier op het witte scherm. Tot wederspreeks!

606

• 23876 berichten
  • 12263 stemmen

Welkom en veel plezier

Yeah to Insanity

• 7 berichten
  • 0 stemmen

Dank u!

Kondoro

• 11519 berichten
  • 2861 stemmen

Welkom op MovieMeter!

DVD-T

• 15565 berichten
  • 3123 stemmen

Welkom

Mučenia

• 1 berichten
  • 127 stemmen

Hallo iedereen,

Ik heb me hier al een paar maanden geleden aangemeld, maar nog niet voorgesteld:

Ik kom regelmatig op deze site en heb dus een  account aangemaakt.

Mijn naam is Niels. Mijn filmliefde begon een paar jaar geleden, ik hield al een beetje van horrorfilms en ik besloot op een mooie avond een horror film te gaan kijken. Ik keek hem en ik was helemaal verliefd. ''ik moet meer van dit soort films zien'', dacht ik. Zo begon mijn liefde voor films. ( vooral horror )

Ik heb nog niet zoveel films gezien dus ik kom hier voornamelijk om ideeën op te doen. Verder hoop ik dat het lekker gezellig wordt.

Groetjes,

Niels

606

• 23876 berichten
  • 12263 stemmen

Welkom Niels have a lot of scary fun

Daan258

• 3671 berichten
  • 2445 stemmen

Gezellig, nog een horror fan erbij:)

Welkom Niels.

Hoi!

Heb me zojuist aangemeld op Moviemeter. Bij zowaar iedere film die ik wilde gaan kijken heb ik Moviemeter geraadpleegd.. en veel films overgeslagen! Daar hoort een account bij om mijn eigen mening ook te kunnen delen! Ik ben Richard en.. groot fan van horror. De films met veel gore en brute slachtpartijen vermijd ik meestal, maar de mysterieuze tenenkrommende (psychologische) films zijn altijd van harte welkom.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.