- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Filmmarathon
Filmmarathon
Halcyon
-
- 9952 berichten
- 0 stemmen
Ik denk dat ik wat ga huilen in de wc, want ik moet verdorie naar een trouwfeest.
Manschot
-
- 152 berichten
- 0 stemmen
Ik heb nooit Halloween gevierd, maar ik heb hier nog Texas Chainsaw Massacre en Hellraiser liggen, misschien zet ik die wel aan. 
Die Hard,Willis
-
- 4005 berichten
- 1360 stemmen
Lol. De ene horrorfan heeft een trouwfeest en de ander zit in praag. 
Apollinisch
-
- 21297 berichten
- 0 stemmen
Ik denk dat ik wat ga huilen in de wc, want ik moet verdorie naar een trouwfeest.
Halcyon
-
- 9952 berichten
- 0 stemmen
Ik zal m'n fototoestel meenemen
. Wie weet monteer ik er nog een spies op zoals in Peeping Tom.
Die Hard,Willis
-
- 4005 berichten
- 1360 stemmen
Ik ga zelf in ieder geval een aantal horrorfilms kijken, welke precies zal ik later posten.
Adrenal
-
- 1381 berichten
- 0 stemmen
Gaan jullie langs de deuren
Doen ze dat dan ook in Nederland? Ik woon in België maar ik ken niemand die dat al eens heeft gedaan heeft. Dacht dat het alleen in Amerika gebeurde.
Ik zit trouwens op de boekenbeurs in Antwerpen op Halloween.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Ik kijk gewoon enkele malen in de spiegel. Is dat schrikken zeg... 
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Doen ze dat dan ook in Nederland? Ik woon in België maar ik ken niemand die dat al eens heeft gedaan heeft. Dacht dat het alleen in Amerika gebeurde.
Hier bij ons in Ninove begint het ook stilletjes aan zijn ingang te vinden. Twee jaar geleden eentje en vorig jaar drie. Afwachten of die 'commercie' bijval vindt.
Adrenal
-
- 1381 berichten
- 0 stemmen
Ik woon in Noord-Limburg en Halloweentochten zijn wel al een paar keer voorgekomen. Ik heb gehoord dat daar veel volk op afkomt. Zou best kunnen dat "trick or treat" over een aantal jaren hier ook gebruikelijk is.
niethie
-
- 7319 berichten
- 7243 stemmen
Jaren geleden ook eens mee gelopen, meer grote bekken dan snoep gekregen.
Vind het echter wel leuk, ben namenlijk een sucker voor dat soort tradities. Denk dat ik dit jaar wel wat horror filmpjes op zal zetten, al is het maar voor de gezelligheid. 
Die Hard,Willis
-
- 4005 berichten
- 1360 stemmen
Mr Confused
-
- 1715 berichten
- 6588 stemmen
Ik moet helaas die avond werken maar ik denk dat ik een horrorfilm gaan meenemen om samen met de cliënten te bekijken. 
Die Hard,Willis
-
- 4005 berichten
- 1360 stemmen
Ik moet helaas die avond werken maar ik denk dat ik een horrorfilm gaan meenemen om samen met de cliënten te bekijken.
Lui (crew films)
-
- 3491 berichten
- 11867 stemmen
Ik baal echt dat er in Nederland maar zo weinig aan Halloween word gedaan. In Amerika hebben ze de mooiste dingen, en daar doen ze er volop aan. Ik kijk vrijdag denk ik ook een paar horrorfilms, waaronder in ieder geval Halloween, Friday the 13th, Nightmare on Elm Street en the Texas Chainsaw Massacre.
Die Hard,Willis
-
- 4005 berichten
- 1360 stemmen
Ik baal echt dat er in Nederland maar zo weinig aan Halloween word gedaan. In Amerika hebben ze de mooiste dingen, en daar doen ze er volop aan. Ik kijk vrijdag denk ik ook een paar horrorfilms, waaronder in ieder geval Halloween, Friday the 13th, Nightmare on Elm Street en the Texas Chainsaw Massacre.
Kevin13
-
- 14947 berichten
- 0 stemmen
Hier bij ons in Ninove begint het ook stilletjes aan zijn ingang te vinden. Twee jaar geleden eentje en vorig jaar drie. Afwachten of die 'commercie' bijval vindt.
Meen je dat ? Met Halloween zit ik meestal in Nivove (stad) en ik heb toch nog nooit van die verkleedde kinderen zien passeren en bij de deuren zien aanbellen...
Wat ik zelf ga doen weet ik nog niet. Dit jaar mag ik wel niet uitgaan (zie Het School en Studie topic voor verdere uitleg
) dus denk ik maar dat ik eerst naar de horrorfilms op 2BE en VT4 ga kijken en achteraf misschien de Shining in mijn DVD steken.
Die Hard,Willis
-
- 4005 berichten
- 1360 stemmen
Normaal ga ik op vrijdag altijd uit, maar met Halloween maak ik een uitzondering. 
Op het programma staan:
-Mointain Top Motel Massacre
-Halloween
-Friday The 13th
-Scream
-Zombi 2
-(April Fool's Day)
Ik zie wel hoever ik kom.. Het zal in ieder geval nachtwerk worden.
Mescaline
-
- 7089 berichten
- 3223 stemmen
Klinkt gezellig.. in je eentje zoveel films kijken.. niet inslaap vallen he? 
IcU
-
- 6783 berichten
- 3051 stemmen
Ik heb een etentje bij ons thuis, en dan verranderd ons huis in een horror huis. We eten aan tafel in de woonkamer met aan de kop van e tafel een tv scherm. Af en toe verschijnt er een zombie/horror clown die dan iets zegt tegen de mensen in de kamer. Dit wordt ook interactief als er een moordenaar op het scherm verschijnt die uiteindelijk ook in de kamer rond zal rennen. Ik ben al weken bezig met de film. Hij duurt ongeveer een uur, waarvan het meest achtergrond geluiden zijn.
Die Hard,Willis
-
- 4005 berichten
- 1360 stemmen
Klinkt gezellig.. in je eentje zoveel films kijken.. niet inslaap vallen he?
niethie
-
- 7319 berichten
- 7243 stemmen
Dat is juist gezelliger als het om horrorfilms gaat (vind ik dan) 
Lui (crew films)
-
- 3491 berichten
- 11867 stemmen
Ik vind het nooit gezellig in mijn eentje, maakt niet uit bij wat.
Die Hard,Willis
-
- 4005 berichten
- 1360 stemmen
Dat is juist gezelliger als het om horrorfilms gaat (vind ik dan)
Apollinisch
-
- 21297 berichten
- 0 stemmen
Morgen een vrije dag, en ik heb besloten die gelegenheid aan te grijpen om me weer in het horrorgenre te gaan verdiepen, na jarenlange verwaarlozing...
Op het programma staan:
- Halloween (1978)
- Halloween (2007)
- Prom Night (2008)
- When a Stranger Calls (2006)
Welke recente slashers, die zich in zo'n typisch Amerikaans stadje afspelen, zijn nog meer de moeite waard?
Apollinisch
-
- 21297 berichten
- 0 stemmen
Die is vrij goed ja, al zie ik liever een op hol geslagen psychopaat dan een stelletje bloedzuigers. 
Freud
-
- 10772 berichten
- 1153 stemmen
Ik ben niet zo'n filmmarathon-liefhebber, maar in de videotheek hadden ze een 7 films voor 7 euro - actie, en dan ontkom je er moeilijk aan
Ik heb het overigens niet gehaald, bij film zes begon ik serieus te dommelen en heb ik het opgegeven... Wat een gedrocht ook, geen idee wat iedereen er in ziet.
The Lady in the Water (3.5*)
Marie-Antoinette (4*)
No Country for Old Men (3*)
Sicko (4.5*)
Wallace & Gromit (de drie kortfilms, gem. 4*)
Shrek (1.5*)
Babel zal voor een andere keer zijn dus.
Lui (crew films)
-
- 3491 berichten
- 11867 stemmen
Ik in de zomervakantie, om 1 uur 's nachts begonnen
- Rambo III
- Kickboxer
- Cop Land
- Ransom
- Full Metal Jacket
- Judge Dred
En nog 2, ik weet alleen niet meer welke.
Ik vond het nog redelijk makkelijk te doen, als ik een dagje vrij heb kijk ik ook al snel 4 films achter elkaar. En ook in de zomervakantie keek ik er minstens 4 op een dag, met uitschieters naar 6. Vandaar dat ik sinds mijn aanmelddatum ook al dit aantal films gezien heb.