• 15.747 nieuwsartikelen
  • 178.040 films
  • 12.206 series
  • 33.975 seizoenen
  • 647.063 acteurs
  • 198.999 gebruikers
  • 9.371.658 stemmen

Filmmarathon

zoeken in:

Halcyon

• 9952 berichten
  • 0 stemmen

Ik denk dat ik wat ga huilen in de wc, want ik moet verdorie naar een trouwfeest.

Manschot

• 152 berichten
  • 0 stemmen

Ik heb nooit Halloween gevierd, maar ik heb hier nog Texas Chainsaw Massacre en Hellraiser liggen, misschien zet ik die wel aan.

dutchtuga

• 16970 berichten
  • 4101 stemmen

Ik zit in Praag met Halloween.

Die Hard,Willis

• 4005 berichten
  • 1360 stemmen

Lol. De ene horrorfan heeft een trouwfeest en de ander zit in praag.

Apollinisch

• 21297 berichten
  • 0 stemmen

Halcyon schreef:

Ik denk dat ik wat ga huilen in de wc, want ik moet verdorie naar een trouwfeest.

Ik zou toch maar uitkijken.

Halcyon

• 9952 berichten
  • 0 stemmen

Ik zal m'n fototoestel meenemen . Wie weet monteer ik er nog een spies op zoals in Peeping Tom.

Die Hard,Willis

• 4005 berichten
  • 1360 stemmen

Ik ga zelf in ieder geval een aantal horrorfilms kijken, welke precies zal ik later posten.

Adrenal

• 1381 berichten
  • 0 stemmen

Die Hard, Willis schreef:

Gaan jullie langs de deuren

Doen ze dat dan ook in Nederland? Ik woon in België maar ik ken niemand die dat al eens heeft gedaan heeft. Dacht dat het alleen in Amerika gebeurde.

Ik zit trouwens op de boekenbeurs in Antwerpen op Halloween.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Ik kijk gewoon enkele malen in de spiegel. Is dat schrikken zeg...

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Adrenal schreef:

Doen ze dat dan ook in Nederland? Ik woon in België maar ik ken niemand die dat al eens heeft gedaan heeft. Dacht dat het alleen in Amerika gebeurde.

Hier bij ons in Ninove begint het ook stilletjes aan zijn ingang te vinden. Twee jaar geleden eentje en vorig jaar drie. Afwachten of die 'commercie' bijval vindt.

Adrenal

• 1381 berichten
  • 0 stemmen

Ik woon in Noord-Limburg en Halloweentochten zijn wel al een paar keer voorgekomen. Ik heb gehoord dat daar veel volk op afkomt. Zou best kunnen dat "trick or treat" over een aantal jaren hier ook gebruikelijk is.

niethie

• 7319 berichten
  • 7243 stemmen

Jaren geleden ook eens mee gelopen, meer grote bekken dan snoep gekregen.

Vind het echter wel leuk, ben namenlijk een sucker voor dat soort tradities. Denk dat ik dit jaar wel wat horror filmpjes op zal zetten, al is het maar voor de gezelligheid.

Die Hard,Willis

• 4005 berichten
  • 1360 stemmen

Adrenal schreef:

(quote)

Nee. Ik zei dat er gewoon bij omdat dat bij Halloween hoort.

Mr Confused

• 1715 berichten
  • 6588 stemmen

Ik moet helaas die avond werken maar ik denk dat ik een horrorfilm gaan meenemen om samen met de cliënten te bekijken.

Die Hard,Willis

• 4005 berichten
  • 1360 stemmen

Mr Confused schreef:

Ik moet helaas die avond werken maar ik denk dat ik een horrorfilm gaan meenemen om samen met de cliënten te bekijken.

Lui (crew films)

• 3491 berichten
  • 11867 stemmen

Ik baal echt dat er in Nederland maar zo weinig aan Halloween word gedaan. In Amerika hebben ze de mooiste dingen, en daar doen ze er volop aan. Ik kijk vrijdag denk ik ook een paar horrorfilms, waaronder in ieder geval Halloween, Friday the 13th, Nightmare on Elm Street en the Texas Chainsaw Massacre.

Die Hard,Willis

• 4005 berichten
  • 1360 stemmen

Lui schreef:

Ik baal echt dat er in Nederland maar zo weinig aan Halloween word gedaan. In Amerika hebben ze de mooiste dingen, en daar doen ze er volop aan. Ik kijk vrijdag denk ik ook een paar horrorfilms, waaronder in ieder geval Halloween, Friday the 13th, Nightmare on Elm Street en the Texas Chainsaw Massacre.

Halloween en Friday The 13th zijn echt heerlijke films voor met halloween. Ik vind het inderdaad erg jammer dat we hier niks aan halloween doen, hier hebben we het saaie Sint-Maarten.. Maar op Sint Maarten droeg ik op 8 jarige leeftijd ook altijd maskers.

Kevin13

• 14947 berichten
  • 0 stemmen

speedy23 schreef:

(quote)

Hier bij ons in Ninove begint het ook stilletjes aan zijn ingang te vinden. Twee jaar geleden eentje en vorig jaar drie. Afwachten of die 'commercie' bijval vindt.

Meen je dat ? Met Halloween zit ik meestal in Nivove (stad) en ik heb toch nog nooit van die verkleedde kinderen zien passeren en bij de deuren zien aanbellen...

Wat ik zelf ga doen weet ik nog niet. Dit jaar mag ik wel niet uitgaan (zie Het School en Studie topic voor verdere uitleg ) dus denk ik maar dat ik eerst naar de horrorfilms op 2BE en VT4 ga kijken en achteraf misschien de Shining in mijn DVD steken.

Die Hard,Willis

• 4005 berichten
  • 1360 stemmen

Normaal ga ik op vrijdag altijd uit, maar met Halloween maak ik een uitzondering.

Op het programma staan:

-Mointain Top Motel Massacre

-Halloween

-Friday The 13th

-Scream

-Zombi 2

-(April Fool's Day)

Ik zie wel hoever ik kom.. Het zal in ieder geval nachtwerk worden.

Mescaline

• 7089 berichten
  • 3223 stemmen

Klinkt gezellig.. in je eentje zoveel films kijken.. niet inslaap vallen he?

IcU

• 6783 berichten
  • 3051 stemmen

Ik heb een etentje bij ons thuis, en dan verranderd ons huis in een horror huis. We eten aan tafel in de woonkamer met aan de kop van e tafel een tv scherm. Af en toe verschijnt er een zombie/horror clown die dan iets zegt tegen de mensen in de kamer. Dit wordt ook interactief als er een moordenaar op het scherm verschijnt die uiteindelijk ook in de kamer rond zal rennen. Ik ben al weken bezig met de film. Hij duurt ongeveer een uur, waarvan het meest achtergrond geluiden zijn.

Die Hard,Willis

• 4005 berichten
  • 1360 stemmen

Mescaline schreef:

Klinkt gezellig.. in je eentje zoveel films kijken.. niet inslaap vallen he?

Niet alleen..

niethie

• 7319 berichten
  • 7243 stemmen

Dat is juist gezelliger als het om horrorfilms gaat (vind ik dan)

Lui (crew films)

• 3491 berichten
  • 11867 stemmen

Ik vind het nooit gezellig in mijn eentje, maakt niet uit bij wat.

Die Hard,Willis

• 4005 berichten
  • 1360 stemmen

niethie schreef:

Dat is juist gezelliger als het om horrorfilms gaat (vind ik dan)

Ik heb alle films toch al gezien, dan hoef je niet meer op te letten en kan je rustig met vrienden kijken.

Apollinisch

• 21297 berichten
  • 0 stemmen

Morgen een vrije dag, en ik heb besloten die gelegenheid aan te grijpen om me weer in het horrorgenre te gaan verdiepen, na jarenlange verwaarlozing...

Op het programma staan:

- Halloween (1978)

- Halloween (2007)

- Prom Night (2008)

- When a Stranger Calls (2006)

Welke recente slashers, die zich in zo'n typisch Amerikaans stadje afspelen, zijn nog meer de moeite waard?

maxcomthrilla

• 15578 berichten
  • 2842 stemmen

30 Days of Night !

Apollinisch

• 21297 berichten
  • 0 stemmen

Die is vrij goed ja, al zie ik liever een op hol geslagen psychopaat dan een stelletje bloedzuigers.

Freud

• 10772 berichten
  • 1153 stemmen

Ik ben niet zo'n filmmarathon-liefhebber, maar in de videotheek hadden ze een 7 films voor 7 euro - actie, en dan ontkom je er moeilijk aan Ik heb het overigens niet gehaald, bij film zes begon ik serieus te dommelen en heb ik het opgegeven... Wat een gedrocht ook, geen idee wat iedereen er in ziet.

The Lady in the Water (3.5*)

Marie-Antoinette (4*)

No Country for Old Men (3*)

Sicko (4.5*)

Wallace & Gromit (de drie kortfilms, gem. 4*)

Shrek (1.5*)

Babel zal voor een andere keer zijn dus.

Lui (crew films)

• 3491 berichten
  • 11867 stemmen

Ik in de zomervakantie, om 1 uur 's nachts begonnen

- Rambo III

- Kickboxer

- Cop Land

- Ransom

- Full Metal Jacket

- Judge Dred

En nog 2, ik weet alleen niet meer welke.

Ik vond het nog redelijk makkelijk te doen, als ik een dagje vrij heb kijk ik ook al snel 4 films achter elkaar. En ook in de zomervakantie keek ik er minstens 4 op een dag, met uitschieters naar 6. Vandaar dat ik sinds mijn aanmelddatum ook al dit aantal films gezien heb.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.