menu

Mijn Updates +
Filmdragers en apparatuur / Winkels en webshops / Bol.com

zoeken in:
The Dark Knight Trilogy op Blu-ray voor fucking €14,99

Ik vind dat al niet eens meer goedkoop, vanwege de Zavvi-prijzen waar ik aan gewend ben geraakt. Normale prijs, 5 euro per deel.

Bol blijft maar duurder en duurder worden met blu-rays. Nieuwe titels liggen nu al bijna standaard boven de 20 euro...

En de bedrijven maar zeuren dat de blu-rays en 3D films niet verkopen. Vind je het gek met die bizarre prijzen!

En omdat ze vervolgens niet verkopen maken we ze duurder...

Zwolle84 schreef:
En omdat ze vervolgens niet verkopen maken we ze duurder...

En dan is het uiteindelijk ook niet zo gek dat blu-rays, DVD's uiteindelijk gaan verdwijnen en iedereen bijna zal verplicht worden om over te stappen op streamingdiensten of betaal TV zenders.

Dan is er nog altijd een 2ehands markt over.... En een buitenlandse markt. Ik ben er van overtuigd dat ik gewoon nog 20 jaar dragers kan kopen hoor....

Hier, weer een. Ik wilde de blu-ray van Brimstone kopen omdat hij in Engeland niet uit is. € 28,99! Echt, hoe verzin je het...

Zwolle84 schreef:
Hier, weer een. Ik wilde de blu-ray van Brimstone kopen omdat hij in Engeland niet uit is. € 28,99! Echt, hoe verzin je het...
En dan netjes 13 euro bij de Boekenvoordeel. Die woekerprijzen kunnen echt niet.

Bol.com is voor dit soort dingen gewoon waardeloos. We kunnen echt een Amazon NL gebruiken...

jeroentjuhhhhh schreef:
(quote)
En dan netjes 13 euro bij de Boekenvoordeel.

In de fysieke winkels bedoel je? Online kan ik hem niet vinden.

Bij Bol.com schommelt de dvd prijzen bijna dagelijks... waarom ze dat doen mag Joost weten. Het lijkt mij een hoop gedoe en kost tijd en dus geld. Tuurlijk kijkt bol.com ook naar wat hun grote concurrenten doen en vice versa.
Heel soms kun je nog best leuke prijzen tegenkomen - als er kortingen worden gegeven. Maar lang niet alle kortingen zijn ook daadwerkelijk kortingen, dan betaal je nog steeds de hoofdprijs.

Ik koop meestal tweedehands op marktplaats (vaak meerdere dvd's tegelijk i.v.m. hoge verzendkosten PostNL), en anders bij dvdoutlet.nl. Op bol.com koop ik soms, zo ook op ebay, maar wil per se Nederlandse ondertitels... op een uitzondering na.

Zwolle84 schreef:
(quote)

Ouderwets in de schappen, ja!

jeroentjuhhhhh schreef:
(quote)
Ouderwets in de schappen, ja!

Thanks! Zal er eens op letten als ik in de buurt ben.

Bol.com is in de loop der jaren ook flink achteruit gegaan. Zo heb ik vorige week dinsdag een aantal blu-rays besteld waarbij stond dat de levertijd 8 a 9 dagen zou duren. Uiterlijk wordt het bezorgd op donderdag de week na de bestelling. Maar ondanks dat ik op maandag zie dat al deze films inmiddels gewoon leverbaar zijn (vandaag voor 23:59 besteld morgen bezorgd) komen deze films niet eerder binnen. Gisteravond heb ik wederom van dezelfde actie gebruik gemaakt en deze komen vandaag binnen. Vreemd dus dat de bestelling van vorige week niet eerder wordt verzonden. Het lijkt een geval van op deze manier nieuwe klanten/bestellingen aantrekken, waarbij de nieuwste bestellingen het belangrijkst zijn en klanten daar onder moeten lijden. Echt een hele slechte klantenservice dit, en dit gebeurd niet voor de eerste keer overigens. Ander voorbeeld van slechte klantenservice is dat er vorig jaar een actie was waarbij artikelen in de aanbiedingen waren voor 50% korting. Maar korting kon je naar fluiten. Na dit te hebben gemeld aan de klantenservice, kreeg ik als tegenreactie dat het doorgestuurd zou worden naar de desbetreffende afdeling. Twee dagen later ontving ik een mailtje dat het inderdaad klopte dat de korting niet werkte. Het was echter een weekendaanbieding en dus kans verstreken. Een oplossing is er echter uiteindelijk niet gekomen. Pas enkele weken later kwam het desbetreffende artikel weer in de aanbieding.

Ik kocht geregeld bij bol, maar heb het nu helemaal met deze webwinkel gehad. Alleen voor de jaarlijkse terugkerende actie 2voor30 (series) of hooguit echt interessante acties zal ik nog bij bol terugkeren, maar verder zullen ze mij daar niet meer zien.

de grunt schreef:
The Dark Knight Trilogy op Blu-ray voor fucking €14,99

En nu in de 'sale' waarbij geadverteerd wordt met extreem veel voordeel voor €29,99.

Weer een flink misleidende actie dus, vaak komt het ook voor dat ze een actie met korting adverteren die gewoon de volle mep kost. Shame on you bol.com

Hetzelfde geldt voor de leuke term *adviesprijs* die zwaar misbruikt wordt door veel bedrijven. Ach ja, je zou er maar intrappen...

Zwolle84 schreef:
(quote)

Heb je de Blu-Ray van Brimstone inmiddels al? Ik had hem vandaag in de actie samen met Blood Father voor slechts 15 euro.

Gang_Star schreef:
(quote)

Heb je de Blu-Ray van Brimstone inmiddels al?

Ja, tijdje geleden voor € 12,99 bij Boekenvoordeel gekocht.

Kan iemand mij het verschil uitleggen tussen deze twee dvd's?
TheWarriors1
TheWarriors2

JDSsmetje schreef:
TheWarriors1
TheWarriors2

Volgens mij is de tweede een Duitse uitgave. Verder zijn ze allebei Engels gesproken en Nederlands ondertiteld.

JDSsmetje schreef:
TheWarriors1
TheWarriors2
Ik vermoed dat de duurdere versie de uncut versie is. Niet zo veel bijzonders trouwens, die uncut versie. Er zijn wat comic book sequenties toegevoegd enzo

Sinds wanneer mag je zelf 10 films in elkaar flansen voor de verkoop? Het is de eerste keer dat ik dit zie.

bol.com | dvd box. 10 films. (Dvd) | Dvd's

Alexander1900 schreef:
Sinds wanneer mag je zelf 10 films in elkaar flansen voor de verkoop? Het is de eerste keer dat ik dit zie.

Blijkbaar is er toch niet echt veel controle op niet verbazend als je ziet hoe karig ze zijn met informatie over veel van hun aangeboden artikelen.

Mee eens.
Ik weet bijv. op marktplaats dat als je een niet betaalde advertentie plaatst met een voor hun een verboden product plaatst, ze dit vrijwel direct verwijderen met een vage lijst van wat wel geplaatst mag worden en niet incl. een waarschuwing. Het checken van verboden producten lijkt automatisch te gebeuren (door o.a. gebruik te maken van zoektermen). Maar als je wel een betaalde advertentie plaatst met hetzelfde verboden product, dan doen ze ineens niet zo moeilijk. Vreemd natuurlijk. Maar goed, geld stinkt niet. Bol.com heeft dit dan niet, want alles is betaald.

Alexander1900 schreef:
Mee eens.
Ik weet bijv. op marktplaats dat als je een niet betaalde advertentie plaatst met een voor hun een verboden product plaatst, ze dit vrijwel direct verwijderen met een vage lijst van wat wel geplaatst mag worden en niet incl. een waarschuwing. Het checken van verboden producten lijkt automatisch te gebeuren (door o.a. gebruik te maken van zoektermen). Maar als je wel een betaalde advertentie plaatst met hetzelfde verboden product, dan doen ze ineens niet zo moeilijk. Vreemd natuurlijk. Maar goed, geld stinkt niet. Bol.com heeft dit dan niet, want alles is betaald.

Het jammere hieraan is dat betaalde advertentie niet gelijk is aan kwaliteit. Daarmee bedoel ik niet het object op zich dat wordt aangeboden wel de informatie die erover wordt verstrekt. Zeker met die imports is het vaak gissen welke audio en ondertitels er zijn. Bij Engelse en Nederlandse films maakt me dat weinig uit maar met enkel Duits of Frans voorhanden weet ik me veel minder te redden. Zeker met een medium als film wil ik als consument toch weten wat ik krijg.

Daarom ben ik ook voorstander van een duidelijke scan van zowel de voor als achterkant van de hoes zodat het helemaal duidelijk is (eigenlijk geeft de achterkant veel meer informatie) maar dat zie je eigenlijk op heel weinig plaatsen. Op Catawiki is die verplichting er wel, maar ik ben sinds vorig jaar gestopt met het toevoegen van DVD's/blu rays daar. Niet dat het een slechte site is hoor, maar is ondertussen meer een veilingsite geworden die zich vooral op dure verzamelobjecten richt. Dat is natuurlijk het gevaar wanneer een in den beginne kleinschalig verzamelsite'je uitgroeit tot big business.

alexspyforever schreef:
Daarom ben ik ook voorstander van een duidelijke scan van zowel de voor als achterkant van de hoes zodat het helemaal duidelijk is (eigenlijk geeft de achterkant veel meer informatie) maar dat zie je eigenlijk op heel weinig plaatsen.

Ben het helemaal met je eens. En dat lijkt mij een kleine moeite.
alexspyforever schreef:
Op Catawiki is die verplichting er wel, maar ik ben sinds vorig jaar gestopt met het toevoegen van DVD's/blu rays daar. Niet dat het een slechte site is hoor, maar is ondertussen meer een veilingsite geworden die zich vooral op dure verzamelobjecten richt. Dat is natuurlijk het gevaar wanneer een in den beginne kleinschalig verzamelsite'je uitgroeit tot big business.

Wat begint als hobby zonder enige belangen..., wordt het precies andersom als het eenmaal een goed lopende site wordt. Ze hebben van hun hobby hun werk gemaakt en dan staat geld centraal (belangen) en dat gaat ten koste van de kwaliteit. Vandaar dat ik met alle (behalve MM) forums gekapt ben (en door de vele forum trolls, die de leiding prima vinden door de vele posts / activiteit). Kwantiteit gaat voor kwaliteit, helaas.

Alexander1900 schreef:

Toch gewoon een externe (particuliere) aanbieder die 10 bestaande dvd's in een pakket aanbiedt? Met een duidelijke foto erbij zelfs. Ik zie het probleem niet eigenlijk.

Ik heb regelmatig dat ik een artikel bestel (dvd's) bij een tweedehandse verkoper op bol.com en dat het wordt geannuleerd. Eergisteren een bestelling geplaatst, en werd geannuleerd. Gisteren een andere bestelling geplaatst en je raad het al, het werd ook geannuleerd. Reden: artikel is niet meer leverbaar.

Ik heb een keer meegemaakt dat ik een product (dvd) wilde bestellen, en het werd door twee tweedehandse verkopers geannuleerd. Bizar! De derde verkoper kon het product wel leveren. Wat een service!!!

De verkopers kijken totaal niet uit en hebben schijt aan je. Immers, aangezien er niks wordt verkocht kun je ook geen recensie plaatsen. Dit mag wel eens anders.

Gast
geplaatst: vandaag om 03:01 uur

geplaatst: vandaag om 03:01 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.