menu

Mijn Updates +
Filmdragers en apparatuur / Winkels en webshops / Bol.com

zoeken in:
Jeuh, Een kortingscoupon voor bol.com!

AM-67EW-UT45 (5 Euro Korting)

Die code had ik al een keer gebruikt, is voor elk account 1 keer geldig.. dus iedereen kan er gebruik van maken.

Bedankt voor die code! Barton Fink komt voor 3 euro mijn kant op

Iemand anders nog een andere code?

Relaxt die code! Death to Smoochy voor 4,94!

En voor 11,94 Narc!

Voor 0,99 The Man In The White Suite besteld

Wow, dus zonder verzendkosten zou je geld toegestuurd krijgen van bol?

Leuk die code. Al 4 dingen minus €5 besteld. Is dat een fout ofzo, of een actie-stunt?

Waarom praten we hierover in spoilers?

Ik had een mooie uitvoering van Spellbound (incl slave) voor 5 euro incl aangeschaft (incl 5 euro couponkorting).

Kan je die code meerdere keren gebruiken?

Per persoon kan het helaas maar 1 keer worden gebruikt.

De enige nog werkende code die ik heb kunnen vinden en op meerdere sites op internet tegen kom is die eene in een eerdere post (AM-67EW-UT45).

Fikret8 schreef:
Per persoon kan het helaas maar 1 keer worden gebruikt.

Per account, niet per persoon.

voor 3.49 little soldier van Godard besteld (pre order)

Whaha te gek, code ook gebruikt Een game besteld voor 19.99 minus 5 euro dus DANKE!!!!

PaulieWalnuts schreef:
(quote)

Per account, niet per persoon.

Heb je het al geprobeerd (met dezelfde adresgegevens)?

BOL-XY9S-3D5A, voor geen verzendkosten (tot 1 oktober)

Ook van mij bedankt voor de code!! 5E scheelt best veel op 1 DVD

Iketes schreef:
BOL-XY9S-3D5A, voor geen verzendkosten (tot 1 oktober)

Planet Of The Apes Giftset (box met 6 dvd's) besteld. (€ 19,99 incl)

als ik deze code gebruik:
AM-67EW-UT45

dan kan ik neit bestellen, dan komt er te staan geen producten in het winkelwagentje.

Als ik de 2 eerder genoemde codes gebruikt (op pagina 1) dan komt er te staat dat ze verlopen zijn.

Dus die eerste 2 zijn niet meer te gebruiken, maar met de code AM-67EW-UT45 snap ik er niks van, jammer

en ook de code voor geen verzendkosten krijg ik deze melding:
Er bevinden zich geen artikelen in uw winkelwagentje.

ML Webdesign schreef:
als ik deze code gebruik:
AM-67EW-UT45

dan kan ik neit bestellen, dan komt er te staan geen producten in het winkelwagentje.

Als ik de 2 eerder genoemde codes gebruikt (op pagina 1) dan komt er te staat dat ze verlopen zijn.

Dus die eerste 2 zijn niet meer te gebruiken, maar met de code AM-67EW-UT45 snap ik er niks van, jammer

en ook de code voor geen verzendkosten krijg ik deze melding:
Er bevinden zich geen artikelen in uw winkelwagentje.
Misschien zou je dan eens een product dat je wil kopen in je winkelwagentje doen en het dan nog eens proberen

zo slim ben ik ook nog wel.

Ik ben dan wel blond, maar dat snapt ik.

oke voor de dommen onder ons.....

Ik plaats een dvd in mijn winkel mandje, we where soldiers in dit geval.
en voeg de code toe: AM-67EW-UT45

dan krijg ik dus te horen dat er geen artikelen in zitten.
Hmm zeker iets fout gegaan, dus ik bestel m ZONDER de code, en hup, ik kan m bestellen.

ik denk, ik probeer een andere code, de eerste in dit geval, die op blz 1 staat, deze code is verlopen komt er te staan, maar ik kan wel verder gaan met bestellen, dit doe ik en hup opnieuw besteld.

Ik probeer de code van geen verzendkosten, en weer heb ik er een product in liggen.
alles gaat goed, tot de code dan komt er te staan dat er weer geen artikelen in het mandje liggen....

Dus ik kan WEL bestellen, maar niet met code, want dan geeft ie dus of aan hij is verlopen (de codes op blz 1) of hij geeft aan dat ik geen artikelen in het mandje heb, terwijl er toch echt staat 1 dvd voor 7,99.........

Voorzover ik weet kom je op een gegeven moment bij stap 5: De Betaalmethode. Onderaan de pagina staat dan een wit balkje waar je de code kunt invoeren. Daarnaast vul je je rekeningnummer in (of hoe je ook wilt betalen), en vervolgens krijg je korting. Het lijkt me sterk dat er dan gemeld wordt dat je geen artikelen hebt (no offence), omdat je bij stap 4 nog in het overzicht zat.

En als dat er wel staat ... kan ik je niet helpen.

bij stap 4 staat het nog in het overzicht, bij stap 5 selecteer ik betaalmethode, en voer ik de code in, en dan druk ik op verder met bestellen, en dan is het dus mis.

En zonder codes kan ik wel bestellen.

Dan weet ik het ook niet. Misschien gewoon een intern foutje, morgen weer proberen.

V
Ik heb vandaag ook wat bij bol.com besteld, maar bij mij werkte de code gewoon. Bedankt trouwens, scheelt mij toch weer vijf euro.

heb m net ingevoerd op firefox, en weer hetzelfde.
Ik doe dezelfde stappen op IE en nu werkt ie wel.

Misschien ligt het aan firefox op een of andere manier?
wel raar want ik kan wel 'gewoon' bestellen met firefox,
en eerder heb ik ook al een kortingsbon gebruikt (door de enquete in te vullen) en toen werkte het met firefox wel, errug vaag!

Bol.com-Coupon 'geen verzendkosten': CRM-09FG-K3S4

Geldig tot 1 oktober 2007

men at work voor 1,94 haha erg leuk

maar ik wilde 3 halen 2 betalen actie er ook bij doen en dat kon niet
er staat heel mooi dat je meerdere codes kan neer leggen maar het werkt niet echt samen

Mescaline (moderator)
Ik bestelaltijd bij bol vind het ook best een goede winkel.
Prijs verhoudingen vind ikaltijd wel tedoen op somige dingen nagelaten .
Soms zijn alleen de wacht tijden erg lang en dan is hetwel balen..

Gast
geplaatst: vandaag om 06:42 uur

geplaatst: vandaag om 06:42 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.