menu

Filmdragers en apparatuur / Winkels en webshops / Bol.com

zoeken in:
BOL-H967T-AUCYA-AETPX

Gratis verzenden-code

Heb via mail een ander bol.com "gratis verzenden-code" gekregen.

Ik bestel veel bij bol.com. Vooral de laatste tijd gaat het lekker. In totaal heb ik volgens mij wel meer dan 100 dvd's bij bol.com besteld! Is altijd goed bevallen en ga er ook lekker mee door......

Mescaline (moderator)
Groot gelijk doe ik ook!.
Bol.com is ook nog eens betrouwbaar en klant vriendelijk

Vind bol nogal duur, eerlijk gezegd. Bestel liever uit het buitenland, of haal koopjes uit o.a. Mediamarkt, FRS en Fame.

Dat is wel een beetje zo misschien, maar bol.com heeft veel films die nergens anders te krijgen zijn. Ik heb veel bij bol.com besteld, maar de meeste films komen gewoon uit winkels zoals FRS.......

Leland Palmer schreef:
Dat is wel een beetje zo misschien, maar bol.com heeft veel films die nergens anders te krijgen zijn.
Daarom bestel ik ook in het buitenland...

Mescaline (moderator)
Is vanuit het buitenland het juist niet duurder dan als je verzend kosten mee rekend..?

Bestel de laatste tijd bij dvd pacific. Valt heel erg mee, zeker als je bedenkt dat de dollar heel gunstig staat op dit moment.

Nieuwe dvd's zijn altijd duur. bol.com is even duur als de free record shop. media markt daarentegen is altijd minstens 3 euro goedkoper per nieuwe dvd. scheelt een hoop als je 10 dvd's per maand koopt.. achja wacht een maandje of 2 en er gaat dik 10 euro vanaf. er zijn genoeg films onder de 10 euro bij bol.com. en dat vind ik een redelijke prijs, dan hoef ik niet te downloaden of te branden, wat ik uit respect al bijna nooit doe..

Mescaline (moderator)
metaledje schreef:
Nieuwe dvd's zijn altijd duur. bol.com is even duur als de free record shop. media markt daarentegen is altijd minstens 3 euro goedkoper per nieuwe dvd. scheelt een hoop als je 10 dvd's per maand koopt.. achja wacht een maandje of 2 en er gaat dik 10 euro vanaf. er zijn genoeg films onder de 10 euro bij bol.com. en dat vind ik een redelijke prijs, dan hoef ik niet te downloaden of te branden, wat ik uit respect al bijna nooit doe..

Hele nieuwe films download ik ookweleens hoor maar ik vind 20 euro ook teveel voor een film.
Maar dat bol even duur is als free record vind ik onzin bol heeft meer aanbiedingen en is vaak goedkoper.

Heb het over de nieuwe films eh die zijn meestal even duur in beide shops.
En verder ligt alles wel een beetje gelijk op de weegschaal in vergelijking met die 2 winkels.. bol.com heeft hokjes met stars for sale en dergelijke,en de free heeft weer een enorme grote afdeling met 6 a 7 euro dvd's en 3=2 aanbiedingen... scheelt heel weinig allemaal..

Mescaline (moderator)
Jaa ok zit ook weer wat in...maaarrrr bol.. heeft een stuk meer dvds en daar moet je me gelijk in geven aanbod isdaar veel breder

Mescaline schreef:
Jaa ok zit ook weer wat in...maaarrrr bol.. heeft een stuk meer dvds en daar moet je me gelijk in geven aanbod isdaar veel breder

klopt! bij bol.com zijn verschrikkelijk veel titles te krijgen.

Ook voor 2 tientjes en zonder verzendkosten de Van Warmerdam box besteld.

Jep aanbod is daar aardig groot, ik zit daar ook vaak 2 uur lang te scrollen Ik bestel ook aardig veel bij bol.com daar niet van.. ik heb liever een seal dan vinger afdrukken als dvd film gek

De No More Heroes box (Met Illes Flottantes,Met Grote Blijdscshap Amnesia Monte Carlo & Drift), voor maar 17 euro (betaalde er destijds 55 euro voor...)

http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/nl/-/EUR/BOL_DisplayProductInformation-Start?BOL_OWNER_ID=1002004000077926&Section=VIDEO

kappeuter (crew)
jordybeukeboom schreef:
BOL-H967T-AUCYA-AETPX

Gratis verzenden-code

De vervaldatum van deze cadeaubon is reeds bereikt. Kies een andere betaalmethode.

kappeuter (crew)
Deze code voor gratis verzending werkt nog wel:
CRM-09FG-K3S4

(geldig tot 1 december!)

Fuck, net een dvd gekocht met de code die dus inderdaad niet meer werkte

kappeuter (crew)
Tip voor de volgende keer: je kunt de code checken door de code in te voeren en op de knop 'voeg nog een code toe' te klikken.
Als ie niet werkt krijg je meteen een foutmelding.

kappeuter schreef:
Deze code voor gratis verzending werkt nog wel:
CRM-09FG-K3S4

(geldig tot 1 december!)

Meteen ff voor de deadline State Of Grace aangeschaft.

Mescaline (moderator)
Fikret8 schreef:
(quote)

Meteen ff voor de deadline State Of Grace aangeschaft.

Die code doet het nog..?
Voorlopig moet ik even sparen maar ikbestel wel voor 1 december
State of grace heb ik de vorige keer gekocht erg goede film voor 5 euro
(Je kan toch geen gedonder krijgen met bol als je vaak die codes gebruikt hoop ik ..?)

Mescaline schreef:
(quote)

Die code doet het nog..?
Voorlopig moet ik even sparen maar ikbestel wel voor 1 december
State of grace heb ik de vorige keer gekocht erg goede film voor 5 euro
(Je kan toch geen gedonder krijgen met bol als je vaak die codes gebruikt hoop ik ..?)

Ik heb tot nu toe in 3 maanden 4 keer bij bol besteld, bij elke bestelling een ander gratis verzendkosten code gebruikt + 1 keer de 5 euro korting code daar bovenop. Geen problemen mee gehad.

Mescaline (moderator)
Fikret8 schreef:
(quote)

Ik heb tot nu toe in 3 maanden 4 keer bij bol besteld, bij elke bestelling een ander gratis verzendkosten code gebruikt + 1 keer de 5 euro korting code daar bovenop. Geen problemen mee gehad.

Aah ok ja ik vroeg het maar even want ik bestel ook zo beetje iedere maand bij bol vind het een erg goede winkel dus wil er geen gedonder mee krijgen..

us_raider
Bij elke bestelling een nieuwe account aanmaken en die 5 euro korting gebruiken: gaat dat?

Mescaline (moderator)
us_raider schreef:
Bij elke bestelling een nieuwe account aanmaken en die 5 euro korting gebruiken: gaat dat?

Denk dat ze daar wel achter komen(zien ze aan je ip ..)

us_raider schreef:

Eventueel met andere adresgegevens. Anders lukt het gegarandeerd niet.

Mescaline schreef:
(quote)

Denk dat ze daar wel achter komen(zien ze aan je ip ..)
Mij is het een keer gelukt. Een ander e-mailadres en een andere naam opgeven, en dan kun je gewoon bestellen. En ik heb nog geen boze mailtjes of iets dergelijks gehad.

Zal het dan ook een keer proberen, die 5 euro coupen ligt me wel.

Gast
geplaatst: vandaag om 17:11 uur

geplaatst: vandaag om 17:11 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.