menu

Mijn Updates +
Filmdragers en apparatuur / Winkels en webshops / Bol.com

zoeken in:
http://www.moviemeter.nl/forum/10/3567/10#10

Visconti-slachtoffers tot nu toe:
- Bas17
- Quido
- PatrickL
- Mug
- Anatolia
- ...

Nog meer?

Hier ook nog een hele lijst.

Maar even mailen naar de klantenservice en je mag de box tegen de oude prijs bestellen (prijsverschil wordt teruggestort).

Op bol.com wordt voor zover ik weet niets vermeld over de dvd's zelf. Maar je kan er wel vanuit gaan dat er Nederlandse, of anders Engelse ondertiteling op staat?

Vrijwel zeker van wel. Anders kan je 'm (mits hij nog gesealed is) retourneren.

Oké, dankje.

Gooi ik er nog maar even een vraag tegen aan: is het wel vertrouwd dat je je rekeningnummer in moet vullen op die site?

Jawel. Wil je bestellen d.m.v. acceptgiro? Dat raad ik je wel aan, want dan betaal je pas als jij het helemaal eens bent met wat je hebt ontvangen. Bovendien heeft Bol.com een uitstekende klantenservice.

U-96 schreef:
Bovendien heeft Bol.com een uitstekende klantenservice.
Nou nou nou ... Standaardantwoorden waar je niet om vraagt en langs elkaar heen werkende afdelingen. Ergens anders nog niet tegengekomen.

Nogmaals dank U-96.

Goodfella_90 schreef:
Nogmaals dank U-96.

Geen dank.

Quido schreef:
Nou nou nou ... Standaardantwoorden waar je niet om vraagt en langs elkaar heen werkende afdelingen. Ergens anders nog niet tegengekomen.

Dat geloof ik. Mijn ervaringen wat betreft de klantenservice zijn toch (op 1 ding na) nooit negatief geweest iig.

Lord Of The Rings - Return Of The King (Extended Edition) Director's Cut (5DVD) L.E. met beeldje

9,99 euro bij bol en die 4,50 kortingsbon (genoemd op pag. 1 hier) via de Nevobo werkt ook nog steeds,

LaRusso
Wolverine schreef:
Lord Of The Rings - Return Of The King (Extended Edition) Director's Cut (5DVD) L.E. met beeldje

9,99 euro bij bol en die 4,50 kortingsbon (genoemd op pag. 1 hier) via de Nevobo werkt ook nog steeds,
is die box 9.99? of lees ik het verkeerd?

en die beide codes werken bij mij niet
op DVD.nl forum staat zelfs dat er sancties op staan door bol bij misbruik ervan

Ja die box was 9,99 (en bij mij nu in huis voor die prijs), maar is nu weer op zijn normale prijs.

Bol is goedkoop! Heb er een paar leuke films gezien

Ik heb ook een keer die code gebruikt van Bol. Kreeg na een tijd een waarschuwingsmail omdat ik niet lid was van Nevebo. Ze letten er dus wel op!

Bol.com laat nu wat te wense over de laatste tijd met bestellen gaat het wat langzamer als normaal
zit inmiddels al 2 weken op een film te wachten en nu plots op de site is hij niet op voorraad. wel jammer

Heb ik ook ja, toevallig ook met Grave of the Fireflies?

Ik was een vast besteller bij bol.com, maar hekel het feit dat ze niet meer met acceptgiro's werken.

Sinds wanneer is dat..?!

Al behoorlijk lang. Weet niet exact hóe lang, paar maanden?

Vorige maand nog gewoon acceptgiro's ontvangen en op die manier betaald ...

Art
Ik krijg ook gewoon een acceptgiro bij mijn bestellingen.

Ik ook. Denk dat je het verkeerd gezien hebt Goodfella_90.

Het kan ook nog wel, maar bij 80% van de films niet. Nieuw reglement bij hen. Heb er ooit een mailtje achteraan gestuurd, maar kreeg nogal een standaard non-reactie over iets als dat het voor hen makkelijker was.

maar kreeg nogal een standaarde non-reactie

Als ik klachten heb dan krijg ik altijd persoonlijk een mail van de klantenservice. 1 keer had ik dubbel besteld en toen was de retour gezonden dvd niet bij hun aangekomen en ik hoefde niks te vergoeden erg vriendelijk.

Same here, over het algemeen erg vriendelijk hoor.

Mug
Tot en met 1 april geen verzendkosten bij bol.com

Ik heb eigenlijk nog nooit problemen gehad bij Bol.com. Prima webwinkel met een groot assortiment. Laatst nog de cd van Anna Nalick besteld. Dit artikel had een verwachte levertijd van 2 tot 3 weken. Ik had hem binnen 2 weken al in mijn cd-speler liggen.

Bij sommige dvd's ontvang ik hem al na 1 dag.

Op werkdagen voor 8 uur s'avonds besteld, morgen in huis

I love Bol.com.. Bestel iets wat 4-6 weken duurt . En binnen 5 dagen ligt het al op de mat. En zulke dingen heb ik al veel meer met Bol meegemaakt. Geweldige site, nette service en de producten liggen op tijd op je mat en dan was ik het ontzettend ruime assortiment nog vergeten te melden. Dikke pluim!! Bestel er al jaren

Gast
geplaatst: vandaag om 14:21 uur

geplaatst: vandaag om 14:21 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.