- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Toplijsten en favorieten
- Nadelen aan jouw nummer 1 film
Nadelen aan jouw nummer 1 film
Rujar
-
- 2871 berichten
- 3816 stemmen
Het nadeel???? Ik heb geen nummer 1 film.
Rujar
-
- 2871 berichten
- 3816 stemmen
tja ik heb niet echt een nummer 1 film.
Ik vind Big Fish ook een fantastisch mooi fim terwijl hij maar een 4,0 krijgt.... hmm die moet ik ook maar eens opwaarderen trouwens. Laatst nog maar eens gekeken.
Er is niet overal een de beste van.... de hele top 10 is gewoon goed! En zijn behoorlijk verschillend van elkaar. Daar kan ik echt niet een nummer 1 van noemen.... of gaat dit nu off topic.
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
Scarface staat op nummer 1 in je lijst. Noem gewoon daar de nadelen van, zou ik zeggen.
Yekezzez
-
- 2512 berichten
- 1126 stemmen
Dat tropisch behang! Kom nou! Welk zelfrespecterende gangster gaat dat aan zijn muur hangen?!?
Verder een prima film.
mikey
-
- 28986 berichten
- 5136 stemmen
Ow dat vond ik juist het coolste aan deze film. grappig contrast met het verhaal en lekker gedateerd, maar erg mooi! Ik vond die trouwerij een beetje sloom en die bankzaken/kruiwagens ook maar melig.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Fight Club : Dat met lou had wat anders gemogen imo , vond het een beetje slap .
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Vond ik 1 van de meest hilarische scenes in FC.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Het had wel wat , maar ik vond het een beetje raar dat ze zich lieten wegjagen terwijl ze pistolen hadden
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Het grootste deel van de wapenbezitters heeft niet het lef ze te gebruiken. Dient vooral voor de schrik en Lou dacht waarschijnlijk; die gast is gek.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Dat dacht lou zeker 
Maarjah wie denk dat niet als iemand vrijwillig om klappen vraagt en gewoon doorgaat met vragen terwijl hij helemaal onder het bloed zit .
Yak
-
- 4950 berichten
- 829 stemmen
Goed topic!
Mijn nr. 1 film is zoals bekend Blair Witch, en die is zeker niet foutloos.
1. Mike Williams valt een paar keer een beetje uit zijn rol, bijvoorbeeld als hij bekent dat hij de kaart in de rivier heeft gegooid of wanneer hij zegt dat hij een pakje sigaretten onderin zijn rugzak heeft gevonden. Nét iets te overdreven geacteerd.
2. De afdrukken van de kinderhandjes in Rustin Parr's shack vind ik wat vergezocht.
Ik zit nu nog even diep te graven maar ik kan niet op meer bezwaren komen.
narva77 (crew films)
-
- 12722 berichten
- 6540 stemmen
Het nadeel van mijn nummer 1, "Amélie", is dat het mannelijke personage waar Amélie verliefd op is, Nino heet en niet Narva77.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Dan had je maar de nick Nino moeten nemen. 
U-96
-
- 11875 berichten
- 2062 stemmen
Het nadeel van mijn nummer 1, "Amélie", is dat het mannelijke personage waar Amélie verliefd op is, Nino heet en niet Narva77.
Dat heeft in mijn geval dan een positieve uitkomst
.
gemaster
-
- 1005 berichten
- 2715 stemmen
Fight Club : Dat met lou had wat anders gemogen imo , vond het een beetje slap .
Nee man, 1 van de beste scenes.
'You don't know where I've been Lou!'
Hahaha, heerlijk!
narva77 (crew films)
-
- 12722 berichten
- 6540 stemmen
Dat heeft in mijn geval dan een positieve uitkomst
.
Nou moe 
U-96
-
- 11875 berichten
- 2062 stemmen
Vanaf Das Boot gezien dan, niet vanaf Amélie natuurlijk
.
narva77 (crew films)
-
- 12722 berichten
- 6540 stemmen
Ach gut, natuurlijk. Ik dacht dat je wat anders bedoelde 
Epitaph
-
- 466 berichten
- 3436 stemmen
Myn Numero Uno: Once upon a time in the West
Klein nadeel:de nasynchronisatie laat soms iets te
wensen over.
CAPIpsv
-
- 766 berichten
- 628 stemmen
Wil niet veel zeggen maar ik kan niet iets verzinnen wat nadelig is aan mijn nummer 1.
Mischien dat er toch wat van fictie in die film zit, maar dat komt doordat Stephen King het heeft geschreven.
En dan is het wel weer subliem.
CAPIpsv
-
- 766 berichten
- 628 stemmen
Wat fictie? Een heleboel fictie!
Noem mij dan eens op wat een heleboel fictie is dan/ grappenmaker
heel weinig fictie vind ik zelf of ik mag dan gek zijn.......en dat ben ik toevallig niet.
Het enige fictieve deel is dat die M C Duncan als John Coffey mensen kan genezen op een wonderbaarlijke manier, voor de rest zit er weinig fictie in die film in.
mikey
-
- 28986 berichten
- 5136 stemmen
Wil je zeggen dat het een waargebeurd verhaal is of zo?
Alles wat je verzint (en filmt of schrijft) is fictie. toch? anders heet het non fictie (waargebeurd-docu).
CAPIpsv
-
- 766 berichten
- 628 stemmen
Wil je zeggen dat het een waargebeurd verhaal is of zo?
Alles wat je verzint en filmt of schrijft is fictie. toch? anders heet het non fictie.
maar wat is dan het verschil tussen fictie Star wars en fictie ,ik noem maar wat, The Shawshank redemption???
mikey
-
- 28986 berichten
- 5136 stemmen
Niet zoveel, het is alleen een ander genre, misschien is star wars iets fantasievoller. Maar dat weet ik niet zo goed. Wel zo dat allebei gewoon fictie is.
Gizzmann
-
- 5617 berichten
- 2839 stemmen
In het Nederlands boek op school werd een onderscheid gemaakt in fictie tussen realistisch en non-realistisch. Erg simpel, maar wel goede omschrijving.
kijkert
-
- 3584 berichten
- 0 stemmen
In het Nederlands boek op school werd een onderscheid gemaakt in fictie tussen realistisch en non-realistisch. Erg simpel, maar wel goede omschrijving.
In geval van Star Wars: wat zou er realistisch/onrealistisch kunnen zijn aan de gebeurtenissen in een ver, ver sterrestelsel, lang geleden?
Het enige dat ik echt onrealistisch kan noemen is dat er wezens rondlopen die exact op mensen lijken.
gemaster
-
- 1005 berichten
- 2715 stemmen
Wat dacht je van ontploffingen in de ruimte?