menu

Film / Toplijsten en favorieten / Favoriete B-acteur/actrice

zoeken in:
Mag ik Tom Sizemore noemen of is dat teveel een A-acteur? Ik ken werkelijk geen zwakke rol van die man. Moet ook altijd wel lachen om die kop van hem.

Vind ik ook een B-acteur. Toffe, karakteristieke acteur. One of the hardest working men in showbusiness. Check zijn komende projecten. Just sick, wat een held.

Vind hem een beetje lijken op Michael Madsen.

Aardig drukke gozer btw.

Ja Sizemore is echt de Kafelnikov van de filmwereld. Maar ik vind het alleen maar mooi dat ik hem dus weer in veel films ga tegenkomen.

Michael Madsen

GuyB
Wow, wat een lijstje van die Sizemore. Grijpt blijkbaar alles wat ie aangeboden krijgt, you can't really blame him.

Dennis Hopper

Naomi Watts schreef:
Nog een Napier liefhebber .

Michael Rooker, nog zo'n fenomeen. Kan je het ook wel mee eens zijn denk ik.

Absoluut. En Rooker mag er zeker bij!

Ja, Bruce Campbell natuurlijk!

Eric Roberts en Ray Liotta

Alyssa Milano en Gina Gershon

djelle
Bij mij ook Eric Roberts en Michael Madsen (alhoewel ze -en vooral die laatste- zeker niet altijd b-films doen natuurlijk...). Roberts heeft veel charisma vind ik.

Udo Kier .

dominion
Dat is toch geen B-acteur ?

GuyB
@Noodless: Ray Liotta, is dat een B-acteur dan? Klinkt raar met Goodfellas, Cop Land, Hannibal, Wild Hogs. Wel het enige dat ik gezien heb met hem erin.

dominion
Als Ray Liotta een B acteur is dan is Ving Rhames dat ook .

Tom Berenger (alhoewel hij in Platoon speelde, deed hij ook mee in b-films als Sniper.

Tuurlijk is Kier een B-acteur. Ik weet niet in welke wereld jij leeft.

dominion
Oke rustig maar hoor .

djelle

Ja geweldig inderdaad! Vooral als bad guy vind ik hem super.

dominion
Ice-T .

Billy Drago is mijn absolute favoriet. Andere B-acteurs die ik goed vind:

Sid Haig
Jeffrey Combs
Udo Kier
Bruce Campbell
Robert Englund
Phil Fondacaro
David Hess

dominion
Bruce Campbell .

Danny Dyer!

Lijst van prima te verteren B-acteurs die werkelijk geen project links laten liggen.
Danny Trejo (308 credits - 27 in productie)
Eric Roberts (408 credits - 56 in productie)
Bill Moseley (112 credits - 28 in productie)
Kane Hodder (119 credits - 22 in productie)
Michael Berryman (98 credits - 18 in productie)
Lloyd Kaufman (290 credits - 26 in productie)

Honorable mentions:
Robert Davi: ( Asteroid vs. Earth (2014), Swamp Shark (2011), Predator 2 (1990) )
Michael Madsen: ( Kill Bill: Vol. 2 (2004), Piranhaconda (2011), Hell Ride (2008) )
Jeff Fahey: ( Machete (2010), Planet Terror (2007), Alien Tornado (2012) ) - al gaat hij de laatste jaren steeds meer voor gast/kleine rollen in series als Under the Dome, Falling Skies en From Dusk Till Dawn.

Sid Haig: ( House of 1000 Corpses (2003), The Big Doll House (1971), The Devil's Rejects (2005) )
Robert Englund: ( Zombie Strippers! (2008), The Mangler (1995) , A Nightmare on Elm Street (1984) )
Danielle Harris: ( Hatchet III (2013), ChromeSkull: Laid to Rest 2 (2011), Blood Night (2009) )
Ken Foree: ( Leatherface: Texas Chainsaw Massacre III (1990), Dawn of the Dead (1978) , The Devil's Rejects (2005) )

Ving Rhames: ( Piranha 3D (2010), Dawn of the Dead (2004), Death Race 2 (2010) )

Golden oldies:
Giovanni Lombardo Radice: ( Cannibal Ferox (1981), Paura nella Città dei Morti Viventi (1980), Apocalypse Domani (1980) )

Robert Kerman: ( Cannibal Holocaust (1980), Cannibal Ferox (1981) , Mangiati Vivi (1980) ergens jammer dat Eli Roth hem geen cameo heeft gegeven in The Green Inferno (2013). Schijnt een nogal eenzaam bestaan te leven en bidt naar eigen zeggen elke dag dat hij nog eens ergens in mag verschijnen. Grotere genre-man dan Kerman bestaat er in het kannibalen subgenre ook niet.

David Hess: ( Autostop Rosso Sangue (1977), The Last House on the Left (1972), La Casa Sperduta nel Parco (1980) )

Ian McCulloch: ( Zombi 2 (1979), Zombi Holocaust (1980), Contamination (1980)

en talloze anderen natuurlijk.

Lance Henriksen, Michael Madsen, Rutger Hauer (helaas!), Megan Fox, Bud Spencer, Chuck Connors

Lekker lijstje jordandejong , moet diep gaan om er nog iets aan toe te voegen..

Misschien Asami Tony Todd, Moseley, Tagawa (toffe kop).... pfoeh.

jeroentjuhhhhh schreef:
Lekker lijstje jordandejong , moet diep gaan om er nog iets aan toe te voegen..

Misschien Asami Tony Todd, Moseley, Tagawa (toffe kop).... pfoeh.

Ah, ja Tony Todd natuurlijk ook. Haal hem om een of andere reden altijd door de war met Ken Foree, al vind ik Ken Foree qua humor wat leuker. Foree zit overigens in een aardig interessant lijkende aankomende Servische film: https://www.facebook.com/The-RIFT-924250757619378/ - The Rift (2016) - IMDb

Gast
geplaatst: vandaag om 06:00 uur

geplaatst: vandaag om 06:00 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.