menu

Film / Toplijsten en favorieten / Beste autoachtervolgingen

zoeken in:
stinissen (crew)
Deze is gewoon nummer 1

Gone in 60 Seconds (1974)

Le Casse (1971) met Belmondo en Omar Sharif. Duurt geloof ik wel meer dan tien minuten. Het mooie is dat ze geen moeite doen om er nepshots van close ups van de acteurs tussen te plakken. Je krijgt gewoon minuten lang twee auto's te zien, die acher elkaar aan zitten. Echt heel goed gedaan.

Drive (2011)

Vooral door de rustige aanloop en de hele rust in de film knalt deze eruit.

De kluis-achtervolging in Fast 5.

1 Bullitt
2 The Seven - Ups
3 Vanishing Point
4 The French Connection
5 The Lats American Hero

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

https://www.youtube.com/watch?v=feToEzTjnyE

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

https://www.youtube.com/watch?v=2ETruidd5lQ

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

Eentje die bijna nooit genoemd wordt, maar tot een van mijn favorieten behoord is deze
YouTube - Mustang GT Car Chase "Città violenta?(Violent city)"1970

mister blonde schreef:
Eentje die bijna nooit genoemd wordt, maar tot een van mijn favorieten behoord is deze
YouTube - Mustang GT Car Chase "Città violenta?(Violent city)"1970

Meteen op mijn to-see list gezet

Manta, manta en Manta der film zijn ook nog niet genoemd.

Wat me wel opvalt is dat de achtervolgende auto('s) vaak stuk minder snel zijn maar altijd wel blijven aanhaken.

Een van de langzaamste en meest absurde autoachtervolgingen heeft de film The In-Laws uit 1979 met Peter Falk en Alan Arkin.

HALVE TAMME.

Is het niet handiger dat men verwijst naar specifieke scenes, i.p.v. nogal willekeurige links naar allerlei films waar auto's elkaar zouden volgen? Krijg er totaal geen gevoel bij zo.

In the night crawler zat ook een mooie.

Gast
geplaatst: vandaag om 19:11 uur

geplaatst: vandaag om 19:11 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.