- Home
- Filmforum
- Film - Festivals en evenementen
- De Oscars
De Oscars
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Op technisch vlak alles winnen,zegt genoeg toch?
Film-Master
-
- 56 berichten
- 0 stemmen
Your opinion.
Onderhond
-
- 87613 berichten
- 12873 stemmen
[Enter The Void is een ontoegangkelijke film voor vele
Daar gaat het toch niet om, het gaat over beste cinematografie. Europa kon dit jaar ETV voorleggen, Azië had Confessions ... en dan komt America met Inception aandraven. Een lachertje, kan me ook niet inbeelden dat er geen betere alternatieven voor handen waren.
tboezem
-
- 194 berichten
- 549 stemmen
Denk dat The Social Network wel wat meer had verdiend dan het heeft gekregen. Vind alle oscars voor Inception terecht: de beste film vond ik het niet, wel prachtig geluid en mind-blowing special effects.
Jammer dat 127 Hours niet één oscar heeft gewonnen, volgens mij volkomen onterecht. En dat ondanks de vele nominaties. En dan King's Speech. Ik heb hem nog niet gezien, maar ben benieuwd of hij echt zó veel prijzen verdient. Verder leuk dat ook Toy Story 3 wat heeft gewonnen
Heb nog heel wat uurtjes aan beeldmateriaal voor de boeg om over alle een uitspraak te kunnen doen, dus ik houd het hier maar even bij.
Stephan
-
- 7895 berichten
- 1388 stemmen
The Social Network vond ik zeker niet slecht, maar je zit toch heel lang naar een enorme eikel te kijken...
jipt
-
- 3461 berichten
- 3477 stemmen
Zo gister gekeken. Kirk Douglas
Jammer dat Social Network niet de beste film heeft, alhoewel ik ook hard verwacht dat King's Speech zou winnen, ga de film van de week bekijken.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
The Social Network vond ik zeker niet slecht, maar je zit toch heel lang naar een enorme eikel te kijken...
Euhm, dit waren de Oscars niet de AVN awards
.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Maar wat is daar nu mis mee? Dat soort types zijn toch veel leuker om naar te kijken dan van die brave inborsten zoals Tom Hanks ze elke keer weer neerzet. Ik geloof dat mijn top 10 geen enkel 'leuk' persoon bevat. Killers, psycho's en delinquenten. 
Skycrawler
-
- 741 berichten
- 0 stemmen
Daarom gaat alle symphatie van de kijker ook uit naar Eduardo Saverin.
Mark Zuckerberg schijnt in het echte leven een nog veel grotere sociale loser te zijn dan zoals hij in de film wordt geportetteerd.
mikey
-
- 28999 berichten
- 5148 stemmen
Nou als bachelor party animal was Hanks toch sterk medeplichtig aan een geweldpleging, overspel, drugsmisbruik.. is die 2e niet zozeer crimineel gedrag :-p
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Daarom gaat alle symphatie van de kijker ook uit naar Eduardo Saverin.
Mark Zuckerberg schijnt in het echte leven een nog veel grotere sociale loser te zijn dan zoals hij in de film wordt geportetteerd.
Nee hoor, Eduardo was een suffe loser, een domme goedzak. Eisenberg had tenminste nog een geweldig scherp gevoel voor humor. Slim, geestig en intelligent, vind ik zo veel aantrekkelijker dan aardig of sympathiek zijn in een personage.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Nou als bachelor party animal was Hanks toch sterk medeplichtig aan een geweldpleging, overspel, drugsmisbruik.. is die 2e niet zozeer crimineel gedrag :-p
Iets met uitzonderingen en regels..... Samen met Road to Perdition inderdaad een van zijn weinige goede (interessante) rollen.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3874 stemmen
Wat een saaie Oscarnacht. Extreem voorspelbaar en ook qua show stelde het allemaal niet veel voor.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3874 stemmen
Verdorie, had ik maar geld ingezet op de uitslag...
Had je veel in moeten zetten want quoteringen stelde in meeste categorieën niets voor.
Stephan
-
- 7895 berichten
- 1388 stemmen
Maar wat is daar nu mis mee? Dat soort types zijn toch veel leuker om naar te kijken dan van die brave inborsten zoals Tom Hanks ze elke keer weer neerzet. Ik geloof dat mijn top 10 geen enkel 'leuk' persoon bevat. Killers, psycho's en delinquenten.
De leukste slechteriken hebben allen een "saving grace". Zuckerberg niet.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Jawel, Suckerberg heeft zijn humor, zijn scherpe tong, een sterk zakelijk inzicht en volharding. Allemaal kwaliteiten die ik zeer bewonder/ kan waarderen in het personage uit de film (De echte ken ik niet).
Edit: Even op youtube wat gekeken en die Zuckerberg is een stuk enger dan het personage uit de film.
Skycrawler
-
- 741 berichten
- 0 stemmen
'Zuck' is dan ook niets meer dan een loser die andermans ideeen jat. De film heeft het alleen over de Winklevoss broertjes maar de realiteit is dat er veel meer gedupeerden zijn. Aaron Greenspan bv.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Ach, beter goed gejat dan slecht bedacht.
maerk
-
- 4249 berichten
- 2702 stemmen
Hooper krijgt de oscar voor beste regie en Fincher niet? Inception voor beste cinematografie en niet Black Swan? (Al weet iedereen dat die oscar eigenlijk naar Benoit Debie voor Enter the Void moest). Valt me weer tegen. Deze competitie was veel interessanter dan die van vorig jaar en dan nog maken ze er een potje van. Gelukkig wel een oscar voor Reznor.
Artemis
-
- 3869 berichten
- 2409 stemmen
Beetje een saaie boel de show van afgelopen nacht maar met de uitslagen kan ik leven. Aronofsky komt vast nog wel een keer aan de beurt en ik ben al blij genoeg dat het niet de Fincher&TSN combinatie is geworden maar Hooper&TKS. Binnenkort maar eens The Fighter kijken om te zien of de bijrollen nou echt zo goed waren.
chevy93
-
- 12755 berichten
- 1325 stemmen
Een lachertje, kan me ook niet inbeelden dat er geen betere alternatieven voor handen waren.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Inception sterk qua visuals en sound?
Mijn god... er zit nauwelijks iets verrassends in.
Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2563 stemmen
Wat zag Natalie er toch mooi uit 
chevy93
-
- 12755 berichten
- 1325 stemmen
Inception sterk qua visuals en sound?
Mijn god... er zit nauwelijks iets verrassends in.
YouTube - Inception Caffeteria scene slow motion explosion
YouTube - Inception - City Bending Scene
En wat een score:
YouTube - Inception Soundtrack-Dream is Collapsing (Hans Zimmer)
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Vond persoonlijk Tron visueel veel sterker. Qua sound zou ik het niet weten. Maar het is ook een beetje de oscar voor de meeste bombast. Dus die past wel bij Inception.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Threeohthree
-
- 5557 berichten
- 2935 stemmen
TRON is zelfs al 196784x mooier dan Inception qua visuals. Maar Inception is waarschijnlijk gewoon genomineerd en bekroont om de kijkcijfers omhoog te krikken. Gelijk hebben ze, maar erg betrouwbaar is het niet.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Blijft toch gewoon zwaar gejat van: YouTube - Sony Bravia Paint Ad