- Home
- Filmforum
- Film - Festivals en evenementen
- De Oscars
De Oscars
jordybeukeboom
-
- 6797 berichten
- 2423 stemmen
Speak for yourself 
Overigens is de nl.wikipedia.org-entry voor Boal nog open... 
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Wat een rommeltje, die uitreiking. En wat een flauwe Na'vi imitatie. Oubollige humor.
Angrod_Pallanén
-
- 6687 berichten
- 1042 stemmen
Smooth is anders, maar het valt toch best mee?
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Smooth is anders, maar het valt toch best mee?
rokkenjager
-
- 2863 berichten
- 1703 stemmen
Wat een rommeltje, die uitreiking. En wat een flauwe Na'vi imitatie. Oubollige humor.
Die ogen deden 'm wel.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Bijzonder trieste bedoening. Het valt te hopen dat er nog één geslaagde grap of goede speech voorbij komt.
Bubblez
-
- 2064 berichten
- 2512 stemmen
Het valt me enorm op dat bijna iedereen zegt "And the winner is...". Dat mocht toch niet meer? De laatste jaren werd er heel duidelijk "The Oscar goes to..." van gemaakt.
Co Jackso
-
- 21924 berichten
- 2791 stemmen
Bijzonder trieste bedoening. Het valt te hopen dat er nog één geslaagde grap of goede speech voorbij komt.
Inderdaad valt heel tegen. Downey Jr. was trouwens wel grappig.
Verder lijkt het terecht de avond van The Hurt Locker te worden. Als ze zelfs de Oscars van Sound binnenhalen.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Of ze krijgen juist de troostprijzen en de grote prijzen gaan naar het commercie-kanon.
Angrod_Pallanén
-
- 6687 berichten
- 1042 stemmen
Het is duidelijk toch wel mijn humor. De gebruikelijke grinnik komt toch wel voorbij. Ik erger me alleen kapot aan de twee inpotente idioten die de show van commentaar voorzien met Maasland. Wat een onwetende knurften.
Co Jackso
-
- 21924 berichten
- 2791 stemmen
Een belangrijke Oscar voor Avatar. Hopelijk verzilvert Das Weisse Band zijn tweede nominatie.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
k erger me alleen kapot aan de twee inpotente idioten die de show van commentaar voorzien met Maasland. Wat een onwetende knurften.
Justinw
-
- 5378 berichten
- 1803 stemmen
Of ze krijgen juist de troostprijzen en de grote prijzen gaan naar het commercie-kanon.
Dat denk ik ook! En inderdaad Downey Jr. was wel geinig. Hou het nu voor gezien. Had de hele dag een verjaardag, en dit was net iets teveel. Hoor morgen wel wie de grote prijzen binnengehaald hebben. Vind trouwens de presentatie van film 1( Bridget enz.) erg slecht.
Angrod_Pallanén
-
- 6687 berichten
- 1042 stemmen
Dat vind ik prima, maar daarom zitten ze daar niet. En als je dan gaat bekritiseren laat dan weten dat je er een beetje verstand van hebt. Als je een grap van Paranormal Activity niet snapt, als je de helft van de nominaties niet hebt gezien, als je kleine feitjes gewoon fout hebt, wat doe jij dan in hemelsnaam in een show ter aanvulling van de Oscars? Ze kramen een hoop kritiek uit, maar ze hebben geen idee wat ze zeggen. Klagen mag altijd, maar wees dan alsjeblieft niet zo debiel dat je maar wat uitkraamt.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Die sketch moest refereren aan Paranormal Activity, dacht ik zelf tenminste ook. Maar hij was zo cheap en totaal ongrappig uitgevoerd, dat het eerder een mislukte pyjamaparty leek. Had er dan op zijn minst wat storinkjes in het beeld doorheen gegooid ofzo.
Dat ze het meer over de show zelf hebben dan de films ligt meer aan Maasland. Hoop dat het echte vuurwerk gaat beginnen nu we de belangrijke categorieën naderen.
Angrod_Pallanén
-
- 6687 berichten
- 1042 stemmen
Klopt, want zelf weet ze er ook niet veel van. Maar als die sketch dan komt en ze zitten daar met z'n drieën met hun bek vol tanden, tja, dan win je mijn respect iig niet.
Maar Michael Giacchino wint z'n eerste, welverdiende Oscar! 
Angrod_Pallanén
-
- 6687 berichten
- 1042 stemmen
Kom er nu achter dat die gast Oorlogswinter heeft gemaakt. De moed zakt me nu echt in de schoenen.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Ze weten wel waar ze het over hebben, maar waar moet je het over hebben bij zo'n teleurstellende show? Waar kun je het over hebben? Wat had je willen horen / zien?
jacobine_rodijk
-
- 2806 berichten
- 9511 stemmen
Ze weten wel waar ze het over hebben
Geen van allen hadden Crazy Heart gezien maar wel zitten blaren dat Bridges moet winnen. Toen had ik de online stream al aangezet.
Je mag op z'n best wel alle BP nominaties gezien hebben als je op zo'n programma bent.
Angrod_Pallanén
-
- 6687 berichten
- 1042 stemmen
Dank u. Het enige wat die vent zegt is "ik heb hem niet gezien, maar.." en die vrouw kan alleen maar zeggen dat het te mainstream is.
Kijk, erg veel ruimte heb je niet in zo'n show, maar je kan mensen toch best vermaken met wat leuke feitjes, complimenten en misschien wat onderbouwde kritiek, maar ze hebben niets gezien, kennen niets van de popcultuur die bij de films hoort en hebben geen idee wat er zich af speelt (wat The Blind Side een succesvolle film? In die compilage zaten alleen maar oude films). Dan hoor je er gewoon niet thuis. Punt uit.
Maargoed, ik wil me er nu niet meer druk om maken. De avond is bijna voorbij, nu lekker genieten van de grotere awards. 
Co Jackso
-
- 21924 berichten
- 2791 stemmen
Tijd voor een verrassing: Carey Mulligan 
Angrod_Pallanén
-
- 6687 berichten
- 1042 stemmen
Tijd voor klassieke Amerikaanse beslissing; Sandra Bullock
rokkenjager
-
- 2863 berichten
- 1703 stemmen
Met stip de slechtste Oscarshow die ik tot nu toe gezien heb.