• 15.954 nieuwsartikelen
  • 178.924 films
  • 12.263 series
  • 34.064 seizoenen
  • 648.970 acteurs
  • 199.236 gebruikers
  • 9.387.305 stemmen

Studio Sport

zoeken in:

T.O.

• 2422 berichten
  • 2800 stemmen

Quido schreef:

Wat mij vandaag opviel was het mooie spel van RKC. Zowel Studio Sport als Langs de lijn waren enthousiast over het vertoonde spel.

Ja, terecht. De manier waarop Roda JC en RKC spelen geven mij als NEC-supporter reden tot paniek. Johan Neeskens dacht daar, aan de persconferentie te zien, blijkbaar anders over. Ik hoop dat wij deze ploegen nog als 'concurrenten' kunnen blijven zien dit jaar.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

mister blonde schreef:

(quote)

ik heb nog geen nieuwe argumenten van je gehoord. alleen meer van hetzelfde.

Daar gaat het toch eigenlijk niet om, maar zo zie ik het gewoon. Daar vallen geen argumenten voor te geven.

mister blonde

• 12702 berichten
  • 5841 stemmen

ok, point taken. ik zie het duidelijk anders. no prob.

jedymaster

• 889 berichten
  • 2528 stemmen

voetbal cliches wil graag horen en waar ik een lijst kan vinden op internet een 2 tal voorbeelden wat ik bedoel:

nummer 1 de bal is rond

nummer 2 de beste verdediging is de aanval

enz

mister blonde

• 12702 berichten
  • 5841 stemmen

dat zijn geen cliches (oke,misschien cliche geworden), maar legendarische uitspraken!

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Quido schreef:

3e Voorronde Champions League:

Maar het mooiste affiche is volgens mij Lazio Roma - Benfica. Ook een leuke wedstrijd wordt: Club Brugge - Bor. Dortmund

ik denk dat Brugge gaat stunten!

Dank u, dank u!

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Chivu keert terug naar Ajax!

Al is het maar voorlopig...waarschijnlijk wordt hij aan een andere club verkocht. Dit melde van der Eijden gister althans.

www.ajax.nl[/url]

yosemite44

• 1241 berichten
  • 1314 stemmen

als ayala niet naar real gaat, zal chivu wel gaan.

roda

• 1670 berichten
  • 961 stemmen

waar ik me weer grandioos aan erger,is het feit dat de nieuwe aanwinst van Roda JC, Arouna Kone, nog steeds niet speelgerechtigd is, het duurt verdomme al meer dan 2 weken, terwijl bij utrecht die japanner al na 2 dagen een werkvergunning had.

Leve de bureaucratie, Leve de KNVB (VOETBALMAFFIA) en Leve Roda zelf die weer eens geen stappen onderneemt tegen de corruptie binnen het betaald voetbal.

Redlop

• 8961 berichten
  • 3566 stemmen

Wordt gewoon supporter van NEC...die trekken geen spelers aan en dan heb je dat gezeik ook niet.

Ze hebben wel zeer kloterig geloot zeg!

mister blonde

• 12702 berichten
  • 5841 stemmen

dezelfde regels gelden voor iedereen en worden in deze gevallen bij alle clubs even consequent nageleefd.

je behoefte naar anarchie en je woede over regels, wetten en voorschriften baren mij zorgen.

Agony

• 1985 berichten
  • 1256 stemmen

Kans dat Chivu wordt verkocht wordt met het uur kleiner. De markt sluit op 31 augustus en real heeft zojuist een hogere bod uitgebracht op Ayala omdat Makelele van Real naar Chelsea gaat voor 20 miljoen. Dan zijn de enige 2 clubs die Chivu kunnen betalen voorzien van een centrale verdediger. Welcome back Chris (ps. hopelijk is Ajax in ieder geval slim genoeg om Chivu voor 1 september aan te melden bij de UEFA voor de CL)

roda

• 1670 berichten
  • 961 stemmen

opmerkelijk vind ik ook de overgang van Emile Mpenza van Schalke 04 naar Standaard Luik.

roda

• 1670 berichten
  • 961 stemmen

Redlop schreef:

Wordt gewoon supporter van NEC...die trekken geen spelers aan en dan heb je dat gezeik ook niet.

Ze hebben wel zeer kloterig geloot zeg!

en inderdaad een kut loting, Wisla is op zich een sterke tegenstander, maar totaal niet aantrekkelijk.

NAC heeft wel een mooie loting gekregen, tegen Newcastle Utd.

jedymaster

• 889 berichten
  • 2528 stemmen

waar is je verslag van de wedstrijd roda?

roda

• 1670 berichten
  • 961 stemmen

jedymaster schreef:

waar is je verslag van de wedstrijd roda?

shit, ik dacht dat je het vergeten was

maar het is oud nieuws nu, in 1 woord het was waardeloos.

meer wil ik er eigenllijk niet aan vuilmaken.

jedymaster

• 889 berichten
  • 2528 stemmen

roda schreef:

(quote)

shit, ik dacht dat je het vergeten was

maar het is oud nieuws nu, in 1 woord het was waardeloos.

meer wil ik er eigenllijk niet aan vuilmaken.

geloof dat meteen!

moviefreak#1

• 14390 berichten
  • 25169 stemmen

Is er trouwens nog twijfel dat de vijand (PSV) dit jaar met vingers in de neus gaat winnen ? Feyenoord en mijn clubje Ajax presteren eigenlijk niets (jah ik weet Ajax wint maar dat blijft zo ook niet doorgaan). Reacties ?

Yak

• 4950 berichten
  • 829 stemmen

moviefreak#1 schreef:

Reacties?

Jazeker: Eindhoven de gekste!

Wouter

• 18720 berichten
  • 3085 stemmen

PSV zal wel weer kinderlijk eenvoudig uit de champion's league gegooid worden, als immer. Net als vorig jaar kunnen ze op die manier

hun kampioenschap halen. Ajax loopt niet, maar zal dat op den duur vast wel weer gaan doen. Hopelijk zijn ze dan nog niet de CL uitgemikt en hebben ze in de competitie dan niet te veel punten verspeeld.

Feyenoord acht ik weinig kansvol, maar je weet het nooit, natuurlijk.

roda

• 1670 berichten
  • 961 stemmen

moviefreak#1 schreef:

Ik (Roda-fan) was in t stadion en roda werd zwaar benadrukt door sceids Van Hulten ! Over de hele wedstrijd was Roda stukken beter.

en daarnet lees ik dat dat Ajax jouw club is.

hoe zit dat ?

Agony

• 1985 berichten
  • 1256 stemmen

moviefreak#1 schreef:

Is er trouwens nog twijfel dat de vijand (PSV) dit jaar met vingers in de neus gaat winnen ? Feyenoord en mijn clubje Ajax presteren eigenlijk niets (jah ik weet Ajax wint maar dat blijft zo ook niet doorgaan). Reacties ?

ik hoop dat je er langs zit, maar zoals het er nu voorstaat dan lijkt het aardig op bovenstaand doembeeld . Maar wie weet gaat het bij Ajax draaien (potentie is er) en pakt f-noord door vechtvoetbal en veel mazzel ook de nodige punten. Ajax kampioen en psv en f-noord vechten om de 2de plek..... mmm... wishfull thinking noemen ze dat he!

moviefreak#1

• 14390 berichten
  • 25169 stemmen

roda schreef:

(quote)

en daarnet lees ik dat dat Ajax jouw club is.

hoe zit dat ?

Simpel : ik ben Ajax-fan 1ste klas maar ik ben ook gewoon voetbalfan en als ik goedkoop naar een wedstrijdje Roda JC - PSV kan gaan dan doe ik dat dus ook. En daar komt bij dat mijn vriendin van Roda JC is

dttom

• 2146 berichten
  • 2156 stemmen

moviefreak#1 schreef:

En daar komt bij dat mijn vriendin van Roda JC is

Is ze van Roda JC, ik hoop voor jou dat het voor Roda JC moet zijn

moviefreak#1

• 14390 berichten
  • 25169 stemmen

Hahahaha idd

Ze is VOOR Roda JC

gremlin gizmo

• 111 berichten
  • 0 stemmen

bij Overigen > Tv en radio > LETS PLAY DARTS:

ik weet zeker dat van barneveld het weer gaat maken wat denken jullie ervan?

Stephan

• 7894 berichten
  • 1388 stemmen

kvin bambi leuker...

roda

• 1670 berichten
  • 961 stemmen

gremlin gizmo schreef:

ik weet zeker dat van barneveld het weer gaat maken wat denken jullie ervan?

had je beter bij het topic studio sport kunnen zetten.

maar goed, ik kijk eigenlijk alleen maar naar the embassy, als het om sfeer en kwaliteit darts gaat , is dat toernooi natuurlijk fantastisch.

ik vind het wel jammer dat heel veel top-darters overgestapt zijn naar die ander bond, spelers als Ted Hankey en Colin Monk.

ik vind Van Barneveld eigenlijk maar een arrogant mannetje, heeft totaal geen respect voor zijn tegenstanders.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Stephan schreef:

kvin bambi leuker...

U-96

• 11875 berichten
  • 2084 stemmen

roda schreef:

ik vind Van Barneveld eigenlijk maar een arrogant mannetje, heeft totaal geen respect voor zijn tegenstanders.

Mee eens, ik vind het eerlijk gezegd ook een arrogant mannetje, maar hij kan wel goed darten.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.