• 15.952 nieuwsartikelen
  • 178.904 films
  • 12.262 series
  • 34.063 seizoenen
  • 648.970 acteurs
  • 199.233 gebruikers
  • 9.387.049 stemmen

Studio Sport

zoeken in:

jedymaster

• 889 berichten
  • 2527 stemmen

zeer bedankt ik verheug me al op het volgende verslag nec-roda

jedymaster

• 889 berichten
  • 2527 stemmen

revanche voor vorig jaar toen nec europees voetbal verknalde voor roda!

roda

• 1670 berichten
  • 961 stemmen

jedymaster schreef:

zou wel moeten, maar roda heeft geen spelers die een dergelijke mentaliteit bezitten.

voor welke club ben jij eigenlijk, Jedymaster ?

jedymaster

• 889 berichten
  • 2527 stemmen

ajax en elke club uit limburg: roda, vvv, mvv, fortuna

kos

• 46708 berichten
  • 8865 stemmen

jedymaster schreef:

*kuch* anti-voetballers *kuch*

jedymaster

• 889 berichten
  • 2527 stemmen

kos schreef:

(quote)
*kuch* anti-voetballers *kuch*

om nec nu meteen tot anti voetbal te benoemen gaat wel ver

EmDee

• 7192 berichten
  • 1417 stemmen

Teletekst 667: FC Twente staat bovenaan.

Iig tot kwart over vier vandaag.

gotti

• 14075 berichten
  • 5895 stemmen

Dan staat Ajax er natuurlijk.

EmDee

• 7192 berichten
  • 1417 stemmen

gotti schreef:

Dan staat Ajax er natuurlijk.

Ik zet mn geld denk ik maar op Heerenveen.

yosemite44

• 1241 berichten
  • 1314 stemmen

ik ook (zeker na het zien van de tussenstanden )

roda

• 1670 berichten
  • 961 stemmen

Nec - Roda JC 1-3

Kos zal zich vanmiddig wel Kostelijk geamuseerd hebben.

kos

• 46708 berichten
  • 8865 stemmen

roda schreef:

Nec - Roda JC 1-3

Kos zal zich vanmiddig wel Kostelijk geamuseerd hebben.

(afbeelding)

FisherKing

• 18696 berichten
  • 0 stemmen

HaHa

Als ik erop klik gebeurd er niks. Hoe kan dat ?

jedymaster

• 889 berichten
  • 2527 stemmen

roda aub verslag van wedstrijd

Agony

• 1985 berichten
  • 1256 stemmen

jedymaster schreef:

je had ook gewoon studio sport kunnen kijken....

Agony

• 1985 berichten
  • 1256 stemmen

roda

• 1670 berichten
  • 961 stemmen

jedymaster schreef:

verdiende overwinning voor Roda JC, met als uitblinkers Senden, Luijpers en met name Anastasiou.

Sergio heeft zijn briljante momenten (pasje op Cristiano was natuurlijk prachtig) maar soms wil hij teveel , en lijdt hij balverlies.

o.k NEC speelde niet geweldig vandaag, maar het is duidelijk dat Roda JC veel en veel meer kwaliteit in huis heeft dan NEC, Nec werd vandaag bij vlagen weggetikt(iets wat de NOS niet liet zien op de samenvatting)

3 mooi uitgespeelde doelpunten, 2x Cristiano en man van de wedstrijd Anastsiou 1x.

roda

• 1670 berichten
  • 961 stemmen

Agony schreef:

(quote)
je had ook gewoon studio sport kunnen kijken....

nou ik heb de samenvatting op de nos gezien, ik schrok me rot, ze lieten alleen NEC zien, terwijl Roda JC zeker 85% balbezit had en de meeste kansen had.

kos

• 46708 berichten
  • 8865 stemmen

Spijtig genoeg wel ja. NEC was zo onthutsend zwak en tegen een sterke ploeg als Roda krijg je dan problemen, en dat bleek wel.

Zij hadden mensen die zowaar een bal konden aannemen of konden wegdraaien en lopen met een bal. Ze waren dus al een stuk verder dan wij

roda

• 1670 berichten
  • 961 stemmen

trouwens Kos de sfeer vond ik tegenvallen bij jullie, de sfeer in het uitvak was wel uitstekend (ook voor dat de doelpunten vielen)

kos

• 46708 berichten
  • 8865 stemmen

Om maar te zwijgen over mensen die hun ploeg in de steek laten en weggaan als ze 2-0 achter staan

Ach..mooi weer-supporters, het euvel van elke succesclub

mister blonde

• 12702 berichten
  • 5841 stemmen

roda schreef:

nou ik heb de samenvatting op de nos gezien, ik schrok me rot, ze lieten alleen NEC zien, terwijl Roda JC zeker 85% balbezit had en de meeste kansen had.

jij ruikt overal complotten tegen roda, roda. is het de fifa, uefa, knvb of het bestuur niet, is het de NOS wel...

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Ik moet Roda wel gelijk geven dat de NOS vaak absoluut onzinnige samenvattingen op het scherm brengt. Als je een wedstrijd live ziet of luistert naar [i]Langs de lijn} zie of hoor je (belangrijke) dingen die je ook zeker in de samenvatting verwacht. Dit gebeeurt dus niet. De NOS heeft er soms ook nog een handje naar om de 'kleinere' clubs af te kraken na één belabberde wedstrijd(en dan ook veel slechte dingen van die club laten zien in een samenvatting) terwijl de 'grotere' clubs bijwijze van spreken een heel seizoen slecht moegen spelen (hier laten ze dan alleen de goede dingen van zien).

Redlop

• 8961 berichten
  • 3566 stemmen

Het was zoals verwacht geheel droevig aan NEC's kant. Vorig jaar was in feite al zwaar geflatteerd. NEC hanteert bij wijze van aanvalsopbouw de intussen onder Neeskens traditioneel geworden harde lel van achteren. Laf voetbal leverde vorig seizoen dankzij mn een sterk centrum wel punten op. Maar in dat centrum hebben we nu ene Ebbinge gehaald. Duidelijk Helmond Sport-niveau. Een fatsoenlijke aanval over de vleugel zie je zeer sporadisch.

Roda was ook niet echt erg goed, maar zelfs een matig Roda freewheelde NEC weg.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Wat mij vandaag opviel was het mooie spel van RKC. Zowel Studio Sport als Langs de lijn waren enthousiast over het vertoonde spel.

En het Nederlands hockeyteam wint alweer de Champions Trophy!

mister blonde

• 12702 berichten
  • 5841 stemmen

Quido schreef:

Ik moet Roda wel gelijk geven dat de NOS vaak absoluut onzinnige samenvattingen op het scherm brengt. Als je een wedstrijd live ziet of luistert naar [i]Langs de lijn} zie of hoor je (belangrijke) dingen die je ook zeker in de samenvatting verwacht. Dit gebeeurt dus niet. De NOS heeft er soms ook nog een handje naar om de 'kleinere' clubs af te kraken na één belabberde wedstrijd(en dan ook veel slechte dingen van die club laten zien in een samenvatting) terwijl de 'grotere' clubs bijwijze van spreken een heel seizoen slecht moegen spelen (hier laten ze dan alleen de goede dingen van zien).

onzin. de NOS benadrukt juist heel vaak goede resultaten van wat jij kleine ploegen noemt. juist als een van de grote drie wint zijn er (soms terecht/vaak tot vervelens toe) de interviewers die ondanks de overwinning, zich afvragen of het allemaal niet beter had gekund.

bovendien is het heel moeilijk, zoniet onmogelijk, het spelbeeld goed weer te geven in een korte samenvatting. je gaat niet 5 min. balbezit op eigen helft uitzenden. de NOS laat de kansen zien en laten daarbij heus geen kansen van Roda JC weg, om een onjuist beeld van de wedstrijd te schetsen (waarom zouden ze?).

roda is trouwens geen kleine ploeg en krijgt van de NOS redelijk veel aandacht i.v.m. andere subtoppers.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

mister blonde schreef:

roda is trouwens geen kleine ploeg en krijgt van de NOS redelijk veel aandacht i.v.m. andere subtoppers.

Ik doelde hier ook niet op de subtoppers, maar op Fc Volendam bijv. Vorige week nog vroeg iedereen zich af wat Volendam te zoeken had in de eredivisie. En wat doet Volendam vandaag? Juist! Ze winnen overtuigend van Fc Groningen, en meteen is iedereen bij Studio Sport minder negatief over dat bij voorbaat kleine Volendam.

En ja, natuurlijk is het moeilijk om 90 minuten te verkleinen tot een 'goede' samenvatting van hoogstens een kwartier. Maar vaak geven ze toch een heel vertekend beeld. Ik als Ajax fan moet helaas toegeven dat de NOS gister een juiste samenvatting weergaf van de wedstrijd RBC - Ajax. Maar het is vaak ook anders geweest!

Wouter

• 18720 berichten
  • 3085 stemmen

samenvatting verwacht. Dit gebeeurt dus niet. De NOS heeft er soms ook nog een handje naar om de 'kleinere' clubs af te kraken na één belabberde wedstrijd(en dan ook veel slechte dingen van die club laten zien in een samenvatting) terwijl de 'grotere' clubs bijwijze van spreken een heel seizoen slecht moegen spelen (hier laten ze dan alleen de goede dingen van zien).

Straks ga je nog beweren dat de grote clubs eigenlijk veel minder winnen dan ze ons doen laten geloven....

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Wouter schreef:

Straks ga je nog beweren dat de grote clubs eigenlijk veel minder winnen dan ze ons doen laten geloven....

Dat moest er nog bijkomen...;-)

Het gaat hier niet om de goals, maar om het beeld van de wedstrijd dat de NOS je laat zien. Daar klopt vaak gewoon niet veel van. En dan maakt het niet uit van welke club het is.

mister blonde

• 12702 berichten
  • 5841 stemmen

Quido schreef:

ik heb nog geen nieuwe argumenten van je gehoord. alleen meer van hetzelfde.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.