• 15.943 nieuwsartikelen
  • 178.894 films
  • 12.260 series
  • 34.058 seizoenen
  • 648.924 acteurs
  • 199.228 gebruikers
  • 9.386.721 stemmen

Studio Sport

zoeken in:

Zachery Glass

• 575 berichten
  • 584 stemmen

Anton Geesink was ik nog vergeten te vermelden!

Agony

• 1985 berichten
  • 1256 stemmen

<b>Leontien van Moorsel </b> -> diverse olympische gouden plakken, diverse wereldtitels, diverse europese titels, diverse malen winnaar Tour Féminin enz enz. En ook nog eens een come-back maken, na een geestelijke en fysiek dip, om U tegen te zeggen! .... en ook nog eens een sympathiek vrouwtje!

EmDee

• 7192 berichten
  • 1417 stemmen

Je vergeet zo gauw iemand.

Toch s proberen.

Bij de vrouwen:

- Van Moorsel

- Van Gennip

- Blankers Koen

- Vriesekoop

- De Bruin

- Van de Leur wordt de volgende!

Bij de mannen:

- Cruijff

- Zoetemelk

- van de Hoogenband

- Krajicek (ondanks zijn vele blessures)

- Middelburg

Hobbes

• 2911 berichten
  • 1195 stemmen

Cruiff, Van Hanegem, Neeskens, Koeman, Gullit, Rijkaard Van Basten.

dat is 't wel zo'n beetje. De andere bekende sporters hebben mischien wel grote successen gehad, maar hebben nooit zo gedomineerd zoals deze spelers. Behalve dan lansinken van grunsven...maar dat is ook geen sport zeg

starbright boy (moderator films)

• 22421 berichten
  • 5127 stemmen

De Bruijn, Van moorsel en vooral Blankers-Koen hebben niet gedomineerd? Wat een onzin. Ze domineerden zelfs veel en veel meer dan de door jou genoemde voetballers.

Hobbes

• 2911 berichten
  • 1195 stemmen

enkel van Moorsel zou bij mijn lijstje gevoegd kunnen worden.

starbright boy (moderator films)

• 22421 berichten
  • 5127 stemmen

Blankers-Koen was een aantal jaren vrijwel onverslaanbaar op vrijwel alle hardloopafstanden. Need I say more? Blankers-Koen wordt zelfs internationaal beschouwd als de grootste hardloopster ooit.

roda

• 1670 berichten
  • 961 stemmen

net terug van Roda JC - Everton, Roda heeft volkomen verdiend gewonnen met 2-0.

in de eerste helft werd Everton helemaal weggetikt, prachtige aanvallen van Roda, waarvan er slechts 2 van werden verzilverd.

doelpuntenmakers: Soetaers(laatste wedstrijd voor Roda, gaat naar Ajax)en Cristiano(wat is dit toch een slechte speler zeg, mag van mij terug naar NAC)

anyway, iedereen in het stadion heeft genoten van een goede wedstrijd.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

roda schreef:

net terug van Roda JC - Everton, Roda heeft volkomen verdiend gewonnen met 2-0.

in de eerste helft werd Everton helemaal weggetikt, prachtige aanvallen van Roda, waarvan er slechts 2 van werden verzilverd.

Van harte gefeliciteerd! Het viel me ook net op toen ik het op teletekst las. Kunnen ze toch nog van een 'echte' ploeg winnen .

doelpuntenmakers: Soetaers(laatste wedstrijd voor Roda, gaat naar Ajax)...

Ik hoop van niet, maar het lijkt er wel op. Hoorde het op het sportjournaal en kon het haast niet geloven. Bij Roda is ie ook vrij wisselvallig vind ik dus of hij het Ajax-niveau aankan?? Ik weet het niet...

EmDee

• 7192 berichten
  • 1417 stemmen

roda schreef:

Soetaers(laatste wedstrijd voor Roda, gaat naar Ajax)

Tom Soeters werd dinsdag in het duel met Everton bekeken door scouts van Manchester City en Nottingham Forst. Van interesse van Ajax zegt de Belg niets te weten.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

zie ook ajax.netwerk.to

roda

• 1670 berichten
  • 961 stemmen

Quido, heb je de korte samenvatting van rjc-everton op L1 gezien ?

wat soetaers betreft, die heeft bij roda meer slechte dan goede wedstrijden gespeeld, en bij ajax zal hij het nooit redden, want als hij al 1 verkeerde pas geeft, word hij direct uitgefloten door dat ajax-publiek, en dat is een speler die daar absoluut niet tegen kan.

NAC wil cristiano terughalen, je vraagt je af of zij daar het geld voor hebben, als ze flink betalen mag hij van mij gaan, want zo een goede speler is het absoluut niet.

mijn favo-opstelling van Roda JC is:

Doel: Kujovic of Roorda (allebei niks)

verdedeging:Sonkaya, Senden, Luijpers, Filipovic

Middenveld:Van Dijk, Addo, Van Dessel

Aanval:Anastasiou, Sergio, Berglund(of Sonko)

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

roda schreef:

Quido, heb je de korte samenvatting van rjc-everton op L1 gezien ?

Nee, ik wist niet dat ie erop kwam, ik kijk eigenlijk nooit naar L1.

wat soetaers betreft, die heeft bij roda meer slechte dan goede wedstrijden gespeeld, en bij ajax zal hij het nooit redden, want als hij al 1 verkeerde pas geeft, word hij direct uitgefloten door dat ajax-publiek, en dat is een speler die daar absoluut niet tegen kan.

Dat misschien ook, maar ik denk gewoon dat hij het niveau van Ajax zowiezo niet aankan.

NAC wil cristiano terughalen, je vraagt je af of zij daar het geld voor hebben, als ze flink betalen mag hij van mij gaan, want zo een goede speler is het absoluut niet.

Ben ik niet met je eens, heeft het bij Roda en bij NAC vrij goed gedaan en pikt zo vaak zijn doelpuntjes mee. Vloet was ook zeer over hem te spreken. Hij moet het nu alleen aan de rechterkant opstellen (blessure Sonko) terwijl hij eigenlijk een echte centrumspits is.

Agony

• 1985 berichten
  • 1256 stemmen

'Soetaers naar Ajax, Wamberto naar Roda JC'

Ajax en Roda JC zijn het eens geworden over de transfer van Tom Soetaers naar Amsterdam. Ajax dient nu nog tot een persoonlijk akkoord te komen met de Belgische linksbuiten in Limburgse dienst. Wamberto maakt mogelijk de omgekeerde weg.

....

pff, doe mij Wampie maar... Laat die Belg maar in Limburg aub.

yosemite44

• 1241 berichten
  • 1314 stemmen

prima deal voor beide teams!

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Agony schreef:

pff, doe mij Wampie maar... Laat die Belg maar in Limburg aub.

Helemaal met je eens.

Tonyvdb

• 1408 berichten
  • 1168 stemmen

Quido schreef:

(quote)

Helemaal met je eens.

Oneens.

Soetaers is beter dan Wamberto, zeker weten !!

Ajax wordt een Belgische kolonie, zeg

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Idd . België wordt ons Zuid-Korea!

Wat Soetaers betreft: we zien wel of hij het haalt of niet. Ik hoop van wel. Eerst nog maar even afwachten tot het officieel helemaal rond is.

herman78

• 3176 berichten
  • 1281 stemmen

Ik denk dat Soetaers wel beter is dan Wamberto. Deze jongen is pas 23 en kan nog doorgroeien, terwijl Wamberto op hetzelfde niveau zit en echt niet meer beter wordt.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Maar kan Soetaers het niveau van een topclub aan? Hetzelfde met Sikora. Daar was ook iedereen zeer over te spreken; jong, talent, kan alleen nog maar beter worden. Maar heeft hij al wat gepresteerd? Nee. Ik weet, hij heeft veel blessures gehad, maar dit kan ook weer een gevolg zijn van de zwaardere trainingen bij een topclub(in dit geval Ajax). Maar we zullen zien...

De Knip

• 1885 berichten
  • 3681 stemmen

Quido schreef:

Maar kan Soetaers het niveau van een topclub aan? Hetzelfde met Sikora. Daar was ook iedereen zeer over te spreken; jong, talent, kan alleen nog maar beter worden. Maar heeft hij al wat gepresteerd? Nee.

Volgens mij was juist niemand over Sikora te spreken, ik niet tenminste. Nooit wat gevonden. Oninteressante speler.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Ik had het hier vooral over de mensen binnen Ajax. Bedenk nog eens wat voor moeite ze hebben gedaan om hem binnen te halen! De mentaliteit van Sikora past volgens mij beter bij die van Feyenoord of Utrecht -> hij is een echht vechtersbaasje. Sikora valt wel te vergelijken met Soetaers, beiden hebben bij hun ploeg wisselvallig gepresteerd. Dus eigenlijk zie ik er geen heil in waarom Ajax Tom wil halen.

btw: "Uche zegt contract op bij Krakow"

http://ajax.netwerk.to

herman78

• 3176 berichten
  • 1281 stemmen

Maar Sikora werd ook gehaald in een tijd dat Ajax niet lekker liep. Ik denk dat dat ook een hoop scheelt. Je ziet het ook met de jeugdopleiding. Er worden nu succesvol jeugdspelers ingepast (Sneider, etc.), terwijl er een paar jaar lang amper spelers uit de eigen jeugd doorbraken. Dat betekende toch ook niet dat dat geen goede generatie was?

Ik denk wel dat Sikora minder is dan een Overmars of een Peter Hoekstra (speelt nu bij een Engels clubje, maar was ooit international). Hij was op een gegeven moment wel een van de beste vleugelspelers van Nederland, vandaar dat Ajax hem gehaald heeft, denk ik.

De Knip

• 1885 berichten
  • 3681 stemmen

Bij Sikora heb ik altijd het gevoel gehad, dat ie te geforceerd staat te ballen. Soetaers is wat flegmatieker en dat is een karaktereigenschap die je moet hebben als flankspeler.

yosemite44

• 1241 berichten
  • 1314 stemmen

ach soataers hebben ze gehaald voor in de breedte. altijd handig in een druk (laten we hopen) seizoen. door de ruil zal hij ajax bovendien niet veel hebben gekost.

roda

• 1670 berichten
  • 961 stemmen

ajax heeft 4 miljoen euro betaald aan roda jc voor soetaers. (zeer wisselvallige speler)

uit deze transfer is roda als winner gekomen.

soetaers word niet meer als een tribuneklant/bankzitter bij ajakkes( )

Roda heeft nu Aroune Kone gekocht voor 1 miljoen van Lierse SK, en word beschouwd als een van de grootste talenten wan de belgische eerste klasse.

misschien kunnen de Belgische vrienden op deze site iets meer over Kone vertellen ?

aangezien ik, geen wedstrijdbeelden uit Belgie te zien krijg.

jedymaster

• 889 berichten
  • 2526 stemmen

roda kun je na elke wedstrijd van roda een kort wedstrijdverslag schrijven?

roda

• 1670 berichten
  • 961 stemmen

jedymaster schreef:

roda kun je na elke wedstrijd van roda een kort wedstrijdverslag schrijven?

are you serious ?

jedymaster

• 889 berichten
  • 2526 stemmen

ja of ga je niet naar elke wedstrijd van roda?

roda

• 1670 berichten
  • 961 stemmen

jedymaster schreef:

ja of ga je niet naar elke wedstrijd van roda?

ja ik ga naar alle wedstrijden.

afgelopen vrijdag speelde Roda Jc een slechte wedstrijd tegen PSV, dat mede veroorzaakt werd door Wiljan Vloet die wederom de zeer matige Cristiano opstelde, en Berglund weer als linksbuiten liet spelen, waar hij absoluut niet thuishoort(hij is een spits die alleen rendeert in een 2 spitsen systeem)

een andere hoofdrol was weggelegd voor de enorm zwakke scheids Ruud Bossen (duidelijk weer een top3 club fluiter) zelfs enkele bejaarden op de tribune, die normaal erg rustig zijn, ergerden zich nu hardop.

anyway 2-2 een terechte uitslag, voor deze harde wedstrijd.

zonder de klasse van Kezman stelt PSV eigenlijk bitter weinig voor.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.