- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport
Studio Sport
Mik
-
- 1504 berichten
- 1094 stemmen
Ullrich fietste gewoon achter Lance aan op dat moment.
Niet bepaald hoor. Tuurlijk was ie nog niet op achterstand, maar het was ook pas het eerste prikje wat Armstrong gaf he,
maar ach mannen, waar hebben we het nog over...
Volgend jaar zal alles anders zijn. 
roda
-
- 1670 berichten
- 961 stemmen
gisteren naar Zuidvogels- Roda JC in Huizen (bij Hilversum ligt dat)geweest, en getuige geweest van een uit de hand gelopen vechtpartij, op een gegeven moment begonnen wat ajax-supporters een groep van ons uit te dagen, die gingen op hun beurt, naar die gasten toe om uileg te vragen, toen begon wat duw en trekwerk en wat schelden, maar effe daarna begon een van ajax met bierflesjes te gooien, op mensen die er verder niets mee te maken hadden, een vriend van mij werd geraakt op zijn gezicht, en moest per ambulance weggebracht worden. daarna werd er terug gegooid door alles en iedereen, waarbij ook kleine kinderen geraakt werden, en alle ruiten werden in gegooid. daarna kwam een grote groep politiemensen, en toen was het weer een beetje rustig.
Roda heeft een vriendschap met Huizen, omdat er iemand in Huizen woont die een grote fan van roda is (zelfs een oprit heeft met het Roda JC logo)deze man had deze wedstrijd georganiseerd, en dit komt meschien allemaal op spel te staan door een groep die helemaal niets om voetbal geven , maar alleen maar om ruzie te zoeken.
bij die groep horen ook een paar idioten van roda bij.
oja, de wedstrijd eindigde met slechts 3-0 voor Roda JC.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Is toch niet te geloven! Stomme nepsupporters die alleen maar komen om een vechtpartij uit te lokken. Het ergste van alles is dat ze gewoon door blijven gooien terwijl er kinderen van 5/6 jaar bij zijn. Wel stom dat er niks vermeld staat op teletekst(of heb ik het mis?). Nogmaals: Het is gewoon te triest voor woorden!
De Knip
-
- 1885 berichten
- 3681 stemmen
Is toch niet te geloven! Stomme nepsupporters die alleen maar komen om een vechtpartij uit te lokken. Het ergste van alles is dat ze gewoon door blijven gooien terwijl er kinderen van 5/6 jaar bij zijn. Wel stom dat er niks vermeld staat op teletekst(of heb ik het mis?). Nogmaals: Het is gewoon te triest voor woorden!
Helaas gebeuren deze dingen elk weekend bij voetbalwedstrijden; daar kunnen ze 601 wel helemaal mee vullen. 't Is niet anders.
roda
-
- 1670 berichten
- 961 stemmen
ik heb ook nog niets op teletekst gezien erover, maar zo iets gebeurd zo vaak in dit land, dat het bijna geen nieuws meer te noemen is.
rzasa
-
- 396 berichten
- 159 stemmen
Tjesis,
87% balbezit en toch maar 2-2 gescoord met mijn Hattrick-ploegie....
JayLunar
-
- 748 berichten
- 2961 stemmen
Bij mij ook maar 2-2
terwijl ik n.b. een extra-terrestrial central attack had 
rzasa
-
- 396 berichten
- 159 stemmen
JA ongelooflijk!!! Het is natuurlijk ook veels te warm om te spelen.
bylar
-
- 160 berichten
- 174 stemmen
Zo, dus da wordt niets met Feyenoord dit jaar zeker?

herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Grappig, ik doe ook aan Hattrick? In welke divisies spelen jullie? Ik in VI.nogiets met CSKA Leiderdorp. 
JayLunar
-
- 748 berichten
- 2961 stemmen
Ik speel in III.16
Een paar seizoenen geleden werd ik nog 3e in II.2 en kwam ik in de halve finale van de KNVB-beker 
Sindsdien heb ik vooral veel pech gehad. Zo ook gisteren... 
mister blonde
-
- 12702 berichten
- 5841 stemmen
Zo, dus da wordt niets met Feyenoord dit jaar zeker?

zelfs de grootste feyenoord optimist moet toegeven dat het team te erg achteruit is gegaan om volgend jaar ook maar ergens kans op te maken. vorig jaar kwamen ze er al niet aan te pas, maar door het fantastische beleid van de heer Baan (wat een zak hooi, zeg), zal dat alleen erger worden.
Ik zet mijn geld op ajax. niet omdat ik fan ben van ajax, maar omdat ze imponeerde op het amsterdam-tournament, geweldige nieuwe spelers hebben aangetrokken en vreselijk veel geleerd hebben van vorig seizoen.
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Ik speel in III.16
Een paar seizoenen geleden werd ik nog 3e in II.2 en kwam ik in de halve finale van de KNVB-beker 
Sindsdien heb ik vooral veel pech gehad. Zo ook gisteren... 
Aha. Ik heb per ongeluk een van mijn centrale verdedigers in de verkoop verdaan. Was een van mijn basisspelers. Van het verdiende geld heb ik wel een goede keeper gekocht, maar toch, het was niet zo'n slimme zet.
Dit is pas mijn tweede seizoen. Vorig jaar redelijk souverijn kampioen geworden in een VII.league, met volgens mij 2 gelijke spelen en verder alleen maar overwinningen.
De vrienden met wie ik speel, vind je trouwens op http://hattrick.vslcatena.nl.
Voor dit seizoen hoop ik me te handhaven in deze competitie. Volgend seizoen ga ik wel weer werk maken van promotie. Hoe lang ben jij al bezig?
moviefreak#1
-
- 14390 berichten
- 25163 stemmen
Ook wel is gehoord van Online Soccer Manager ?? Daar doe ik aan mee, is wel geinig.
De Knip
-
- 1885 berichten
- 3681 stemmen
Deze jongen doet mee aan voetbalmanager
zie ook: www.voetbalmanager.nl[/url]
JayLunar
-
- 748 berichten
- 2961 stemmen
Hoe lang ben jij al bezig?
ca. 20 maanden 
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Ik ben vorig jaar begonnen, heb sindsdien 1 competitiewedstrijd verloren en de rest gewonnen. Begon vorig jaar na 9 wedstrijden als 6e en ben 3e geworden. Nu speel ik dus nog in de 7e klasse en heb de eerste twee competitiewedstrijden gewonnen met 5-2 en
1-4.
Iemand het AT (Amsterdam Tournament) gezien?
Wat vonden jullie van de aankopen van Ajax en van De Boer en v/d Meyde?
kos
-
- 46706 berichten
- 8863 stemmen
Iemand het AT (Amsterdam Tournament) gezien?
Wat vonden jullie van de aankopen van Ajax
rzasa
-
- 396 berichten
- 159 stemmen
Grappig, ik doe ook aan Hattrick? In welke divisies spelen jullie? Ik in VI.nogiets met CSKA Leiderdorp. 
Met DBW speel ik in VI.331
Mijn ID=145644
Daag me maar uit als je durft!
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Ik heb al een oefenwedstrijd geregeld. Maar na woensdag wil ik je wel uitdagen.
bylar
-
- 160 berichten
- 174 stemmen
Ook een leuk spelletje:
"De grootste Nederlandse sporter ooit...." en waarom?
Ik begin dan maar:
simpel: Rik smits
Reden: lijkt me duidelijk. 
bylar
-
- 160 berichten
- 174 stemmen
OK, nu maar serieus dan:
Johan Cruyff?
Zoete Melk?
De Joekel uut Boekel?
Inge De Bruijn?
Of toch maar een onbekende atletiekheld uit de vijftigers...bijvoorbeeld?
Zegt het maar. 
Zachery Glass
-
- 575 berichten
- 584 stemmen
Fanny Blankers-Koen vind ik wel fantastisch. Zeker mijn favoriete Nederlandse sportster!
bylar
-
- 160 berichten
- 174 stemmen
De stand dus:
1 Blankers-Koen met 1 punt
2 .... 0

bylar
-
- 160 berichten
- 174 stemmen
ja, wacht even, qua resultaat mocht ze er wel zijn he? 
Toch zeker een verdiend punt, dus!
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.