- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport
Studio Sport
De Knip
-
- 1885 berichten
- 3681 stemmen
Tuurlijk niet, makje voor Dortmund. Club stelt niet zoveel meer voor in het hedendaagse voetbal. Het wordt 0-1 en 3-1 ofzo.
Neeeehhh.......Dortmund komt simpel door hoor
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Breukink had voorspeld dat Knaven ging winnen, was niet de eerste keer dat hij het goed had trouwens. Gelukkig nog een beetje Nederlands succes, hopelijk wint de Rabo-ploeg ook nog een etappe. (Freire in parijs? Zou mooi zijn.)
Geeft iemand Ullrich nog een kans zaterdag? Ik ben eerlijk gezegd bang dat Armstrong de tijdrit gewoon gaat winnen. Jammer dat die Ullrich gewoon net niet goed genoeg kan klimmen en tactisch ook niet echt de slimste is. Hij had ook gewoon door moeten rijden toen Armstrong viel, was toch Armstrongs eigen schuld, heeft hij zelf toegegeven. Als iemand zelf een fout maakt mag je daar van profiteren vind ik en die vergelijking met twee jaar geleden slaat ook nergens op, toen had Armstrong de tour allang gewonnen, anders had hij echt niet gewacht.
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Ik zie trouwens net op de live-pagina van www.letour.com dat Ullrich net 2 seconden heeft teruggepakt in een tussensprint, lachen als hij nu de tour op 1 seconde zou winnen 
Tonyvdb
-
- 1408 berichten
- 1168 stemmen
Brugge - Dortmund ... 
Maar of Dortmund er zomaar zal overheen walsen, vergeet dat maar, den Duitsch heeft een grotere kans dan Brugge, dat is waar.
En ze hebben dan nog eens "hoerenchance" dat ze mogen beginnen op verplaatsing.
Doodjammer, maar niet onmogelijk.
Anderlecht en vooral Brugge zijn in België buiten categorie en zijn echt Europese subtop, niveau Feyenoord, Galatasaray, Hertha Berlijn, Glasgow Rangers, Paris SG, ...
Het wordt dringend tijd voor de BE-NE-Liga zodat onze betere clubs (Brugge, Anderlecht, Genk, Standard, Gent ...) niet meer tegen saaie clubjes moeten spelen als Westerlo of La Louvière, maar de bus kunnen nemen richting R'dam, A'dam, Eindhoven, Utrecht en Arnhem.
lindastuurman
-
- 1006 berichten
- 0 stemmen
Waarom is men toch TEGEN Armstrong?
Ik vind het een coole gozer en van mij mag ie winnen...graag zelfs!
Niet dat ik een feestje ga bouwen, maar blij zal ik zeker zijn als ie z´n 5e tour binnen heeft 
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Omdat het een arrogante klootzak is, om het maar eens zo uit te drukken 
Hij is daarnaast ook nog eens onsportief en z'n samenwerking met Ferrari en z'n goede band met Leblanc vind ik ook twijfelachtig.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Anderlecht en vooral Brugge zijn in België buiten categorie en zijn echt Europese subtop, niveau Feyenoord, Galatasaray, Hertha Berlijn, Glasgow Rangers, Paris SG, ...
Nou,...dat wil ik niet meteen zeggen
, maar ik denk wel dat Brugge kan zorgen voor een stunt tegen Borussia.
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Volgt iemand trouwens het wk zwemmen hier? Ik vind die nieuwe Amerikaan Phelps echt geweldig, 18 jaar, 2 meter 5 (ik kan er een centimeter naast zitten) en nu al 3 wereldrecords. Als je hem die vlinderslag ziet zwemmen vanaf de onderwatercamera, dat ziet er echt fantastisch uit. Het schijnt alleen wel weer zo'n arrogant type te zijn, wat is dat toch met Amerikanen en arrogantie, leren ze dat op school of zo?
Over de 7de zilveren medaille van VDH zal ik het maar niet hebben... (begint een beetje de Zoetemelk van het zwemmen te worden)
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
zullen we deze topicnaam niet gewoon naar een algemeen sportoptic ombouwen (met een heel voor de hand liggende topicnaam)?
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
"studio voetbal, tennis, wielrennen, zwemmen, atletiek, badminton, tafeltennis, turnen, curling, triathlon, formule 1, dammen, schaatsen, zeilen, honkbal en ander sporten" ? 
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Ja, doe maar. Anders heet het dalijk nog: studio voetbal en soms ook tennis en eens in het jaar wielrennen en soms ook zwemmen en toch soms ook nog wel atletiek en misschien dat we het soms over darten kunnen hebben...etc. Ja lijkt me wel handig een algemeen sporttopic!
jedymaster
-
- 889 berichten
- 2526 stemmen
idee voor jordy www.sportmeter.nl hahaahahha
EmDee
-
- 7192 berichten
- 1417 stemmen
Maar het mooiste affiche is volgens mij Lazio Roma - Benfica. Ook een leuke wedstrijd wordt: Club Brugge - Bor. Dortmund
ik denk dat Brugge gaat stunten!
Ik geef Dortmund meer kans dan Brugge maar vind t al jammer genoeg dat één van deze twee zal afvallen. Dortmund zorgt wel vaak voor spektakel. Vooral in thuiswedstrijden.
Maar België heeft minder teams in de CL dus dat zou ik ook wel weer mooi vinden.
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Jammer van Ullrich's val, maar ik denk dat hij anders hooguit 20 seconden op Armstrong zou hebben gepakt. Vond het overigens erg opvallend dat David Millar zelfs met val de tijdrit nog wist te winnen!
EmDee
-
- 7192 berichten
- 1417 stemmen
Jammer van Ullrich's val
Stephan
-
- 7894 berichten
- 1388 stemmen
Tja, en waarom stopte Lance nu niet?
Hij reed wel rustiger aan 
lindastuurman
-
- 1006 berichten
- 0 stemmen
SUPER! Echt cool dat Lance hem weer heeft. Al moet ik wel zeggen dat ik nu heel veel respect heb voor Ullrich, want die heeft zich wel van een heel goede kant laten zien.
Rabobank mag volgend jaar wel iets meer geluk hebben wat mij betreft. Toch leuk dat de Groot nog een prijsje heeft binnengehaald op het laatste moment 
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Ja, De Groot had dat zeker wel verdiend. Van de Nederlanders veruit de meest aanvalslustige renner dit jaar. Ik hoop dat ie volgend jaar een etappe wint, het is hem van harte gegund.
Armstrong heeft de overwinning verdiend, maar voor volgend jaar hoop ik toch op Ullrich en/of Beloki.
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Over anti-climax gesproken, twee weken lang is het spannend en dan wint Armstrong toch weer mede door een val in de tijdrit. Anders had hij waarschijnlijk ook wel gewonnen, maar toch heeft hij heel veel geluk gehad in deze tour:
* Eerste week: val Hamilton en Leipheimer, twee concurrenten weg.
* Ploegentijdrit van 69 (!) km in het parcours, het lijkt wel of de tourorganisatie geen spannende tour wil hebben. Hierdoor vallen al meteen Mayo en Simoni af als bedreiging voor Armstrong. Zelfs Eddy Merckx zei gister voor de Belgische tv dat er geen ploegentijdrit in de tour hoort en daar ben ik het mee eens. Dit is een veel te groot voordeel voor de grote rijke ploegen en sluit een verrassende winnaar al bijna bij voorbaat uit.
* Val van Beloki, weer een concurrent weg
* Val van Armstrong zelf die 'm gek genoeg helpt omdat ze op 'm wachten.
* Val van Ullrich in tijdrit.
Hoeveel geluk kun je hebben?
EmDee
-
- 7192 berichten
- 1417 stemmen
* Val van Armstrong zelf die 'm gek genoeg helpt omdat ze op 'm wachten.
Want hij demarreerde weg, Ullrich kon m gewoon bijhouden. Maar na de val kon Jan dat niet meer. Het leek wel of t ook iets bij Jan deed.
De Knip
-
- 1885 berichten
- 3681 stemmen
Wat ook opmerkelijk is: Armstrong wist te melden op de laatste persconferentie, dat hij halverwege een vd 1e Alpenetappes er pas achterkwam dat de remblokjes er nog opstonden(!). Hij suggereerde sabotage....
Wel tof, dat hij het achteraf vertelt. Een pokeraar laat ook niet altijd zijn tactiek zien als ie gewonnen heeft.
kappeuter (crew films)
-
- 74673 berichten
- 5984 stemmen
Wat was er nou precies met die remblokjes, ik vat het niet.
Mik
-
- 1504 berichten
- 1094 stemmen
Als je remblokjes te strak staan afgesteld, dan kan het zo zijn dat je als je gaat klimmen vooral, door het snukken aan je stuur (en dus erg sterk van links naar rechts op je frame en wielen steunt) dat dan je rem gaat "aanlopen" .. dus een klein beetje constant afremt, dat is natuurlijk zeer klote.
kappeuter (crew films)
-
- 74673 berichten
- 5984 stemmen
Hij suggereerde chantage....
Je bedoelt natuurlijk sabotage. Wat een misselijke suggestie van Armstrong.
Ik denk eerder aan een menselijke fout van een materiaalman.
Sabotage suggereren terwijl je het niet kunt bewijzen vind ik erg fout.
Mik
-
- 1504 berichten
- 1094 stemmen
Want hij demarreerde weg, Ullrich kon m gewoon bijhouden. Maar na de val kon Jan dat niet meer. Het leek wel of t ook iets bij Jan deed.
Als Armstrong niet was gevallen, dan was ie van daar al alleen vooruit geweest, en had hij dus nog een minuut extra aan Jaan's broek gehangen, nu door die val, en door dat wachten enz, is Armstrong pas 2 kilometer later in de aanval kunnen gaan, en dus ... is het ook in het voordeel van de concurrenten geweest.
Dat beloki wegviel is natuurlijk super jammer, maar de tour is toch de mooiste sinds jaren geweest. Beloki en Ullrich volgend jaar op de plaatsen 1 en 2.. dat wordt ook een mooie strijd!
EmDee
-
- 7192 berichten
- 1417 stemmen
Als Armstrong niet was gevallen, dan was ie van daar al alleen vooruit geweest, en had hij dus nog een minuut extra aan Jaan's broek gehangen
Ullrich fietste gewoon achter Lance aan op dat moment.
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Ja, Armstrong viel bijna meteen na die val aan, hij heeft zelf gezegd dat hij er een adrenaline rush door kreeg. Ik denk juist dat hij pas later aangevallen had en minder tijd gewonnen zou hebben. En trouwens, Ullrich pakte nog tijd terug in de laatste kilometer, dus eerder aanvallen had waarschijnlijk ook geen extra tijdwinst opgeleverd.
kos
-
- 46706 berichten
- 8863 stemmen
Ullrich fietste gewoon achter Lance aan op dat moment.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.