- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport
Studio Sport
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25200 stemmen
Timmy waarom selecteer je Vino voor deze rit 
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3902 stemmen
Mijn team voor vandaag
Robbie McEwen
Thor Hushovd
Stuart O'Grady
Tom Boonen
Jean-Patrick Nazon
Bernhard Eisel
Robert Förster
Isaac Gálvez
Luciano Pagliarini
Had nog graag Allen davis, Baden cooke en Claudio Corioni erin gehad maar je moet keuzes maken.
Pitbull
-
- 558 berichten
- 1424 stemmen
Teams zijn nou ook te zien bij Rondemaster hoor.
Heb van de bekendste namen alleen O'Grady niet genomen. Verwacht hem de eerste etappes niet bij de top 5. Cooke toch genomen, kan zomaar 2e worden, maar sprint ook relatief vaak niet mee. heb zelfs Kirsipuu genomen, die zal toch de eerste paar etappes wat willen laten zien denk ik, hoewel zijn topsnelheid wel verminderd is de laatste jaren.
Er zijn denk ik hooguit 20 sprinters die in een top 8 kunnen komen.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Dit zijn de mijne voor vandaag.
Robbie McEwen
Thor Hushovd
Stuart O'Grady
Baden Cooke
Tom Boonen
Jean-Patrick Nazon
Robert Hunter
Allan Davis
Luciano Pagliarini
gotti
-
- 14090 berichten
- 5942 stemmen
Ai... ben net wakker. Zelfde team als gister dus.
T.O.
-
- 2464 berichten
- 2849 stemmen
Robbie McEwen
Thor Hushovd
Stuart O'Grady
Baden Cooke
Tom Boonen
Jann Kirsipuu
Bernhard Eisel
Robert Förster
Claudio Corioni
Kom op boys! 
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25200 stemmen
Ai... ben net wakker. Zelfde team als gister dus.
Dan ga je waarschijnlijk billenkoek krijgen in het klassement 
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25200 stemmen
Mijn team voor vandaag :
McEwen, hushovd, O'Grady, Cooke, Boonen, Nazon, Kirsipuu, Davis en Corioni
Timmy757
-
- 3365 berichten
- 598 stemmen
Timmy waarom selecteer je Vino voor deze rit 
De Knip
-
- 1885 berichten
- 3681 stemmen
Eltingh probeert mij weer te vertellen hoe de topspelers zich van minuut tot minuut voelen en gedragen.
Jacco Eltingh, de psycholoog 
Pitbull
-
- 558 berichten
- 1424 stemmen
Echt verschrikkelijk is hij. Vind hem ook heel naar en denigrerend overkomen bij de nabeschouwingen.
Maar gelukkig is er BBC.
Timmy757
-
- 3365 berichten
- 598 stemmen
Doe niet zo triest. Armstrong gebruikt geen doping.
starbright boy (moderator films)
-
- 22591 berichten
- 5241 stemmen
Ik ben van mening dat alle wielrenners doping gebruiken, om de simpele reden dat de TdF veel te zwaar is 'om alleen op boterhammen met pindakaas te rijden'(© Gerrie Kneteman). Mensen moeten dus ook niet lopen zeiken dat wielrenners slikken, want we zorgen er zelf voor dat het parcours zo zwaar is. Het is een beetje een freakshow, maar we vinden het nu eenmaal prachtig.
Op boterhammen rijdt je geen tour. Dat is waar. Maar dat iedereen doping gebruikt geloof ik niet. Dat iedereen de grens opzoekt en sommigen er soms overheen donderen wel. Maar dat is zeker niet uniek voor wielrennen. Iedereen gebruikt middelen die zijn prestaties zullen verbeteren (overigens in elke sport en zeker in elke duursport is dat zo). En wat er verboden is en wat er mag is betrekkelijk willekeurig. Blowen mag niet, terwijl het niet een sporter zal helpen, creatine (een lichaamseigen stof) mag wel, terwijl het sporters wel helpt (en zowat elke voetballer het bv gebruikt). Andere (onschadelijke) lichaamseigen stoffen mogen soms weer niet. Epo mag niet, zuurstoftenten die deels hetzelfde resultaat hebben mogen wel. Bepaalde voedingssupplementen nemen mag wel, de voordelen van die voeding in medicijnvorm mag soms weer niet.
De Tour is zeker zwaar, maar topwielrenners zijn lichamelijk ook geboren met extreme mogelijkheden. Ze hebben rare lichamelijke afwijkingen, maar dan in positieve zin. Qua longinhoud, hartfucties, herstelvermogen. Dat zijn simpelweg aangeboren functies. Zonder dat bereik je sowieso niets.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3902 stemmen
Echt verschrikkelijk is hij. Vind hem ook heel naar en denigrerend overkomen bij de nabeschouwingen.
Maar gelukkig is er BBC.
Oh nee ben juist erg blij met Eltingh en Siemerink. Twee commetatoren die tenminste echt iets toevoegen.
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25200 stemmen
John McEnroe voegt op zeker meer toe als Jacco Elthing. Althans meer nuttige informatie want Elthing is de koning van ouwehoerderij.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3902 stemmen
vindt je dat echt? Ik vind McEnroe ook veel toevoegen maar Eltingh de koning van de ouwehoerderij daar kan ik me totaal niet in vinden.
gemaster
-
- 1005 berichten
- 2761 stemmen
Op boterhammen rijdt je geen tour. Dat is waar. Maar dat iedereen doping gebruikt geloof ik niet.
Ze gebruiken allemaal wel vormen van doping. De een wat meer dan de ander. Maar je verhaal klopt, het ligt vaak allemaal wat genuanceerder.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3304 stemmen
Kom op man doe er niet zo kinderachtig over, iedereen gebruikt doping,
Laten we even aannemen dat je gelijk hebt, waarom kunnen de andere renners Armstrong dan niet bijbenen? Heeft hij soms betere doping tot zijn beschikking? Laat me niet lachen. Innocent until proven guilty is het nog steeds hoor.
Redlop
-
- 8961 berichten
- 3566 stemmen
Ik ga mijn team niet elke dag veranderen. Reden is dat ik er eigenlijk weinig verstand van heb en verder vooral uit luiheid.
Ik heb deze ploeg:
Lance Armstrong
Santiago Botero
Tom Boonen
Jean-Patrick Nazon
Marc Wauters
Floyd Landis
Thomas Voeckler
Daniele Nardello
Leonardo Piepoli
en die moeten het maar laten zien.
Timmy757
-
- 3365 berichten
- 598 stemmen
Vandaag in mijn ploeg de nr's 2,3,4,5 ben best tevreden
.
Freud
-
- 10772 berichten
- 1153 stemmen
Stom dat ik O'Grady niet vertrouwde
En van Forster, Eisel en Galvez geen spoor 
Maar toch nog goed gescoord met Pagliarini en Davis, had ik eigenlijk niet verwacht.
Timmy757
-
- 3365 berichten
- 598 stemmen
Nazon viel ook tegen ik geloof dat hij ergens rond plaats 15 bungelde.
Freud
-
- 10772 berichten
- 1153 stemmen
Flecha is wel leuk, die zit in mijn Wielerpools-ploeg voor het geval hij ergens goed demarreert, maar als die gaat beginnen sprinten ga ik daar nog plezier aan beleven 
Timmy757
-
- 3365 berichten
- 598 stemmen
Bij mij zit hij ook in mijn wielerpool en wielerpools ploeg
. Heb al met al best nog wel redelijke zaken gdaan met al mijn tourpools
.
Freud
-
- 10772 berichten
- 1153 stemmen
En Voeckler bolletjes, die heb ik niet maar vind het toch leuk, is een sympathieke kerel 
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25200 stemmen
Nazon viel ook tegen ik geloof dat hij ergens rond plaats 15 bungelde.
Zijn ploeggenoot wel ja, van Nazon ontbreekt elk spoor in de uitslag. Net als van Corioni overigens 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.