• 17.083 nieuwsartikelen
  • 181.783 films
  • 12.542 series
  • 34.692 seizoenen
  • 654.676 acteurs
  • 200.291 gebruikers
  • 9.454.666 stemmen

Studio Sport

zoeken in:

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25200 stemmen

Timmy waarom selecteer je Vino voor deze rit

timbo_

• 13116 berichten
  • 3902 stemmen

en Karpets en Piepoli.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3902 stemmen

Mijn team voor vandaag

Robbie McEwen

Thor Hushovd

Stuart O'Grady

Tom Boonen

Jean-Patrick Nazon

Bernhard Eisel

Robert Förster

Isaac Gálvez

Luciano Pagliarini

Had nog graag Allen davis, Baden cooke en Claudio Corioni erin gehad maar je moet keuzes maken.

Pitbull

• 558 berichten
  • 1424 stemmen

Teams zijn nou ook te zien bij Rondemaster hoor.

Heb van de bekendste namen alleen O'Grady niet genomen. Verwacht hem de eerste etappes niet bij de top 5. Cooke toch genomen, kan zomaar 2e worden, maar sprint ook relatief vaak niet mee. heb zelfs Kirsipuu genomen, die zal toch de eerste paar etappes wat willen laten zien denk ik, hoewel zijn topsnelheid wel verminderd is de laatste jaren.

Er zijn denk ik hooguit 20 sprinters die in een top 8 kunnen komen.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Dit zijn de mijne voor vandaag.

Robbie McEwen

Thor Hushovd

Stuart O'Grady

Baden Cooke

Tom Boonen

Jean-Patrick Nazon

Robert Hunter

Allan Davis

Luciano Pagliarini

gotti

• 14090 berichten
  • 5942 stemmen

Ai... ben net wakker. Zelfde team als gister dus.

T.O.

• 2464 berichten
  • 2849 stemmen

Robbie McEwen

Thor Hushovd

Stuart O'Grady

Baden Cooke

Tom Boonen

Jann Kirsipuu

Bernhard Eisel

Robert Förster

Claudio Corioni

Kom op boys!

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25200 stemmen

gotti schreef:

Ai... ben net wakker. Zelfde team als gister dus.

Dan ga je waarschijnlijk billenkoek krijgen in het klassement

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25200 stemmen

Mijn team voor vandaag :

McEwen, hushovd, O'Grady, Cooke, Boonen, Nazon, Kirsipuu, Davis en Corioni

Timmy757

• 3365 berichten
  • 598 stemmen

moviefreak#1 schreef:

Timmy waarom selecteer je Vino voor deze rit

Strax is hij niet meer op te hoesten.

De Knip

• 1885 berichten
  • 3681 stemmen

Eltingh probeert mij weer te vertellen hoe de topspelers zich van minuut tot minuut voelen en gedragen.

Jacco Eltingh, de psycholoog

Pitbull

• 558 berichten
  • 1424 stemmen

Echt verschrikkelijk is hij. Vind hem ook heel naar en denigrerend overkomen bij de nabeschouwingen.

Maar gelukkig is er BBC.

Timmy757

• 3365 berichten
  • 598 stemmen

BoordAppel schreef:

Doe niet zo triest. Armstrong gebruikt geen doping.

''Armstrong gebruikt geen doping'', en Hitler heeft in het verzet gezeten. Kom op man doe er niet zo kinderachtig over, iedereen gebruikt doping, geloof je nou echt dat ze 3 weken door frankrijk rijden, op water en wat pasta ?? Zeker ook nooit het verhaal van Phillipe Gaumont gelezen??

starbright boy (moderator films)

• 22591 berichten
  • 5241 stemmen

gemaster schreef:

Ik ben van mening dat alle wielrenners doping gebruiken, om de simpele reden dat de TdF veel te zwaar is 'om alleen op boterhammen met pindakaas te rijden'(© Gerrie Kneteman). Mensen moeten dus ook niet lopen zeiken dat wielrenners slikken, want we zorgen er zelf voor dat het parcours zo zwaar is. Het is een beetje een freakshow, maar we vinden het nu eenmaal prachtig.

Op boterhammen rijdt je geen tour. Dat is waar. Maar dat iedereen doping gebruikt geloof ik niet. Dat iedereen de grens opzoekt en sommigen er soms overheen donderen wel. Maar dat is zeker niet uniek voor wielrennen. Iedereen gebruikt middelen die zijn prestaties zullen verbeteren (overigens in elke sport en zeker in elke duursport is dat zo). En wat er verboden is en wat er mag is betrekkelijk willekeurig. Blowen mag niet, terwijl het niet een sporter zal helpen, creatine (een lichaamseigen stof) mag wel, terwijl het sporters wel helpt (en zowat elke voetballer het bv gebruikt). Andere (onschadelijke) lichaamseigen stoffen mogen soms weer niet. Epo mag niet, zuurstoftenten die deels hetzelfde resultaat hebben mogen wel. Bepaalde voedingssupplementen nemen mag wel, de voordelen van die voeding in medicijnvorm mag soms weer niet.

De Tour is zeker zwaar, maar topwielrenners zijn lichamelijk ook geboren met extreme mogelijkheden. Ze hebben rare lichamelijke afwijkingen, maar dan in positieve zin. Qua longinhoud, hartfucties, herstelvermogen. Dat zijn simpelweg aangeboren functies. Zonder dat bereik je sowieso niets.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3902 stemmen

Pitbull schreef:

Echt verschrikkelijk is hij. Vind hem ook heel naar en denigrerend overkomen bij de nabeschouwingen.

Maar gelukkig is er BBC.

Oh nee ben juist erg blij met Eltingh en Siemerink. Twee commetatoren die tenminste echt iets toevoegen.

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25200 stemmen

John McEnroe voegt op zeker meer toe als Jacco Elthing. Althans meer nuttige informatie want Elthing is de koning van ouwehoerderij.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3902 stemmen

vindt je dat echt? Ik vind McEnroe ook veel toevoegen maar Eltingh de koning van de ouwehoerderij daar kan ik me totaal niet in vinden.

gemaster

• 1005 berichten
  • 2761 stemmen

starbright boy schreef:

Op boterhammen rijdt je geen tour. Dat is waar. Maar dat iedereen doping gebruikt geloof ik niet.

Ze gebruiken allemaal wel vormen van doping. De een wat meer dan de ander. Maar je verhaal klopt, het ligt vaak allemaal wat genuanceerder.

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3304 stemmen

Timmy757 schreef:

Kom op man doe er niet zo kinderachtig over, iedereen gebruikt doping,

Laten we even aannemen dat je gelijk hebt, waarom kunnen de andere renners Armstrong dan niet bijbenen? Heeft hij soms betere doping tot zijn beschikking? Laat me niet lachen. Innocent until proven guilty is het nog steeds hoor.

Redlop

• 8961 berichten
  • 3566 stemmen

Ik ga mijn team niet elke dag veranderen. Reden is dat ik er eigenlijk weinig verstand van heb en verder vooral uit luiheid.

Ik heb deze ploeg:

Lance Armstrong

Santiago Botero

Tom Boonen

Jean-Patrick Nazon

Marc Wauters

Floyd Landis

Thomas Voeckler

Daniele Nardello

Leonardo Piepoli

en die moeten het maar laten zien.

Freud

• 10772 berichten
  • 1153 stemmen

Tom Boonen

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25200 stemmen

En hoe ook ....

Timmy757

• 3365 berichten
  • 598 stemmen

Vandaag in mijn ploeg de nr's 2,3,4,5 ben best tevreden .

Freud

• 10772 berichten
  • 1153 stemmen

Stom dat ik O'Grady niet vertrouwde En van Forster, Eisel en Galvez geen spoor

Maar toch nog goed gescoord met Pagliarini en Davis, had ik eigenlijk niet verwacht.

Timmy757

• 3365 berichten
  • 598 stemmen

Nazon viel ook tegen ik geloof dat hij ergens rond plaats 15 bungelde.

Freud

• 10772 berichten
  • 1153 stemmen

Flecha is wel leuk, die zit in mijn Wielerpools-ploeg voor het geval hij ergens goed demarreert, maar als die gaat beginnen sprinten ga ik daar nog plezier aan beleven

Timmy757

• 3365 berichten
  • 598 stemmen

Bij mij zit hij ook in mijn wielerpool en wielerpools ploeg . Heb al met al best nog wel redelijke zaken gdaan met al mijn tourpools .

Freud

• 10772 berichten
  • 1153 stemmen

En Voeckler bolletjes, die heb ik niet maar vind het toch leuk, is een sympathieke kerel

Freud

• 10772 berichten
  • 1153 stemmen

Tss, Cooke maakt verlies, de idioot

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25200 stemmen

Timmy757 schreef:

Nazon viel ook tegen ik geloof dat hij ergens rond plaats 15 bungelde.

Zijn ploeggenoot wel ja, van Nazon ontbreekt elk spoor in de uitslag. Net als van Corioni overigens

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.