- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport
Studio Sport
Goodfella_90
-
- 10408 berichten
- 2621 stemmen
Erg lullig voor 'Der Jan' om zo voorbij te worden gereden door Armstrong op de 1e dag al.
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25200 stemmen
Kijk eens aan, Freud is vast fan van Armstrong, die deelt ook al een gevoelige tik uit aan zijn directe concurrenten 
Timmy757
-
- 3365 berichten
- 598 stemmen
Ik blijf geloven dat het dopingkanon dit jaar niet wint.
Goodfella_90
-
- 10408 berichten
- 2621 stemmen
Waar slaat dat nou weer op, het dopingkanon

BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3304 stemmen
Doe niet zo triest. Armstrong gebruikt geen doping.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ja je aantijgingen zijn op lucht gebaseerd. Omdat Lance zo goed presteert en altijd urine heeft afgestaan moet je niet met je conspiracy theories komen. Jij vind Lance niks, prima maar ga hem echt niet van dingen beschuldigen terwijl hij al zo vaak het tegendeel heeft bewezen. Lance is clean en gewoon een geweldige wielrenner.
RWL
-
- 872 berichten
- 832 stemmen
Iemand de docu gister gezien?
Voor wie nog niet was overtuigd van het feit dat Lance de wielrennerij "schoon" will hebben en zelf daar aan meewerkt, zou dat erna wel geweest zijn. Maar ala, jaloezie wil het vaak winnen van de realiteit.
Goodfella_90
-
- 10408 berichten
- 2621 stemmen
Hij denkt het vast niet echt, maar kan het gewoon niet hebben dat Lance zoveel beter is dan zijn favorieten.
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25200 stemmen
Ik blijf geloven dat het dopingkanon dit jaar niet wint.
Zeg dan niets ! 
Freud
-
- 10772 berichten
- 1153 stemmen
Mooimooi. Toch nog iets goeds op deze sportieve rotdag
Morgen vind ik al moeilijker, één dure sprinter die het laat afweten en je bent al rond de 150 000 euro kwijt... Ben naarstig op zoek naar goedkope sprinters maar die zijn duidelijk erg zeldzaam
Wat doping en Armstrong betreft: ik durf hem niet te beschuldigen maar vrijspreken evenmin. In elk geval is het zielig om hem voortdurend te lopen uitschelden voor dopingkanon, dat is te gemakkelijk gewoon omdat je hem niet graag ziet winnen.
Freud
-
- 10772 berichten
- 1153 stemmen
Wie is trouwens wie in de subleague, ik kan er echt niet goed aan uit met die moeilijke namen allemaal 
starbright boy (moderator films)
-
- 22591 berichten
- 5241 stemmen
Ik ben ook naarstig op zoek naar koopjes, maar die zijn er op sprintgebied nauwelijks. Zelfs B-sprinters zitten al snel dik boven de anderhalf miljoen. En het blijft een risico. Zit je met een dure sprintersploeg en dan komt er ineens een ontsnapping met een aardige zwik renners. Sowieso wordt de derde week echt pittig met een hele rij gegarandeerde ontsnappingsetappes.
Hoe dan ook: Ik moet morgen echt omhoog. Met 15e ontgoochel ik mezelf net zo als mijn halve team.
gemaster
-
- 1005 berichten
- 2761 stemmen
Iemand de docu gister gezien?
Voor wie nog niet was overtuigd van het feit dat Lance de wielrennerij "schoon" will hebben en zelf daar aan meewerkt, zou dat erna wel geweest zijn. Maar ala, jaloezie wil het vaak winnen van de realiteit.
Heeft ie het ook nog gehad over zijn dopingdokter Ferrari?
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3304 stemmen
Wat een fantastische penalty's van Messi zeg! Jammer dat hij niet nog uit de omhaal scoorde. Nigeria deed het ook erg goed maar Argentinie was net iets beter. Verdiende winnaar. Op naar het echte WK van 2018 in ons land
.
starbright boy (moderator films)
-
- 22591 berichten
- 5241 stemmen
Heeft ie het ook nog gehad over zijn dopingdokter Ferrari?
Nee, al heeft hij eerder al publiekelijk afstand genomen van de man (en zijn eigen schandelijke gedrag tov Simeoni). Wat in de docu wel (door Hein Verbruggen) werd gemeld is dat Armstrong persoonlijk nieuwe innovatieve instrumenten om doping te kunnen vinden financiert. Zo is een investering van hem nu gebrukt voor een machine die het vanaf dit jaar mogelijk maakt om bloedtransfusies op te sporen. Bovendien is wielrennen al jaren de sport waarin het meest gecontroleerd wordt van alle sporten (50% van alle sportdopingcontroles) en is Armstrong daarmee een van de meest en intensiefst gecontroleerde sporters ter wereld. De wereld zou nog raar opkijken als in andere sporten zo intensief gecontroleerd zou worden als in wielrennen.
Voor mij is iemand in ieder geval schuldig als hij betrapt wordt, voorbeelden te over, maar Armstrong hoort daar niet bij.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3902 stemmen
Mooimooi. Toch nog iets goeds op deze sportieve rotdag
Morgen vind ik al moeilijker, één dure sprinter die het laat afweten en je bent al rond de 150 000 euro kwijt... Ben naarstig op zoek naar goedkope sprinters maar die zijn duidelijk erg zeldzaam
Knap werk Freud. Wie had je voor vandaag allemala geselecteerd? en inderdaad niet makkelijk met die sprinters heb er inmiddels wel 1 gevonden die explosief moet gaan stijgen.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Wie is trouwens wie in de subleague, ik kan er echt niet goed aan uit met die moeilijke namen allemaal 
Die van mij zal niet moeilijk zijn denk ik. 
Pitbull
-
- 558 berichten
- 1424 stemmen
Tja, morgen wordt lastig vooral omdat het de 1e is. Als Eisel morgen verrassend de etappe wint, zal iedereen hem de dag erna in doen. Maar ik neem aan dat bijna iedereen wel redelijk op safe zal spelen, om niet het risico te lopen veel punten te verspelen.
Heb zelf 3 namen met wie ik wat punten kan scoren, de rest gewoon de bekende namen en de desbetreffende 3 zijn ook bij lange na niet uniek.
tovenaar
-
- 6723 berichten
- 0 stemmen
Dit is het lijstje dat ik had:
Art - Raging Bulls
Freud - Freude
gemaster - pedalenstoemper
gotti - Der Jan Gotti
Koekebakker - Titaantjes
kos - trap es door
Menni - Abdu
Mik - Dynashift
moviefreak#1 - FC Rode Rugnummer
NERD - Tandem 99
petey - Solutie
Pitbull - Mart Scheets
Redlop - Lope des Rouges
starbright boy - Team Theofiel
stinissen - Team Stinissen
T.O. - tijd om te koersen
timbo_ - Fc Nistelrooi
Timmy757 - Team Timmy
tovenaar - Lucid Recyclings
Zavo - Zavo
Freud
-
- 10772 berichten
- 1153 stemmen
Wie had je voor vandaag allemala geselecteerd?
De gewone namen denk ik: Armstrong, Ullrich, Rogers, Gutierrez, Zabriskie, Hincapie, Cancellara, Landis en Julich. Eigenlijk vooral namen die in de proloog van vorig jaar of die van de Giro goed waren. Het betere knip- en plakwerk laten we maar zeggen 
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Als Eisel morgen verrassend de etappe wint,
Vergeet niet dat Eisel normaal de sprint moet aantrekken voor Baden Cooke. 
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Art - Raging Bulls
Freud - Freude
gemaster - pedalenstoemper
gotti - Der Jan Gotti
Koekebakker - Titaantjes
kos - trap es door
Menni - Abdu
Mik - Dynashift
moviefreak#1 - FC Rode Rugnummer
NERD - Tandem 99
petey - Solutie
Pitbull - Mart Scheets
Redlop - Lope des Rouges
starbright boy - Team Theofiel
stinissen - Team Stinissen
T.O. - tijd om te koersen
timbo_ - Fc Nistelrooi
Timmy757 - Team Timmy
tovenaar - Lucid Recyclings
Zavo - Zavo
Speedy - Speedys topteam
gemaster
-
- 1005 berichten
- 2761 stemmen
Voor mij is iemand in ieder geval schuldig als hij betrapt wordt, voorbeelden te over, maar Armstrong hoort daar niet bij.
Ik ben van mening dat alle wielrenners doping gebruiken, om de simpele reden dat de TdF veel te zwaar is 'om alleen op boterhammen met pindakaas te rijden'(© Gerrie Kneteman). Mensen moeten dus ook niet lopen zeiken dat wielrenners slikken, want we zorgen er zelf voor dat het parcours zo zwaar is. Het is een beetje een freakshow, maar we vinden het nu eenmaal prachtig.
Timmy757
-
- 3365 berichten
- 598 stemmen
Mijn team voor vandaag;
Robbie McEwen
Thor Hushovd
Alexandre Vinokourov
Jean-Patrick Nazon
Alejandro Valverde
Bernhard Eisel
Vladimir Karpets
Leonardo Piepoli
Luciano Pagliarini
Menni
-
- 1762 berichten
- 0 stemmen
Boonen, Eisel, Gálvez, Corioni, Gerosa, Lombardi, Mazzoleni, Pagliarini, Brandt
(Boonen is de enige die ik met dat startbedrag aandurf, de rest kost vrijwel niks en is wel zo leuk
)
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.