- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport
Studio Sport
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2267 stemmen
En dan staat het zomaar 3-1, maar wel een erg mooie wedstrijd, de 2 landen zijn erg aan elkaar gewaagd.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Jammer ik had leiver Spanje gezien , Argentinie valt dit toernooi eigenlijk tgene maar ach ,
Als marokko maar niet wint 
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Lijkt me geweldig als Marokka wint
. Maar waarschijnlijk wordt het gewoon Brazilië dat er met de cup vandoor gaat.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3893 stemmen
Wat een klote dag. Al om 1 uur vertokken vanmiddag. Dan sta je meer dan een uur in de file. Dus mis je een kwartier van de wedstrijd. Kom je in het stadion aan staan ze al met 1-0 achter. En dan die penaltyreeks. De spanning was echt niet normaal meer op bepaalde momenten. En dan kom je thuis en staat spanje met 3-1 achter. Nou hoef ik de finale ook niet meer te zien. Dat was dus weer 20 euro naar de knoppen.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Erg minder inderdaad maar we hebben toch van een aardig toernooi mogen genieten. Zolang Brasil en Morocco de cup niet winnen ben ik blij.
Ik blijf op mijn punt dat de genoemde 11 Primera division clubs boven de Nederlandse top zouden eindigen, weet ik wel zeker. Ik ben een Feyenoord fan maar ik accepteer de realiteit, het is niet anders. Degene die denken dat ik niet realistisch ben, dan kan ik alleen maar de conclusie trekken dat je je ogen sluiten voor de waarheid of gewoon niet de nodige kennis bezit van deze teams.
Alleen het PSV van vorig jaar, zou zoals mikoz ook aangeeft, wel bij de top5 kunnen eindigen. De andere clubs van nu in de HCE zijn gewoon veel minder. Als Ajax nou het team was van 1995 dan was het een ander verhaal maar helaas. PSV was geweldig afgelopen seizoen en zo'n goed Nederlands team hebben we in jaren niet gezien.
Goodfella_90
-
- 10408 berichten
- 2606 stemmen
Wel opvallend dat de teams die ver komen het niet zo goed deden in de 1e ronde en andersom.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Wel opvallend dat de teams die ver komen het niet zo goed deden in de 1e ronde en andersom.
JA inderdaad de echte landen van wie veel verwacht werd deden het minder in de groepsfase , en nu weer heel goed.
Tzal wel weer Brazil of Argentinie worden
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Laat het dan alsjeblieft Argentinie worden. Goga 
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Van de landen wie nu over zijn mag van mij Nigeria kampioen worden , dat zou nog wle een verassing zijn.
Wat jij Naomi ?
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Nigeria gun ik het zeker wel, hoe ze het voetbal al beleven, prachtig! Ik vond ze ook beter dan Nederland spelen. Nigeria of Argentinie hoop ik.
Brazilie vind zichzelf, zoals altijd, de enige kanshebber. Brasil mag het zeker niet worden.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3292 stemmen
Marokko kampioen zou wel enorm grappig zijn maar ik denk dat Argentinie met 2 vingers in de neus gaat winnen.
Yak
-
- 4950 berichten
- 829 stemmen
[Offtopic]
Tijd voor excuses.
Timmy757, Leno, Mikoz: ik heb inderdaad te lang doorgezaagd met mijn onbehouwen gescheld en flauwe grappenmakerij daaromheen. Sorry, sorry.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Speler União Leiria overleden in oefenpotje
Een wedstrijd met vrienden is uitgelopen op een drama voor Hugo Cunha (28). De middenvelder van União Leiria zakte tijdens het duel in elkaar en overleed later in het ziekenhuis.
Voorzitter João Bartolomeu reageerde geschokt op het dramatische nieuws. 'Hij was jong en was gezond. Op dit moment heb ik geen woorden om te beschrijven wat ik voel.' Volgens clubarts Amilcar Silva wees niet op gezondheidsproblemen.
Hugo Cunha had zijn eerste seizoen bij União Leiria achter de rug, waarin hij slechts zeven keer in de basis mocht starten. De middenvelder speelde daarvoor voor Vitória Guimarães en Campomaiorense.
Bron: VI.nl
Is het zoveelste slachtoffer al weer.
Maar er is ook positief nieuws. Kezman gaat hoogstwaarschijnlijk tekenen bij mijn Rojiblancos; Atletico Madrid.
De Knip
-
- 1885 berichten
- 3681 stemmen
Een wedstrijd met vrienden is uitgelopen op een drama voor Hugo Cunha (28). De middenvelder van União Leiria zakte tijdens het duel in elkaar en overleed later in het ziekenhuis.
Voorzitter João Bartolomeu reageerde geschokt op het dramatische nieuws. 'Hij was jong en was gezond. Op dit moment heb ik geen woorden om te beschrijven wat ik voel.' Volgens clubarts Amilcar Silva wees niet op gezondheidsproblemen.
De clubarts, tja..... je begint je nu toch echt af te vragen wat in sommige landen gebeurt. Er is simpelweg ook sprake van doping in de voetballerij. Net als die 2 Mexicaantjes die naar huis mochten in de Confederations Cup.
Nu ff Oranje -20
Aantal spelers waren op. Maduro speelde alsof een familielid op sterven lag (was er met zn kop niet bij). Over Collins John schreeuwde ik in onze omgeving dat hij maar 1 bal goed zal raken waarschijnlijk. Helaas was dit dan ook het geval. Niet dat ik het zo bedoelde op dat moment, maar toch.
Tactisch ff: ik had Zuiverloon naar achteren geschoven en die Medunjanin op het middenveld gezet bij die laatste wissel.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3893 stemmen
Ik blijf op mijn punt dat de genoemde 11 Primera division clubs boven de Nederlandse top zouden eindigen, weet ik wel zeker. Ik ben een Feyenoord fan maar ik accepteer de realiteit, het is niet anders. Degene die denken dat ik niet realistisch ben, dan kan ik alleen maar de conclusie trekken dat je je ogen sluiten voor de waarheid of gewoon niet de nodige kennis bezit van deze teams.
Alleen het PSV van vorig jaar, zou zoals mikoz ook aangeeft, wel bij de top5 kunnen eindigen. De andere clubs van nu in de HCE zijn gewoon veel minder. Als Ajax nou het team was van 1995 dan was het een ander verhaal maar helaas. PSV was geweldig afgelopen seizoen en zo'n goed Nederlands team hebben we in jaren niet gezien.
Ik geloof toch echt niet dat ajax 12 de zou eindigen in de spaanse competitie.(dit is de tweede en laatste keer in mijn leven dat ik ajax verdedig) Ook geloof ik dat een psv van de laatste jaren makkelijk bij de eerste 10 zou eindigen.
Timmy757
-
- 3365 berichten
- 598 stemmen
[Offtopic]
Tijd voor excuses.
Timmy757, Leno, Mikoz: ik heb inderdaad te lang doorgezaagd met mijn onbehouwen gescheld en flauwe grappenmakerij daaromheen. Sorry, sorry.
Zand erover.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Ja Super dat je het toegeefd.
Ok laten we weer over sport babellen 
Leno
-
- 5922 berichten
- 4432 stemmen
Oké Yak, netjes.
On Topic. Ik schrok vanmorgen weer over dat nieuws van die voetballer die door een hartaanval is gestorven. Ik snap dat niet. Het kan toch geen toeval meer zijn dat dat zovaak voorkomt de laatste tijd!
Als hij (en de anderen) aan de doping zat dan is niet alleen hij daarvoor verantwoordelijk vind ik, maar ik denk dat iemand daar nog wel een keer een boekje over open doet over enkele jaren (als er idd sprake is van doping).
Timmy757
-
- 3365 berichten
- 598 stemmen
Volgens het betrouwbare voetbalmaandblad Elf is de transfer van Mateja Kezman van Chelsea naar Atletico Madrid bijna rond. De oud PSV-speler gaat de Spaanse club zo'n zeven en een half miljoen euro kosten
Kezman die vorig seizoen van PSV overkwam heeft nooit een basisplaats weten te verdienen. Ook aankomend seizoen is de concurrentie weer groot bij Chelsea.
Kezman zou de tweede grote verkoop zijn voor Chelsea, eerder vertrok Scott Parker naar Newcastle United.
tovenaar
-
- 6723 berichten
- 0 stemmen
Volgende week begint de Tour de France al. Iedereen die nog mee wil doen met de MovieMeter subleague op RondeMaster nog even een herhaling:
Naam van de league: MovieMeter
Wachtwoord voor deze league: tourmeter
(Log in, ga naar leagues en kies "Aansluiten bij een league")
Er doen nu 10 mensen mee:
Art - Raging Bulls
Freud - Freude
gotti --teamnaam onbekend--
moviefreak#1 - FC Rode Rugnummer
NERD - Tandem 99
timbo - Fc Nistelrooi
Timmy757 - Team Timmy
tovenaar - Lucid Recyclings
Gotti, geef jij nog even je teamnaam door? De andere 2 die nog niet genoemd zijn, graag ook even username op MM en je teamnaam bij Rondemaster doorgeven.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Damn ik ga met een week op vakantie , geen Tour voor mij 
gemaster
-
- 1005 berichten
- 2745 stemmen
Hmmmm, ik was me toch al van plan aan te melden bij dat rondemaster gebeuren omdat ik ook al met nsv meedoe. Ik zal me er eens in gaan verdiepen.
Koekebakker
-
- 2540 berichten
- 3981 stemmen
Ik heb me ook aangemeld. Mijn team heet Titaantjes.
petey
-
- 1901 berichten
- 3828 stemmen
ik heb me ook ingeschreven, teamnaam is Solutie.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.