- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport
Studio Sport
gemaster
-
- 1005 berichten
- 2761 stemmen
Teamnaam is 'pedalenstoemper' geworden.
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2270 stemmen
Een speler die op zn 28e al aan een hartaanvaal overlijdt, lijkt me hoogst onwaarschijnlijk op die leeftijd al, mits hij idd gezond was..
Timmy757
-
- 3365 berichten
- 598 stemmen
Leon van Bon is in Rotterdam voor de tweede keer in zijn carriere Nederlands kampioen geworden. De 33-jarige renner van Davitamon-Lotto reed in de slotkilometer hard weg uit het peloton en kwam solo over de meet. Op kleine achterstand sprintte Steven de Jongh naar plek twee, terwijl Max van Heeswijk derde werd.
De titel van Van Bon was meer dan verdiend. De tweevoudig ritwinnaar in de Tour de France was er al bij toen vroeg in de wedstrijd een kopgroep van tien renners ontstond. Ook Erik Dekker, Maarten den Bakker, Karsten Kroon en Matthe Pronk waren van de partij. Toen de samenwerking verslechterde, besloot Van Bon dan maar alleen door te gaan. Ook dit leverde echter niets op. Veertig kilometer voor de streep was de vlucht van de Apeldoorner definitief voorbij.
In de laatste drie ronden regende het demarrages en aanvallen. Toch slaagde er lange tijd niemand in om weg te rijden, omdat het machtige blok van Rabobank steeds weer orde op zaken stelde. Alleen een toevallige ontsnappingspoging van Michael Boogerd en Koos Moerenhout, op 25 kilometer van de meet, leek even kans van slagen te hebben. De twee reden vrij snel 35 seconden voorsprong bij elkaar, maar de Shimano-ploeg bracht het peloton in de slotronde toch weer bij elkaar.
In de laatste kilometers was niemand meer in staat de koers te controleren, waardoor de ijzersterke Van Bon uiteindelijk vrij eenvoudig naar de zege reed. Achter hem won Steven de Jongh met evenveel gemak de spurt voor plaats twee, wat het verlies voor de Rabobankploeg nog zuurder maakte.
stinissen (crew films & series)
-
- 23783 berichten
- 77519 stemmen
Team Stinissen naan Stinissen.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Mexico - Argentinie nu bezig
Tot nu toe aardige pot 1-1 .
Leuk dat Mexico het zo goed doet 
Purmerend
-
- 2775 berichten
- 3317 stemmen
Oud-international Joop Stoffelen overleden
26/6/2005 14:48
Joop Stoffelen is op 84-jarige leeftijd overleden. De Amsterdammer kwam eind jaren veertig tot twaalf interlands.
Stoffelen maakte op 21 september tegen Zwitserland zijn debuut in Oranje. Als Ajacied kwam hij tot twaalf interlands, waarin hij niet wist te scoren. Na zijn overgang naar het profvoetbal in Frankrijk was het gedaan met zijn interlandcarrière.
Minder dan twee jaar hield Stoffelen het vol in Frankrijk. Na het avontuur bij Racing Club de Paris en Toulouse hield hij het voor gezien. 'Sport om den brode is geen sport', sprak de Amsterdammer.
Zijn profavontuur kostte hem een schorsing, omdat de KNVB een tegenstander was van betaald voetbal. Een terugkeer bij Ajax zat er niet meer in. Stoffelen keerde wel terug bij het Nederlands elftal. Tot en met 1992 was hij coach van de oud-internationals die op nieuwsjaardag spelen tegen de Koninklijke HFC.
Bron: vi.nl
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
CONFEDEATIONS CUP
Argentinie door
6-5 gewonnen Met penaltys
Finale word nu Brazilie - Argentinie
Wat namen die eerste 5 man van beide clubs overgens prachtige penaltys !
roda
-
- 1670 berichten
- 961 stemmen
http://www.parkstadtv.nl/ruziegr.htm
dit is nou vrouwen voetbal ! 
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Oud-international Joop Stoffelen overleden
26/6/2005 14:48
Joop Stoffelen is op 84-jarige leeftijd overleden. De Amsterdammer kwam eind jaren veertig tot twaalf interlands.
Stoffelen maakte op 21 september tegen Zwitserland zijn debuut in Oranje. Als Ajacied kwam hij tot twaalf interlands, waarin hij niet wist te scoren. Na zijn overgang naar het profvoetbal in Frankrijk was het gedaan met zijn interlandcarrière.
Minder dan twee jaar hield Stoffelen het vol in Frankrijk. Na het avontuur bij Racing Club de Paris en Toulouse hield hij het voor gezien. 'Sport om den brode is geen sport', sprak de Amsterdammer.
Zijn profavontuur kostte hem een schorsing, omdat de KNVB een tegenstander was van betaald voetbal. Een terugkeer bij Ajax zat er niet meer in. Stoffelen keerde wel terug bij het Nederlands elftal. Tot en met 1992 was hij coach van de oud-internationals die op nieuwsjaardag spelen tegen de Koninklijke HFC.
Bron: vi.nl
R.I.P
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Best wel slappe hap ..
T.O.
-
- 2464 berichten
- 2849 stemmen
Tovenaar, mijn team heet 'tijd om te koersen' 
tovenaar
-
- 6723 berichten
- 0 stemmen
Je moet er ooit voor uitkomen he
, staat genoteerd in ieder geval!
starbright boy (moderator films)
-
- 22581 berichten
- 5239 stemmen
Heb me ook ingeschreven. Team Theofiel is de naam van mijn ploeg.
petey
-
- 1901 berichten
- 3828 stemmen
voor wie zaterdag het verslag van de NK dames gezien heeft: ik was degene die in de tram Sportweek zat te lezen.
Vanaf nu kost een handtekening van mij dus 5 Euro.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
voor wie zaterdag het verslag van de NK dames gezien heeft: ik was degene die in de tram Sportweek zat te lezen.
Vanaf nu kost een handtekening van mij dus 5 Euro.
4.50 ? 
Freud
-
- 10772 berichten
- 1153 stemmen
Met al die tourvoorspellingen blijkt weeral dat ik dit voorjaar niet goed opgelet heb
Ik volg enkel de klassiekers en nu weet ik helemaal niet wie er wel of niet in vorm is en zo. Kan er niemand mij even vertellen hoe het zit met Heras, Mayo, Zubeldia, Kloden (die was niet zo goed in Zwitserland zag ik), Mancebo, Botero, Beloki? Is een van die renners de moeite om in een ploeg opgenomen te worden of zijn ze allemaal gedoemd om te falen? In Wielerpools, het spelletje waar ik het meest belang aan hecht, moet je ook een 'kluns' in je ploeg zetten, en alle punten die die wint gaan er dan bij jou af. Als je een dure kluns neemt dan kun je echter wel meer andere dure renners in je ploeg zetten, vandaar dat het belangrijk is te weten welke grote namen slecht gaan presteren
En Hushovd, kan die herhalen wat hij vorig jaar in de tour gedaan heeft? Aan McEwen twijfel ik niet, maar ik vraag me af of Hushovd uiteindelijk niet meer zou opleveren dan Tom Boonen. Maar dat is een gigantisch dilemma, ik wil Boonen graag in mijn ploeg zetten maar dat doet iedereen al. Zou Boonen echt voor de groene trui gaan, heeft hij dat al eens gezegd? Want om echt te renderen in zo'n ploeg moet hij bij elke massaspurt voorin zitten, anders vind ik hem te duur.
Hier zitten toch wat mensen die dat volgen, misschien is het interessant om wat informatie uit te wisselen 
kos
-
- 46797 berichten
- 8933 stemmen
He Freud, je vergeet het extreem competitieve element van de moviemeter-poule dus die info kun je op je buik schrijven
.
Freud
-
- 10772 berichten
- 1153 stemmen
Maar nee, die poule werkt helemaal anders. Je moet die info toch niet hebben daar, als het bij Rondemaster een sprintrit is neem je gewoon Boonen én Hushovd
Ik moet in Wielerpools 15 renners selecteren voor de hele tour ineens, dat is toch een helemaal andere strategie. Bovendien wou ik gewoon de discussie wat aanzwengelen, uiteindelijk doet toch iedereen wat ie zelf wil 
gemaster
-
- 1005 berichten
- 2761 stemmen
Ja ik kwam er ook ineens achter dat je bij dit spel iedere etappe een andere ploeg kunt kiezen. Aan de ene kant wel leuk, aan de andere kant is het ook een stukje makkelijker. Bij andere toto's is het vaak dat je een ploeg van 15 voor aanvang van de tour moet maken.
Maar mijn team voor de proloog staat al vast en dat komt door mijn ijzersterke selectie tactiek.
kos
-
- 46797 berichten
- 8933 stemmen
Zo makkelijk is dat helemaal niet hoor. Want naast de bekenden in zo'n sprint zijn er altijd wat die je niet zo snel verwacht en die een paar deelnemers niet hebben opgenomen en dan mis je al een flinke slag.
Goodfella_90
-
- 10408 berichten
- 2619 stemmen
@Freud
in de afgelopen Dauphine won Santiago Botero dacht ik de tijdrit en hij eindigde ook vrij hoog in het eindklassement. Ik denk ook niet dat hij een van de duursten is, dus...
kos
-
- 46797 berichten
- 8933 stemmen
In de Tour was Botero vorig jaar wel vrij dramatisch.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3902 stemmen
Kan er niemand mij even vertellen hoe het zit met Heras, Mayo, Zubeldia, Kloden (die was niet zo goed in Zwitserland zag ik), Mancebo, Botero, Beloki? Is een van die renners de moeite om in een ploeg opgenomen te worden of zijn ze allemaal gedoemd om te falen?
En Hushovd, kan die herhalen wat hij vorig jaar in de tour gedaan heeft? Aan McEwen twijfel ik niet, maar ik vraag me af of Hushovd uiteindelijk niet meer zou opleveren dan Tom Boonen. Maar dat is een gigantisch dilemma, ik wil Boonen graag in mijn ploeg zetten maar dat doet iedereen al. Zou Boonen echt voor de groene trui gaan, heeft hij dat al eens gezegd?
Heras, Zubeldia, Kloden en beloki het zou mij verbazen als ook maar 1 van deze renners uberhaupt 1 top tien notering in een etappe behaalt. Botero is voor de tijdritten zeker interessant en kan bergop ook aardig meekomen. Niet met d ebste maar net daarachter verwacht ik. Mayo heeft in zwitserland de meest rare fratsen uitgehaald maar volgens mij is die toch beter dna iedereen denkt. Mancebo zal weer de nodige 7 en 8 plaatsen binnenhalen en ook daar ergens eindigen in het klassement. Al twijfel ik dit jaar bij mancebo ook lichtelijk aan zijn vorm. Boonen gaat zeker voor de groene trui maar winnen doet die hem echt niet. Boonen is ten opzichte van Hushovd en Mc ewen de mindere verwacht ook dat deze twee gaan uitmaken wie het groen wint.
starbright boy (moderator films)
-
- 22581 berichten
- 5239 stemmen
In de Tour was Botero vorig jaar wel vrij dramatisch.
Dat klopt. Maar dat geld voor het hele seizoen 2003 en 2004. De man lijkt nu compleet herboren.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Ik hoop dat Beloki di jaar weer helemaal terug is na zijn verschrikkelijke val ..
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3902 stemmen
ik geloof ee niet zo in. Beloki is denk ik een afgesloten hoofdstuk.
Timmy757
-
- 3365 berichten
- 598 stemmen
Precies, maar geen nood genoeg andere goede spanjaarden
.
CAPIpsv
-
- 766 berichten
- 636 stemmen
Ckers wat dacht je van Alberto Contador, kan nogweleens hoge ogen gaan gooien.
Of Alejandro Valverde
Timmy757
-
- 3365 berichten
- 598 stemmen
Paco Mancebo
Juan Manuel Garate
Roberto Heras
Carlos Sastre
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.