• 16.465 nieuwsartikelen
  • 180.299 films
  • 12.408 series
  • 34.367 seizoenen
  • 651.892 acteurs
  • 199.788 gebruikers
  • 9.424.660 stemmen

Studio Sport

zoeken in:

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Timmy757 schreef:

(quote)

Hmm dit seizoen 5 genomen 3 gemist dus het kon nog erger .

Je zou denk ik wel een ster zijn in Athletico Ananas zijn

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

mikoz schreef:

Geen enkele actie gezien vandaag!

Heb je verkeerd gekeken. Het waren niet van die samba-dingen als eerst maar ik heb hem toch minstens 2 keer dreigend de zestien in zien gaan en een paar keer een Nigeriaan op het verkeerde been zien zetten. Daarbij heb je aan 1 bevlieging van hem genoeg, terwijl ik een Zuiverloon of John zoiets niet zo snel zie doen...

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Leno schreef:

Jammer trouwens dat in de laatste berichten met vervelende ziektes en licht racistische opmerkingen wordt gestrooit.

Die van kk ?

Ja ik hoop dat Yak die even weghaald ..

Timmy757

• 3365 berichten
  • 598 stemmen

mikoz schreef:

Je zou denk ik wel een ster zijn in Athletico Ananas zijn

Yak

• 4950 berichten
  • 829 stemmen

Pf, waarom? Dat was gewoon mijn eerste emotionele reactie na de gestopte penalty van John.

Leno

• 5922 berichten
  • 4432 stemmen

Sommige emotionele reacties kun je beter voor jezelf houden..

Yak

• 4950 berichten
  • 829 stemmen

Sheesh, lange tenen hier! Het is al weg hoor.

V

• 8369 berichten
  • 3378 stemmen

De reacties zijn niet meer dan logisch. Dat je dit niet beseft vind ik nogal vreemd

Timmy757

• 3365 berichten
  • 598 stemmen

Ik blijf erbij dat je sportief moet blijven, ongeacht het resultaat van je favoriete ploeg.

Yak

• 4950 berichten
  • 829 stemmen

Houdoe, gasten.

Leno

• 5922 berichten
  • 4432 stemmen

Wat het nut is van het posten van een ongeneeslijke ziekte (3 maal) ontgaat me. Hoezo moet zoiets in een forum? Daarbij komt dat voor sommige mensen dergelijke opmerkigen erg gevoelig ligt.

Dus bedankt voor het weghalen.

Timmy757

• 3365 berichten
  • 598 stemmen

Valt me tegen dat je geen critiek (of hoe je dat ook schrijft) kunt hebben. Ik vind het gewoon asociaal om met zulke ziektes te gaan schelden.

soboer

• 359 berichten
  • 293 stemmen

Jammer dat Foppe in de verlenging toch voor het behouden van het gelijkspel ging. Ik zag de nederlaag al aankomen. Had namelijk gehoopt op een invalbeurt van die Haras.

Timmy757

• 3365 berichten
  • 598 stemmen

Zo heb mijn (voorlopige) rondemaster team voor proloog gereed, het is maar dat jullie het weten . Btw worden de teams op 2 Juli na 15:40 bekend gemaakt in dit forum??

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3292 stemmen

Is dit niet de langste penalty reeks uit de geschiedenis van het voetbal toevallig? Heb ze zelf in ieder geval nog nooit zo gezien, teringjantje wat spannend. Jammer dat ze uiteindelijk dan toch verliezen. En die Nigerianen mogen pas verder als ze hun veterstrikdiploma halen vind ik.

Yak

• 4950 berichten
  • 829 stemmen

BoordAppel schreef:

teringjantje wat spannend

Ik vind het gewoon asociaal om met zulke ziektes te gaan schelden.

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

He Yak komop we zijn toch geen kleuters meer .. Ik had ook dezelfde reacite als jou maar plaats dat woord gewoon niet omdat ik weet dat heel veel mensen daar emotioneel van worden , dat zou je ook moeten snappen

Leno

• 5922 berichten
  • 4432 stemmen

Wat ben jij kinderachtig zeg! Zeg dan gewoon flikker op en laat je bericht staan, maar niet weghalen en dan er steeds op terugvallen..

Zullen we er nu wel over ophouden of wil je nog even door blijven gaan met dit domme gedoe?

[edit]O oké je hebt er nu een smiley achtergezet, vooruit dan, maar laten we het hier bij laten en het een beetje gezellig houden..

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Gebruik voortaan ff de quote knop dan weet iedereen over wie je het hebt

Rujar

• 2871 berichten
  • 3816 stemmen

slechtse wedstrijd van het toernooi! kan niet anders zeggen.... misschien had die arogant kwal van een hugo borst toch gelijk en is Nederand niet zo goed als men dacht. Ze hebben nog geen echte goede tegenstander gehad.

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

IMO Zijn ze wel heel erg goed , het kwam er alleen vandaag gewoon niet uit.

Want komop een Quincy en Maduro in top-vorm , dat is de wereldtitel

Timmy757

• 3365 berichten
  • 598 stemmen

Hoe dan ook het is in ieder geval filnk balen, Nederland en Italie eruit binnen 24 uur , Voor mij zit het toernooi er ook op.

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Och .. Het is imo nog altyd stukken minder dan een echt WK

kos

• 46754 berichten
  • 8900 stemmen

Ontopic svp. .

Nigeria verdiend gewonnen lijkt me.

Verder best wel eens met Naomi Watts over dat vorige onderwerp. 18 clubs is wat veel, maar zeker 12 clubs kunnen zich meten met de Nederlandse top 3.

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

kos schreef:

Ontopic svp. .

Nigeria verdiend gewonnen lijkt me.

Verder best wel eens met Naomi Watts over dat vorige onderwerp. 18 clubs is wat veel, maar zeker 12 clubs kunnen zich meten met de Nederlandse top 3.

Precies Kos !

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2267 stemmen

mikoz schreef:

IMO Zijn ze wel heel erg goed , het kwam er alleen vandaag gewoon niet uit.

Dat gebeurt dan alleen wel erg vaak, zo zal Nederland nooit meer een toernooi winnen, even toevallig niet in vorm kan een team zich in zo'n toernooi niet veroorloven. Bij die Nigerianen kwam het er anders wel uit, en zo gaat het altijd als Nederland verliest, zogenaamd niet in vorm, heel toevallig net tijdens de belangrijkste wedstrijd tot nu toe in het toernooi.. Ik denk dat we gewoon maar moeten accepteren dat Nederland altijd de nummer 4/5 zal zijn.

Btw, wat is die Ballack toch een smeerlap elke keer, laat ie zich weer vallen om een penaltie binnen te slepen.. Een aanvoerder van jan lul.

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Tsja dat is ballack ik ken er nog wel een paar

Van bommel , Inzaghi , Totti urgh..

Timmy757

• 3365 berichten
  • 598 stemmen

mikoz schreef:

Tsja dat is ballack ik ken er nog wel een paar

Van bommel , Inzaghi , Totti urgh..

Totti

Leno

• 5922 berichten
  • 4432 stemmen

Als je toch nu naar Spanje of Argentinie kijkt, dan is dat toch wel een heel ander niveau dan Nederland..

Eén van deze teams moet het WK winnen.

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

Dat eerste doelpunt van Spanje benaderde perfectie. Prachtgoal, niet door allerlei atletische hoogstandjes maar gewoon door perfect combinatievoetbal.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.