• 15.855 nieuwsartikelen
  • 178.561 films
  • 12.249 series
  • 34.035 seizoenen
  • 648.327 acteurs
  • 199.158 gebruikers
  • 9.381.576 stemmen

Studio Sport

zoeken in:

timbo_

• 13116 berichten
  • 3872 stemmen

kos schreef:

Boussabon loopt alleen elke verdediging in Nederland voorbij. En Greene houdt zich perfect staande in de competitie als verdediger/middenvelder die heel veel mannetjes uitschakelt.

Al zal dat moeilijk te beamen zijn als je zelf nooit in een stadion zit. .

Als dat gebeurt dat Boussaboun en greene dat waarmaken zal ik de eerste zijn om dta toe te geven. Tot die tijd kan ik echter alleen maar lachen om dit aankoopbeleid. PSV hoeft dus nog alleen af te rekenen met Ajax en dan zijn wij weer de kampioen van nederland.

Timmy757

• 3365 berichten
  • 598 stemmen

Nou ben benieuwd hoor psv zonder van Bommel

PartyMarty

• 3165 berichten
  • 1311 stemmen

Co is vandaag gesignaleerd in Portugal en Porto heeft een persconferentie aangekondigd ...

Timmy757

• 3365 berichten
  • 598 stemmen

Dat zegt al genoeg lijkt me.....

jordybeukeboom

• 6797 berichten
  • 2423 stemmen

Ik neem overigens terug dat De Graaf een miskoop is. Hij heeft wel erg weinig speelkansen gekregen. Dus voorlopig ook een twijfelgeval

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Als routinier valt mijn oogje wel op Mendieta, past ook wel bij Feyenoord. Word ook wel eens tijd een spanjaard bij Feyenoord.

Timmy757

• 3365 berichten
  • 598 stemmen

Kunnen ze egt niet meer betalen na die 16 miskopen. Of is die knakker transfervrij ??

kos

• 46702 berichten
  • 8858 stemmen

Ik zie Mendieta echt niet naar feyenoord komen.

pascal83

• 2736 berichten
  • 2480 stemmen

PartyMarty schreef:

Gullit stapt op bij Feyenoord, aldus de VI. Nog geen verdere details totdusverre!

Nu moet hij nog zijn rotzooi meenemen

Naomi Watts schreef:

Als routinier valt mijn oogje wel op Mendieta, past ook wel bij Feyenoord. Word ook wel eens tijd een spanjaard bij Feyenoord.

Stel dat ze hem vragen dan lacht Mendieta ze vierkant uit, en als ze hem een serieus bod willen doen dan kunnen ze hem hooguit een maand betalen.

Timmy757

• 3365 berichten
  • 598 stemmen

Alessandro Petacchi wint zijn derde etappe id de giro

jordybeukeboom

• 6797 berichten
  • 2423 stemmen

Naomi Watts schreef:

Vind ik een goeie. Hij heeft dit seizoen bij Middlesbrough maar 7 duels gespeeld, maar ik weet niet of dit door blessures of bankzitten komt (?). Hij is 31. Het salaris is wel een probleem, misschien een externe financieerder

pascal83

• 2736 berichten
  • 2480 stemmen

Ze kunnen het beter gaan proberen bij mensen als Reiziger, Melchiot, Zenden, Oudekamphuis, Ricksen en wat goede Belgische en Scandinavische internationals (en daarmee bedoel ik geen Östlunds van deze wereld).

Timmy757

• 3365 berichten
  • 598 stemmen

Zenden?? Oudekamphuis?? Ricksen ??

Leg eens uit.

pascal83

• 2736 berichten
  • 2480 stemmen

Timmy757 schreef:

Zenden?? Oudekamphuis?? Ricksen ??

Leg eens uit.

Betaalbaar (in ieder geval in vergelijkbaar met mensen als Davids ed. die Gullit wilde halen), zijn gewoon erg goede teamspelers, en ze hebben genoeg ervaring op het hoogste niveau.

kos

• 46702 berichten
  • 8858 stemmen

Zo betaalbaar zijn die niet. Die jongens verdienen bakken met geld, daarnaast is Oude Kamphuis zeer belangrijk voor Schalke en Ricksen nota bene speler van het seizoen geworden in Schotland.

Timmy757

• 3365 berichten
  • 598 stemmen

kos schreef:

Zo betaalbaar zijn die niet. Die jongens verdienen bakken met geld, daarnaast is Oude Kamphuis zeer belangrijk voor Schalke en Ricksen nota bene speler van het seizoen geworden in Schotland.

Dan blijft Zenden nog over

moviefreak#1

• 14390 berichten
  • 25163 stemmen

Boudewijn Zenden gaat vrijwel zeker naar Werder Bremen. Hij heeft nog een laatste bespreking met Middlesborough over een vast contract (hij kwam daar uit op huurbasis van Chelsea) , loopt dat niet dan verkast hij naar Werder Bremen.

jordybeukeboom

• 6797 berichten
  • 2423 stemmen

Die kwal van Ricksen hoeft geen voet binnen de Kuip te zetten...

Timmy757

• 3365 berichten
  • 598 stemmen

moviefreak#1 schreef:

Boudewijn Zenden gaat vrijwel zeker naar Werder Bremen. Hij heeft nog een laatste bespreking met Middlesborough over een vast contract (hij kwam daar uit op huurbasis van Chelsea) , loopt dat niet dan verkast hij naar Werder Bremen.

Smaak heeft die vent dan wel, als die naar Werder gaat.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3872 stemmen

Timmy757 schreef:

Alessandro Petacchi wint zijn derde etappe id de giro

Is inmiddels ook wel een stuk makkelijker geworden. Petacchi is de enige topsprinter die nog in koers is. Veel verrasender is het goede presteren van Di Luca. Zou wel een klein wondertje zijn als die de Giro wint.

kos

• 46702 berichten
  • 8858 stemmen

Vreemd dat ze hem in de bergen niet kunnen afschudden.

moviefreak#1

• 14390 berichten
  • 25163 stemmen

Die man heeft gewoon vleugels gekregen onderhand. Hoe hij gisteren op het laatste stuk van de laatste berg naar Simoni snelde op het moment dat Savoldelli moest passen getuigt echt van hele grote klasse. Di Luca is nog zeker niet uitgeschakeld voor de eindoverwinning !

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

pascal83 schreef:

Stel dat ze hem vragen dan lacht Mendieta ze vierkant uit, en als ze hem een serieus bod willen doen dan kunnen ze hem hooguit een maand betalen.

Uitlachen zie ik de bescheiden 'Piojo' niet doen, daar is hij het type niet voor. Hij is niet goedkoop maar erg superduur is hij niet en hij heeft in het verleden bewezen niet vies te zijn van een groot del van zijn salaris af te staan.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3872 stemmen

moviefreak#1 schreef:

Die man heeft gewoon vleugels gekregen onderhand. Hoe hij gisteren op het laatste stuk van de laatste berg naar Simoni snelde op het moment dat Savoldelli moest passen getuigt echt van hele grote klasse. Di Luca is nog zeker niet uitgeschakeld voor de eindoverwinning !

Ik zie Di Luca donderdag en zaterdag nog wel wat tijd terug pakken op savoldelli. Maar die etappe van zaterdag kun je niks van op aan dan komen ze aan op een klim waarvan de laatste 6 á 7 kilometer over onverharde weg gaan. Volgens mij gaan ze daar regelmatig lek rijden.

pascal83

• 2736 berichten
  • 2480 stemmen

Naomi Watts schreef:

Uitlachen zie ik de bescheiden 'Piojo' niet doen, daar is hij het type niet voor. Hij is niet goedkoop maar erg superduur is hij niet en hij heeft in het verleden bewezen niet vies te zijn van een groot del van zijn salaris af te staan.

Wees reëel, naar een Nederlandse subtopper zie ik hem dus nooit gaan, zelfs voor Ajax en PSV zal hij zijn neus ophalen.

jordybeukeboom

• 6797 berichten
  • 2423 stemmen

Nou hij zit nu bij Middlesbrough, dan vind ik sportief gezien Ajax, PSV en Feyenoord beter of op zijn minst gelijkwaardig. En APF zijn wel clubs met veel meer historie en Europees aanzien dan Middlesbrough

moviefreak#1

• 14390 berichten
  • 25163 stemmen

Maar het Premiership is wel veel aantrekkelijker als de HCE (of gaat die nu ook weer anders heten:?) en bovendien speelt Middlesborough ook gewoon Uefa Cup volgend seizoen

jordybeukeboom

• 6797 berichten
  • 2423 stemmen

Alleen komt Mendieta niet aan spelen toe daar (7 wedstrijden dit seizoen), maar ik weet niet of dat aan blessures ligt of aan passeeracties van zijn trainer

Timmy757

• 3365 berichten
  • 598 stemmen

AZ en Ajax zijn opties voor Edgar Davids. De middenvelder liet dit desgevraagd weten in een interview met lokale zender AT5.

Davids wil echter eerst met zijn huidige club praten, alvorens een terugkeer naar Nederland te overwegen. Als hij naar Nederland terugkomt, is het niet onwaarschijnlijk dat hij voor AZ kiest, nu Louis van Gaal daar is aangesteld als trainer. Onder Louis van Gaal brak Davids in zijn Ajax-tijd door en veroverde hij in 1995 de Champions League.

De 32-jarige middenvelder heeft ook diverse gesprekken gehad met Ajax-assistent Gerard van der Lem, zodat een terugkeer op zijn oude nest ook tot de mogelijkheden dient te worden gerekend.

moviefreak#1

• 14390 berichten
  • 25163 stemmen

Ik meen dat Gaizka inderdaad een flinke blessure achter de rug heeft.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.