- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport
Studio Sport
jordybeukeboom
-
- 6797 berichten
- 2423 stemmen
Ik word zelf meer moe van Mart 'ik laat mijn gast niet aan het woord' Smeets. Hans Kraay junior lijkt me lachen, en dan moeten ze senior er ook weer bij halen. "Pap, wat vind jij daar nou van?" "Ach, zoon, met alle respect, maar..."
gemaster
-
- 1005 berichten
- 2720 stemmen
Ik snap niet dat er fans zijn van Kraay Jr. Een van de meest irritante personen ooit.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3872 stemmen
Ik snap niet dat er fans zijn van Kraay Jr. Een van de meest irritante personen ooit.
Veel irritanter worden ze niet gemaakt. Als die dat gaat presenteren hebben ze al 1 kijker minder.
gemaster
-
- 1005 berichten
- 2720 stemmen
En Wilfred Genee is juist een genot om naar te kijken. Lekker snerende humor met een gezonde dosis zelfspot. Bovendien heeft ie ook nog eens verstand van zaken.
PartyMarty
-
- 3165 berichten
- 1311 stemmen
Begreep dat Emile Schellevis ook weer vacant is.
FX
-
- 931 berichten
- 685 stemmen
En Wilfred Genee is juist een genot om naar te kijken. Lekker snerende humor met een gezonde dosis zelfspot. Bovendien heeft ie ook nog eens verstand van zaken.
Helemaal mee eens!Zeer veel kennis, humor en hij laat zijn gasten aan het woord. Nu alleen Derksen nog mee en de zondagavond wordt een feest! Wat mij betreft zetten ze Borst er ook naast, dan hebben we helemaal spektakel!
![]()
moviefreak#1
-
- 14390 berichten
- 25163 stemmen
Ik stem voor een langere uitvoering van dat soort programma's. Voetbal Insite was zo'n beetje het best bekeken programma op RTL5 en Studio Voetbal wordt ook zeer goed bekeken. Alleen de Wilfred Genant Quiz mogen ze wat mij betreft wel afschaffen 
gemaster
-
- 1005 berichten
- 2720 stemmen
Behoudens dat ik het een erg flauwe woordgrap vind, snap ik ook de link 'genant' en Wilfred Genee niet.
jordybeukeboom
-
- 6797 berichten
- 2423 stemmen
We hebben er weer een Bondscoach bij
http://www.vi.nl/vi/show/id...
Die op 3 september aanstaande tegen Nederland speelt 
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5984 stemmen
Sterke Hiddink imitatie.
PartyMarty
-
- 3165 berichten
- 1311 stemmen
Gullit stapt op bij Feyenoord, aldus de VI. Nog geen verdere details totdusverre!
moviefreak#1
-
- 14390 berichten
- 25163 stemmen
Behoudens dat ik het een erg flauwe woordgrap vind, snap ik ook de link 'genant' en Wilfred Genee niet.
Dat is hier thuis ingeslopen omdat wij hier vonden dat Wilfred Genee zich vaak voor schut zette. En vooral met dat rare spel wat hij altijd speelt op vrijdag , dat gaat echt helemaal nergens over.
moviefreak#1
-
- 14390 berichten
- 25163 stemmen
Nou Gullit heeft het lekker voor elkaar. Hij koopt 16 spelers en na een jaar zegt hij lekker adieu en zoek het maar uit met je slechte spelers. Nu zullen Kuyt en Kalou ook nog wel vertrekken vrees ik.
jordybeukeboom
-
- 6797 berichten
- 2423 stemmen
Gullit stapt op bij Feyenoord, aldus de VI. Nog geen verdere details totdusverre!
Het lijkt wel of hij gewacht heeft op een overwinning om op te stappen...
Het is wel een beetje ongeloofwaardig dat hij nu alsnog opstapt, terwijl hij eerder steeds zei sowieso door te willen. Maar zelf vind ik het voor Feyenoord beter, Gullit heeft nou niet bepaald een geweldig seizoen bij Feyenoord achter de rug. Ik ben benieuwd wie de nieuwe trainer wordt
De site van Feyenoord zget overigens (nog) niks over een vertrek van Gullit
moviefreak#1
-
- 14390 berichten
- 25163 stemmen
Toch verrassend dat hij vanmorgen nog in het nieuws kwam met het feit dat hij Magrão en Leonardo uit de selectie had gezet en Lazovic ging verhuren. Amper 8 uur later komen de berichten dat hij opstapt.
Voor Feyenoord hoop ik dat Petrovic ook gelijk zijn biezen pakt want die man is echt hopeloos.
jordybeukeboom
-
- 6797 berichten
- 2423 stemmen
Nu is het definitief, ook op site Feyenoord, www.feyenoord.nl
jordybeukeboom
-
- 6797 berichten
- 2423 stemmen
Toch verrassend dat hij vanmorgen nog in het nieuws kwam met het feit dat hij Magrão en Leonardo uit de selectie had gezet en Lazovic ging verhuren. Amper 8 uur later komen de berichten dat hij opstapt.
Voor Feyenoord hoop ik dat Petrovic ook gelijk zijn biezen pakt want die man is echt hopeloos.
Ze hebben deze ochtend dat gesprek gehad met Van den Herik en Wotte en de RvC, die mededelingen van Gullit over die spelers was waarschijnlijk daarvoor, toen hij nog vertrouwen had in een goede afloop van het gesprek
moviefreak#1
-
- 14390 berichten
- 25163 stemmen
Nu heeft Feyenoord tenminste tijd genoeg om eens grondig te gaan reorganiseren. En dan heb ik het niet alleen (alhoewel wel voornamelijk) over de selectiespelers.
Ook Mark Wotte moet zich eens achter de oren krabben.
jordybeukeboom
-
- 6797 berichten
- 2423 stemmen
Ja ben ik met je eens, Wotte is samen met Gullit de verantwoordelijke voor de berg aankopen van afgelopen seizoen. Hoewel ik denk dat een goede trainer weinig nieuwe aankopen hoeft te doen, aangezien er toch best veel talent rondloopt, ook achterin.
Kijk naar Saidi, die speelde de eerste seizoenshelft verschrikkelijk goed. Na de winterstop werd het steeds minder, maar dat komt denk ik doordat hij zich mee heeft laten slepen met de rest van de ploeg
moviefreak#1
-
- 14390 berichten
- 25163 stemmen
Het kan natuurlijk zo zijn dat het gewoon aan Gullit en in mindere mate aan Petrovic lag. Als je geen respect hebt voor je trainer/coaches dan is het ook vrij moeilijk om fatsoenlijk te spelen. Misschien dat onder een andere coach die spelers wel wekelijks gaan uitblinken. Als dat het geval is is Mark Wotte de lachende derde.
jordybeukeboom
-
- 6797 berichten
- 2423 stemmen
Als je geen respect hebt voor je trainer/coaches dan is het ook vrij moeilijk om fatsoenlijk te spelen
Ik denk dat ze eerder onbewust slecht spelen dan bewust. Kuijt, Kalou en in mindere mate Goor bewezen wel een heel seizoen goed te spelen. Maar voor de andere spelers zal het zwalkende beleid (met de vele wijzigingen binnen het team) van Gullit en zijn trainingen (?) een rol hebben gespeeld in het minder goed in hun vel steken wat leidt tot mindere prestaties.
Ik vind dat je de spelers wel kan onderverdelen
Goede spelers: Saidi, Babos, Goor, Hofs, Ghaly, Lodewijks, Castelen
Twijfelgevallen: Ostlund, Gibbs, Bahia, Bosschaart, Leonardo, Lazovic, Bandalovski (heeft nog nooit gespeeld), Mtiliga, Ono, Pardo, Vincken, Zuiverloon
Miskopen/bakken: Basto, De Graaf, Magrao, Paauwe
Voor volgend seizoen komen er echter weer wat niet gevestigde spelers bij, namelijk Ali Boussaboun van NAC en Serginho Greene van RKC. Dat zijn spelers die ervaren 'toppers' nodig hebben om zich aan op te trekken. Dus Feyenoord zou er goed aan doen de misbakken te laten gaan en op zoek te gaan naar die goedkope/transfervrije toppers. Die Timmy Simons vanuit Belgie zou denk best een goede zijn (international, spreekt de taal, ervaren) en dan nog een buitenlander erbij, zou even niet weten wie. Een type Bosvelt, maar dan wat jonger. Een lekkere schopper voor wie tegenstander bang zijn als ze naar de Kuip komen 
Oud Ajax-back Jelle Van Damme wil graag naar Feyenoord komen, maar ik zou niet weten waarom ze die nodig hebben. Zet die Bosschaart nou maar eens een heel seizoen linksback
kos
-
- 46702 berichten
- 8858 stemmen
Ook nogal optimistisch als je denkt dat je met zo'n selectie voor het kampioenschap mee kan doen natuurlijk.
moviefreak#1
-
- 14390 berichten
- 25163 stemmen
Die Bandalovski is overigens vooralsnog ook een miskoop. Hij was in elk geval verantwoordelijk voor twee van de drie tegendoelpunten in de kampioenschapwedstrijd bij Jong PSV.
Purmerend
-
- 2775 berichten
- 3311 stemmen
Voor volgend seizoen komen er echter weer wat niet gevestigde spelers bij, namelijk Ali Boussaboun van NAC en Serginho Greene van RKC. Dat zijn spelers die ervaren 'toppers' nodig hebben om zich aan op te trekken. Dus Feyenoord zou er goed aan doen de misbakken te laten gaan en op zoek te gaan naar die goedkope/transfervrije toppers. Die Timmy Simons vanuit Belgie zou denk best een goede zijn (international, spreekt de taal, ervaren) en dan nog een buitenlander erbij, zou even niet weten wie. Een type Bosvelt, maar dan wat jonger. Een lekkere schopper voor wie tegenstander bang zijn als ze naar de Kuip komen 
Oud Ajax-back Jelle Van Damme wil graag naar Feyenoord komen, maar ik zou niet weten waarom ze die nodig hebben. Zet die Bosschaart nou maar eens een heel seizoen linksback
Van deze categorie spelers moet Feyenoord het wel hebben, ze kunnen geen gevestigde spelers betalen. Maar ze hadden misschien beter in kwaliteit kunnen aankopen in plaats van kwantiteit.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3872 stemmen
Als je die twee aankopen alweer ziet. Boussaboun en Greene dat zegt al veel over het aankoopbeleid van die Feyenoord. Dat zijn toch geen spelers die Feyenoord erbovenop gaan helpen. Is Boussaboun beter dan kuijt of kalou? Ik persoonlijk vind van niet. Dan nog Greene die is niet eens is een uitblinker bij RKC. Feyenoord zal toch echt over de grens moeten gaan kijken. De beste spelers van de subtoppers kunnen ze niet betalen dus zullen ze inventief moeten zijn. Kijk wat PSV vorig jaar heeft gekocht. Bijna al die spelers waren of transfervrij of kosten maar een paar ton.
jordybeukeboom
-
- 6797 berichten
- 2423 stemmen
PSV heeft ook wel het geluk dat Brazilianen graag naar de club gaan omdat Romario en Ronaldo daar zo zijn geslaagd
kos
-
- 46702 berichten
- 8858 stemmen
Mwa, Boussabon en Greene zijn wel prima eredeivisie-spelers.
FX
-
- 931 berichten
- 685 stemmen
Als je die twee aankopen alweer ziet. Boussaboun en Greene dat zegt al veel over het aankoopbeleid van die Feyenoord. Dat zijn toch geen spelers die Feyenoord erbovenop gaan helpen.
Helemaal mee eens. Ben blij dat AJAX het idee boussabon te kopen uiteindelijk heeft laten varen. Nu zit SCF ermee opgescheept!
In ieder geval kunnen we wel stellen dat Gullits trainerscarriere ten einde is. Het enige wat ie volgens mij bereikt heeft is de FA-cup met Chelsea (?). Stop ermee jongen, je was een fantastische voetballer, maar een zeer matige trainer. Ga lekker rentenieren...
Vind het zelf nogal triest dat ie na een jaar al opstapt. Waarschijnlijk is er intern al wat bekend over een vertrek van Kalou en Kuyt en heeft Gullit bedacht dat hij dan maar beter kan opstappen. Volgend jaar zal Van Hanegem of Jansen dan wel komen, of Wotte gaat zelf op het veld staan (is misschien nog wel de beste optie)...
kos
-
- 46702 berichten
- 8858 stemmen
Boussabon loopt alleen elke verdediging in Nederland voorbij. En Greene houdt zich perfect staande in de competitie als verdediger/middenvelder die heel veel mannetjes uitschakelt.
Al zal dat moeilijk te beamen zijn als je zelf nooit in een stadion zit.
.
Timmy757
-
- 3365 berichten
- 598 stemmen
Jammer dat die weg is, had graag nog zo`n kwakkelseizoen gezien
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.