• 15.887 nieuwsartikelen
  • 178.603 films
  • 12.250 series
  • 34.039 seizoenen
  • 648.378 acteurs
  • 199.167 gebruikers
  • 9.382.381 stemmen

Studio Sport

zoeken in:

jordybeukeboom

• 6797 berichten
  • 2423 stemmen

Dan is er trouwens ook nog Winston Bogarde, die volgens mij ook tientallen clubs heeft afgewezen, om vervolgens dus helemaal zonder club te zitten. Of is hij nu officieel gestopt met professioneel voetbal?

Binnenkort hebben we weer die wedstrijd van de Suriprofs tegen Sparta/Heracles, ik ben benieuwd wat ie te zeggen heeft, zal hem kennende wel niet veel zinnigs zijn...

jordybeukeboom

• 6797 berichten
  • 2423 stemmen

http://www.feyenoord.nl/dom...

Gaat lekker met Feyenoord...

moviefreak#1

• 14390 berichten
  • 25163 stemmen

Ja ik was erbij op de Herdgang. Het was FAN-TAS-TISCH. Die jongens van Jong-PSV speelden de beste 10 minuten uit hun loopbaan kan ik je melden. Overigens moet ook gezegd dat jong PSV aantrad met enkel en alleen reservespelers (geen enkele speler heeft zijn debuut gemaakt in de HCE) en Jong Feyenoord was bijna volledig A-selectie materiaal. Figuren als Leonardo, Bahia, Magrao (die was heeeeeeel erg slecht), Vincken, Malkowski en Zuiverloon stonden gewoon in de basis.

jordybeukeboom

• 6797 berichten
  • 2423 stemmen

De laatste 10 minuten voor Jong-PSV bedoel je denk ik? Ja Been (trainer Jong-Feyenoord) schijnt op zijn zachtst gezegd niet blij te zijn met (de instelling van) Magrao. Een van de vele miskopen van Feyenoord, en ook Leonardo kan daar al bijna aan toegevoegd worden. Hoewel ik (en met mij vele Feyenoorders) een zwak voor hem hebben

moviefreak#1

• 14390 berichten
  • 25163 stemmen

Wat ik vandaag zag was een speler die op een hele houterige manier constant in de dekking liep en dan vervolgens zijn teammaten begint uit te schelden (in het Portugees dat wel) dat hij geen ballen krijgt. De ballen die hij wel kreeg waren voor hem weer niet goed genoeg schijnbaar want hij leverde alles in.

Toen hij gewisseld werd in de 40e minuut weigerde hij op de normale plaats uit het veld te gaan en nam hij direct de benen naar de kleedkamer. Been en Duut waren daar op zijn zachtst gezegd niet bepaald blij mee en Petrovic (die was er ook) keek ook niet echt alsof hij van plan was om hem binnenkort weer bij de A-selectie te halen.

Vervolgens is hij tijdens de bespreking in de rust naar buiten gegaan om te bellen en is dat blijven doen voor de rest van het duel. Hij was niet bereid om op de bank te gaan zitten.

Pikant detail was dat toen hij gewisseld werd er heel veel Feyenoord supporters riepen dat Leonardo ook maar gelijk gewisseld moest worden.

jordybeukeboom

• 6797 berichten
  • 2423 stemmen

Haha, wat een verhaal... Geef die Magrao maar een enkeltje Brazilie dan. Die jongen komt van buiten de EU en moet volgens de Nederlandse wet dus iets van minimaal 400.000 euro per jaar verdienen...

Voor dat bedrag ga ik daar wel op de bank zitten hoor...

gotti

• 14075 berichten
  • 5893 stemmen

Da's vaak met die goeie, jonge spelertjes (ben nog steeds wel fan van Leonardo, want een balkunstenaar is het); het zijn pestventjes.

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3282 stemmen

Tsja als je zo'n kans op 2-2 verprutst dan verdien je het niet om te winnen. De befaamde veerkracht van Sporting bleef wel erg uit nu. En een Portugees trauma is geboren: in eigen huis niet kunnen winnen .

V

• 8369 berichten
  • 3368 stemmen

Geweldig, gelijk die counter erachter aan. Sporting was vooral de eerste helft vele malen beter, maar dat Moskou houdt van loeren en maakt dan ook dankbaar gebruik van de paar mogelijkheden die zij krijgen. Ik ben blij, want ik gunde het dat Lissabon voor geen meter

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2253 stemmen

Een grotere vernedering kan haast niet, voor 99% eigen publiek in eigen stadion verliezen. Ik kan nu toch weer tevreden terug kijken op dit uefa seizoen

gemaster

• 1005 berichten
  • 2720 stemmen

Ik wilde gisteren wel gaan kijken, maar heb het uiteindelijk toch maar niet gedaan. Dit bewijst maar weer eens dat als er geen Nederlandse club mee doet, die hele UEFA cup me gestolen kan worden. Het is toch een B prijs voor B clubs.

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5984 stemmen

Of dit bewijst je frustratie over de uitschakeling van AZ.

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3282 stemmen

Het is toch een B prijs voor B clubs.

Dat lijkt me wat overdreven.

jordybeukeboom

• 6797 berichten
  • 2423 stemmen

Hoewel Parma het wel als een B-prijs beschouwde door een B-elftal op te stellen. En CSKA en Sporting zijn ook geen a-clubs, maar goed is AZ ook niet. De hoger aangeslagen clubs hadden maar wat beter moeten spelen, ik vind de UEFA Cup nog steeds een behoorlijk grote prijs, vergelijkbaar met een kampioenschap, maar minder groot uiteraard dan de CL

Art

• 13507 berichten
  • 3660 stemmen

Parma had overigens een B-elftal opgesteld omdat ze in de competitie in degradatiegevaar zitten. De competitie vonden ze belangrijker op dat moment dan de UEFA-cup.

jordybeukeboom

• 6797 berichten
  • 2423 stemmen

Klopt ja, maar ik heb dan zoiets van: stel in allebei de strijden je beste elftal op, dat doen de 'normale' clubs toch ook, terwijl die strijden om kampioenschappen of Europacup-plaatsen. En in een week 2 wedstrijden spelen lijkt me voor een prof toch niet teveel gevraagd...

Dat is nou het voetbal verpesten, wat Parma doet. En dan hadden ze nog bijna in de finale gestaan, vanwege die Russische vuurpijl die de Parma-keeper had geraakt. Dat zou helemaal een onrecht van jewelste zijn geweest. De onterechte winnaar van de ene halve finale (Sporting) tegen de onterechte toegewezen winnaar van de andere halve finale (Parma).

Ik denk dat we tevreden kunnen zijn met CSKA als winnaar, hoewel AZ natuurlijk wel heel dichtbij was

gemaster

• 1005 berichten
  • 2720 stemmen

BoordAppel schreef:

(quote)

Dat lijkt me wat overdreven.

Feyenoord won hem laatst nog! Dat is toch wel het grootste bewijs van allemaal.

jordybeukeboom

• 6797 berichten
  • 2423 stemmen

Feyenoord versloeg wel Glasgow Rangers, Internazionale, PSV en Borussia Dortmund. Het was toen een stuk 'zwaardere' UEFA Cup dan deze editie

kos

• 46702 berichten
  • 8859 stemmen

gemaster schreef:

Feyenoord won hem laatst nog! Dat is toch wel het grootste bewijs van allemaal.

(afbeelding)

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Laten we niet vergeten dat er toen nog veel betere clubs meededen. De afgelopen jaren maken underdogs veel meer kans tegen topclubs.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Altijd die onzinnige opmerkingen in de trant van 'nu deden er geen topclubs mee'. Topclubs qua naam misschien, maar als je de finale van de UEFA Cup haalt, doe je het gewoon goed. Of je nou wint van Real Madrid (bij wijze van) of van Spartak Moskou (om maar wat te noemen).

Purmerend

• 2775 berichten
  • 3311 stemmen

Dat wou ik net zeggen.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Het niveau lag toen veel hoger dan nu wil ik er mee zeggen.

PartyMarty

• 3165 berichten
  • 1311 stemmen

Dat vraag ik me af Naomi, misschien is het niveau juist wel gestegen in die zin dat de clubs uit de middenmoot beter zijn geworden. Je kunt toch nauwelijks beweren dat het UEFA Cup seizoen geen goede wedstijden had.

moviefreak#1

• 14390 berichten
  • 25163 stemmen

Omdat een club toevallig een naam heeft opgebouwd hoeft niet meteen te zeggen dat ze nu topclubs zijn. In dat jaar had je geloof ik ook nog Leeds United dat heel ver kwam en die zijn nu middenmoot in The Championship (2e divisie in Engeland).

Ploegen als CSKA Moskou en Sporting Lissabon hebben misschien niet zo'n grote naam maar hebben wel een uitstekend team. Ze hebben ook gewoon Feyenoord, Newcastle United en Valencia uitgeschakeld natuurlijk. Dat zijn toch zeker ploegen van naam.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ik kan er in meegaan, misschien zijn de underdogs ook gegroeid maar de topclubs van naam zijn ook zeker wel minder geworden denk ik. Niet dat het wat uitmaakt natuurlijk, het blijft wel een prestatie.

jordybeukeboom

• 6797 berichten
  • 2423 stemmen

Wilfred Genee naar 10...

http://www.radio.nl/2003/ho...

gemaster

• 1005 berichten
  • 2720 stemmen

Potverdrie. Hopelijk verhuist Derksen mee naar Tien en wordt daar Voetbal Insite voortgezet.

gemaster

• 1005 berichten
  • 2720 stemmen

Naomi Watts schreef:

Ik kan er in meegaan, misschien zijn de underdogs ook gegroeid maar de topclubs van naam zijn ook zeker wel minder geworden denk ik. Niet dat het wat uitmaakt natuurlijk, het blijft wel een prestatie.

Je kunt het ook zo stellen dat de 'middenmoters' een stuk sterker zijn geworden en dat de topclubs even goed zijn gebleven. Het voetbal is dus in de breedte veel sterker geworden.

moviefreak#1

• 14390 berichten
  • 25163 stemmen

Wilfred Genant ook al naar 10 Dat wordt óf de best bekeken zender allertijden óf de grootste flop allertijden.

on topic : Hopelijk blijft Voetbal Insite inclusief Johan Derksen gewoon op RTL5 en zoeken ze een nieuwe presentator want van Wilfred Genant wordt ik al enkele maanden heel erg moe. Hans Kraay Jr. lijkt me een leuke optie voor de nieuwe presentatie

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.