- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport
Studio Sport
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3282 stemmen
Nooit onder de indruk van Van Basten geweest
. Herinnert u zich deze nog? Crappy video, dat dan weer wel maar ik neem aan dat elke voetballiefhebber die goal wel kent.
Purmerend
-
- 2775 berichten
- 3311 stemmen
En dat doelpunt van Seedorf van net over de middenlijn bij Real Madrid. Dat was toch een ongeloofelijk doelpunt!
Maar ik vind ook dat Van Basten op de goede weg is.
gemaster
-
- 1005 berichten
- 2720 stemmen
Kijk, bij teamprijzen had je nog enigzins een punt gehad, maar als het gaat om inviduele prijzen, dan zeggen die wel degelijk wat. 3 maal worden verkozen tot Europees- en Werelvoetballer van het jaar, dat is alleen de groten der aarde gegeven.
RWL
-
- 872 berichten
- 832 stemmen
Ik vrees het ergste.
Tjonge jonge, wat een kans was dat!
Echt jammer, ik had het sparta wel gegund.
Pitbull
-
- 558 berichten
- 1424 stemmen
Ik denk dat het beter is zo, ik gun het Heracles meer. Sparta zie ik nog wel promoveren via de nacompetitie en dat had ik Heracles niet zien doen.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3873 stemmen
Ja daarom juist. Heracles was voor VVV nog wel te pakken. Sparta wordt moeilijker.
titan
-
- 1609 berichten
- 4417 stemmen
Ik zie de nacompetitie somber in voor Sparta. De laatste weken loopt het al niet lekker en dat is geen goede start voor de nacompetitie. De Spartanen zullen opnieuw opgepept moeten worden en dat kan denk ik het best met een nieuwe frisse trainer i.p.v. de falende Snoei. Aan de voetballende kwaliteiten zal het zeker niet liggen. Ik denk trouwens dat Ricky van de Berg slechter geslapen heeft, want die miste zelfs twee levensgrote kansen.
Redlop
-
- 8961 berichten
- 3566 stemmen
Ik hoop dat Sparta via de nacompetitie promoveert en vooral ten koste van De Graafschap. Types als Berck- Beelenkamp, Bus en Bot hoef ik de komende 200 jaar even niet meer te zien.
kos
-
- 46702 berichten
- 8859 stemmen
, die mannen bakken er inderdaad weinig van en gaan dan maar onvoorstelbaar lomp rondschoppen.
Redlop
-
- 8961 berichten
- 3566 stemmen
René Bot had twee keer rood moeten hebben.
Dan zie ik tot mijn verbazing op teletekst dat hij niet eens geel heeft gekregen.
Pitbull
-
- 558 berichten
- 1424 stemmen
Dat komt omdat hij er zo sympathiek uitziet, dan geven de scheidsrechters niet zo gauw een kaart.
Redlop
-
- 8961 berichten
- 3566 stemmen
Het was weer eens een zeer uitgebreide samenvatting van SS. NEC speelde Graafschap compleet weg, maar bij elke doorbraak werd een NEC speler beestachtig neergetrapt. Getuige ook de 6 gele kaarten voor Graafschap. NEC kreeg er ook 3 maar die gingen nergens over. In de samenvatting leek het een rustig duel waarin Graafschap nog de meeste kansen had.
Maar goed...ik hoop dat Graafschap Sparta tegenkomt en dat precies in die wedstrijd de zelfstandig opererend al-Zarqawi cel Bouaouzan zijn schorsing erop heeft zitten.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3282 stemmen
Hoe lang was die kerel eigenlijk wel niet geschorst? Dat was toch wel een van de grofste overtredingen die ik ooit gezien heb. Qua resultaat maar ook hoe de overtreding tot stand kwam.
jordybeukeboom
-
- 6797 berichten
- 2423 stemmen
In Italie komen nog veertien voetbalploegen in aanmerking voor degradatie, waaronders de (voormalige) Europese toppers Lazio Roma, AS Roma en Parma.
Van mij mag AS Roma eruit, omdat ik een hekel heb aan die arrogante kwal van een Francesco Totti. Waarschijnlijk zal deze Arie dan echter zijn conclusies trekken en laten zien hoe oprecht zijn clubliefde voor AS werkelijk is door een transfer aan te gaan...
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3282 stemmen
Wat is nu eigenlijk die nazi club? Is dat AS of Lazio Roma?
pascal83
-
- 2736 berichten
- 2480 stemmen
Lazio. Clubicoon Paolo Di Canio is zelfs regelmatig te betrappen op het uitbrengen van de fascistische/Romeinse groet.
moviefreak#1
-
- 14390 berichten
- 25163 stemmen
Is inderdaad wel gruwelijk spannend daar in Italië. Vind het nog wel steeds raar klinken dat in een competitie van 20 clubs na 36 wedstrijden het nog steeds mogelijk is dat de nummer 8 kan degraderen. En wat er dan nog bijkomt is dat de nummer 7 ook nog eens Europees mag voetballen. Gekke competitie maar wel leuk.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3873 stemmen
Inderdaad een opmerkelijk einde van die competitie. toch denk ik dat de traditionele topclubs As Roma, Lazio Roma en Parma er toch inblijven. Zeker AS en Lazio staan redelijk veilig.
moviefreak#1
-
- 14390 berichten
- 25163 stemmen
Redelijk veilig inderdaad maar men kan nou niet zeggen dat AS Roma lekker draait of veel punten haalt de laatste tijd en buiten dat moeten ze het de laatste wedstrijden ook nog eens zonder Totti doen. Nu maar afwachten of dat een goede of slechte invloed heeft op het voetbal van de Romeinen. Van mij mogen ze degraderen want dan komt de kans dat Christian Chivu op de Nederlandse velden terugkeerd weer heel erg opspelen.
pascal83
-
- 2736 berichten
- 2480 stemmen
Van mij mogen ze degraderen want dan komt de kans dat Christian Chivu op de Nederlandse velden terugkeerd weer heel erg opspelen.
Die zal toch nooit naar Nederland terugkeren naar Nederland (tenminste niet de komende 8 jaar). Milan en Real hadden aan het begin van dit seizoen al interesse in hem.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3873 stemmen
Real Madrid heeft volgens mij in half europa interesse. Bij iedere speler die mogelijk weggaat wordt gezegd dat Real Madrid interesse heeft. Als je dat allemaal moet geloven zouden ze alleen al in Nederland of spelers waar nederlandse clubs interesse in hebben. het volgende rijtje van kunnen maken Landzaat, Krompkamp, huysegums, Van Bommel, Park, Gomez, Robinho en Chivu.
Kortom als de media zegt dat Real Madrid en overigens nog vele andere topclubs ergens interesse in hebben. Hoef je daar echt niet bang van te worden als nederlandse club. Die clubs hebben in zoveel spelers interesse en daadwerkelijk kopen doen ze verdomd weinig.
kos
-
- 46702 berichten
- 8859 stemmen
Maar dat Chivu naar Nederland gaat kun je helemaal wel op je buik schrijven
.
jordybeukeboom
-
- 6797 berichten
- 2423 stemmen
Misschien naar PSV, de nieuwbakken Europese topclub 
moviefreak#1
-
- 14390 berichten
- 25163 stemmen
Chivu heeft al meerdere malen in interviews gezegd dat hij wel terug zou willen naar Ajax. Is het misschien niet nu is het wel over een aantal jaren. Hetzelfde als Edgar Davids en bij PSV Mark van Bommel en Mateja Kezman.
jordybeukeboom
-
- 6797 berichten
- 2423 stemmen
Ik denk dat die jongens pas teruggaan als ze een jaar of 35 zijn. Zoals Van Hooijdonk (NAC) en Bosvelt (Heerenveen) nu terugkeren naar Nederland. Hoewel ik persoonlijk niet zo snap dat Feyenoord Bosvelt wilde hebben. Ik heb hem in Engeland niet heel goed gevolgd (hij zat ook veel op de bank), maar om nu nog een speler van die leeftijd aan te trekken als topclub, ik weet het niet...
Ik ben ook erg benieuwd naar wat Van Hooijdonk gaat doen bij NAC, Bij Fenerbahce heeft hij wel bewezen nog steeds een topspits te zijn, maar hij begint nu wel wat blessuregevoelig te worden en als NAC net zo slecht blijft spelen als dit seizoen speelt Pi-AIR straks in die gezellige Gouden Gids Divisie... 
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2253 stemmen
Misschien naar PSV, de nieuwbakken Europese topclub 
Na 1 keer een halve finale halen? 
Hetzelfde als Edgar Davids en bij PSV Mark van Bommel en Mateja Kezman.
Ik ben bang dat we Edgar niet meer terug zullen zien bij Ajax, dat heeft hij zelf ook al aangegeven volgens mij. Deze multimiljonair vindt namelijk dat hij nog niet genoeg geld heeft... Jammer, hij is namelijk nog steeds een klassespeler die Ajax hard nodig heeft..
moviefreak#1
-
- 14390 berichten
- 25163 stemmen
En toch zijn er nog steeds gesprekken tussen hem en Danny Blind over een terugkeer. Hij is financieel onafhankelijk lijkt me dus hij kan toch gewoon bij een club gaan voetballen waar hij het naar zijn zin kan hebben.
jordybeukeboom
-
- 6797 berichten
- 2423 stemmen
[quote]ThaMovieVoter schreef:
Na 1 keer een halve finale halen? 
Je hebt wel gelijk ja, voor een Europese topclub zijn ze iets te weinig constant na een behoorlijk aantal keer de poule van de CL niet overleefd te hebben
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.