- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport
Studio Sport
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Alleen komt Mendieta niet aan spelen toe daar (7 wedstrijden dit seizoen), maar ik weet niet of dat aan blessures ligt of aan passeeracties van zijn trainer 
Hij is inderdaad geblesseerd geweest maar door zijn absentie is hij zijn plek kwijtgeraakt.
Ik ben ook reeel, ik denk ook niet dat hij komt maar een beetje dromen mag geen kwaad.
jordybeukeboom
-
- 6797 berichten
- 2423 stemmen
VI komt met het volgende lijstje trainers voor Feyenoord (met percentage stemmende bezoekers)
10 % Foeke Booy
Mijn mening: is een echte Utrechter, en past niet bij Feyenoord, vind hem ook geen super-personality
6% Peter Bosz
Heeft nog te weinig laten zien als trainer, is nog wat onervaren
16% Willem van Hanegem
Heeft al een Feyenoord-verleden en is er nu wel een beetje uit als trainer, ik zou het niet doen
21% Wim Jansen
Is er ook al een tijd uit, zou wel als adviseur nuttig kunnen zijn
5% Erwin Koeman
Is een PSV'er en heeft daarbuiten nog niks gepresteerd als trainer
12% Ronald Koeman
Is net weg bij Ajax: lijkt me niet slim. Ik zie hem sowieso niet zitten, mede vanwege zijn Ajax-verleden (miskopen etcetera)
10% Johan Neeskens
Bedachtzame, intelligente man, maar ging met NEC wel de mist in
17% Huub Stevens
Perfecte kandidaat, maar Roda zal ons wel voor zijn...
kos
-
- 46702 berichten
- 8858 stemmen
Sollied van Brugge lijkt me de beste kandidaat.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ik blijf het zeggen, mijn favoriete coach, Jose Antonio Camacho. Spreekt Nederlands.
Timmy757
-
- 3365 berichten
- 598 stemmen
En ik Blijf zeggen Johan is de beste coach die je kan hebben maarjh..........
Redlop
-
- 8961 berichten
- 3566 stemmen
10% Johan Neeskens
Bedachtzame, intelligente man...
Whahahahaha... sorry hoor.
Purmerend
-
- 2775 berichten
- 3311 stemmen
Sollied van Brugge lijkt me de beste kandidaat.
Dat lijkt me inderdaad ook een hele goeie!
moviefreak#1
-
- 14390 berichten
- 25163 stemmen
Sollied krijgt van mij wel de titel "Domste persoon op de aarde" als hij Cllub Brugge verlaat om Feyenoord te gaan trainen. De enigste reden dat Feyenoord hem wel is om Timmy Simons mee te krijgen.
kos
-
- 46702 berichten
- 8858 stemmen
Sollied krijgt van mij wel de titel "Domste persoon op de aarde" als hij Cllub Brugge verlaat om Feyenoord te gaan trainen.
moviefreak#1
-
- 14390 berichten
- 25163 stemmen
Omdat hij een leuk elftal heeft opgebouwd aldaar waar hij de Champions League mee mag spelen. Bij Feyenoord :
1) Is er geen leuk elftal
2) Is er geen Champions League
3) Zijn wel : Leonardo, Basto, Magrão, Bandalovski, Babos, Mtiliga, Malkowski, De Graaf, Lazovic etc. etc. etc.
4) Jorien
PartyMarty
-
- 3165 berichten
- 1311 stemmen
De enigste reden dat Feyenoord hem wel is om Timmy Simons mee te krijgen.
Ken de goede man niet, maar ik moet steeds bij die naam aan South Park denken. 
jordybeukeboom
-
- 6797 berichten
- 2423 stemmen
Dan is er trouwens ook nog Winston Bogarde, die volgens mij ook tientallen clubs heeft afgewezen, om vervolgens dus helemaal zonder club te zitten. Of is hij nu officieel gestopt met professioneel voetbal?
Binnenkort hebben we weer die wedstrijd van de Suriprofs tegen Sparta/Heracles, ik ben benieuwd wat ie te zeggen heeft, zal hem kennende wel niet veel zinnigs zijn...
Winston Bogarde geeft zichzelf nog anderhalve maand de tijd. 'Als ik binnen die tijd geen nieuwe club heb, stop ik', aldus de verdediger.
Afgelopen winter liet hij ook al weten wellicht gauw met 'pensioen' te zullen gaan, begin deze week, tijdens de wedstrijd van de Suriprofs in Amsterdam, herhaalde hij zijn voornemen. Binnen nu en anderhalve maand een club, of het is mooi geweest.
Er was de afgelopen tijd belangstelling te over hem, aldus Bogarde in het AD. 'Telkens was het gevoel bij de club niet goed. En clubs die ik wel interessant vond, kwamen niet.'
Feyenoord was afgelopen winter zeer serieus, evenals Vitesse. Bogarde schermt met een aantal aanbiedingen. 'Nu is het zaak te besluiten of die clubs interessant voor me zijn.'
Purmerend
-
- 2775 berichten
- 3311 stemmen
Toch zonde van zo'n bikkel dat hij zo lang niet gevoetbald heeft. Maar ja wat wil je met zo'n salaris bij Chelsea!
gotti
-
- 14075 berichten
- 5893 stemmen
Bogarde was een goeie speler ja. Echt zonde dat ie zo weinig speelminuten kreeg bij Chelsea. Maar idd, ik wil ook wel voor een paar miljoen per jaar op een bankje zitten en zo nu en dan eens een paar minuutjes spelen.
Timmy757
-
- 3365 berichten
- 598 stemmen
Derksen? 
neej Cruijff
jordybeukeboom
-
- 6797 berichten
- 2423 stemmen
Bogarde was een goeie speler ja. Echt zonde dat ie zo weinig speelminuten kreeg bij Chelsea. Maar idd, ik wil ook wel voor een paar miljoen per jaar op een bankje zitten en zo nu en dan eens een paar minuutjes spelen.
Bogarde wilde volgens mij liever spelen met minder salaris dan op de bank bij Chelsea. Daar is nu namelijk ook alweer een jaar weg en nu zit ie dus in de ww (?) in Nederland op zijn eigen bank. Maar hij is nogal kritisch wat betreft clubs, misschien wil hij wel alleen naar Ajax (?) en willen zij hem niet meer hebben (?)
Timmy757
-
- 3365 berichten
- 598 stemmen
Zou het bijna vergeten maar vanavond is ook de champions league finale.
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2253 stemmen
Liverpool - AC Milan, Liverpool maakt 1-0, maar in de laatste minuut scoort milan gelijk en wint op penalties.
Het is een theorie 
moviefreak#1
-
- 14390 berichten
- 25163 stemmen
Milan wint 2-0 mits Sheva speelt.
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2253 stemmen
Als ie niet geblesseerd is en in voldoende vorm, dan speelt ie, dat staat vast.
PartyMarty
-
- 3165 berichten
- 1311 stemmen
Hoop dat Liverpool wint. Zou meteen duidelijk maken dat het huidige concept niet deugt als de nummer 4 (en dit jaar zelfs 5) van Engeland de CL wint.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3872 stemmen
toch gaat dta wel gebeuren denk ik. Een 2-1 overwinning voor Liverpool.
moviefreak#1
-
- 14390 berichten
- 25163 stemmen
Over mislukte concepten gesproken. In de V.I. van deze week staat het hele verhaal van de nacompetitie/playoffs die vanaf volgend jaar ons voetbalseizoen komt versterken. DAT is pas een flutconcept !!!
PartyMarty
-
- 3165 berichten
- 1311 stemmen
Wat een onzin op de vi-site zeg: Er is een ideaal CL elftal samengesteld. Bijv. Lampard ontbreekt, maar Ballack staat er wel in?!
Timmy757
-
- 3365 berichten
- 598 stemmen
In de 13e min komt Liverpool voor via een goal van Luis Garcia. In de 65 min scoort Milan gelijk via Crespo. In de 91e min Scoort Shevshenko en wint Ac Milan de Cl.
Denk ik.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3872 stemmen
'Foeke Booy kandidaat nummer 1 bij Feyenoord'
25/5/2005 9 :23
Bij Feyenoord staat Foeke Booy bovenaan het verlanglijstje om de afgelopen maandag vertrokken Ruud Gullit op te volgen als trainer. De coach van FC Utrecht zelf zou al van de Rotterdamse interesse op de hoogte zijn., aldus het AD.
De 43-jarige Booy werd geboren in Leeuwarden, en kende een fraaie carrière, die hem voerde langs Cambuur, De Graafschap, PEC Zwolle, FC Groningen, KV Kortrijk, Club Brugge, AA Gent en FC Utrecht.
Bij die laatste club startte hij ook zijn trainersloopbaan. Hij was in de Galgenwaard al jeugdtrainer, trainer van het tweede, assistent én hoofdtrainer. Hij heeft intussen twee Amstel Cups en een Johan Cruijff-schaal op zijn palmares als coach staan.
Booy zit evenwel in een lastig parket. Afgelopen januari nog maar werd zijn verbintenis in de Domstad opengebroken en verlengd met tweeënhalf jaar, onder de strikte voorwaarde en belofte dat hij de club niet tussentijds zou verlaten.
Zou weer een misser van jewelste zijn. Denk echt niet dat Foeke Booy ook maar iets toevoegt aan Feyenoord. Van mij mogen ze trouwens. PSV krijgt het alleen weer makkelijker.
Timmy757
-
- 3365 berichten
- 598 stemmen
Booy en f***noord gaat denk ik niet samen. Maarjh wat maakt het uit Ajax wordt tog volgend jaar Kampioen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.