- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport
Studio Sport
Timmy757
-
- 3365 berichten
- 598 stemmen
Nou mensen vertel eens; Wie gaat de Giro winnen zondag ??
moviefreak#1
-
- 14390 berichten
- 25163 stemmen
Als Lampre goede afspraken maakt en Cunego en Simoni zijn goed in vorm dan acht ik Simoni niet kansloos.
Savoldelli is favoriet omdat hij eerste staat maar de kans dat hij de Giro in het roze uitrijd acht ik toch niet erg groot.
Di Luca is hartstikke leuk maar die gaat toch zeker nog een keer breken in de bergen.
Ik hou het dus op Simoni.
Art
-
- 13507 berichten
- 3660 stemmen
Ik verwacht nog wel wat van Simoni. En die zou zo maar weer eens de Giro kunnen winnen. Maar ik denk toch dat Salvoldelli de Giro gaat winnen en nipt Di Luca achter zich laat. Maar nogmaals, met een goede Simoni weet je het maar nooit.
Timmy757
-
- 3365 berichten
- 598 stemmen
Ik denk dat de beslissing gaat vallen op de verschrikkelijke Col della Finestre, de beste klimmers van het moment zijn di Luca en Simoni dus ik denk dat een van die twee zal gaan winnen.
Gezien het klassement nu zet ik tog mijn geld op di Luca.
Art
-
- 13507 berichten
- 3660 stemmen
Je krijgt nog een tijdrit en ik denk toch dat Salvoldelli daar zijn slag gaat slaan.
Timmy757
-
- 3365 berichten
- 598 stemmen
Gezien de vorige tijdrit denk ik dat di Luca niet zo gek veel zal verliezen, Savoldelli is zwak bergop en die Finestre is niet nix. Als Simoni aanvalt zal Savoldelli waarschijnlijk moeten passen en de di Luca van dit moment is bergop ook beter dan Savoldelli.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3871 stemmen
Savoldelli zwak bergop? Savoldelli heeft tijdwinst gepakt in de eerste bergrit op simoni en di luca en in de tweede ook. De laatste bergrit heeft hij 28 seconden verspeelt. Gister was een rustdag dus morgen is savoldelli er weer gewoon bij vooraan. Dan vrijdag de tijdrit die andere twee wegfietsten en dan is de giro binnen. Ik zie simoni ook niet meer als een bedreiging. Morgen is maar 1 echte col dus daar zullen simoni en di luca niet veel tijd pakken. Dan zal het dus zaterdag moeten gebeuren maar savoldelli laat zich in die laatste bergrit echt niet op 2 minuten rijden en dat zal di luca moeten terugpakken na de tijdrit van vrijdag. Simoni zal zelfs nog meer tijd moeten terugpakken.
dttom
-
- 2146 berichten
- 2156 stemmen
hoe kreeg sjevsjenko die bal er niet in , in de extra tijd? 
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2253 stemmen
Wie had dit kunnen voorspellen...
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3871 stemmen
Hoe hield dudek die bal eruit?
Wat een krankzinnige finale.
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Wat een heerlijke finales en halve finales hebben wij dit jaar mogen zien zeg! (op wat vervelende resultaten na dan)
moviefreak#1
-
- 14390 berichten
- 25163 stemmen
Ik kan het niet vaak genoeg zeggen : Teams met Tsjechen zijn altijd beter als teams zonder Tsjechen 
p.s. Wat ontzettend jammer dat Seedorf geen penalty mocht nemen 
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2253 stemmen
Jammer voor Seedorf en Maldini, maar dit heeft Liverpool verdiend als geen ander. Chelsea mag dan wel kampioen zijn, en Arsenal de FA cup winnaar, voor Liverpool is dit het succesvolste seizoen sinds 1984.
kittyklitty
-
- 299 berichten
- 1511 stemmen
Erg mooi....
Vind het goed om te zeggen dat Liverpool winnaar is...
Milan heeft al genoeg gewonnen en bij PSV maar net gemazzeld...
En... Wij hebben 2 jaar geleden maar net verloren van Liverpool
in de UEFA Cup...
Art
-
- 13507 berichten
- 3660 stemmen
Wat een vermakelijke finale was dit. Ac Milan was in de eerste helft ijzersterk en kwam op 0-3. Na rust stond Liverpool weer op en wist heel knap binnen een kwartier gelijk te maken. Ac Milan was een stuk fitter maar Liverpool heeft knap stand gehouden en weet dan uiteindelijk toe te slaan in de penaltyreeks. Dudek als held al zat hij vaak in de wedstrijd te blunderen. Dit is een erg mooie overwinning voor Liverpool die dus alsnog Champions League mag gaan spelen. Volgend jaar 5! Engelse clubs in de Champions League. Het is The Reds gegund.
Liverpool! 
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3871 stemmen
CL-kwalificatie Liverpool zelfs bij zege onzeker
5/5/2005 20:07
De Champions League winnen, maar het jaar erop geen kans krijgen die titel te verdedigen. Voor Liverpool dreigt dat scenario. The Reds moeten hopen op coulance van de UEFA, want steun van de FA krijgen ze niet.
Zelfs als het op woensdag 25 mei de Champions League wint, is Liverpool niet verzekerd van een plaats in het belangrijkste Europese toernooi voor clubs. Als The Reds in de resterende wedstrijden in het Premiership de vierde plaats niet stadsgenoot Everton afhandig maken, moet de ploeg van Rafael Benítez genoegen nemen met een plaats in de UEFA Cup. Dat is uitkomst van een bijeenkomst van Engelse bond (FA).
Door het succes van Liverpool in de Champions League ontstond discussie over de vierde en laatste te vergeven plaats. Moest die sowieso naar de nummer vier in de competitie gaan? Of moest die laatste plaats gaan naar de winnaar van de Champions League die daar gezien de stand op de ranglijst geen recht toe had?
In principe legt de UEFA de toewijzing in handen van de nationale bonden. Zodoende kwam het op het bordje terecht van de FA.
Liverpool betoogde dat een club de titel te allen tijde moet kunnen verdedigen. The Reds dachten daar de reglementen voor aan z'n zijde, die namelijk duidelijk zijn voor het geval deze situatie zich voordoet. De nummer vier van de competitie moet genoegen nemen met een plaats in het UEFA Cup-toernooi. Maar die wisseling vindt alleen plaats op verzoek van de nationale bond.
Everton stelde dat de competitie in eigen land de voorkeur moet krijgen en lijkt daarmee de steun te hebben van de Engelse bond, zo blijkt uit een officiële verklaring van de FA. 'De eerste vier clubs in het Premiership nemen deel aan de Champions League. De uitkomst van de finale in Istanboel zal daar niets aan veranderen. Maar de FA is ook van mening dat als Liverpool in Istanboel wint en niet bij de eerste vier in het Premiership eindigt, het een extra plaats moet worden toegewezen.'
Daarmee lijkt het pleit beslecht in het nadeel van Liverpool. Want de UEFA heeft verschillende keren aangegeven dat voor komend seizoen de reglementen niet kunnen worden veranderd. En dus dat er maximaal vier ploegen uit één land kunnen worden ingeschreven voor de Champions League. De Europese bond wil echter pas uitsluitsel geven ná de finale in Istanboel.
Om aan alle onzekerheid een einde te maken zit er voor Liverpool niet anders op dan de vierde plaats veroveren. De achterstand bedraagt drie punten op Everton, dat een wedstrijd minder heeft gespeeld.
Liverpool kan daarnaast hoop putten uit het verleden. In 2000 vaardigde de Spaanse bond Real Madrid af voor de Champions League, ondanks dat de Madrileense ploeg dat seizoen als zesde was geëindigd. Het ging ten koste van Real Zaragoza.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3282 stemmen
Wat speelde Liverpool sleeeeecht in de eerste helft zeg, niet te zuinig. Maar die 2e helft
. Ik weet niet wat de coach allemaal gezegd heeft in de rust maar het raakte de juiste snaar en niet zo'n beetje ook. Echt een geweldige wedstrijd, Liverpool heeft verdiend gewonnen.
Zou wel erg belachelijk zijn als Liverpool volgend seizoen niet hun titel mag verdedigen trouwens.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3871 stemmen
Ja ik vind het ook belachelijk. Zoals jij al zei het is The Reds gegund.
V
-
- 8369 berichten
- 3368 stemmen
Die clown van een Dudek, wat was ie geweldig op de doellijn!!!
LIVERPOOL 
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2253 stemmen
Geweldig hoe voetbal keer op keer kan verassen!
RWL
-
- 872 berichten
- 832 stemmen
Eindelijk zal ik even niet uitgelachen worden als ik zeg dat Dudek al sinds z'n 1e optreden bij Feyenoord m'n favo speler is, phew. 
pascal83
-
- 2736 berichten
- 2480 stemmen
Eindelijk zal ik even niet uitgelachen worden als ik zeg dat Dudek al sinds z'n 1e optreden bij Feyenoord m'n favo speler is, phew. 
Om Dudek zelf konden we vandaag al genoeg lachen tijdens de penalties.
moviefreak#1
-
- 14390 berichten
- 25163 stemmen
Hij ging anders niet vrij uit bij een paar doelpunten van Milan.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3871 stemmen
Hij ging anders niet vrij uit bij een paar doelpunten van Milan.
Welke dan? Die van maldini kon die weinig aan doen. Die van crespo kon die volgens mij allebei nooit hebben. Wel vond ik dat hij een paar keer bijna een doelpunt op zijn geweten had.
Timmy757
-
- 3365 berichten
- 598 stemmen
Shevchenko die een pingel mist
ik kan wel janken 
gotti
-
- 14075 berichten
- 5893 stemmen
Sparta stuurt complete technische staf de laan uit
De ontluisterende start in de nacompetitie, een 1-0 nederlaag in eigen stadion tegen Helmond Sport, heeft Sparta-coach Mike Snoei alsnog de kop gekost. Ook de overige leden van de technische staf - de assistenten Nico Jalink, Fons Groenendijk en elftalleider Bas van Noortwijk - werden op non-actief gesteld.
De relatie tussen Mike Snoei en zijn technische staf enerzijds en het Sparta-bestuur anderzijds is eigenlijk het gehele seizoen al slecht. Ondanks de koppositie, moest Snoei al afgelopen winter vrezen voor zijn baan. Destijds mocht hij aanblijven, maar kort voor het einde van de competitie werd hij alsnog ontslagen. Door een luid spelersprotest werd hij een paar dagen later echter weer in genade aangenomen.
De training wordt voorlopig geleid door speler David Nascimento, maar de Rotterdammers verwachten in de loop van de ochtend een (tijdelijke) opvolger voor Snoei te hebben gevonden. Wiljan Vloet wordt met ingang van het komende seizoen trainer/coach op het Kasteel.
bron: VI.nl
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.