• 15.963 nieuwsartikelen
  • 178.978 films
  • 12.270 series
  • 34.074 seizoenen
  • 649.096 acteurs
  • 199.245 gebruikers
  • 9.388.248 stemmen

Studio Sport

zoeken in:

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2260 stemmen

EmDee schreef:

Aub niet, laat AZ maar 1e of 2e worden en met dezelfde spelers de Champions League instappen. Zeker weten dat ze niet troosteloos onderaan zullen eindigen, mits ze de selectie grotendeels intact houden.

En als Co Adriaanse Blijft.

FX

• 931 berichten
  • 685 stemmen

Van Marwijk moet winnen of vliegt eruit bij Borussia

Borussia Dortmund-trainer Bert van Marwijk moet aanstaande zaterdag de wedstrijd tegen Hansa Rostock winnen, anders kan de Nederlander zijn koffers gaan pakken. Dit liet Dortmund-voorzitter Rauball vandaag weten via de Duitse krant Bild.

De ploeg van de voormalig Feyenoord trainer presteert het gehele seizoen al ondermaats, en staat slechts drie punten boven de degradatiezone. Tot op heden won de ploeg slechts vier van de zestien gespeelde duels, en speelde het vijf maal gelijk. De overige zeven duels gingen allen verloren.

Afgelopen weekend had de ploeg veel krediet kunnen winnen door in eigen huis de beladen derby te winnen van Schalke '04, echter ging dit duel met 0-1 verloren. Van Marwijk moet dus het uitduel tegen de nummer 17 van Duitsland, Hansa Rostock, winnen om minimaal nog de kerst te halen.

Bron: voetbalzone.nl

Redlop

• 8961 berichten
  • 3566 stemmen

Kan die in de winterstop mooi wisselen met Neeskens!

EmDee

• 7192 berichten
  • 1417 stemmen

FX schreef:

ps. Denk net als PartyMarty dat AZ onder AJAX en PSV eindigt en waarschijnlijk ook nog onder Feyenoord.

Dat denk/hoop ik al helemaal niet.

PartyMarty

• 3165 berichten
  • 1311 stemmen

Zo, PSV kan dus weer tegengoals krijgen!

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

Wat een belachelijke westrijd gister: Valencia - Bremen. Zo weggelopen uit een jongensboek.

Jassie

• 398 berichten
  • 1095 stemmen

Tegen wie moet PSV nu in de tweede ronde?

FX

• 931 berichten
  • 685 stemmen

Jassie schreef:

Tegen wie moet PSV nu in de tweede ronde?

Op 17 december volgt de loting voor de knock-out fase van de Champions League (12:00 uur). De wedstrijden worden gespeeld op 22/23 februari en 8/9 maart 2005. Mogelijke tegenstanders voor de Eindhovenaren na vanavond: Juventus, Internazionale, Chelsea, AC Milan. daar komen er na morgenavond nog drie bij.

Bron: voetbal24.nl

PartyMarty

• 3165 berichten
  • 1311 stemmen

Hoop Chelsea. Altijd leuk als een wedstrijd een speciaal tintje heeft (Kezman, Robben tegen hun oude club, Alex tegen zijn volgende).

FX

• 931 berichten
  • 685 stemmen

Tja zonder negatief te willen doen, maar als PSV tegen een van de genoemde clubs moet, lijkt het me zeer waarschijnlijk dat ze linea recta de CL uitvliegen...Maar Chelsea zou inderdaad leuk zijn.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Underdog zullen ze zeker zien maar dat kan ook sterk in je voordeel zijn. Ik geef PSV nog wel degelijk kans. Ik zeg halve finale halen ze nog. Ik hoop het ook ten zeerste. Kan ook in voordeel zijn van Feyenoord.

FX

• 931 berichten
  • 685 stemmen

Naomi Watts schreef:

Kan ook in voordeel zijn van Feyenoord.

Hoe bedoel je?

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Nou als hun in de Champions League doorgaan, zullen ze in de competitie ook wel erg vermoeid zijn. Al verwacht ik dat ze naarmate de cometitie vordert ze al punten gaan morsen. Maar doorbekeren in de CL kan voor meer puntverlies zorgen.

FX

• 931 berichten
  • 685 stemmen

Ok, dat dacht ik al. Denk inderdaad ook dat de provincialen punten gaan morsen als ze doorgaan in de CL. Ze hebben een smalle selectie en ik vraag me af wat een druk programma doet met types als Park en Lee. Kortom: AJAX maakt nog genoeg kans op het kampioenschap

PartyMarty

• 3165 berichten
  • 1311 stemmen

Betrap ik je nu op een impliciet voordeeltje voor de godenzonen Naomi.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ach, er zijn wel wat spelers van Ajax die ik het succes gun. Sneijder en Maxwell zijn geweldige voetballers. Ik hoop gewoon dat de spanning weer terug komt in de HCE.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Dit is behoorlijk klote. Net uitnodiging gehad voor Feyenoord - PSV maar ik kon zondag niet. Beetje een down feeling nu

stinissen (crew films & series)

• 23490 berichten
  • 77006 stemmen

Ajax is... en word kampioen.

SillyWilly

• 382 berichten
  • 648 stemmen

De wens is de vader van de gedachte... en zal het altijd blijven

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2260 stemmen

Kantje boord voor Ajax.

Purmerend

• 2775 berichten
  • 3312 stemmen

En goed voor het Nederlandse en Amsterdamse voetbal.

PatrickL

• 1586 berichten
  • 2398 stemmen

Prima toch voor de UEFA-coëfficiënten. PSV, AJAX, Feyenoord, AZ overwinteren allemaal. Hoe zit het eigenlijk met Heerenveen, maken zij nog een kans?

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Heerenveen moet van Beveren winnen dan mogen ze ook overwinteren.

PartyMarty

• 3165 berichten
  • 1311 stemmen

Zo, met de billen tegen elkaar! Laat de Amsterdammers Del Piero maar een bloemetje sturen. En als Stuttgart van Zagreb wint, heeft Heerenveen aan een gelijkspel genoeg. 2-2 lijkt me een mooi streven in dat geval.

Purmerend

• 2775 berichten
  • 3312 stemmen

Oke, ajax heeft mazzel gehad, maar er werd ook een doelpunt (De Jong) onterecht afgekeurd!

EmDee

• 7192 berichten
  • 1417 stemmen

Kan aan mij liggen, maar ik vond het ook buitenspel.

En dat bloemetje voor Del Piero kan je beter aan de Turijnse keeper sturen, want hij had in de 89e minuut!!! nog een geweldige redding nodig om niet met 3-2 te verliezen.

T vreemde in de UEFA doet zich nu voor dat als je 2e in je poule wordt je tegen een nr 3 uit de CL moet, en als je 3e wordt, je tegen een nr 1 uit een andere poule moet.

Nu vraag ik me toch af, wat moeilijker is.

PatrickL

• 1586 berichten
  • 2398 stemmen

Dan hoop ik toch wel dat Feyenoord bij Basel gaat winnen, want er zijn een hoop goede ploegen derde geworden.

PartyMarty

• 3165 berichten
  • 1311 stemmen

EmDee schreef:

T vreemde in de UEFA doet zich nu voor dat als je 2e in je poule wordt je tegen een nr 3 uit de CL moet, en als je 3e wordt, je tegen een nr 1 uit een andere poule moet.

Nu vraag ik me toch af, wat moeilijker is.

Volgens mij maakt dat niet zo veel uit. De nummers 3 uit de CL zijn van een vergelijkbaar niveau als de poulewinnaars bij de UEFA. Nummer 2 en 3 uit de UEFA spelen dus tegen vergelijkbare tegenstanders en worden hopelijk allemaal uitgeschakeld. Zo hou je dus de uitgeschakelde landskampioenen/runners up en de poulewinnaars van de UEFA over, een stuntje daar gelaten. Het sterkst denkbare veld dus.

EmDee

• 7192 berichten
  • 1417 stemmen

PartyMarty schreef:

[De nummers 3 uit de CL zijn van een vergelijkbaar niveau als de poulewinnaars bij de UEFA.

3e plaats CL

Olympiakos

Dinamo Kiev

Ajax

Fenerbahçe

Panathinaikos

Shakhtar D

Valencia

CSKA Moskou

1e plaats UEFA

Feyenoord

Atl. Bilbao of Steaua Boekarest of Besiktas

Dnjepr D. of Zaragoza

Newcastle of Sporting Lissabon

Middlesborough of Partizan B.

AZ of Glasgow Rangers

Benfica of stuttgart

Ik vind er nogal verschil in zitten (enkele uitzondering daargelaten).

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2260 stemmen

Ajax heeft toch erg goed gevoetbald gisteren, jammer dat ze dat pas op het laatste moment kunnen..

Je ziet toch duidelijk het verschil van niveau ivm clubs zoals Bayern, ajax moet zich uit de naad werken voor een gelijkspel, terwijl topclubs zelfs in slechte vorm nog makkelijk een winst kunnen behalen.

Het verbaaste me gisteren echt hoe makkelijk bayern eigenlijk wist te scoren (de 2-2), het heeft ajax toch enorm veel moeite gekost om op gelijkspel te blijven.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.