• 15.963 nieuwsartikelen
  • 178.977 films
  • 12.270 series
  • 34.074 seizoenen
  • 649.095 acteurs
  • 199.245 gebruikers
  • 9.388.222 stemmen

Studio Sport

zoeken in:

FX

• 931 berichten
  • 685 stemmen

Ik voelde hem gisteren al aankomen, maar nu heeft ie zich dan toch aangediend: Het volgende binnenbrandje bij AJAX:

Koeman neemt Van der Vaart aanvoerdersband af

Rafael van der Vaart heeft z'n aanvoedersband af moeten staan aan Tomás Galásek. De maatregel volgt op de weigering van de middenvelder om in het Champions League-duel met Bayern München als linksbuiten te spelen. Ronald Koeman liet donderdag in een persbericht weten die opstelling 'teleurstellend' te vinden.

Van der Vaart liet na afloop van Ajax-Bayern München weten dat hij Koeman eerder die dag had verteld dat hij niet langer als linksbuiten wilde voetballen. De consequentie daarvan was dat de speler tegen Bayern moest beginnen op de bank.

'Ik wilde op mij eigen positie spelen omdat ik mij daar het lekkerst voel', verklaarde Van der Vaart na Ajax-Bayern. 'Dus als linkshalf of achter de spitsen. En niet als linksbuiten of als aanvaller. We hebben een goed gesprek gehad, en daarin heb ik aangegeven dat ik mij in de rol van linksbuiten niet prettig voel.'

Van der Vaart liet daarbij aantekenen dat de beslissing was genomen 'na een goed gesprek met de trainer'. Koeman zelf liet overigens evemin iets van enige boosheid of teleurstelling merken. Van der Vaart was voor hem als linkermiddenvelder of als man achter de spits nog steeds een belangrijke gegadigde voor de basis, maar, liet hij weten: 'Niet meer als hangende linksbuiten. Hij heeft duidelijk aangegeven dat hij dat niet meer wil.'

In een op dondermiddag uitgegeven persbericht laat de Ajax-coach echter weten de opstelling van zijn pupil 'teleurstellend' te vinden. De maatregel volgde prompt: Tomás Galásek neemt de aanvoerdersband van Rafael van der Vaart over.

vi.nl

PartyMarty

• 3165 berichten
  • 1311 stemmen

EmDee schreef:

(quote)

3e plaats CL

Olympiakos

Dinamo Kiev

Ajax

Fenerbahçe

Panathinaikos

Shakhtar D

Valencia

CSKA Moskou

1e plaats UEFA

Feyenoord

Atl. Bilbao of Steaua Boekarest of Besiktas

Dnjepr D. of Zaragoza

Newcastle of Sporting Lissabon

Middlesborough of Partizan B.

AZ of Glasgow Rangers

Benfica of stuttgart

Ik vind er nogal verschil in zitten (enkele uitzondering daargelaten).

Ik vind dat verschil dus reuze mee vallen. In iedere categorie zitten de net-niet-topclubs van de landen. Weliswaar is bijv. valencia of ajax de kampioen, maar dat zijn momenteel nu eenmaal niet de sterkste ploegen van hun land meer. Daar tegenover zou je ook kunnen stellen datAZ 2de staat of Newcastle vorig jaar nog door ging in de CL. Kortom, het zijn allemaal topclubs, die buitengewoon presteren of met wie het effe wat minder gaat. Maar de bottemline van mijn betoog was juist dat de nummers 2 en 3 van de UEFA zullen moeten worden uitgeschakeld door bovenstaande ploegen, en wel met het oog op het sterkste deelnemersveld.

Fiend

• 295 berichten
  • 1700 stemmen

Feyenoord met oog op PSV in 't geniep

10/12/2004 10:39

Op vrijdag en zaterdag zijn de trainingen van Feyenoord weer voor een ieder toegankelijk. Donderdagochtend gingen de deuren van de Kuip echter resoluut op slot. Met het oog op de aankomende topper met PSV werd er door de Rotterdammers in 't geniep getraind.

De trainingssessie had donderdagmorgen plaats in een lege Kuip. Reden voor de geheimzinnigheid was dat trainer Ruud Gullit in de aanloop naar PSV wat tactische zaken wilde uitproberen.

Het was voor het eerst sinds Gullit afgelopen zomer bij Feyenoord aantrad dat de ploeg een training achter gesloten deuren afwerkte.

Bron www.vi.nl[/url]

Kijk Feyenoord bang zijn voor PSV.

FX

• 931 berichten
  • 685 stemmen

En terecht! Denk dat PSV Feyenoord met grote cijfers slacht, 3 doelpunten verschil. Ben wel benieuwd of het veelgeprezen Rotterdamse aanvalsduo de veelgeprezen Eindhovense defensie kan doorbreken.

Wouter

• 18721 berichten
  • 3085 stemmen

FX schreef:

En terecht! Denk dat PSV Feyenoord met grote cijfers slacht, 3 doelpunten verschil.

Och, zoveel keren dat onderlinge ontmoetingen tussen PSV, Feyenoord en Ajax vooraf op een afslachting duidden, maar uiteindelijk bleek vaak een verassing toch mogelijk.

PSV heeft historisch moeite met Feyenoord, dus wie weet.

EmDee

• 7192 berichten
  • 1417 stemmen

Ik heb geen zin om 's morgens al vroeg naar Rotterdam te vertrekken voor een slappe 0-0.

Doelpunten wil ik zien!

stinissen (crew films & series)

• 23490 berichten
  • 77006 stemmen

Feyenoord wint 100%

Moet ook winnen............

FX

• 931 berichten
  • 685 stemmen

EmDee schreef:

Doelpunten wil ik zien!

3-3! Is wel gelukt toch?

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2260 stemmen

Ik kan niet wachten tot de samenvattingen!

stinissen (crew films & series)

• 23490 berichten
  • 77006 stemmen

Ik heb alles live gezien...canal plus

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2260 stemmen

Verwend nest!

PartyMarty

• 3165 berichten
  • 1311 stemmen

Goed voor de competitie iig!

Rujar

• 2871 berichten
  • 3816 stemmen

Zo komt Ajax weer 2 punten dichterbij PSV en loopt weer 2 punten uit op Feyenoord.

Ik denk dat Ajax nog kampioen gaat worden dit jaar....

PSV gaat steeds slechter voetballen....

kos

• 46712 berichten
  • 8868 stemmen

Neeskens

(afbeelding)

Redlop

• 8961 berichten
  • 3566 stemmen

Goddank!!!!!!!

Nou Looijen nog.

PartyMarty

• 3165 berichten
  • 1311 stemmen

Goeie smilie Kos!

timbo_

• 13116 berichten
  • 3874 stemmen

Rujar schreef:

Zo komt Ajax weer 2 punten dichterbij PSV en loopt weer 2 punten uit op Feyenoord.

Ik denk dat Ajax nog kampioen gaat worden dit jaar....

PSV gaat steeds slechter voetballen....

PSV domineerde de wedstrijd de wedstrijd toch volledig. Nee dat het wanhoopsoffensief nog slaagde was meer geluk dan iets anders. Naar mijn mening heeft PSV weer bewezen veel verder dan ajax en feyenoord te zijn op het moment. Kampioenschap ontgaat psv echt niet dit seizoen

PartyMarty

• 3165 berichten
  • 1311 stemmen

Johan Derksen geeft net aan dat Feyenoord morgen een supertransfer zal presenteren in de feyenoordkrant. Hij geeft de naam echter niet prijs, maar wel dat zowel Ajax en PSV er verschrikkelijk van zullen balen??? Kan eigenlijk alleen Landzaat verzinnen dan. Iemand anders misschien goed geinformeerd?

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2260 stemmen

We vergeten AZ..

gotti

• 14075 berichten
  • 5896 stemmen

Lijkt me sterk dat Feyenoord die kan kopen en dat Az hem kan verkopen. Adriaanse scheen er een dikke 10 tot 15 miljoen voor te vragen.

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2260 stemmen

Sorry, ik had het voorgaande bericht over het hoofd gezien, het ging erover dat men zei dat psv, feyenoord of ajax om het kampioenschap streden, daarom typte ik, we vergeten AZ..

FX

• 931 berichten
  • 685 stemmen

Feyenoord heeft geen geld voor Landzaat, die moet volgens Scheringa minstens tien miljoen opbrengen. Ik ga voor Nicky Hofs of Winston Bogarde

Rujar

• 2871 berichten
  • 3816 stemmen

we hebben het toch over een supertransfer..... landzaat vind ik geen supertransfer ik ben eigenlijk wel benieuwd wie ze bedoelen.

FX

• 931 berichten
  • 685 stemmen

Zap net iets te laat in, maar volgens mij zei Frits Barend zojuist dat het inderdaad Hofs wordt!

Rujar

• 2871 berichten
  • 3816 stemmen

whaha ja is wel aardig speler en een van de vele 'talenten' van nederland, maar om van een supertransfer te spreken gaat mij wat ver....

Gelukkig gaat hij NIET naar Ajax.

FX

• 931 berichten
  • 685 stemmen

Rujar schreef:

Gelukkig gaat hij NIET naar Ajax.

PartyMarty

• 3165 berichten
  • 1311 stemmen

Hofs?! Nauwelijks opzienbarend. Net in de kroeg was het ook het onderwerp en er rolden wat namen uit die echt opzienbarend zouden kunnen zijn, in de wetenschap dat Ajax en PSV er van zouden balen: Koné, Van Bommel, Van der Sar, Landzaat. Hoop dan toch maar dat het Hofs is.

Purmerend

• 2775 berichten
  • 3312 stemmen

Bogarde Rules!!

FisherKing

• 18696 berichten
  • 0 stemmen

Humphrey ?

kos

• 46712 berichten
  • 8868 stemmen

Of all the penalty areas in all the world, you had to walk into mine..

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.