• 15.963 nieuwsartikelen
  • 178.968 films
  • 12.270 series
  • 34.074 seizoenen
  • 649.089 acteurs
  • 199.243 gebruikers
  • 9.388.028 stemmen

Studio Sport

zoeken in:

FisherKing

• 18696 berichten
  • 0 stemmen

Rujar

• 2871 berichten
  • 3816 stemmen

John Jaakke heeft gisteravond in FC Godenzonen op AT5 niets losgelaten over de hoogte van een mogelijk bod op Angelos Charisteas.

Wel zei de voor huidige voorzitter van Ajax dat hij hoopt uit te komen met de zaakwaarnemer van de Griekse spits. Over het gerucht dat hij alleen in 4-4-2 uit de voeten zou kunnen: 'Er is goed naar hem gekeken, en garanties heb je nooit', aldus de advocaat.

Ik begrijp dus helemaal geen ene reet van deze besliissing om hem het kopen.

Afgedankt bij Werder.... kan blijkbaar niet in een 4-3-3 systeem spelen.... Bij welke griek hebben we dat meer gezien.

Wanneer kopen ze nou eens een fatsoenlijk spits.

Wat is mis met Babel... vind hem best goed spelen.

kos

• 46710 berichten
  • 8867 stemmen

Charisteas is een meer dan fatsoenlijke spits. Alleen niet voor het Ajax-systeem waarschijnlijk.

Maar welke spits is dat tegenwoordig wel?

FX

• 931 berichten
  • 685 stemmen

Rujar schreef:

Wat is mis met Babel... vind hem best goed spelen.

Ik vind hem ook best goed, alleen het knulletje is 17 jaar!Denk dat het voor hem en AJAX beter is als hij zo af en toe eens een half uurtje invalt. AJAX heeft een wat meer ervaren spits nodig, waar je een heel seizoen op kunt bouwen. Een grillige puber als nr. 1 spits is niet wat AJAX zou moeten willen.

Fiend

• 295 berichten
  • 1700 stemmen

FX schreef:

Een grillige puber als nr. 1 spits is niet wat AJAX zou moeten willen.

Bijna heel Ajax bestaat toch uit pubers.

kijkert

• 3584 berichten
  • 0 stemmen

PartyMarty schreef:

Hofs?! Nauwelijks opzienbarend. Net in de kroeg was het ook het onderwerp en er rolden wat namen uit die echt opzienbarend zouden kunnen zijn, in de wetenschap dat Ajax en PSV er van zouden balen: Koné, Van Bommel, Van der Sar, Landzaat. Hoop dan toch maar dat het Hofs is.

't is em.

(teletekst)

Wouter

• 18720 berichten
  • 3085 stemmen

Fiend schreef:

(quote)

Bijna heel Ajax bestaat toch uit pubers.

Jongens als van Basten en Kieft werden toch ook direct in het diepe gegooid?

En spitsen kopen? Daar is Ajax nog nooit echt gelukkig van geworden.

FX

• 931 berichten
  • 685 stemmen

Wouter schreef:

(quote)

Jongens als van Basten en Kieft werden toch ook direct in het diepe gegooid?

Maar die kwamen niet in een groep met een gemiddelde leeftijd van 22, 23.

Het wordt by the way volgend jaar wel een stoelendans als Neeskens, Vloet en Koeman weggaan.

Redlop

• 8961 berichten
  • 3566 stemmen

FX schreef:

Het wordt by the way volgend jaar wel een stoelendans als Neeskens, Vloet en Koeman weggaan.

Neeskens is al weg. Hopelijk verliest Dortmund een paar keer, dan mag Van Marwijk het bij NEC proberen. Lijkt me toch iemand voor een kleinere club. Net als Adriaanse.

EmDee

• 7192 berichten
  • 1417 stemmen

FX schreef:

Feyenoord heeft geen geld voor Landzaat, die moet volgens Scheringa minstens tien miljoen opbrengen. Ik ga voor Nicky Hofs of Winston Bogarde

FX is genomineerd voor de Nostradamus-award!

stinissen schreef:

Ik heb alles live gezien...canal plus

Ik ook....Kuip Rotterdam

PSV was eerste helft heer en meester en ik was diep onder de indruk van (die beer) Alex.

Het befaamde Legioen vond ik trouwens meer slechte supporters.

Het begin was geweldig, maar na de 0-2 en de 1-3, was het publiek eerst stil (terwijl ze danjuist hun ploeg aan moeten moedigen) en daarna reageerden ze hun woede op een schandalige (en onterechte) manier af op Temmink. In de 93e minuut was het echter weer koek en ei en kreeg het elftal een staande ovatie.

Bij de ludieke spreuk Temmink is een klant van Sylvie Meis, kon ik trouwens een lach niet onderdrukken.

PartyMarty

• 3165 berichten
  • 1311 stemmen

kijkert schreef:

(quote)

't is em.

(teletekst)

Idd, bewijst maar eens te meer dat die Derksen een enorme oelewapper is. Wat is hier nou opzienbarend aan? In het licht van de uitzending van gisteravond bombardeer ik Johan Derksen tot Babbelzieke Snor! En dat gebabbel is nog oninteressant ook.

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

Z'n snor ook.

FX

• 931 berichten
  • 685 stemmen

Goed nieuws voor F1-fans (er zullen er hier toch wel een paar zijn?)

Diverse sites melden het navolgende, maar dit bericht komt van f1today.nl:

Christijan Albers tekent voorcontract met Minardi

Christijan Albers heeft volgens betrouwbare bronnen een voorcontract getekend met het team van Minardi. De coureur uit Laren zou ook zijn budget inmiddels rond hebben waardoor het contract in zou gaan dat met Minardi is getekend.

Albers is uiteraard niet de enige coureur die een voorcontract heeft getekend met Minardi, andere coureurs waaronder Zsolt Baumgartner en Nicolas Kiesa hebben ook een dergelijk contract op zak. In het contract staat een bedrag wat men dient mee te nemen; als hieraan voldaan wordt zal die coureur volgend jaar racen voor Minardi. Christijan Albers lijkt de eerste coureur die hierin is geslaagd.

(...)

De sponsoren die waarschijnlijk achter het debuut van Albers staan zijn JVC, Telfort en GR8.

Een bekendmaking van het debuut van Albers bij Minardi zou ook binnenkort komen, mede omdat Stoddart al eerder heeft verteld tenminste één coureur voor Kerstmis bekend te willen maken. Of er nog een tweede coureur in de Formule 1 zal racen of testen zal mogelijk pas volgend jaar bekend zijn. Grootste kanshebber hiervoor is de Rotterdamse coureur Robert Doornbos die hoopt om zijn race-debuut bij Jordan te maken.

(...)

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Goed nieuws voor F1-fans (er zullen er hier toch wel een paar zijn?)

Ik ben F1-fan

Als één van de weinige hier volgens mij

kijkert

• 3584 berichten
  • 0 stemmen

Kai schreef:

(quote)

Ik ben F1-fan

Als één van de weinige hier volgens mij

afgelopen mei nog bij de GP Europa in Nürburg geweest, maar eigenlijk is er de laatste jaren door de Schumacher-suprematie niet veel spanning meer.

Diesel

• 9411 berichten
  • 0 stemmen

Yildirim gaat scoren tegen Beveren.

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2260 stemmen

Hopen dat Heerenveen wint.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

kijkert schreef:

(quote)

afgelopen mei nog bij de GP Europa in Nürburg geweest, maar eigenlijk is er de laatste jaren door de Schumacher-suprematie niet veel spanning meer.

Ik was het jaar daarvoor op Nürburg en een paar keer daarvoor op Spa. En idd het is jammer dat Schumi alle spannig weghoudt. Neemt niet weg dat ik Schumacher-fan ben en ik diepe bewondering voor hem heb.

kijkert

• 3584 berichten
  • 0 stemmen

Ik was het jaar daarvoor op Nürburg en een paar keer daarvoor op Spa. En idd het is jammer dat Schumi alle spannig weghoudt. Neemt niet weg dat ik Schumacher-fan ben en ik diepe bewondering voor hem heb.

Bewondering voor Schumi heb ik ook zeker, maar fan ben ik van Button.

Ik spreek overigens liever over de Schumi/Ferrari-combinatie, want hoewel ik wel overtuigd ben dat Schumi de beste is, maakt de combinatie hem tot schier onoverwinnelijk.

PatrickL

• 1586 berichten
  • 2398 stemmen

ThaMovieVoter schreef:

Hopen dat Heerenveen wint.

Zou een goede zaak zijn in ieder geval. Alleen FC Utrecht overwintert dan niet. Ik kan me niet heugen dat er zoveel Nederlandse clubs overwinterden.

herman78

• 3176 berichten
  • 1281 stemmen

Nee, 4 is een record. En dat is dus al ge-evenaard. Heerenveel kan de 5de worden.

Dit is zeer goed voor ons UEFA-coëfficiënt: we zijn Griekenland, een directe concurrent voorlopig weer voorbij.

Diesel

• 9411 berichten
  • 0 stemmen

Diesel schreef:

Yildirim gaat scoren tegen Beveren.

Niet dus. Jammer.

herman78

• 3176 berichten
  • 1281 stemmen

Ach, ze zijn door. En ze zullen er ongetwijfeld uitvliegen in de volgende ronde, maar voor Heerenveen was dit nu al een mooi Europees seizoen.

De Knip

• 1885 berichten
  • 3681 stemmen

Dramapot ja vanavond. Enige wat telt is de Europese overwintering. Die doelstelling is keurig bereikt.

PartyMarty

• 3165 berichten
  • 1311 stemmen

Er kunnen best wel leuke dingen gebeuren hoor. Heerenveen zal een groepswinnaar loten, maar dat kan best Standard Luik worden bijvoorbeeld, of Middlesbrough. De nummer 1 uit hun eigen poule hebben ze tenslotte ook verslagen. Het is denk ik niet de opzet van de UEFA, maar er zal best een stuntje tussen zitten.

FX

• 931 berichten
  • 685 stemmen

Kai schreef:

Nurburgring zou ook mijn keuze zijn, dichtbij en betaalbaar. Spa is niet te betalen en dan zit je nog met je b*llen in het gras! Bovendien zie je ze daar maar 44 (?) keer langskomen. Het plan was om vorig jaar te gaan, maar alleen als The Boss meereed, dus helaas...

Wat betreft Schumi, ach.....daar is al genoeg over gezegd.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3874 stemmen

PartyMarty schreef:

Er kunnen best wel leuke dingen gebeuren hoor. Heerenveen zal een groepswinnaar loten, maar dat kan best Standard Luik worden bijvoorbeeld, of Middlesbrough. De nummer 1 uit hun eigen poule hebben ze tenslotte ook verslagen. Het is denk ik niet de opzet van de UEFA, maar er zal best een stuntje tussen zitten.

Onderschat middlesbrough niet goede ploeg met een grote nederlandse inbreng. heeft heerenveen geen schijn van kans tegen.

Fiend

• 295 berichten
  • 1700 stemmen

De achtste finales:

PSV- AS Monaco

Real Madrid-Juventus

FC Porto-Internazionale

FC Barcelona-Chelsea

Werder Bremen-Olympique Lyon

FC Liverpool-Bayer Leverkusen

Manchester United-AC Milan

Bayern München-Arsenal

Gunstig voor PSV, maar kijk meer uit na FC Barcelona-Chelsea

Fiend

• 295 berichten
  • 1700 stemmen

Loting derde ronde UEFA Cup:

Grazer AK - Middlesbrough

SC Heerenveen - Newcastle United

FC Basel - Lille

Parma - VfB Stuttgart

Sporting Portugal - Feyenoord

Alemannia Aachen - AZ

Austria Wien - Athletic Bilbao

Partizan Belgrado - Dnjepr Dnjepropetrovsk

Valencia - Steaua Boekarest

Ajax - AJ Auxerre

CSKA Moskou - Benfica

Fenerbahçe - Real Zaragoza

Panathinaikos - Sevilla

Shakthar Donetsk - Schalke 04

Olympiakos - FC Sochaux

Heerenveen is kansloos

AZ eitje

Ajax en Feyenoord krijgen het moelijk

PartyMarty

• 3165 berichten
  • 1311 stemmen

Fiend schreef:

Gunstig voor PSV, maar kijk meer uit na FC Barcelona-Chelsea

Ik vind de volgende affiches anders ook niet mis:

Real Madrid-Juventus

Manchester United-AC Milan

Bayern München-Arsenal

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.