• 15.963 nieuwsartikelen
  • 178.985 films
  • 12.271 series
  • 34.076 seizoenen
  • 649.096 acteurs
  • 199.246 gebruikers
  • 9.388.410 stemmen

Studio Sport

zoeken in:

EmDee

• 7192 berichten
  • 1417 stemmen

EmDee schreef:

Over 10 minuten stap ik in de auto naar t westen en hoop op tijd bij De Kuip te zijn.

Ga je om 16 uur weg en mis je de aftrap tegen Hearts.

Ga je tegen 15 uur weg, kom je verdorie nauwelijks een file tegen en staan we om 17:15 uur al voor De Kuip te koekeloeren. 3 en een half uur voor de wedstrijd.

Ik stelde nog voor om een filmpje te pakken, maar ben blijkbaar de enige filmliefhebber. De rest zal wel de hele dag op feyenoordmeter.nl zitten.

Maar de wedstrijd was iig leuk en de sfeer ook goed.

De kleine groep Schalke supporters zong anderhalf uur voor de wedstrijd al zijn longen uit hun lijf en bleef dat de hele wedstrijd volhouden. Daar kan de harde kern van Feyenoord nog wat van leren.

Vreemdste moment was trouwens 2 minuten voor!!! de rust. Peter Houtman roept om dat prins Bernard is overleden. Je zag sommige spelers gewoon kijken van; wat moeten we nu?

Had toch ook wel ff in de rust gedaan kunnen worden.

GFM

• 1116 berichten
  • 1537 stemmen

Vreemdste moment was mijns inziens dat Gullit wederom Castelen, Mitiliga en Gyan opstelde...

dat deze spelers Gullit nu nog niet hebben bewezen dat ze het niveau aankunnen.....

Wel goed voor het Nederlands voetbal, ik hoop dat AZ vanavond ook tegen Glasgow indruk kan maken...

PatrickL

• 1586 berichten
  • 2398 stemmen

GFM schreef:

Vreemdste moment was mijns inziens dat Gullit wederom Castelen, Mitiliga en Gyan opstelde...

dat deze spelers Gullit nu nog niet hebben bewezen dat ze het niveau aankunnen.....

Wie moet hij anders op rechts neerzetten dan? Song of zo? En op links in de verdediging zitten ze nu ook niet echt ruim in de goede spelers. Echter wat ik niet begrijp is dat hij Basto niet opstelt. Ik kan me niet voorstellen dat hij slechter is dan Mitiliga. Castelen vond ik best behoorlijk spelen gisteren. Ik hoop dat die Braziliaanse verdediger die in januari komt goed is. Dan kan Paauwe zo snel mogelijk op de bank. De verdediging is echt om huilen. De enige goede verdediger is Saidi.

EmDee

• 7192 berichten
  • 1417 stemmen

PatrickL schreef:

Echter wat ik niet begrijp is dat hij Basto niet opstelt.

Vijf minuten na de rust is deze jongen zich gaan warmlopen. Hij zag achtereenvolgens Buffel en vlak voor t eind Smolarek invallen.

op zo'n moment had ik toch wel ff een gesprek met meneer Gullit willen hebben.

PatrickL

• 1586 berichten
  • 2398 stemmen

EmDee schreef:

(quote)

Vijf minuten na de rust is deze jongen zich gaan warmlopen. Hij zag achtereenvolgens Buffel en vlak voor t eind Smolarek invallen.

op zo'n moment had ik toch wel ff een gesprek met meneer Gullit willen hebben.

Inderdaad, compleet bespottelijk natuurlijk. Zo'n waardeloze speler als Mitiliga in het veld laten staan. Het is überhaupt bespottelijk dat hij wordt opgesteld.

PartyMarty

• 3165 berichten
  • 1311 stemmen

PatrickL schreef:

Inderdaad, compleet bespottelijk natuurlijk. Zo'n waardeloze speler als Mitiliga in het veld laten staan. Het is überhaupt bespottelijk dat hij wordt opgesteld.

Vond jou er bij die corner na een minuut of 7 ook niet best uit zien!

PatrickL

• 1586 berichten
  • 2398 stemmen

PartyMarty schreef:

(quote)

Vond jou er bij die corner na een minuut of 7 ook niet best uit zien!

Uiteraard niet, ik pleit er dan ook voor mijn naamgenoot zo snel mogelijk op de bank te gooien, mits er een behoorlijk vervanger is natuurlijk. Dus ik ben erg benieuwd naar die Bahia, een linksbenige centrale verdediger die in januari komt.

Claus

• 117 berichten
  • 968 stemmen

Hmm, een beetje laat misschien maar ik vergeet iedere keer weer dat op Moviemeter ook over voetbal geluld kan worden. Nog even over Feyenoord - FC Groningen: Kom ik (als FCG-er) al sinds 1988 in de Kuip, zo goed als al die keren netjes een plekje in het uitvak opgezocht.. Sinds 5 jaar een relatie met een Rotterdamse, Feyenoordsupportster, de eerste 3 keer van de vijf ook nog gewoon een plaatsje in het uitvak gekocht, vorig jaar echter maar es naast m'n vriendin plaatsgenomen > winst 1-2 (2 maal Drent). Onlangs dus de goede traditie maar voortgezet (wederom naast m'n vriendin op vak U) en ja hoor, alweer 1-2 (2 maal die pik van een Nevland). Jullie weten wel waar ik volgend seiozen zit.. geen uitvak meer voor mij

Maar toch.. ik win liever 3 keer op rij van Ajax dan dat ik 6 keer op rij van Feyenoord win. (RKC - Ajax 1-0, hehehe).

EmDee

• 7192 berichten
  • 1417 stemmen

Martin Drent is absoluut mijn favoriete speler in NL op dit moment.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Nog even terugkomen op vrijdag avond, na veel ophef de laatste tijd over supporters van bepaalde clubs, kon je vrijdag toch wel het ultieme supporters gebaar zien. Het was prachtig om te zien hoe Alfred Schreuder onder de klanken van "you'll never walk alone" al die knuffels kreeg van zijn supporters om aan zijn ernstig zieke dochtertje te geven. Hij kreeg zelfs zoveel knuffels dat spelers en technische-staf meehielpen de knuffels te dragen. En die oude man van RKC die mee hielp knuffels te dragen maar huilen (ik weet niet wie het was) maar dit was eindelijk televisie die supporters van voetbal clubs in het goede daglicht stelt.

PartyMarty

• 3165 berichten
  • 1311 stemmen

Ook gezien inderdaad, brok in mn keel.

EmDee

• 7192 berichten
  • 1417 stemmen

Wat een geweldige zet van Mourinho om Kezman die strafschop te laten nemen.

Die man doet echt enorm aan teambuilding.

PatrickL

• 1586 berichten
  • 2398 stemmen

Inderdaad, een hele slimme zet.

kos

• 46713 berichten
  • 8868 stemmen

EmDee schreef:

Ook mooi om te zien hoe hij Kezman na de wedstrijd even apart nam.

Goodfella

• 5091 berichten
  • 4875 stemmen

Doelpuntmaker verliest vinger na goal

Door het dolle heen was Paulo Diogo. De Zwitserse Portugees van Servette FC was zondag de uitblinker in het met 4-1 gewonnen duel bij Schaffhausen, maar moest dat wel heel duur bekopen.

Diogo besliste in de tweede helft de wedstrijd. Hij rondde een bliksemsnelle counter af en tekende voor de 3-1. Dat wilde hij vieren: de 29-jarige aanvallende middenvelder sprong de hekken in om een feestje te bouwen met zijn supporters.

Dat zal hij zich nog lang heugen. Want de pas getrouwde doelpuntenmaker bleef met zijn ring hangen aan een hek. Diogo had dat niet in de gaten, hij merkte dat pas toen hij uit de ijzeren omheining sprong.

Diogo's vinger brak af en hij verloor de bovenste twee kootjes van zijn linker ringvinger. Zelfs een spoedoperatie in een ziekenhuis bracht geen redding. Bij Servette waren dan ook weinig vrolijke gezichten te bespeuren na de toch belangrijke overwinning op de hekkensluiter.

Overigens was de scheidsrechter het niet eens met de manier waarop Diogo zijn doelpunt vierde. Nadat de speler uit het hek was gesprongen, kreeg hij ook nog een gele kaart van de arbiter vanwege te uitbundig juichen.

Vi.nl

PartyMarty

• 3165 berichten
  • 1311 stemmen

Tragisch juist!

Goodfella

• 5091 berichten
  • 4875 stemmen

Waarom?

Die gele kaart doet het 'm.

PartyMarty

• 3165 berichten
  • 1311 stemmen

Okay, sorry, dacht aan een soort leedvermaak. Vind het erg voor die jongen. Die scheids moeten ze iig voor de rest van zijn leven zijn fluit afpakken. Wat een ongelofelijke hork!

Jassie

• 398 berichten
  • 1095 stemmen

EmDee schreef:

niet gezien, wat was er gebeurd dan?

PartyMarty

• 3165 berichten
  • 1311 stemmen

Was laatste minuut en hij dirigeerde Kezman naar de stip. Daarna nam hij hem nog effe apart om hem te feliciteren. Hiermee bewijst hij Kezman duidelijk een dienst door hem er blijk van te geven hoe zeer hij er, wat Mourinho betreft, bij hoort, ondanks zijn totnogtoe tegenvallende resultaten.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Was zeker hartverwarmend om te zien.

PartyMarty

• 3165 berichten
  • 1311 stemmen

Landzaat waarschijnlijk volgend jaar bij Ajax. AZ wil Yakubu en Ajax stelt, met een bijbetaling, een spelersruil voor. Wel pas aan het einde van het seizoen dus.

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Lijkt me goede deal. Nu nog een goede spits voor de rest van dit seizoen.

EmDee

• 7192 berichten
  • 1417 stemmen

PartyMarty schreef:

Landzaat waarschijnlijk volgend jaar bij Ajax. AZ wil Yakubu en Ajax stelt, met een bijbetaling, een spelersruil voor. Wel pas aan het einde van het seizoen dus.

Aub niet, laat AZ maar 1e of 2e worden en met dezelfde spelers de Champions League instappen. Zeker weten dat ze niet troosteloos onderaan zullen eindigen, mits ze de selectie grotendeels intact houden.

PartyMarty

• 3165 berichten
  • 1311 stemmen

AZ wordt gewoon derde, achter Ajax en PSV. Is ook wel zo leuk als ze hun UEFA Cup mogen verdedigen natuurlijk.

FX

• 931 berichten
  • 685 stemmen

Dinsdag 7 december - Ook Salihamidzic geblesseerd

De lappenmand van Bayern München is ondertussen gegroeid naar een half elftal. Na Sagnol, Scholl, Görlitz, Cruz en Zickler heeft ook Salihamidzic zich gemeld in de ziekenboeg van Bayern, omdat hij in de competitie geschorst is laat hij zich nu opereren aan zijn lies.

Naast de zes die zeker afwezig zijn aankomende woensdag tegen Ajax zijn er ook nog vier twijfelgevallen, Kuffour, Kahn, Zé Roberto en Demichelis, zij hebben alle vier griep. Aangezien Bayern zich al heeft geplaatst voor de volgende ronde is het goed mogelijk dat Felix Magath, de coach van de Duitsers, het viertal spaart voor de topper tegen VFB Stuttgart aankomende zaterdag.

Bron: ajaxshowtime.com

Wie weet pakt AJAX morgen een puntje, maar veel belangrijker:

Gaat Ajax door in de UEFA-cup? Lijkt me wel toch?

ps. Denk net als PartyMarty dat AZ onder AJAX en PSV eindigt en waarschijnlijk ook nog onder Feyenoord.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ik denk dat Feyenoord nog wel kampioen wordt of tweede. Hopelijk heeft Feyenoord weer zijn traditionele bijna perfecte 2e helft van het seizoen.

FX

• 931 berichten
  • 685 stemmen

Na zo'n ontraditioneel goede start?

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Daar heb je een punt

Wouter

• 18722 berichten
  • 3085 stemmen

Zie ook niet waar het op gebaseerd was.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.