• 15.963 nieuwsartikelen
  • 178.985 films
  • 12.271 series
  • 34.076 seizoenen
  • 649.096 acteurs
  • 199.246 gebruikers
  • 9.388.579 stemmen

Studio Sport

zoeken in:

kos

• 46713 berichten
  • 8868 stemmen

Dat zijn Superboeren, PSV zijn gewoon standaard boeren

V

• 8369 berichten
  • 3370 stemmen

PSV - Arsenal 1-1

Yak

• 4950 berichten
  • 829 stemmen

V schreef:

PSV - Arsenal 1-1

En zo is het maar net.

V

• 8369 berichten
  • 3370 stemmen

Ach ja, inzicht zullen we het maar noemen

Maar ik gun het die boeren wel. Goed gespeeld tegen een matig Arsenal. Ben benieuwd hoe ver ze zullen komen.

Purmerend

• 2775 berichten
  • 3312 stemmen

Arsenal moet zich toch diep schamen, 1-1 en met nog 2 rode kaarten. En PSV gefeliciteerd op naar de finale, zodat we (Nederland) genoeg punten bij elkaar krijgen voor Europacup plaatsen. Want van PSV en natuurlijk AZ moeten we het hebben dit jaar.

FisherKing

• 18696 berichten
  • 0 stemmen

V schreef:

Maar ik gun het die boeren wel.

Schei toch eens uit met dat zielige gedoe...... Heb je geen fatsoensnormen ? Of is alles geoorloofd in voetbal ?

kos

• 46713 berichten
  • 8868 stemmen

FisherKing schreef:

Schei toch eens uit met dat zielige gedoe...... Heb je geen fatsoensnormen ? Of is alles geoorloofd in voetbal ?

Ze noemen zichzelf ook boeren hoor.

Yak

• 4950 berichten
  • 829 stemmen

kos schreef:

Ze noemen zichzelf ook boeren hoor.

En met trots. Ze hebben het geadopteerd als een geuzennaam.

stinissen (crew films & series)

• 23492 berichten
  • 77006 stemmen

Provincie boeren toch...

V

• 8369 berichten
  • 3370 stemmen

FisherKing schreef:

Bron?

Studio Sport bijvoorbeeld. Luisteren helpt!

V

• 8369 berichten
  • 3370 stemmen

Een (eindelijk) vol PSV stadion scandeert wat volkomen 'verkeerd' is. "Boeren, boeren", één van de weinige spreekkoren die het publiek bijna constant ten gehore brengt. Vind ik een prima bron hoor!! Dat één persooon het daar niet mee eens is daarentegen...

En fatsoensnormen waar het mij volgens jou aan ontbreekt??? Leg eens uit, ben erg benieuwd!

FisherKing

• 18696 berichten
  • 0 stemmen

ooh, geuzennamen, publiek, massa enzo.

Ik neem alles terug. Excusez.

FX

• 931 berichten
  • 685 stemmen

PSV heeft het gisteren uitstekend gedaan tegen een zeer matig Arsenal, twee rode kaarten en een gelijkspelletje is diep triest voor de Engelse kampioen. Maar PSV heeft erg goed gevoetbald en dat zeg ik niet vaak. Toch leuk dat ze een keer een succesje behalen in de Provincie. Ik gun het Guus en Van Raaij wel, al was het alleen maar omdat Nederland de punten hard nodig heeft. En die Alex is trouwens echt een held tussen de anti-helden....

EmDee

• 7192 berichten
  • 1417 stemmen

Voor Van Raaij vond ik t echt geweldig, die zat echt te glunderen op de TV.

PSV vond ik juist slecht op t laatst. Als je met 11 tegen 9 nog niet het verschil kunt maken, vind ik dat niet goed.

Ik denk dat lange Jan behoorlijk werd gemist gister, want die Sibon heb ik wel erg weinig van gezien. En die Alex is idd erg goed en zal binnen een jaar wel in/op Stamford Bridge zijn te bewonderen.

PartyMarty

• 3165 berichten
  • 1311 stemmen

Ja zonde was dat he, dat ze tegen 9 man niet meer durfden aan te vallen. Leverde zowaar nog gevaar op toen Henry nog een kansje kreeg. Wel okay van die Noren trouwens. Blijven gaan, ook al zijn ze uitgeschakeld. Wordt nog een flinke kluif voor Arsenal. Sowieso nog veel spanning in veel poules. Real is bijv ook nog niet zeker! Hoop stiekem dat alle bomba's het in de UEFA moeten proberen.

GFM

• 1116 berichten
  • 1537 stemmen

Misschien wint Ajax toch nog de Champions Leage dit jaar...

De clubarts van Juventus is vandaag door de rechter in Turijn veroordeeld voor 22 maanden celstraf. Dit in verband met de dopingaffaire die de club al bijna tien jaar meesleept en dat Ajax mogelijk de Champions League van '95-'96 nog kan opleveren.

Clubarts Riccardo Agricola wordt schuldig bevonden voor het afgeven van epo en ander medicamenten, die schade aan de gezondheid kunnen opleveren. De advocaat van Agricola heeft de pers inmiddels laten weten dat zijn client in beroep gaat tegen de uitspraak.

Wat de gevolgen zijn voor een eventuele Champions League voor Ajax is onbekend.

ajaxshowtime

mister blonde

• 12702 berichten
  • 5841 stemmen

niet meer dan terecht

EmDee

• 7192 berichten
  • 1417 stemmen

Net precies Newcastle tegen Everton gezien.

Absolute uitblinker was ene Kluivert. Hij strooide met passjes à la Bergkamp.

Die laatste wordt trouwens wel erg gemist bij Arsenal op dit moment.

FX

• 931 berichten
  • 685 stemmen

Dennis Bergkamp rijkste speler Premier League

De Nederlandse Arsenal-aanvaller Dennis Bergkamp is volgens het Britse tijdschrift FourFourTwo de rijkste actieve voetballer in de Premier League. Gedurende zijn achttienjarige voetballoopbaan zou hij een bedrag vergaard hebben van bijna 54 miljoen Euro.

In tegenstelling tot veel collega-voetballers geeft Dennis Bergkamp zijn geld niet uit aan dure hobby’s, maar heeft hij dit goed beheerd. Dennis Bergkamp wordt in dit klassement gevolgd door Robbie Fowler (Manchester City) die zo'n 40 miljoen Euro zou bezitten.

voetbalzone.nl

Goed voor je Dennis!

EmDee

• 7192 berichten
  • 1417 stemmen

Over het algemeen zijn vliegtickets duurder dan benzine, dus t is wel logisch.

EmDee

• 7192 berichten
  • 1417 stemmen

Over 10 minuten stap ik in de auto naar t westen en hoop op tijd bij De Kuip te zijn.

kappeuter (crew films)

• 74673 berichten
  • 5985 stemmen

Wat is daar dan?

kos

• 46713 berichten
  • 8868 stemmen

Feyenoord-Schalke.

kappeuter (crew films)

• 74673 berichten
  • 5985 stemmen

0-4

stinissen (crew films & series)

• 23492 berichten
  • 77006 stemmen

1-1 is voor beide genoeg en goed voor het Nederlandse voetbal veel plezier Emdee.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

2-1 ... Feyenoord wint wel. En van mij mogen ze, is goed voor het Nederlandse voetbal. Als Ajax, Az, Feyenoord en misschien Heerenveen overwinteren in de UEFA Cup dan hebben we het toch nog niet eens zo slecht gedaan in Europa (PSV mag de CL wel winnen dit jaar ).

Diesel

• 9411 berichten
  • 0 stemmen

Ik denk dat de Duitsers gaan winnen.

2-3

kos

• 46713 berichten
  • 8868 stemmen

*Gaap* 'is goed voor het Nederlandse voetbal', zal wel, als ze verliezen verdienen ze het gewoon, makkelijk zat. Dan moet het Nederlandse publiek maar wat meer investeren.

Maar Feyenoord is gewoon een goed uitgebalanceerde ploeg die een prima kans maakt.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

kos schreef:

*Gaap* 'is goed voor het Nederlandse voetbal'

Ook simpel zat: liever 3 Nederlandse clubs in de CL dan 2. Italiaanse clubs verdienen het zo vaak om te verliezen, maar winnen toch ...

Maar Feyenoord is gewoon een goed uitgebalanceerde ploeg die een prima kans maakt.
Dat is de laatste paar weken anders niet te zien in de competitie. Toch heb ik er, zoals al eerder aangegeven, ook wel vertrouwen in vanavond. Europees voetbal is toch altijd anders.

kos

• 46713 berichten
  • 8868 stemmen

Quido schreef:

(quote)
Ook simpel zat: liever 3 Nederlandse clubs in de CL dan 2. Italiaanse clubs verdienen het zo vaak om te verliezen, maar winnen toch ...
Een grote (typisch Nederlandse) misvatting.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.