- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport
Studio Sport
Rujar
-
- 2871 berichten
- 3816 stemmen
Ik moest wel lachen om het commentaar op TV. We moeten niet denken dat Oranje daar met 10 tegen 0 gaat winnen. Laten we maar gewoon proberen te winnen.
EmDee
-
- 7192 berichten
- 1417 stemmen
van Nistelrooij eigen kweek?!
Nee, maar ik dacht dat hij eerst verkocht was en daarna weer voor meer gekocht. 
Maar ze konden hem voor een prikkie bij Den Bosch kopen maar dat wilden ze niet. Kopen ze m een jaar later vooor heel veel meer van Heerenveen.
Wouter
-
- 18722 berichten
- 3085 stemmen
Nee, maar ik dacht dat hij eerst verkocht was en daarna weer voor meer gekocht. 
GFM
-
- 1116 berichten
- 1537 stemmen
Ajax-trainer Ronald Koeman bevestigde gisteravond in het televisieprogramma Voetbal Insite op RTL 5 dat de Tsjech Jan Koller inderdaad op het lijstje van Ajax staat en nog bovenaan ook. 'Jan Koller voldoet precies aan het profiel dat we eisen', aldus Koeman. De Marokaanse spits van Girondins Bordeaux , Marouane Chamakh, wordt niet gescout in tegenstelling tot de geruchten. De Poolse spits Marciej Zurawski wel, voor wie volgens De Telegraaf morgen een delegatie naar het nationale elftal van Polen gaat.
Ook de gescoute ex-Ajacied Nwanko Kanu kwam ter sprake: 'Hij is de ideale spits voor Ajax, omdat Kanu weet wat er gevraagd wordt als je bij Ajax in de aanval voetbalt. Alleen de vraag is, of hij nog wel zo goed is', zegt Koeman kritisch. Betweter Johan Derksen vulde cynisch aan: 'En de vraag of hij wel door de medische keuring komt'.
De trainer gaf allereerst in het programma aan dat hij zich ergert aan met name Studio Voetbal. 'Dat Hugo Borst Wesley Sneijder een sleutelhanger noemt. Jack van Gelder is geen discussieleider, hij geeft zelf ook zijn menig. Youri Mulder praat ook maar met zijn tafelgenoten mee', zegt Koeman die ook nog Johan Derksen recht voor zijn raap een draai om zijn oren gaf: 'Dat Rosales hier een pinguin wordt genoemd is ook belachelijk'.
PSV-er Mark van Bommel werd nog de vraag gesteld of hij in de winterstop naar Ajax zou kunnen gaan: 'Daar zal ik over moeten nadenken', zegt de verdedigende middenvelder, die toch kansen ziet in de overgang. Tegelijk met dit programma op RTL 5, liet Rafael Van der Vaart in FC Godenzonen op AT5 weten dat hij vond dat zijn trainer beter is gaan communiceren. 'Koeman communiceert nu veel beter met de groep', zegt de aanvoerder van Ajax. Hij plaatste zelfs een kritische nooit: 'Soms is hij te open naar media'.
Ronald Koeman moest vervolgens zelf lachen toen hij de videobeelden van AT5 zag. 'Van der Vaart gaat de laatste weken erg vooruit'. De Heemskerker maakte gisteravond openbaar dat hij zich 'prettig voelt' achter de spitsen en graag op '10' blijft spelen.
Tot slot, Koeman over de 1 op de das: 'Je moet niet alleen met de borst vooruit lopen als je bovenaan staat'.
ajaxshowtime.com
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Tot slot, Koeman over de 1 op de das: 'Je moet niet alleen met de borst vooruit lopen als je bovenaan staat'.
Daar was ik nou zo benieuwd naar. Dank je wel voor de nuttige informatie 
EmDee
-
- 7192 berichten
- 1417 stemmen
Wat staat er heerlijk veel onzin in dat stuk van Koeman.
Hij kan beter eens bij zichzelf ten rade gaan.
Rujar
-
- 2871 berichten
- 3816 stemmen
Tegelijk met dit programma op RTL 5, liet Rafael Van der Vaart in FC Godenzonen op AT5 weten dat hij vond dat zijn trainer beter is gaan communiceren. 'Koeman communiceert nu veel beter met de groep', zegt de aanvoerder van Ajax. Hij plaatste zelfs een kritische nooit: 'Soms is hij te open naar media'.
Tja wat een ventje. Gewoon te genant voor woorden.....
Fiend
-
- 295 berichten
- 1700 stemmen
PSV-trainer Hiddink praat met Nick Hofs
17/11/2004 9 :08
PSV is druk bezig met Nick Hofs. Coach Guus Hiddink ziet toekomst in de kleine middenvelder, ook al is hij van plan om de 21-jarige Arnhemmer eerst nog een jaar te verhuren. Dat laatste wil Hofs niet.
PSV-scouts volgen dit seizoen nauwgezet de prestaties van Hofs. Hiddink en de middenvelder hebben inmiddels al met elkaar gesproken over een eventuele transfer naar de Eindhovense club.
De jeugdinternational is bezig aan zijn vierde seizoen bij Vitesse, waar hij ook de jeugdopleiding doorliep. Deze competitie is hij uitgegroeid tot een van de steunpilaren van de ploeg van coach Edward Sturing. Zo scoorde hij al vijf maal en deelde hij een assist uit.
Hofs staat nog tot het einde van het huidige seizoen onder contract bij Vitesse. Hij heeft een nieuwe aanbieding gehad van de Arnhemse club en zou dat aanbod nog in beraad hebben. Maar het lijkt zeer waarschijnlijk dat hij komende zomer vertrekt. Naast PSV zouden ook andere clubs geïnteresseerd zijn, zoals FC Twente, Aston Villa en Perugia.
GFM
-
- 1116 berichten
- 1537 stemmen
Zou een prima aankoop zijn voor PSV...
FX
-
- 931 berichten
- 685 stemmen
Van Basten dubt over Oranje's middenveld
Het ziet er naar uit dat Edgar Davids woensdagavond aan de aftrap staat tijdens de kwalificatie-interland die Nederland speelt tegen Andorra. Het is nog niet duidelijk wat voor opstelling bondscoach Marco van Basten prefereert.
(...)
De inzetbaarheid van Davids blijkt voor Van Basten zeer belangrijk voor het maken van de opstelling. 'De beschikbaarheid van Davids speelt een grote rol in de manier waarop we willen spelen. Duidelijk is in ieder geval dat we het er nog niet over eens zijn hoe we het middenveld invullen.' Speelt Davids dan zal Oranje waarschijnlijk met de punt naar voren spelen, ontbreekt de international van Internazionale dan ligt de keuze voor de hand voor een middenveld met de punt naar achteren.
Over de aanvalslinie heeft Van Basten geen twijfels, afgaande op de trainingen: Kuijt op rechts, Robben op links en Van Nistelrooy in het midden. En in de defensie zijn de plaatsen van Van der Sar, Melchiot, Cocu en Van Bronckhorst zeker, en komt Ooijer, dan wel Boulahrouz in aanmerking voor de overgebleven plek. Op het middenveld trainde Davids met Landzaat en Sneijder.
Vermoedelijke opstelling: Van der Sar; Melchiot, Ooijer, Cocu en Van Bronckhorst; Landzaat, Sneijder en Davids; Kuijt, Van Nistelrooy en Robben.
vi.nl
Ik kan me hierin wel vinden, alleen dat we op het middenveld met de punt naar achteren moeten gaan spelen als Davids niet meedoet, lijkt me lulkoek. We hebben Andorra als tegenstander, niet Brazilie. Van Basten moet Van Galen trouwens halverwege brengen, zou me niks verbazen als hij -samen met Robben- spelmaker van vanavond wordt...
Ik waag me aan een voorspelling: 0-4
Jassie
-
- 398 berichten
- 1095 stemmen
Ik vind die vermoedelijke opstelling ook wel ok. Het is idd onzin om met de punt naar achteren te spelen. Jammer alleen dat Makaay niet vooraan staat.
Voorspelling 0-3
Fiend
-
- 295 berichten
- 1700 stemmen
zou wel leuk zijn een 0-3, hoop in iedergeval dat ze winnen
PartyMarty
-
- 3165 berichten
- 1311 stemmen
Voorspelling 0-3
Profetisch!!! Kun je de volgende keren wat optimistischer zijn?! 
stinissen (crew films & series)
-
- 23492 berichten
- 77007 stemmen
Ronald Koeman bekijkt Angelos Charisteas
18/11/2004 13:26
Ajax blijft naarstig op zoek naar versterking. Coach Ronald Koeman bekeek woensdagavond in Griekenland persoonlijk de verrichtingen van Angelos Charisteas. Ruud Krol scoutte in Parijs.
Koeman zag Charisteas (24) twee keer scoren in het WK-kwalificatieduel met Kazachstan. De Grieken wonnen met 3-1. Charisteas zit op een zijspoor bij Werder Bremen en wil ondanks een contract tot medio 2006 graag weg. Bij Werder verdient de spits van de Europees kampioen echter een hoog salaris.
Krol lette in Stade de France bij Frankrijk-Polen (0-0) extra op twee spelers: Wisla Kraków-aanvaller Maciej Zurawski en Grodzisk-middenvelder Sebastian Mila. Volgens berichten in de Poolse media zou ook Zurawski's clubgenoot Tomasz Frankowski zich mogen verheugen in de belangstelling van Ajax.
Bron VI
PartyMarty
-
- 3165 berichten
- 1311 stemmen
Tuurlijk! Ajax heeft met Machlas en Anastasiou louter goede ervaringen met Griekse spitsen! Ben overigens wel weer voor hoor, net als bij de vorige 2. 
Rujar
-
- 2871 berichten
- 3816 stemmen
3 maal is scheepsrecht
Weinig vertrouwen in. Leuk zo’n afdankertje van een (sub)topclub waar je weer helemaal blauw aan betaald. Koeman volgend jaar toch weg. En wie verdwijnt dan weer naar de bank….. jazeker, de best betaalde spelers.
PartyMarty
-
- 3165 berichten
- 1311 stemmen
Leuk zo’n afdankertje van een (sub)topclub waar je weer helemaal blauw aan betaald.
Nou ja, de kampioen van Duitsland, netjes tweede in de CL poule (9 uit 4) en hijzelf Europees kampioen. Beetje lullig om dan nog als afdankertje of als subtopper gezien te worden.
Wouter
-
- 18722 berichten
- 3085 stemmen
Huren tot het einde van het seizoen lijkt me een realistischere optie. Kunnen alle partijen aan profiteren.
EmDee
-
- 7192 berichten
- 1417 stemmen
Nou ja, de kampioen van Duitsland, netjes tweede in de CL poule (9 uit 4) en hijzelf Europees kampioen.
Alleen bij dat laatste feit heeft hij een grote invloed gehad. Bij Werder speelt hij niet zo vaak.
Toch vind ik t wel een goede spits (voor Ajax).
En voetballers (ver)huren moeten ze per direct afschaffen, bah!
Purmerend
-
- 2775 berichten
- 3312 stemmen
Voetbalzone.nl meldt dat misschien Arveladze (31) terugkomt. 96 wed - 55 doelpunten. Zo komen er steeds meer namen in het geruchtencircuit.
Purmerend
-
- 2775 berichten
- 3312 stemmen
Iedereen in de wereld had deze uitslag voorspeld!
Juve-Ajax ........
FisherKing
-
- 18696 berichten
- 0 stemmen
Als ik in Turijn woonde zou ik ook niet gegaan zijn 
GFM
-
- 1116 berichten
- 1537 stemmen
Wat een verschrikkelijke wedstrijd gisteren!! Je voelt al dagen dat het zou kunnen gaan gebeuren, de wedstrijd begint en je denkt "Het zal toch niet weer..." en ja hoor amper 15 minuten later ligt de bal alweer in het netje.....
En de wedstrijd die zich dan laat zien is er een van absolute superioriteit, Juve die op halve kracht Ajax onder de duim houdt, auw!! heel naar om te zien als Ajacied...
Wat een aparte ploeg is Juve, de hele wedstrijd de bal rondspelen en Ajax geen enkel moment in de wedstrijd laten komen... Het is niet mooi, maar wel een prestatie van topformaat..
In Nederland is dit soort voetbal een doodzonde, want hier moet het mooi zijn, de voetbalcultuur in Italie is anders, daar moet resultaat behaald worden, waar je (internationaal) resultaat mee boekt blijkt wel uit verleden en heden.....
Nu beseft Ajax wel wat ze hebben weggegeven tegen Maccabi, tegen juve kan je gewoonweg niet winnen, hopen op een (weer) een 1-0 van Juve over 2 weken en Ajax speelt Uefa-cup en dat is waar ze thuishoren dit jaar want in de CL heeft dit Ajax helemaal niets te zoeken...
EmDee
-
- 7192 berichten
- 1417 stemmen
6700 toeschouwers in een stadion waar zo'n 80.00 man inpassen.
Als Juventus had ik dan een mooi klein stadionnetje in Turijn opgezocht. (Als dat mag van de UEFA)
FX
-
- 931 berichten
- 685 stemmen
Gisteren was inderdaad een verwachte nederlaag. Ik heb zelden zo berust in een nederlaag. De tweede helft van de tweede helft bestond voor mij dan ook grotendeels uit het nuttigen van bier en louter staren. Had het idee dat ook AJAX berustte in de stand. Heel zakelijk van de mat getikt.....
(overigens had de laffe scheids wel 2 rode kaarten moeten geven)
Vanavond dan maar hopen dat de Boeren een acceptabel resultaat neerzetten, maar ik heb er een hard hoofd in.
FisherKing
-
- 18696 berichten
- 0 stemmen
Voetbalt De Graafschap vanavond ??
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.