• 15.963 nieuwsartikelen
  • 178.985 films
  • 12.271 series
  • 34.076 seizoenen
  • 649.105 acteurs
  • 199.248 gebruikers
  • 9.388.662 stemmen

Studio Sport

zoeken in:

Purmerend

• 2775 berichten
  • 3312 stemmen

Ze moeten gewoon weer een onbekende speler halen met veel potentie. Zoals met Ibrahimovic, Litmanen en ga zo maar door.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Als het zo makkelijk was.

Diesel

• 9411 berichten
  • 0 stemmen

Zo makkelijk is het idd niet.

Rujar

• 2871 berichten
  • 3816 stemmen

Purmerend schreef:

Ze moeten gewoon weer een onbekende speler halen met veel potentie. Zoals met Ibrahimovic, Litmanen en ga zo maar door.

Ja. Maar probleem van Ajax is altijd dat ze de spelers weer klaarstomen voor het 'echte' werk. Zodra ze eindelijk eens goed gaan ballen kunnen ze alweer vertrekken.

Geef mij maar iemand (op dit moment dan) waarvan je reeds weet wat hij allemaal kan.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Rujar schreef:

(quote)

Ja. Maar probleem van Ajax is altijd dat ze de spelers weer klaarstomen voor het 'echte' werk. Zodra ze eindelijk eens goed gaan ballen kunnen ze alweer vertrekken.

Geef mij maar iemand (op dit moment dan) waarvan je reeds weet wat hij allemaal kan.

Helemaal mee eens, en haal je dan toch een talent zorg dan dat hij er rustig in kan komen via jong Ajax. En stoom hem dan klaar voor het "echte" Ajax.

Wouter

• 18722 berichten
  • 3085 stemmen

Rujar schreef:

(quote)

Die kan Ajax niet betalen. Aankomen met enige faam zijn nimmer succesvol gebleken bij Ajax.

Rujar

• 2871 berichten
  • 3816 stemmen

Kijk net (Voetbal Inside) een interiew met Van Bommel en er werd gevraagd of hij bij Ajax wil spelen na de winterstop.

Aan zijn reactie te zien wil hij wel.

Zijn woorden waren : Als Ajax met een goed bod komt zal ik er zeker over nadenken.

Lijkt mij een enorme aanwinst.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Heb het net ook gehoord maar ik kan haast niet geloven dat het ook daadwerkelijk zo ver komt.

Purmerend

• 2775 berichten
  • 3312 stemmen

Van Bommel naar Ajax, wat voor een uitdaging is de Nederlandse competitie nog voor die man. Hij had al lang en breed in het buitenland moeten zitten, die gaat NOOIT naar ajax. Ook al is hij van harte welkom!

Wouter

• 18722 berichten
  • 3085 stemmen

Een paar maanden geleden zei hij nog niet naar Ajax te willen. Lijkt dus wel degelijk een mogelijkheid dan.

Fiend

• 295 berichten
  • 1700 stemmen

nee, dat is een stap terug in zijn carriere als hij na ajax gaat

Wouter

• 18722 berichten
  • 3085 stemmen

Sure. Nee, ik vermoed dat er wel een Europese aardige club hem uiteindelijk meer salaris zal bieden.

Rujar

• 2871 berichten
  • 3816 stemmen

Van Bommel naar een top club buiten Nederland. Ik zie het niet zo snel gebeuren. Zal dan wel iets worden van Charlton Athletic. Leuk hoor om in Engeland te voetballen, maar je voetbal voor geen enkele prijs. Als er geen serieuze ploeg is ga dan naar Ajax. Heb je in ieder geval toch nog in je carriere bij een echte top club gevoetbald.

Als hij dan toch vertrekt naar een matig club is het alleen voor geld (wel begrijpelijk overigens) maar hij moet niet gaan lullen over sportieve aspiraties

Fiend

• 295 berichten
  • 1700 stemmen

Rujar schreef:

Als er geen serieuze ploeg is ga dan naar Ajax. Heb je in ieder geval toch nog in je carriere bij een echte top club gevoetbald.

geloof je er zelf in :S

Wouter

• 18722 berichten
  • 3085 stemmen

Hij kost niks, dus ik zie nog wel een aardige club aankloppen.

Rujar

• 2871 berichten
  • 3816 stemmen

Fiend schreef:

(quote)

geloof je er zelf in :S

Ik hoop het wel. Ik denk dat hij wel de aangewezen persoon is om de kar te trekken.

En een leuke bijkomstigheid is dan dat hij bij PSV vandaan komt.

Ha lekker die lange neus naar PSV.

Fiend

• 295 berichten
  • 1700 stemmen

het ging me eigenlijk meer om: "echte top club".

EmDee

• 7192 berichten
  • 1417 stemmen

Rujar schreef:

Ha lekker die lange neus naar PSV.

waarom zou hij dat doen?

GFM

• 1116 berichten
  • 1537 stemmen

Ik geloof niet dat van Bommel gaat komen, ook omdat Bayern en Real interesse hebben getoond...

De man geeft al jaren aan naar het buitenland te willen, en met in je achterhoofd dat de gemiddelde Engelse/Spaanse/Italiaanse middenmoter 3 keer meer betaald dan Ajax acht ik de kans op Van Bommel zeer klein...

Ik zou me richten op Landzaat, die wil zeker wel komen.....

Daarnaast word zelfs ik als Ajax-supporter een beetje moe van al de geruchten, er is geen modale speler in het Europese voetbal die onderhand niet in verband is gebracht met Ajax....

Rujar

• 2871 berichten
  • 3816 stemmen

Leuk Landzaat. Dat zou echt weer wat voor Ajax zijn. Wel een goeie voetballer. Maar is ook weer eigen kweek waar je niks aan verdiend hebt maar uiteindelijk wel weer flink voor moet gaan dokken.

GFM

• 1116 berichten
  • 1537 stemmen

Dat is zeer zeker jammer, maar afgezien van dit feit vind ik hem wel een meer haalbare optie dan Van Bommel...

Daarnaast heeft Landzaat Van Bommel de laatste wedstrijd ook nog uit de basis van Oranje gebald...

PartyMarty

• 3165 berichten
  • 1311 stemmen

Landzaat én Van Bommel, makkelijk te betalen als we Sneijder verkopen!

Rujar

• 2871 berichten
  • 3816 stemmen

We hebben geld van Zlatan ook nog op zak.........

Fiend

• 295 berichten
  • 1700 stemmen

het probleem is dat niemand bij ajax wil spelen

EmDee

• 7192 berichten
  • 1417 stemmen

Rujar schreef:

Maar is ook weer eigen kweek waar je niks aan verdiend hebt maar uiteindelijk wel weer flink voor moet gaan dokken.

Zo ging het PSV ooit met Van Nistelrooij en in de toekomst wellicht met Huntelaar.

Wouter

• 18722 berichten
  • 3085 stemmen

Rujar schreef:

We hebben geld van Zlatan ook nog op zak.........

Maar op de een of andere manier is dat geld voor transfers. We hebben het nu over salariseisen.

Wouter

• 18722 berichten
  • 3085 stemmen

EmDee schreef:

(quote)

Zo ging het PSV ooit met Van Nistelrooij en in de toekomst wellicht met Huntelaar.

van Nistelrooij eigen kweek?!

kappeuter (crew films)

• 74673 berichten
  • 5985 stemmen

Nope. Uit mijn hoofd: FC Den Bosch -> SC Heerenveen - PSV

PartyMarty

• 3165 berichten
  • 1311 stemmen

Nooit Gedacht (Geffen), Margriet, TOP (beiden oss) en toen Kappeuters rijtje!

Fiend

• 295 berichten
  • 1700 stemmen

Morgenavond Andorra - Nederland, hopen dat nederland nu wel hun plicht doen en gewoon wint.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.