- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport
Studio Sport
EmDee
-
- 7192 berichten
- 1417 stemmen
Bij Groningen snapte ik er ook nooit wat van dat PSV uitgerekend Robben kocht voor zoveel geld.
Ik heb hem behoudens enkele wedstrijden werkelijk nooit wat fatsoenlijks zien doen. Blijkbaar zijn er binnen topclubs mensen die er iets meer kijk op hebben
Die jongens worden al op zeer vroege leeftijd gescout.
Maar ik kan me een wedstrijd herinneren Twente - Groningen aantal jaren terug waar een heel jong buitenspelertje hele mooie dingen liet zien.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Castelen blijft een geweldige speler. AL ben ik het ook oneens over dat hij een uitstekende voorzet heeft dat is juist zijn mankement. Ik zie ook liever een rechtsmidden/rechtsbuiten die de man op zoekt en niet steeds naar binnen wil snijden (ik zoek types als: Joaquin, Vicente, Etxeberria, Cristiano Ronaldo). Maar castelen heeft snelheid, goede acties dus hij is zeker te accepteren. Al vind ik de voorzet van Cong-Gug Song echt subliem. Die jongen wordt erg onderschat omdat hij wat zwakke momenten heeft maar zijn voorzet is heel goed.
EmDee
-
- 7192 berichten
- 1417 stemmen
Bron: VI
En die supporters worden niet berispt? 
GFM
-
- 1116 berichten
- 1537 stemmen
Maar die kennissen van je zien het vast beter dan Gullit, van Basten en eigenlijk de complete technische staf van Feyenoord en het Nederlands elftal. Sorry dat ik even om je reactie moest lachen 
Maakt niet uit, ik hoop dat feyenoord hem zondag ook opsteld, imo wordt feyenoord dan zwakker, maar als jij het anders ziet, prima!!
FX
-
- 931 berichten
- 685 stemmen
Het meedoen van Romeo Castelen in de klassieker Ajax-Feyenoord, komende zondag in de Arena, staat nog allerminst vast. De Rotterdamse aanvaller keerde woensdag wél weer terug op het trainingsveld, nadat hij vorige week tegen Ferencváros een hamstringblessure had opgelopen.
Castelen vielen tijdens het UEFA Cup-treffen in Boedepest in de tweede helft uit, waarna hij werd vervangen door Thomas Buffel. De thuiswedstrijd tegen NAC Breda moest hij afgelopen zondag al missen.
Of Castelen fit genoeg zal zijn voor de kraker met Ajax in Amsterdam, valt dus nog te bezien. 'Dat zullen de komende dagen uitwijzen', aldus clubarts Robbart van Linschoten op de website van Feyenoord.
vi.nl
Er is dus nog hoop GFM

boondock
-
- 208 berichten
- 722 stemmen
Castelen speelt heerlijk onbevangen. Voert z'n acties soms wat te ver door, moet uiteraard nog wel wat leren, maar bewijst bij een Nederlandse topclub nu al geregeld tot de betere spelers te behoren. Hij heeft snelheid, een goede actie, een meer dan uitstekende voorzet en ook nog scorend vermogen. Maar die kennissen van je zien het vast beter dan Gullit, van Basten en eigenlijk de complete technische staf van Feyenoord en het Nederlands elftal. Sorry dat ik even om je reactie moest lachen 
Castelen is een typische buitenspeler, maar alleen door snelheid wordt castelen zo de hemel in geprezen. Hij heeft dan 4 keer gescoord in de competitie, hij mist er ook genoeg. Heeft weinig techniek, kan alleen zijn tegenstander hard voorbij hollen en dan balletje voorgeven. Maar goed, zulke mensen moeten er ook zijn..
FX
-
- 931 berichten
- 685 stemmen
Zondag zit deze jongen in vak 404 te kijken naar dé klassieker van Nederland 
EmDee
-
- 7192 berichten
- 1417 stemmen
Spakenburg ttegen IJsselmeervogels is toch pas geweest?
GFM
-
- 1116 berichten
- 1537 stemmen
De daagjes van Wiljan Vloet zijn geteld....
Roda JC-trainer Wiljan Vloet heeft de ergernis op de hals gehaald van de spelersgroep, die een strafmaatregel voor de blamage tegen Go Ahead Eagles naast zich neerlegt.
Vloet legde de schuld van het bekerdebacle vooral bij de spelers, die hem, de club en de fans in de steek hadden gelaten. 'Ik voel me zo vernederd. Helemaal gebroken. Normaal hou ik mijn kritiek buiten de pers, deze keer niet.'
Als boetedoening achtte de coach het noodzakelijk dat de spelers de meegereisde supporters schadeloos te stellen. Dat is slecht gevallen bij de spelersgroep, die vooralsnog weigert de strafmaatregel te volgen.
vi.nl
PartyMarty
-
- 3165 berichten
- 1311 stemmen
Ach, het is maar hoe je het bekijkt. Co wordt nu als de held van het trainersgilde gezien en die liet zijn spelers paaseieren zoeken of naar huis lopen. Zo kan het Vloet natuurlijk ook vergaan. 
GFM
-
- 1116 berichten
- 1537 stemmen
Newsflash...
Goal.com’s Italian edition is revealing that Stefano Fiore and Andy Van der Meyde could swap clubs during the January transfer window.
The Valencia midfielder will almost surely leave the Spanish club in January following the recent row he had with boss Claudio Ranieri, who has utilized the former Lazio player very little in the past weeks.
Fiore is also a favorite of Inter boss Roberto Mancini, who knows Fiore very well from his two year Lazio reign.
On his part Van der Meyde is failing to consistently impress in the Italian Serie A, and would be open to move away from Inter. Valencia could be an ideal destination for the Dutchman, as he would be guaranteed a sure starting role In addition,. Los Ches desperately need a wing with his characteristics.
En Rijkaard gaat lekker in Barca
Loonsverhoging voor Rijkaard 2004-11-11 15:46:46
FC Barcelona-coach Frank Rijkaard wordt beloond voor zijn goede prestaties van de afgelopen tijd. De Amsterdammer heeft een loonsverhoging van 20 procent gekregen. De oud-Ajacied zou nu 1,2 miljoen euro op jaarbasis verdienen.
Rijkaard tekende 1,5 jaar geleden een driejarig contract bij de Catalaanse club. Het lukte hem om Barca weer 'aan het voetballen' te krijgen. De jaren daarvoor, onder meer met Louis van Gaal, waren weinig succesvol. Barca staat in de competitie ongeslagen bovenaan; na 10 duels staan ze 7 punten voor op nummer twee Real Madrid. Op 21 november staat FC Barcelona - Real Madrid op het programma
voetbal24.nl
The swap would be even, meaning no team would need to dish out cash to complete the transfer.
EmDee
-
- 7192 berichten
- 1417 stemmen
Ach, het is maar hoe je het bekijkt. Co wordt nu als de held van het trainersgilde gezien en die liet zijn spelers paaseieren zoeken of naar huis lopen. Zo kan het Vloet natuurlijk ook vergaan. 
Maar naar huis laten lopen pak je ze heel wat meer mee dan een betaling die voor de voetballers een schijntje is.
FX
-
- 931 berichten
- 685 stemmen
Louis van Gaal heeft de clubs voor het uitkiezen
Met de vorige maand bij Ajax opgestapte technisch directeur Louis van Gaal hoeft niemand medelijden te hebben. De Amsterdammer heeft de topclubs namelijk voor het uitzoeken. 'Er is volop interesse', aldus Van Gaal.
'Er is na mijn vertrek bij Ajax een aantal serieuze aanbiedingen binnengekomen', zo liet donderdag in Tilburg weten. 'Allemaal uit het buitenland. Wanneer ik weer aan de slag ga, kan ik niet zeggen. Dat kan volgende week zijn, maar ook over drie jaar.'
Van Gaal was in Tilburg om een praatje te houden over het Jeugd-WK, dat in 2005 in Nederland wordt gehouden. 'Werken met een nationale jeugdploeg is het mooiste wat er is', aldus Van Gaal, die vrijwel uitsloot dat hij in Nederland ooit nog als trainer aan de slag zou gaan.
vi.nl
GFM
-
- 1116 berichten
- 1537 stemmen
Ik denk dat ik ook maar een trainerscursus ga volgen....
Dat is volgens mij het enige metier waar je meerdere malen mag falen en ontslagen worden, en dan kan je nog carriere maken....
EmDee
-
- 7192 berichten
- 1417 stemmen
Zo denk ik ook, GFM.
Ben toevallig afgelopen maandag begonnen met een trainerscursus. 
petey
-
- 1901 berichten
- 3828 stemmen
shit 1-1, lekker voor PSV (dat nu waarschijnlijk op de sloffen kampioen wordt) en de verrassing van dit jaar AZ (zie ik toch niet ver komen in de voorronde Champions League)
stinissen (crew films & series)
-
- 23492 berichten
- 77007 stemmen
Jezus wat een vertrouwen in Ajax ze komen nog wel terug hoor, en PSV komt ook nog wel in een dip.
kos
-
- 46713 berichten
- 8868 stemmen
Hadden we ooit niet eens afgesproken geen spoilers te plaatsen voor Studio Sport of zo 
GFM
-
- 1116 berichten
- 1537 stemmen
Hadden we ooit niet eens afgesproken geen spoilers te plaatsen voor Studio Sport of zo

Kom net uit het stadion, eindelijk weer eens sfeer en beleving!!
Ajax was zeker de betere, alleen werd het gemis van een echte afmaker werd eens te meer duidelijk...
Yannis is een goede speler voor een middenmoter, maar bij Ajax komt hij qua snelheid, handeling/techniek en scoringsvermogen kilometers te kort....
Rosales wederom Man of the Match, wat is die vent een revelatie!! Prachtige goal en hij speelde Mitiliga compleet zoek!!
Dit geeft vertrouwen...
psv wordt inderdaad op de slofjes kampioen...
ik vind trouwens alle hosanna voor feyenoord zwaar overdreven, ze maakte een fletse indruk en Castelen is een zege voor de tegenstander, die heeft werkelijk weer geen bal geraakt!!
Wouter
-
- 18722 berichten
- 3085 stemmen
Als ik dit Feyenoord zie, snap ik niet dat we vier punten achterstaan....
gotti
-
- 14075 berichten
- 5896 stemmen
Het was inderdaad niet best. Ajax had veel meer verdient.
FX
-
- 931 berichten
- 685 stemmen
Viel me op dat Feyenoord vooral defensief erg zwak is, spelers als Gyan en Mtiliga lijken wel ingehuurd om niets anders te doen dan de bal over de zijlijn te spelen. Castelen heeft in mijn ogen bewezen (nog?) ernstig tekort te schieten voor het Nederlands elftal.
Alle hosanna voor F'noord is inderdaad zwaar overdreven, want tegen tegenstanders van het niveau Utrecht, AZ, Ajax hebben ze gefaald.
Dit geeft mij weer hoop voor AJAX, maar dan moet er in de winterstop echt een spits komen want Yannis is echt dramatisch 
pascal83
-
- 2736 berichten
- 2482 stemmen
Castelen heeft in mijn ogen bewezen (nog?) ernstig tekort te schieten voor het Nederlands elftal.
Buiten vd Meyde is er toch echt geen betere rechtsbuiten in Nederland (Yilidirim wilt voor Turkije uitkomen ... helaas).

Als aanspeelpunt fungeert hij wel naar behoren, helaas is doelpunten maken niet zijn ding. Maar hij laat anderen wel beter spelen, in tegenstelling tot een Sonck.
Hopelijk haalt AJAX een jong talent als bijvoorbeeld Huntelaar, met als enige kanttekening dat hij dan wel minstens een halfjaar de tijd moet krijgen om zich aan te passen.
kos
-
- 46713 berichten
- 8868 stemmen
Als aanspeelpunt fungeert hij wel naar behoren, helaas is doelpunten maken niet zijn ding. Maar hij laat anderen wel beter spelen, in tegenstelling tot een Sonck.
FX
-
- 931 berichten
- 685 stemmen
Hopelijk haalt AJAX een jong talent
Ik heb liever een wat meer ervaren speler, jong talent genoeg. Een speler als Kluivert zou fantastisch zijn, maar wat dacht je van:
'Ajax hoopt op terugkeer Nwanko Kanu'
Nwankwo Kanu is dé spits waarnaar Ajax op zoek is, zo meldt De Telegraaf. De Nigeriaan moet bij de Amsterdamse club het spitsenprobleem oplossen, dat is ontstaan sinds de verkoop van Zlatan Ibrahimovic aan Juventus. Zondag bekeken Ajax-scouts hem tijdens het duel met Middlesbrough (1-2 verlies).
De 28-jarige ex-Ajacied speelt sinds dit seizoen bij West Bromwich Albion, waarvoor hij in dertien competitiewedstrijden twee keer scoorde. In Birmingham is men zeer te spreken over Kanu, die wordt geroemd om zijn toewijding en werklust.
Maar Kanu zelf zou bij The Baggies niet meer zo gelukkig zijn, omdat hij het niet eens is met het ontslag van coach Gary Megson. Sindsdien suggereren de Britse media dat er een tussentijdse transfer naar een andere Engelse club of eventueel naar Spanje in het verschiet ligt.
Megsons opvolger Bryan Robson liet vorige week nog weten niet van plan te zijn de speler te verkopen. 'We willen dat Kanu blijft. Hij is een speler met veel kwaliteit. Laat ik het zo zeggen: het zal een hele smak geld kosten voor eenieder die geïnteresseerd is in hem.'
Kanu begon zijn Europese profcarrière bij Ajax, waar hij in het seizoen 1993/94 belandde. Hij kwam 54 competitieduels in actie en scoorde daarin 25 keer.
vi.nl
kos
-
- 46713 berichten
- 8868 stemmen
Iemand die misser van Kanu dit weekend nog gezien? Ik hoop voor Ajax dat hij wat beter in vorm raakt dan dit.
Wouter
-
- 18722 berichten
- 3085 stemmen
Klopt. Plus zelf scoren.
Wouter
-
- 18722 berichten
- 3085 stemmen
Ik heb liever een wat meer ervaren speler, jong talent genoeg. Een speler als Kluivert zou fantastisch zijn, maar wat dacht je van:
'Ajax hoopt op terugkeer Nwanko Kanu'
Krijgen we dat weer. Dit bericht is er elk jaar weer.....
Aha. Een kink in de kabel.
Wouter (weet dat ie toch weer niet komt)
PartyMarty
-
- 3165 berichten
- 1311 stemmen
Beetje vreemd dat ze na het drama van Kone (hartpatient of voormalig hartpatient) iemand met een dubieuze rikketik op het oog hebben. Ik bedoel, dat weten ze toch nog wel?
pascal83
-
- 2736 berichten
- 2482 stemmen
Kanu is aan het eind van het seizoen wel transfervrij, maar met zijn verleden ...
Maar ik zie hem persoonlijk wel liever komen dan een (veels te dure) Koller.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.