• 15.963 nieuwsartikelen
  • 178.995 films
  • 12.271 series
  • 34.076 seizoenen
  • 649.163 acteurs
  • 199.255 gebruikers
  • 9.388.968 stemmen

Studio Sport

zoeken in:

stinissen (crew films & series)

• 23493 berichten
  • 77009 stemmen

Ik ook ik zit op oost, fijne wedstrijd .

GFM

• 1116 berichten
  • 1537 stemmen

kos schreef:

(quote)
Er zijn veel momenten dat ik denk dat dit juist ondanks de Nees is gelukt.

Leg uit.....

GFM

• 1116 berichten
  • 1537 stemmen

stinissen schreef:

De nieuwe spits van Ajax Marouane Chamakh?

Gelukkig heeft Ajax al aangegeven diep in de buidel te willen tasten (12 miljoen hoorde ik al).....

Het is toch niet echt slim van Ajax om dit tijdens de onderhandelingen al aan te geven, zo vraagt met toch juist de hoofdprijs??.....

Na De Ridder/Soetaers....

Ook Escude dreigt met vertrek (06-11)

Julien Escude heeft tegenover de camera`s van Tv Noord-Holland aangegeven ontevreden te zijn met zijn huidige situatie bij Ajax. De Franse verdediger liet weten in de winterstop te zullen vertrekken indien hij niet tot spelen toekomt de komende weken. Escude liet verder weten dat hij nog geen aanbiedingen heeft gehad, maar dat zijn voorkeur toch uitgaat naar een terugkeer naar Frankrijk....

PartyMarty

• 3165 berichten
  • 1311 stemmen

Heb nog niet de indruk dat het lek boven is, ondanks de makkelijke overwinning. Wat was Willem II slecht zeg. Wel leuk voor Rosales, misschien dat ie nu eindelijk los komt. Van der Vaart was echt erg goed trouwens, ook goed om te zien. Blijf me trouwens ook steeds verbazen over AZ, wat een mooi team is dat geworden zeg!

EmDee

• 7192 berichten
  • 1417 stemmen

Je speelt met je team de laatste weken mooi voetbal en scoort ook veel. Je moet tegen een topclub wat op dit moment meer een tobclub is.

Je past je opstelling en zelfs je speelwijze aan terwijl je tegenstander vooral verdedigend niet goed in elkaar steekt.

Dan ben je imho wel ontzettend stom bezig als coach, Maaskant!

PartyMarty

• 3165 berichten
  • 1311 stemmen

Zo maar eens horen wat ie te zeggen heeft idd. Hij zit bij Jack over een kwartiertje.

moviefreak#1

• 14390 berichten
  • 25173 stemmen

Ajax heeft interresse in Ali Boussabon ??? Nou, laten we hopen dat dat een late 1 april grap blijkt te zijn !!!

Diesel

• 9411 berichten
  • 0 stemmen

Moet wel een grap zijn. Vind Boussabon een zeer matige voetballer. Hij kan een paar truucjes ja maar daar is dan ook alles mee gezegd. Zelfs met een goede spits zullen de problemen bij Ajax sowieso nog lang niet opgelost zijn maar het zou in ieder geval een goed begin kunnen zijn. Ajax moet met serieuze namen komen en niet met speeltuin voetballers als Boussabon. Maar ja, het zal wel wel een grap zijn ofzo..

PartyMarty

• 3165 berichten
  • 1311 stemmen

Niet alleen Ajax, maar ook Feyenoord. Hij kan transfervrij weg volgend jaar, dus dat zal wel meespelen denk ik.

EmDee

• 7192 berichten
  • 1417 stemmen

PartyMarty schreef:

Zo maar eens horen wat ie te zeggen heeft idd. Hij zit bij Jack over een kwartiertje.

Youri Mulder was het iig met me eens.

Maar ik heb vooral genoten van Newcastle tegen Fulham in MotD.

Schoten op goal:

Newcastle 20 !!!

Fulham 8

Corners:

Newcastle 15

Fulham 0

Makkie voor Kluivert en zijn companen zou je denken. Ze hadden alleen de pech dat ene Crossley in het goal van Fulham alle ballen tegenhield met handen, voeten, hoofd, etc.

De logische eindstand was dan ook 1-4 waarbij de 0-1 van de voet van Collins john kwam.

Verder waren Strachan en McCarthy lirisch over Robben die ze de aanjager van Chelsea noemden.

GFM

• 1116 berichten
  • 1537 stemmen

PartyMarty schreef:

Niet alleen Ajax, maar ook Feyenoord. Hij kan transfervrij weg volgend jaar, dus dat zal wel meespelen denk ik.

van feyenoord verbaast het me niks dat ze interesse hebben in Boussabon, ze hebben toch ook de matige Castelen gehaald....

Die werkelijk nog nooit een behoorlijke partij heeft gebald bij ADO.... En bij feyenoord, behoudens enkele bevliegingen, totaal niks toevoegt....

PatrickL

• 1586 berichten
  • 2398 stemmen

GFM schreef:

(quote)

van feyenoord verbaast het me niks dat ze interesse hebben in Boussabon, ze hebben toch ook de matige Castelen gehaald....

Die werkelijk nog nooit een behoorlijke partij heeft gebald bij ADO.... En bij feyenoord, behoudens enkele bevliegingen, totaal niks toevoegt....

De interesse van Ajax vind ik ook niet verbazingwekkend. Na briljante aankopen als Sikora, Soetaars, Sonck en Anastasiou. Niet dat ik zo'n enorme fan van Castelen ben overigens, ik zie liever Buffel spelen.

petey

• 1901 berichten
  • 3828 stemmen

wat is eigenlijk de laatste geslaagde aankoop van Ajax??

En ik vind dat Castelen het verrassend goed doet, en blijkbaar vind onze bondscoach dat ook.

GFM

• 1116 berichten
  • 1537 stemmen

Laatst geslaagde aankoop van AJAX is Rosales...

Diesel

• 9411 berichten
  • 0 stemmen

Rosales zal nog veel moeten laten zien.

GFM

• 1116 berichten
  • 1537 stemmen

De rest van de spelers van Ajax ook....

PartyMarty

• 3165 berichten
  • 1311 stemmen

GFM schreef:

Laatst geslaagde aankoop van AJAX is Rosales...

Sowieso de laatste aankoop toch?

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Nog een beetje vroeg om te zeggen dat Rosales een geslaagde aankoop is.

GFM

• 1116 berichten
  • 1537 stemmen

Ik baseer me op de laatste 3 wedstrijden die hij heeft gespeeld voor Ajax (Nec, Maccabi, Willem 2) en daarin was hij 3 maal "man of the match"....

Beetje vroeg??

Oke, misschien wel, maar voor mij is hij een van de weinige lichtpuntjes in dedonkere tunnel waarin Ajax op dit moment zit...

EmDee

• 7192 berichten
  • 1417 stemmen

Maar als Rosales 3 maal achter elkaar MotM is geworden, zegt dat mss ook wel wat over die andere tien.

En de laatste goede aankoop van ajax zou nog wel eens Hans Vonk kunnen worden.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

De laatst goede aankoop van Ajax is volgens mij gewoon Zlatan

GFM

• 1116 berichten
  • 1537 stemmen

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Misschien nog waar ook. Hun krach tzit niet in het aankoopbeleid maar zeker wel in de jeugd.

EmDee

• 7192 berichten
  • 1417 stemmen

Dat zou je op dit moment anders ook niet zeggen.

Goodfella

• 5091 berichten
  • 4875 stemmen

GFM schreef:

de matige Castelen gehaald....

Hahaha, yeah right!

GFM

• 1116 berichten
  • 1537 stemmen

ik denk dat ik uit je reactie (zonder argumenten overigens) moet opmaken dat je het niet eens bent met mijn opmerking over de zwaar overgewaardeerde en zeer matige Castelen.....

Enkele van mijn kennissen zijn ADO supporters van midden noord...

Zelfs deze heren zeggen niet te kunnen begrijpen wat feijenoord in Castelen ziet en zijn uitermate blij dat hij weg is....

Ik heb daarnaast veel gehele wedstrijden gezien van ADO (in stadion 2 keer en tot 2 seizoenen geleden zond TV West alle thuiswedstrijden van ADO live uit) en ik heb werkelijk geen behoorlijke actie van deze man gezien....

kos

• 46713 berichten
  • 8868 stemmen

Bij Groningen snapte ik er ook nooit wat van dat PSV uitgerekend Robben kocht voor zoveel geld.

Ik heb hem behoudens enkele wedstrijden werkelijk nooit wat fatsoenlijks zien doen. Blijkbaar zijn er binnen topclubs mensen die er iets meer kijk op hebben

GFM

• 1116 berichten
  • 1537 stemmen

Zou een goede en zeer scherpe reactie zijn als Castelen bij feijenoord de pannen van het dak zou spelen,......... das niet echt het geval....

gelukkig zijn er mensen binnen de clubs die meer kijk op voetbal hebben, als ik daar had gewerkt had Castelen nog bij AGOVV 3 gevoetbald...

Goodfella

• 5091 berichten
  • 4875 stemmen

Castelen speelt heerlijk onbevangen. Voert z'n acties soms wat te ver door, moet uiteraard nog wel wat leren, maar bewijst bij een Nederlandse topclub nu al geregeld tot de betere spelers te behoren. Hij heeft snelheid, een goede actie, een meer dan uitstekende voorzet en ook nog scorend vermogen. Maar die kennissen van je zien het vast beter dan Gullit, van Basten en eigenlijk de complete technische staf van Feyenoord en het Nederlands elftal. Sorry dat ik even om je reactie moest lachen

FX

• 931 berichten
  • 685 stemmen

Goodfella schreef:

een meer dan uitstekende voorzet

Dit moet een grap zijn

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.