- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport
Studio Sport
Wouter
-
- 18722 berichten
- 3085 stemmen
Waarom in godsnaam huren ipv kopen?
Yekezzez
-
- 2512 berichten
- 1126 stemmen
Ik denk dat als ze hem kopen, ze er niet meer vanaf denken te komen.
Fiend
-
- 295 berichten
- 1700 stemmen
Want als Van Bommel zich in de kijker weet te spelen in de Serie A wil Lazio hem graag transfervrij overnemen
Zal PSV leuk vinden
Beejeej
-
- 580 berichten
- 1127 stemmen
Er moet gewoon vers bloed bij Ajax komen, en dan gaan niet alle spelers eruit. Maar de trainer in dit geval dus Ronald Koeman, ik heb niks tegen Koeman maar zo gaat dat in de voetballerij. Alleen de vraag is wie moet zijn opvolger worden.
Huub Stevens, Martin Jol, Henk ten Cate of een buitenlandse trainer. Zeg het maar.
of Johan 
EmDee
-
- 7192 berichten
- 1417 stemmen
Bayern schijnt ook gëïnteresseerd te zijn in Van Bommel.
De Knip
-
- 1885 berichten
- 3681 stemmen
Lazio heeft niet echt veel centjes meer uit te geven. Net als zo'n beetje alle Italiaanse clubs staan zij aardig in het rood....
PartyMarty
-
- 3165 berichten
- 1311 stemmen
1,8 miljoen is ook niet zo veel centjes meer natuurlijk.
GFM
-
- 1116 berichten
- 1537 stemmen
Ik vind het persoonlijk wel erg vreemd.... Vorig seizoen en deze zomer werd er enorm met Van Bommel geleurd en wilde niemand hem hebben.....
Zelfs Borussia Dortmunt hapte niet toen er werkelijk een fooitje werd gevraagd voor hem.... En amper 3 maanden later is er volop interesse...
Eerst Real Madrid, weer borussia, toen Bayern en nu weer Lazio... Het kan raar lopen...
PartyMarty
-
- 3165 berichten
- 1311 stemmen
Rare jongens die Romeinen, zou Obelix zeggen.
Purmerend
-
- 2775 berichten
- 3312 stemmen
of Johan 
Hopen mag altijd, maar hij doet het helaas toch niet. Dan kan hij alleen maar zijn goede naam ten grabbel gooien. En in Spanje is het natuurlijk ook nog eens goed uit te houden.
Yekezzez
-
- 2512 berichten
- 1126 stemmen
Of hij bedoeld Johan Neeskens. 
Beejeej
-
- 580 berichten
- 1127 stemmen
ja, ik bedoel iedereen behalve die ene Johan 
GFM
-
- 1116 berichten
- 1537 stemmen
Helaas valt het besluit pas in de winterstop.... daarin neemt Koeman hoogstwaarschijnlijk ontslag (eindelijk) en is de weg vrij voor (hoop ik) Johan......Neeskens
Ajax-trainer Ronald Koeman besprak vanmiddag op de vrijdag-persconferentie de moeilijke periode waar Ajax momenteel doorheen gaat. De strijdbare oefenmeester liet weten het roer flink om te gooien, maar erop te rekenen dat "het Koeman-effect nog niet is uitgewerkt". Van opgeven wil Koeman voorlopig nog niet weten: "Pas als ik het gevoel heb, dat ik het niet meer kan veranderen, dan stop ik. In de winterstop kunnen we misschien onze conclusies trekken."
Het Koeman effect is nog niet uitgewerkt?? Nou volgens mij liegt Koeman of hij heeft 10 bouwvakkers in dienst om die betonnen plaat voor zn kop mee te dragen.....
GFM
-
- 1116 berichten
- 1537 stemmen
ik zie op dit moment echt geen betere kandidaat ...
Ten Cate zit gebakken in Spanje, Blind is onervaren, Co komt nooit en Cruyff zeker niet...
kos
-
- 46713 berichten
- 8868 stemmen
Wat is er goed aan Neeskens dan? Ik ben er niet echt kapot van.
GFM
-
- 1116 berichten
- 1537 stemmen
Wat er goed is aan Neeskens is dat hij sinds zijn aanstelling NEC structureel uit de degradatiezone heeft gekregen en zelfs 2 jaar geleden Europees voetbal heeft gehaald met deze ploeg, daarnaast was hij een grote speler en heeft dus alles meegemaakt wat je op topniveau tegen moet komen...
Daarnaast is het een clubman en een hard maar rustige persoon 9belangrijk bij Ajax)...
Daarnaast past hij in het beleid waar Ajax de afgelopen jaren voor stond (totdat het verziekt werd door Van Gaal)...
PartyMarty
-
- 3165 berichten
- 1311 stemmen
Inderdaad, de Nees mag van mij weg blijven. Onervaren is trouwens geen al te groot obstakel, als je het over Blind hebt. Van Gaal nam het destijds ook als assistentje over en haalde al gelijk de UEFA Cup binnen, met alle successen daarna. Daarnaast is Blind natuurlijk goedkoop omdat ie al voor Ajax werkt. Toch zie ik liever iemand met meer pit komen en Ten Cate zou dan wat mij betreft best mogen proberen.
PartyMarty
-
- 3165 berichten
- 1311 stemmen
Ik zie trouwens ook Beenhakker binnenkort wel weer binnen wandelen. Die hengelt wel heel nadrukkelijk naar een aanstelling.
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Beenhakker mag van mij terugkomen, alle goede aankopen zijn in de periode Beenhakker/Adriaanse gedaan.
PartyMarty
-
- 3165 berichten
- 1311 stemmen
Zou het ook niet erg vinden, constateerde het slechts. 
kos
-
- 46713 berichten
- 8868 stemmen
Wat er goed is aan Neeskens is dat hij sinds zijn aanstelling NEC structureel uit de degradatiezone heeft gekregen en zelfs 2 jaar geleden Europees voetbal heeft gehaald met deze ploeg.
Purmerend
-
- 2775 berichten
- 3312 stemmen
Ik ga ook voor Ten Cate, alleen beslis ik het niet. Bij Neeskens heb ik ook te veel twijfels.
FX
-
- 931 berichten
- 685 stemmen
Ten Cate zie ik niet 1, 2, 3 het wespennest dat AJAX nu is binnenlopen. Bovendien staat ie samen met Rijkaard nu op de eerste plaats in Spanje, waarom zou hij dan in godsnaam wegwillen?
Zou trouwens wel een stunt zijn als Koeman en Ten Cate van plek zouden wisselen 
Op dit moment denk ik dat Beenhakker iig als TD een goeie keuze zou zijn, maar volgens mij is hij toentertijd met gezeik weggegaan al weet ik er het fijne niet van...
Neeskens is mijn eerste keuze als trainer (tenzij Co terug wil komen
)
Purmerend
-
- 2775 berichten
- 3312 stemmen
Om persoonlijke redenen. Dat werd toen naar buiten gebracht. Beenhakker wilde weg uit Nederland.
FX
-
- 931 berichten
- 685 stemmen
Om persoonlijke redenen. Dat werd toen naar buiten gebracht. Beenhakker wilde weg uit Nederland.
Misschien ben ik wat te cynisch, maar daar geloofde ik toen al geen snars van. Denk eerder dat hij problemen had met een ander directielid, wiens voornaam Arie is 
stinissen (crew films & series)
-
- 23494 berichten
- 77011 stemmen
De nieuwe spits van Ajax Marouane Chamakh?
Redlop
-
- 8961 berichten
- 3566 stemmen
Er zijn veel momenten dat ik denk dat dit juist ondanks de Nees is gelukt.
Inderdaad. Degene die NEC (uitgezonderd de laatste 2 wedstrijden en hopelijk de komende) volgen weten hoe belabberd het voetbal onder Neeskens er al 4 jaar uitzien.
De overigen baseren hun mening op 'scorebordjournalistiek'.
kos
-
- 46713 berichten
- 8868 stemmen
/me gaat zo naar Arnhem voor de wedstrijd van het jaar 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.