• 15.963 nieuwsartikelen
  • 179.002 films
  • 12.272 series
  • 34.077 seizoenen
  • 649.163 acteurs
  • 199.257 gebruikers
  • 9.389.147 stemmen

Studio Sport

zoeken in:

EmDee

• 7192 berichten
  • 1417 stemmen

Nee, het gaat om het feit dat rivalen elkaar Europees geen punten gunnen.

Terwijl ze daar zelf ook voordeel van kunnen hebben.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Het is begonnen om mijn opmerking en dat is dat ik Ajax nooit punten zou gunnen. Europees of nationaal.

Boeit niet zo, gewoon om succes te misgunnen aan rivalen.

kos

• 46713 berichten
  • 8868 stemmen

EmDee schreef:

Nee, het gaat om het feit dat rivalen elkaar Europees geen punten gunnen.

Terwijl ze daar zelf ook voordeel van kunnen hebben.

Lekker belangrijk, als Vitesse europees zou spelen, mogen ze elke wedstrijd met 6-0 verliezen. Kan me niet schelen wat dat voor de ranglijst of de naam van het Nederlands voetbal doet, dat is hun schuld.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ik sluit mij totaal aan bij Kos. AL gun ik het de Nederlandse clubs wel op Ajax na.

Beejeej

• 580 berichten
  • 1127 stemmen

als het jullie geen drol uitmaakt dat de Nederlandse competitie qua niveau steeds minder wordt...

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ik lig er niet van wakker nee.

GFM

• 1116 berichten
  • 1537 stemmen

Ik begrijp Naomi Watts wel.... ik heb hetzelfd met feyenoord, psv en aso den haag (gelukkig spelen die nooit internationaal)..

Het moet voor een feyenoord fan (en andere AJAX-haters) heerlijk zijn AJAX zo te zien spelen, maar eens zal het lachen ze vergaan.....als Koeman, Jaakke en vd Eijden zijn vervangen....

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ik zie Ajax graag verliezen maar dan wel in normale doen. Als ik hun zo zie worstelen met zichzelf heb ik toch wel te doen met ze. Laten we hopen dat het snel verbetert, na Ajax - Feyenoord dan

PartyMarty

• 3165 berichten
  • 1311 stemmen

Bakkie teveel op zeker Naomi?

pascal83

• 2736 berichten
  • 2482 stemmen

En ik maar denken dat iedereen het hier zou hebben over het flitsende en superieure AZ van vandaag. Ik gun (als Nijmegenaar) iedere goed voetballende ploeg successen, zowel nationaal als internationaal ... en om eerlijk te zijn heb ik meer sympathie voor Vitesse dan voor NEC

De Knip

• 1885 berichten
  • 3681 stemmen

AZ speelde verfrissend wederom. Lekker voetbal.

Heb zelf de gehele wedstrijd van Feyenoord gezien op rtl5. Mooi puntje.

pascal83

• 2736 berichten
  • 2482 stemmen

De Knip schreef:

Heb zelf de gehele wedstrijd van Feyenoord gezien op rtl5. Mooi puntje.

Die martelgang hielt ik nog geen 5 minuten vol , de wedstrijd van AZ

was daarentegen hoogst amusant ... je hebt heel wat gemist.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

PartyMarty schreef:

Bakkie teveel op zeker Naomi?

GFM

• 1116 berichten
  • 1537 stemmen

Lazio wil Van Bommel huren’ 2004-11-03 10:07:07

Volgens Italiaanse media heeft Lazio Roma zijn oog laten vallen op Mark Van Bommel. De Romeinse club wil de PSV-middenvelder in januari voor zes maanden lenen. De interesse zou zijn aangewakkerd door trainer Mimmo Caso. Hij ziet in de Nederlandse international de versterking die zijn ploeg nodig heeft. Voorzitter Claudio Lotito hoopt eerst PSV te overtuigen om de Nederlandse international uit te lenen. Vervolgens wil hij in het contract een clausule tot overname voegen. Want als Van Bommel zich in de kijker weet te spelen in de Serie A wil Lazio hem graag transfervrij overnemen

FisherKing

• 18696 berichten
  • 0 stemmen

Lazio kan zo veel willen... Italie lijkt me trouwens de meest vreselijke competetie om er te spelen...

GFM

• 1116 berichten
  • 1537 stemmen

Ben ik totaal niet met je eens..

spelen tegen grote en clubs rijke traditie en historie,

super enthousiaste supporters....

In geen enkel land in europa leeft het voetbal zo als in Italie....

Daarnaast spelen er talloze grote spelers

je wordt als speler beter in een grote competitie

lekker weer

mooie stadions...... geweldig voetballand....

er wordt daarnaast ook nog eens goed betaald, het eten is er beter en de vrouwen zijn er mooier.....

Als ik Van Bommel was zou ik er u al zitten... in een van de mooiste steden van Europa... Rome (lijkt me toch ietwat aantrekkelijker dan het koude en grauwe Eindhoven....)

kappeuter (crew films)

• 74673 berichten
  • 5985 stemmen

Je vergeet een belangrijk detail: het saaiste voetbal ter wereld.

GFM

• 1116 berichten
  • 1537 stemmen

Dat vinden wij in Nederland ja, want hier moet alles mooi, daar gaat het om resultaat...

Je hoeft de historie er maar op na te slaan waar je meer successen en grote prijzen mee wint... Daar gaat het toch om als voetballer, je streeft het hoogste na...... en in europa kies je dan voor Italie, Spanje of Engeland..

kos

• 46713 berichten
  • 8868 stemmen

pascal83 schreef:

Ik gun (als Nijmegenaar) iedere goed voetballende ploeg successen, zowel nationaal als internationaal ... en om eerlijk te zijn heb ik meer sympathie voor Vitesse dan voor NEC

FisherKing

• 18696 berichten
  • 0 stemmen

GFM schreef:

en in Europa kies je dan voor Italie, Spanje of Engeland..

Ik vind dat Italie er niet (meer) bijhoort. (op voetbalgebied dan)

GFM

• 1116 berichten
  • 1537 stemmen

Hulde voor je gevoel voor humor....

Jassie

• 398 berichten
  • 1095 stemmen

AC milan doet het niet zo slecht hoor...

Iemand trouwens nog Utrecht gezien? Az speelde lekker, Feyenoord was een drama

FisherKing

• 18696 berichten
  • 0 stemmen

Ach ja, de beste Stuurlui staan .... enzo

GFM

• 1116 berichten
  • 1537 stemmen

Juve doet het ook niet slecht en Inter droogde Valencia af met

5-1..... Tsja, Italie doet niet mee.....

op de lijst van De Knip op de vorige pagina staan ze gewoon nog op de derde plaats in Europa....

Daarnaast:

Het bestuur van Ajax heeft nog steeds de volste vertrouwen in trainer Ronald Koeman. Dit heeft John Jaakke tegenover het Noord-Hollands Dagblad laten weten. 'Je kunt niet na elke tegenvallende prestatie bij elkaar gaan zitten voor een gesprek', zegt de voorzitter van de Raad van Commissarissen.

Toch bekend de advocaat dat het niet veel langer door kan gaan zo: 'Al vertel ik natuurlijk geen nieuws als ik zeg dat dit niet nog zes weken door kan gaan'.

Voetballer Wesley Sneijder steunt de gedachte van zijn voorzitter: 'Op korte termijn zal het misschien wel helpen, maar op lange termijn zouden we weer zo'n terugval kunnen krijgen. Ik ben er niet voor', aldus de Utrechter.

Trainer Ronald Koeman wilde het er liever niet over hebben, er zouden veel dingen in zijn hoofd 'spoken'.

Dit zegt genoeg, Koeman werkt niet lang meer bij AJAX......

PartyMarty

• 3165 berichten
  • 1311 stemmen

Las ook ergens dat de Italiaanse clubs gezamelijk nog nooit zo´n goede start hadden gehad in de CL als in de huidige editie, en dat is dus inclusief de dubieuze prestaties van Roma.

EmDee

• 7192 berichten
  • 1417 stemmen

Maar daarom is het Italiaanse voetbal wel saai.

Voor een speler als Van Bommel met een enorme drang naar voren, is imho Spanje (of Engeland) veel meer geschikt.

EmDee

• 7192 berichten
  • 1417 stemmen

GFM schreef:

Dit zegt genoeg, Koeman werkt niet lang meer bij AJAX......

Daar zorgt Reuser wel voor.

PartyMarty

• 3165 berichten
  • 1311 stemmen

EmDee schreef:

Maar daarom is het Italiaanse voetbal wel saai.

Voor een speler als Van Bommel met een enorme drang naar voren, is imho Spanje (of Engeland) veel meer geschikt.

Klopt meestal wel inderdaad, maar ik reageerde eigenlijk op FK die zei dat Italie niet meer in het rijtje van grote voetballanden hoorde. Ik zou voor Spanje kiezen, en mooier voetbal en mooier weer en cultuur etc. Hoop voor hem dus dat ie kan kiezen. Wordt ie nog beter en dan staat er in 2006 een middenveld om van te smullen.

Purmerend

• 2775 berichten
  • 3312 stemmen

Er moet gewoon vers bloed bij Ajax komen, en dan gaan niet alle spelers eruit. Maar de trainer in dit geval dus Ronald Koeman, ik heb niks tegen Koeman maar zo gaat dat in de voetballerij. Alleen de vraag is wie moet zijn opvolger worden.

Huub Stevens, Martin Jol, Henk ten Cate of een buitenlandse trainer. Zeg het maar.

Wouter

• 18722 berichten
  • 3085 stemmen

Wel iemand die qua voetbalideeen bij ajax past. Van de genoemde alleen ten cate, dus.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.