- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport
Studio Sport
FX
-
- 931 berichten
- 685 stemmen
Inderdaad weg met die gast!En laat ze De Mul en Sonck ook gelijk meenemen!
GFM
-
- 1116 berichten
- 1537 stemmen
Chelsea wil Van Gaal 2004-10-25 12:45:45
Volgens Britse kranten is José Mourinho, de Portugese coach van Chelsea, geïrriteerd over het feit dat directeur Peter Kenyon op zo kort mogelijke termijn Louis van Gaal wil aanstellen als technisch directeur. Mourinho ziet de komst van Van Gaal niet zitten, terwijl Kenyon in hem juist de ideale man ziet om het technisch beleid van de club te bewaken
voetbal24.nl
Ik begrijp niet dat een club zit te wachten op een coach die achtereenvolgens is mislukt bij Barca, Nederlands elftal, Barca en Ajax....
PartyMarty
-
- 3165 berichten
- 1311 stemmen
Vind die mislukkingen een beetje overtrokken. Sowieso is het niet reeel om het verloop van zijn carriere te spiegelen aan de CL met Ajax. Daarnaast is hij redelijk succesvol geweest in zijn eerste periode bij Barca, en wel in een periode dat de grote concurrent uit Madrid toch zo'n beetje de beste club ter wereld aan het worden was. Das dus best een prestatie. Denk dat het bij de kwalificatie voor 2002 niet alleen aan Van Gaal lag, want eigenlijk blijkt sindsdien steeds dat het arsenaal aan oranje spelers het laat afweten/niet kan. Over de laatste periode Ajax kan ik slechts zeggen dat het te kort is geweest. Zowel om te spreken van een mislukking, als van een succes.
FX
-
- 931 berichten
- 685 stemmen
Ik begrijp niet dat een club zit te wachten op een coach die achtereenvolgens is mislukt bij Barca, Nederlands elftal, Barca en Ajax....
Eerste keer bij Barca is ie toch gewoon 2 of 3 keer landskampioen geworden? Je kunt ook niet zeggen dat ie bij Ajax als TD gefaald heeft. Bestuur van Ajax (lees: Van Eijden) heeft gewoon een foute keuze gemaakt. In een Cruijff bolwerk een Van Gaal (anti-cruijff) aannemen is vragen om troubles...
GFM
-
- 1116 berichten
- 1537 stemmen
Feit is wel dat het bij hem steeds stukloopt op hetzelfde probleem, zijn communicatieve en sociale vaardigheden.....
Het zal ook bij evt. Chelsea weer hierop stuklopen.... Ik doe verder niks af aan zijn grote kwaliteit, die hij wel degelijk heeft (zie de behaalde successen).... Maar zijn beperkingen (in sociaal en communicatief opzicht) overvleugelen zijn kwaliteiten en hierdoor mislukt hij keer op keer.......
GFM
-
- 1116 berichten
- 1537 stemmen
Ik heb nooit gezegd dat het niet supernaief was en er wanbeleid wordt gevoerd door Vd Eijden en Jaakke..
Deze mensen bezitten onder de supporters net zoveel krediet als Vd Vaart bij het Ado publiek...
Rujar
-
- 2871 berichten
- 3816 stemmen
Van Gaal is geen teamplayer maar een bedweter.
Werkt dus niet zo goed.... dus misschien maar beter dat hij weg gaat.
Maar ik denk dan ook weer dat er een aantal bij het bestuur op moeten stappen. Diegene zijn reeds genoemd.
EmDee
-
- 7192 berichten
- 1417 stemmen
Weet trouwens niet goed wat ik van Koller moet denken, zou wel een rare elftalfoto worden iig.
LOL
Deze mensen bezitten onder de supporters net zoveel krediet als Vd Vaart bij het Ado publiek...
Hamas, Hamas, Sylvie Meis heb een keramieke kookplaat
(quote uit Kopspijkers)
GFM
-
- 1116 berichten
- 1537 stemmen
Vreemd
Tom Soetaers: 'Ik ben wél gelukkig'
Ajax-aanvaller heeft tegenover de Amsterdamse televisiezender AT5 zojuist laten weten dat hij wél gelukkig is bij Ajax, in tegenstelling tot het bericht dat Het Parool gisteren publiceerde. In het artikel van de Amsterdamse krant stond dat Soetaers weg wilde bij Ajax, omdat hij het niet naar zijn zin zou hebben.
'Een vertrek in de winterstop sluit ik op dit moment uit. Ik wil niet bij de eerste tegenslag het bijltje er bij neer gooien. Ik wacht minimaal nog tot juni', zegt hij tegenover AT5. Soetaers deed gisteren nog mee met Jong Ajax tegen Jong Volendam (1-1)
ajaxshowtime.com
en nog iets.....
PSV doet supertalent Robinho 'droomaanbieding'
26/10/2004 19:05
EXCLUSIEF
PSV lijkt alles op alles te zetten om Robinho naar Nederland te halen. De Eindhovense club heeft dinsdag de Braziliaanse groeibriljant een droomaanbieding gedaan, die hem direct tot best verdienende speler in Nederland maakt. Maar er is een gevaarlijke concurrent.
Robinho moet bij PSV in de voetsporen gaan treden van Romario en Ronaldo, en daarvoor heeft de club veel over. Nadat de Eindhovenaren Santos al de nodige miljoenen in het vooruitzicht hebben gesteld (circa tien miljoen dollar, 8,5 miljoen euro), deden de Brabanders dinsdag de speler zelf een voorstel.
Dat voorstel mag gerust een droomaanbieding worden genoemd. Robinho krijgt in Eindhoven een maandsalaris van 170.000 euro, goed voor een jaargage van twee miljoen. Geen enkele speler in de eredivisie verdient zoveel. Bovendien incasseert de twintigjarige international ook nog een tekengeld van drie miljoen euro netto. Als hij tekent.
Dat laatste is nog maar de vraag. PSV laat de onderhandelingen voeren door de Braziliaanse FIFA-agent Giuliano Bertolucci, die Robinho dinsdag inderdaad die aanbieding heeft gedaan.
Maar diezelfde Bertolucci stapte enkele uren later opnieuw het huis van Robinho binnen, ditmaal in gezelschap van de voorzitter van Benfica. Bertolucci blijkt namelijk ook namens de Portugese club te zijn ingeschakeld om Robinho in te lijven.
vi.nl
EmDee
-
- 7192 berichten
- 1417 stemmen
Een kameraad is ongeveer een jaar geleden naar Brazilie geweest en heeft ook een paar wedstrijden gezien.
Hij was toen al de absolute topper in en buiten het veld.
sjeik
-
- 37 berichten
- 181 stemmen
Vreemd
Tom Soetaers: 'Ik ben wél gelukkig'
Ajax-aanvaller heeft tegenover de Amsterdamse televisiezender AT5 zojuist laten weten dat hij wél gelukkig is bij Ajax, in tegenstelling tot het bericht dat Het Parool gisteren publiceerde. In het artikel van de Amsterdamse krant stond dat Soetaers weg wilde bij Ajax, omdat hij het niet naar zijn zin zou hebben.
'Een vertrek in de winterstop sluit ik op dit moment uit. Ik wil niet bij de eerste tegenslag het bijltje er bij neer gooien. Ik wacht minimaal nog tot juni', zegt hij tegenover AT5. Soetaers deed gisteren nog mee met Jong Ajax tegen Jong Volendam (1-1)
ajaxshowtime.com
en nog iets.....
PSV doet supertalent Robinho 'droomaanbieding'
26/10/2004 19:05
EXCLUSIEF
PSV lijkt alles op alles te zetten om Robinho naar Nederland te halen. De Eindhovense club heeft dinsdag de Braziliaanse groeibriljant een droomaanbieding gedaan, die hem direct tot best verdienende speler in Nederland maakt. Maar er is een gevaarlijke concurrent.
Robinho moet bij PSV in de voetsporen gaan treden van Romario en Ronaldo, en daarvoor heeft de club veel over. Nadat de Eindhovenaren Santos al de nodige miljoenen in het vooruitzicht hebben gesteld (circa tien miljoen dollar, 8,5 miljoen euro), deden de Brabanders dinsdag de speler zelf een voorstel.
Dat voorstel mag gerust een droomaanbieding worden genoemd. Robinho krijgt in Eindhoven een maandsalaris van 170.000 euro, goed voor een jaargage van twee miljoen. Geen enkele speler in de eredivisie verdient zoveel. Bovendien incasseert de twintigjarige international ook nog een tekengeld van drie miljoen euro netto. Als hij tekent.
Dat laatste is nog maar de vraag. PSV laat de onderhandelingen voeren door de Braziliaanse FIFA-agent Giuliano Bertolucci, die Robinho dinsdag inderdaad die aanbieding heeft gedaan.
Maar diezelfde Bertolucci stapte enkele uren later opnieuw het huis van Robinho binnen, ditmaal in gezelschap van de voorzitter van Benfica. Bertolucci blijkt namelijk ook namens de Portugese club te zijn ingeschakeld om Robinho in te lijven.
vi.nl
Toe maar, nou ik neem aan dat philips mede-eigenaar wordt van deze speler. 20 miljoen euro is nog meer dan de transfer van zlatan.
Maar als hij er 30 in legt per jaar ben ik tevreden !!
Benfica ?? Die club is niet de rijkste van portugal, dan zou je eerder zeggen dat fc porto op zoek zou gaan naar nieuwe spelers !!!
Goodfella
-
- 5091 berichten
- 4875 stemmen
20 miljoen? 8,5 staat er. + 3 tekengeld. Is nog steeds ruim onder die overbetaalde transfer van Ibrahimovic.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Hij zal wel van 170.000, 17 miljoen gemaakt hebben.
De Knip
-
- 1885 berichten
- 3681 stemmen
Als Robinho voor 4 jaar tekent, is dat 4x2 miljoen = 8 miljoen. Dit moet je bovenop de 8.5 en 3 miljoen tellen. Dan heb je zo'n 20 miljoen euro.
De Knip
-
- 1885 berichten
- 3681 stemmen
Maar wat mooier nieuws is:
SOCRATES (50 jaren jong) gaat ballen in Yorkshire voor het plaatselijke cluppie Garforth Town.
Hij is door een Britse zakenman overgehaald.
Stadionnetje tot nok toe vol komende wedstrijden.
Geweldig!
PartyMarty
-
- 3165 berichten
- 1311 stemmen
Geloof dat Santos slechts 60 % van de speler bezit. 8,5 miljoen is dus slechts 60% van de4 totale transfersom. De rest van de speler is van zijn zaakwaarnemer en zichzelf (absurde zin dit, maar ja) en zou dan boven op die 8,5 miljoen komen. Hoe het tekengeld daar bij komt of af gaat weet ik niet.
Redlop
-
- 8961 berichten
- 3566 stemmen
EmDee
-
- 7192 berichten
- 1417 stemmen
lacht in zn vuistje 
Begrijp ik niet. Zou toch prachtig zijn als deze voetballer in Nederland valt te bewonderen.
kos
-
- 46714 berichten
- 8868 stemmen
Ajax heeft liever een makkelijke competitie zodat ze pas een flater slaan als ze Europa ingaan. 
sjeik
-
- 37 berichten
- 181 stemmen
Hij zal wel van 170.000, 17 miljoen gemaakt hebben.
Bij elkaar zou alles op ongeveer 20 miljoen komen.
er moet namelijk ook nog wat eurootjes worden overgemaakt naar de vrienden van de belastingdienst !!!
Maar de transfer gaat waarschijnlijk niet door, maar je weet maar nooit.
Trouwens, psv is een betere club om door te groeien dan benfica. Kijk maar naar ronaldo, romario, van nistelrooij, kezman, robben !!
Maar heel veel plezier robinho, ga maar lekker ballen tegen simao en nuno gomes, de sterren van portugal tijdens het afgelopen EK !!
sjeik
-
- 37 berichten
- 181 stemmen
Begrijp ik niet. Zou toch prachtig zijn als deze voetballer in Nederland valt te bewonderen.
Ach die jongen is al helemaal zenuwachtig voor jan koller. Zodra lange jan naar amsterdam komt staat ie volgens mij vooraan in de rij voor een handtekening op zijn ajax-pyjama !!
Tarantino
-
- 52 berichten
- 1010 stemmen
"Ajax ist für mich kein Thema"
München - Jan Koller hatte im Spiel gegen Hertha BSC gleich zwei gute Nachrichten für die krisengeschüttelten Anhänger des BVB parat.
Erst erzielte der 2.02-m-"Riese" den 1:0-Siegtreffer, nach dem Spiel dementierte er alle Spekulationen um einen Wechsel nach Amsterdam. "Ajax ist für mich kein Thema. Ich werde 100Prozent für Borussia geben", verkündete Koller.
Laut Zeitungsberichten will der niederländische Rekordmeister Ajax Amsterdam den Tschechen für vier Millionen Euro verpflichten. (Fussball.de)
PartyMarty
-
- 3165 berichten
- 1311 stemmen
Zooooooooooo, die goal van Reuser was gaaf!!!
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Hele wedstrijd was geweldig om naar te kijken. Die stift was ook prachtig om van dat prikje over de keeper uit zo'n hoek nog maar te zwijgen...
EmDee
-
- 7192 berichten
- 1417 stemmen
En die omhaal verdiende ook beter, publiek was daar gister iig de winnaar!
PartyMarty
-
- 3165 berichten
- 1311 stemmen
Ja, tuurlijk waren die anderen ook mooi, maar die van Reuser vond ik het mooist. Stiftjes zijn per definitie leuk om naar te kijken, maar zie je nu eenmaal wat vaker en die omhaal zat sowieso niet (vind ik afdoen aan de schoonheid) en hij was niet ineens uit de lucht ofzo. Bij potjes tienen op het pleintje gingen er op zo'n manier wel 100 per middag net niet in. 
GFM
-
- 1116 berichten
- 1537 stemmen
das wel een leuke.....
Ik deed dat lachen iddaad niet om sportieve redenen maar puur omdat PSV dan niet sterker wordt...
Maar hij gaat dus naar Chel$ea onze lieve Rubinho....
(rtl-text)
Dan had hij zelfs liever naar PSV gemogen, wat een verarming van de sport en van voetbal in het bijzonder........... Een Rus koopt een speeltje (lees club) en kaapt ale goede en grote voetballers weg dat nu overloopt van de spelers (hadden ze niet net van de zomer al Kezman gehaald???)....... Belachelijke ontwikkeling maar ik ben bang dat de weg hiermee is opgezet voor meer van dit soort praktijken....... bah!
ps. PSV >>>> Zo goed Emdee??
ps 2.
dit soort ontkenningen zeggen niet zoveel, kijk naar de beweringen van de heer Zlatan 1 dag voordat hij naar Juve vertrok...
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
De Braziliaanse verdediger Serginho is overleden. Rust in vrede. Na Miklos Feher en Bruno Baiaio overlijdt ook Serginho aan een hartstilstand in 2004.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.