- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport
Studio Sport
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Ja, midden op het veld
. Die beelden van Feher waren echt verschrikkelijk, nog indrukwekkender dan de aanslag op het WTC wat mij betreft.
/Phoenix heeft "de 25 meest indruwekkende televisiemomenten" gezien
.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ja dat zijn hele schokkende beelden inderdaad. Voel me er zelfs een beetje beroerd door.
Feher was heel schokkend maar ook schokkend vond ik het van Foe van Kameroen tijdens de confederations cup was dat geloof ik.
FisherKing
-
- 18696 berichten
- 0 stemmen
Zouden die jongens dezelfde doping/drugs pakken als sommige wielrenners ? Dit is geen toeval meer.
pascal83
-
- 2736 berichten
- 2482 stemmen
Zouden die jongens dezelfde doping/drugs pakken als sommige wielrenners ? Dit is geen toeval meer.
Zijn genoeg mensen geboren met een hartafwijking (Kanu), en wanneer je dat hart dan overmatig extreem belast (want dat doe je als sporter; je pleegt roofbouw op je eigen lichaam) ... dan kan het mis gaan
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
En weer een geval.
Fadiga van Bolton Wanderers is tijdens een warming-up tegen het gras gegaan, de speler is geboren met een onregelmatige hartslag. Hij was er al een tijd uit geweest. Begin oktober maakte hij zijn rentree en dat wordt nu weer beeindigt door zijn hartstoornis.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Nee, dat niet. Maar hij riskeert het wel. Hij is gister ontslagen uit het ziekenhuis met de mededeling dat het wel een ernstige zaak is. Zelfde klachten als Baiaio(18) die in Mei overleedt.
FX
-
- 931 berichten
- 685 stemmen
Mannschaft wil Schumi als mental coach
Niet alleen Oranje, maar ook de Mannschaft wil in zee met een mental coach. Maar dan wel van een wat ander kaliber: niemand minder dan F1-wereldkampioen Michael Schumacher, meldt F1Racing. Hij moet de Duitse internationals leren hoe ze moeten omgaan met druk.
'Michael is een groot kampioen', aldus Olivier Bierhoff, tegenwoordig assistent van Teamchef Jürgen Klinsmann bij het Duitse natiuonale team, 'en hij weet wat nodig is om een wereldtitel te winnen. Hij weet ook hoe je met druk moet omgaan.'
Bierhoff is getrouwd met de zus van Bernd Schneider, meervoudig DTM-kampioen Bernd Schneider. Via hem zouden de Duitse coaches bij Schumi al een balletje hebben opgeworpen. Schumacher, zelf een fervent voetballer, zou het aanbod in beraad hebben.
vi.nl
Het moet niet gekker worden. Straks komt Van Basten nog met Jos 'the boss' Verstappen aanzetten. 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Maar die weet niet wat nodig is om een wereldtitel te winnen...
PartyMarty
-
- 3165 berichten
- 1311 stemmen
Wat vinden jullie er nu eigenlijk van dat Hugo Borst een offensief is begonnen tegen Wesley Sneijder? Hij zei gister bij Jack nl. dat als Sneijder als gast zou worden gevraagd bij het programma, hij er niet naast zou gaan zitten. Reden voor dit was dat hij vond dat Sneijder een huichelaar was die achteraf mensen loopt te belazeren oid. Ben gewoon benieuwd.
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Hugo Borst is een idioot, die af en toe iets controversieels moet roepen om vooral zelf in beeld te blijven. Ik heb altijd sterk het gevoel dat hij vooral niet onder wil doen voor Johan Derksen (net zo'n idioot). Ik ben gestopt met naar die programma's kijken.
FX
-
- 931 berichten
- 685 stemmen
Borst is cool! Eindelijk een journalist die echt zegt wat hij denkt en niet a la Van Gelder met alle winden meewaait om maar vooral niemand tegen het hoofd te stoten die je nog wel eens nodig zou kunnen hebben.
Daarbij komt zijn heerlijke cynisme en zijn feitenkennis. Bovendien verdenk ik hem ervan een bovengemiddeld IQ te hebben, waardoor niet alles wat hij zegt dom is zoals bij de gemiddelde sportjournalist nogal eens het geval is. Heerlijk om hem te zien discussieren met lichtgewichten Van Gelder en Mulder!
PartyMarty
-
- 3165 berichten
- 1311 stemmen
Vind Van Gelder en Mulder idd niet echt scherp ofzo, al had Mulder laatst een goede counter toen bleek dat Borst op de hoogte was geweest van het play-off-plan. Hij vond Borst toen maar een nepjournalist die nieuws had verzwegen. Goed punt als je het mij vraagt. Maar itt Zavo kijk ik die programma's juist wel. Afgezien van de nieuwtjes en herhalingen (kan vaak om 1900 niet kijken) vind ik het ook wel leuk om me te ergeren aan types als Borst en Derksen.
FX
-
- 931 berichten
- 685 stemmen
Over Derksen gesproken, hier even een stukje uit zijn column op vi.nl waarin ik me goed kan vinden, hoewel het natuurlijk pijn doet aan mijn Ajaxhart (tja Ajax-haters het spijt me, maar er gebeurt nu eenmaal meer in A'dam dan elders):
Van Eijden heeft Van Gaal met zijn volle verstand binnengehaald en de interne machtsstrijd laten escaleren. De lastige sterspeler Ibrahimovic werd verkocht, de cijfers zijn goed, maar de jeugdige talenten presteren niet meer, missen een leider in de pikorde, omdat ze worden omringd door aankopen die te licht zijn voor het niveau dat Ajax nastreeft en de doelstellingen uit het beleidsplan. Van Gaal is vertrokken, Koeman is beschadigd, het seizoen is verloren en de ideale opvolger van de huidige trainer, Marco van Basten, is naar Oranje gevlucht, omdat de werkwijze van Van Gaal hem tegenstond. Als Van Eijden evenveel karakter en zelfrespect had als Van Gaal, zou Ajax deze week opnieuw voor voorpaginanieuws zorgen. Voorlopig is het technisch beleid opnieuw in handen van een passant. En dat is de zoveelste blunder van de directeur, want Koeman heeft overduidelijk aangetoond dat hij het aantrekken van versterkingen niet beheerst.
EmDee
-
- 7192 berichten
- 1417 stemmen
Heerlijk om hem te zien discussieren met lichtgewichten Van Gelder en Mulder!
Ik vind Mulder anders allesbehalve een lichtgewicht.
Ik mag graag naar de discussies tussen Mulder en Borst kijken.
En het begin gister van Cheque van Gelder:
Genoeg over Ajax, we gaan naar Feijenoord want die verdienen dat wel
Wat kwam er dat "spontaan" uit.
PartyMarty
-
- 3165 berichten
- 1311 stemmen
Vond Adriaanse gister wel weer grappig. Een jaar na dato toch even gelijk halen met z'n scorebord- journalistiek. Gullit vond ik een beetje zielig. Blijven volhouden dat de 'val' van Kuyt een zuivere pingel was, terwijl ik daar wel twijfels over had na 5 herhalingen. Daarnaast rept ie met geen woord over de zuivere handsbal in z'n eigen verdediging, die daaraan vooraf ging. Beetje oneerlijk van 'm, als je het mij vraagt.
PartyMarty
-
- 3165 berichten
- 1311 stemmen
Wat zwijnde Ajax gisteren
Mooie assist, Maxwell staat in mijn vi-team. 
FX
-
- 931 berichten
- 685 stemmen
Wat zwijnde Ajax gisteren
En dan te bedenken dat ik 25euro heb neergeteld om de wedstrijd in het stadion te kijken...
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Genoeg over Ajax, we gaan naar Feijenoord want die verdienen dat wel
Wat kwam er dat "spontaan" uit.
Daar had hij groot gelijk in. En het is Feyenoord, geen Feijenoord.
PartyMarty
-
- 3165 berichten
- 1311 stemmen
En dan te bedenken dat ik 25euro heb neergeteld om de wedstrijd in het stadion te kijken...
Je hebt ze iig weer eens zien winnen. Ik bedoel, ik ben blij dat ze slechte wedstrijden wel weer kunnen winnen. Hoop dat dit het vertrouwen weer een beetje zal opkrikken, over 2 weken wacht de klassieker dus ... Al zal Feyenoord wel aanpassingen moeten maken, aangezien ik me niet kan voorstellen dat Bosschaart en Song er met slechts 1 wedstrijdje van af zullen komen.
EmDee
-
- 7192 berichten
- 1417 stemmen
Gullit vond ik een beetje zielig. Blijven volhouden dat de 'val' van Kuyt een zuivere pingel was, terwijl ik daar wel twijfels over had na 5 herhalingen.
zelfs Adriaanse vond dat een strafschop.
Ik zelf ben er nog steeds niet uit.
PartyMarty
-
- 3165 berichten
- 1311 stemmen
Maar Borst en Mulder (en ikzelf
) niet, en die drie zijn het zelden met elkaar eens. Adriaanse was ook wel erg aardig voor de tegenstander en met een dikke overwinning in je zak kun je makkelijk overdreven ruiterlijk zijn natuurlijk. Blijft trouwens nog steeds overeind dat AZ iig een pingel had moeten hebben voor die handsbal.
EmDee
-
- 7192 berichten
- 1417 stemmen
Die handsbal vond ik iig geen strafschop. Maar zoals ik al zei, over het geval Kuijt ben ik zelf ook niet 100 % zeker.
PartyMarty
-
- 3165 berichten
- 1311 stemmen
Hoezo vond je die bal geen hands dan? Aangeschoten ofzo?
EmDee
-
- 7192 berichten
- 1417 stemmen
Officieel bestaat dat niet meer.
Maar als hij zijn hand daar niet had gehad, was de bal tegen zijn lichaam aangekomen en niet in het doel beland.
Maar de bal ging naar de hand en niet andersom.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ik heb zo'n sterk gevoel dat veel hier gewoon anti Feyenoord zijn. Maar dat is gewoon mijn vermoeden.
EmDee
-
- 7192 berichten
- 1417 stemmen
Ik ben niet anti en niet pro en dat geldt ook voor Ajax, PSV, etc.
Ben laats 2 x in De Kuip geweest (Twente, Hearts) en ga binnenkort weer (PSV, Schalke), maar ik ben geen echte fan. Ik wil gewoon lekker live in een hopelijk goede voetbalsfeer naar een wedstrijd kijken.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.