- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport
Studio Sport
GFM
-
- 1116 berichten
- 1537 stemmen
Hugo Borst meldt in zijn wekelijkse column in het Algemeen Dagblad dat Ajax' algemeen directeur Arie van Eijden afgelopen zomer een transfer van Dimitar Berbatov naar Ajax heeft tegengehouden. Volgens de journalist wilden zowel trainer Ronald Koeman als de inmiddels opgestapte technisch directeur Louis van Gaal de Bulgaar graag inlijven.
Van Eijden zou om financiële redenen hebben afgezien van het aantrekken van Berbatov. Koeman en Van Gaal wilden de spits van Bayer Leverkusen als stok achter de deur naar Ajax halen. Mocht Zlatan Ibrahimovic onverhoopt vertrekken, dan hadden de Amsterdammers een vervanger reeds achter de hand gehad......
Weer een voorbeeld van wanbeleid wat gevoerd is bij Ajax.......
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ligt het aan mij of gaat het in dit topic altijd over dat klote Ajax en nooit over een andere ploeg.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Volgens Jack van Gelder zat er gisteren een delegatie van Real Madrid op de tribune voor Van Bommel....
Dat klopt, o.a. Senor Suarez was er met nog wat beleidsmensen van Real Madrid.
GFM
-
- 1116 berichten
- 1537 stemmen
Ligt het aan mij of gaat het in dit topic altijd over dat klote Ajax en nooit over een andere ploeg.
Klopt..... waarom nou weer klote?? Beetje respect voor de grootste en meest succesvolle club van Nederland 
Redlop
-
- 8961 berichten
- 3566 stemmen
Als Ajax slim zou zijn kocht het Buffel.
Waarom dan?
Buffel kan alleen achter de spitsen spelen. Net als vd Vaart en in feite ook Sneijder. Drie man voor dezelfde positie.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Klopt..... waarom nou weer klote?? Beetje respect voor de grootste en meest succesvolle club van Nederland 
Omdat Ajax gewoon een wat bij elkaar geraapt arrogante straatvoetballertjes zijn. Wij, Feyenoorders zijn bescheiden maar Ajacieden hebben arrogantie vanaf hier tot Costa Barientos.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Eindelijk weer eens goed nieuws voor mijn andere club: Atletico Madrid. Tevez; De jonge argentijnse aanvaller heeft gekozen voor Atletico Madrid. Deze speler kon o.a. naar PSV en Bayern Munich. Maar hij koos voor mijn Rojiblancos. Wat ik kan begrijpen want het is een prachtclub. De redenen zijn o.a. dat zijn gezin zich er beter thuis voelt en hij ook. Atletico Madrid moet alleen een geldbedrag van 20 miljoen euro afstaan voor de jonge argentijn, wat een probleem was voor PSV.
kos
-
- 46714 berichten
- 8868 stemmen
Waarom dan?
Buffel kan alleen achter de spitsen spelen. Net als vd Vaart en in feite ook Sneijder. Drie man voor dezelfde positie.
petey
-
- 1901 berichten
- 3828 stemmen
maar zou Buffel wel naar Ajax willen, hij is tenslotte in Rotterdam opgegroeid.
Ik denk eerder dat hij naar Duitsland of Italie vertrekt.
Purmerend
-
- 2775 berichten
- 3312 stemmen
'N Kufo (schrijf ik het zo goed) in goede vorm zou wel wat voor Ajax zijn. Ervaren, sterk, spits en ook niet onbelangrijk goedkoop ik geloof dat er in zijn contract staat dat hij voor 700 duizend euro weg mag.
kos
-
- 46714 berichten
- 8868 stemmen
Duurt weer 3 jaar eer hij aan het systeem gewend is. 
T.O.
-
- 2423 berichten
- 2801 stemmen
Feyenoord zal Buffel toch nooit naar Ajax laten gaan?
kos
-
- 46714 berichten
- 8868 stemmen
Waarom niet? Ze hebben wel vaker van spelers gewisseld.
PartyMarty
-
- 3165 berichten
- 1311 stemmen
Ik heb liever een speler die wat vaker op z'n benen blijft staan. Lothar Buffel mag dus wat mij betreft lekker wegblijven. Ik vind die Yildrim wel wat en ook N Kufo kunnen ze wel gebruiken.
Redlop
-
- 8961 berichten
- 3566 stemmen
Buffel kan op allerlei posities voor veel dreiging zorgen. Ik heb het vermoeden dat hij daar goed op zijn plek is.
Hij is geen centrumspits en vd Vaart ook niet. Haal je Buffel dan ga je schuiven uit overcompleetheid. Haal dan maar gelijk een centrumspits. Ze moeten allebei een stevige kaatsspits voor zich hebben. Buffel had dat met Van Hooijdonk en kennelijk denken ze er bij Ajax ook zo over, want ze willen Koller halen.
Maar hopelijk wel pas na volgende week Kos 
Rujar
-
- 2871 berichten
- 3816 stemmen
Tevez. Zal nu wel onhaalbaar zijn. Ajax mist wel vaker de boot. (qua aankopen). Ze hebben inmiddels 12 miljoen euro geboden, dus komen we bij de volgende spitsen die Ajax wel kan kopen. Nou u mag het zeggen:
- Aruna Dindane (anderlecht)
- Ali Zitouni (??? tunesier)
- Maximiliano Lopez (river plate)
- George Mourad (IFK Goteborg)
- Marcus Rosenborg (Halmstad BK)
- Blaise N'Kufo 
- Dimitar Berbatov 
- Vincent Kompany (Centrale verdediger) (anderlecht)
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Tevez gaat naar Atletico Madrid. Atletico wil 20 miljoen betalen en Tevez geeft de voorkeur aan Atletico. Eindelijk versterking bij mijn Atletico. Dus het Tevez boek kan dicht.
citybird
-
- 4964 berichten
- 4139 stemmen
- Aruna Dindane (anderlecht)
- Vincent Kompany (Centrale verdediger) (anderlecht)
Ik denk niet dat deze twee naar Ajax zullen (willen) komen. Aruna heeft al aangegeven dat hij Ajax niet echt als een stap vooruit ziet en wil liever naar Engeland. Kompany wordt daarentegen aan enkele topclubs gelinkt zoals Milan en Chelsea dus denk ik ook niet haalbaar voor Ajax. Anderzijds wordt de naam van Sonck wel als opvolger van Aruna in Anderlecht genoemd, hij zou dus eventueel wel in een transfer als "pasmunt" gebruikt kunnen worden.
EmDee
-
- 7192 berichten
- 1417 stemmen
Beetje respect voor de grootste en meest succesvolle club van Nederland 
Als jij dat dan ook hebt voor PSV (en niet P$V).
En Jan koller schijnt in beeld te zijn bij Ajax.
kos
-
- 46714 berichten
- 8868 stemmen
.
Kompany naar Ajax kan je ook wel vergeten, die kan naar elke topclub ter wereld. Die kerel van Goteborg is trouwens in gesprek met NEC. 
T.O.
-
- 2423 berichten
- 2801 stemmen
Gullit wil Buffel graag behouden. Zou ook zeer onverstandig zijn van Feyenoord om hem naar Ajax te laten gaan, een buitenlandse club is beter natuurlijk.
FX
-
- 931 berichten
- 685 stemmen
Naast Koller heeft Ajax nog twee andere spelers op het verlanglijstje staan: Maciej Zurawski (Wisla Kraków) en Markus Rosenberg (Halmstads BK).
vi.nl
Kent iemand deze gasten?
PartyMarty
-
- 3165 berichten
- 1311 stemmen
Heeft ie al iets noemenswaardigs gepresteerd? Kunnen we hem ergens van kennen? Weet trouwens niet goed wat ik van Koller moet denken, zou wel een rare elftalfoto worden iig.
Tarantino
-
- 52 berichten
- 1010 stemmen
'N Kufo (schrijf ik het zo goed) in goede vorm zou wel wat voor Ajax zijn. Ervaren, sterk, spits en ook niet onbelangrijk goedkoop ik geloof dat er in zijn contract staat dat hij voor 700 duizend euro weg mag.
goed voor een subtopper, maar niet voor Ajax, die past in 't rijtje Soetaers, Sikora, Anastasiou, één pot nat dus.
PartyMarty
-
- 3165 berichten
- 1311 stemmen
Wel een stuk goedkoper volgens mij, zou dus een kleiner risico zijn. Neem tenminste aan dat die aankopen uit jouw rijtje wat duurder waren?
GFM
-
- 1116 berichten
- 1537 stemmen
Ik was zeer verbaasd over het nieuws dat Ajax Jan Koller wil overnemen....... Zeer goede speler, maar denk dat deze zich te groot voelt voor Ajax en kan kiezen uit meerdere clubs die meer geld hebben dan Ajax......
Sonck heeft bij mij nu ook het laatste restje symphatie verpest, in een interview met een Belgische krant liet hij optekenenen:
'Ik kan de bal toch niet gaan afpakken van mijn eigen ploegmaats?'
(over dat hij wordt "övergelsagen bij Ajax"
Stop met zieken en ga eens ballen.... 
Rujar
-
- 2871 berichten
- 3816 stemmen
Dude, jij speelt teveel Championship manager
gngna. Klopt.
Maar ik heb mijn info van www.ajaxshowtime.com[/url]
GFM
-
- 1116 berichten
- 1537 stemmen
News...
Tom Soetaers wil weg bij Ajax (26-10)
De zoveelste Belg die niet tevreden is bij Ajax. Dit maal gaat het om Tom Soetaers. Soetaers heeft grote problemen met het feit dat hij niet speelt, waardoor hij zich overbodig voelt. Hij geeft aan dat wanneer deze situatie niet veranderd, hij het liefst al in de winterstop zou willen vertrekken.
"Ik kom te weinig aan spelen toe. Als dat niet verandert, moet ik mijn conclusies trekken. Ik ben 24 jaar en ik moet voetballen. Als dat niet bij Ajax is, dan maar ergens anders. Ik ga zeker niet de handdoek in de ring gooien. Ik voel me goed en train scherp. Maar dat heeft weinig zin als ik niet aan spelen toekom."
Ajax heeft zich nog niet officeel uitgelaten over deze kwestie, maar naar verwachting zullen de Amsterdammers geen problemen hebben met een eventueel vertrek van Tom Soetaers.
Opgeruimd staat netjes
PartyMarty
-
- 3165 berichten
- 1311 stemmen
Toch wel raar met die Soetaers. Op zich best een goede vleugelspeler nl. Snel, aardige voorzet en een goed schot. Hij heeft vorig jaar natuurlijk de snelle ontwikkeling van Mitea tegen gehad, maar als hij een aantal wedstrijden het vertrouwen zou krijgen denk ik dat hij niet de miskoop hoeft te zijn, waarvoor iedereen hem houdt.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.